آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

من به بهار گفته ام مادر من فرشته ست ...

1394/2/13 0:46
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

مادر مهربونم 

 عزیزو خوش زبونم

تو گل بی خار منی 

رفیق و همراه منی 

 وقتی که غصه دار بشم 

فقط تو غمخوار منی 

 ای جان من فدای تو 

بهشت به زیر پای تو 

وقتی حسابی ابريم سر روی شونه ات ميذارم
بازم مثل بچگی ها همش بهونه ميارم
مثل همون بچگی ها که بر نمی گرده ديگه
ميشم همون که دردشو جز تو به هیچ کی نميگه
ميخوام هميشه اون دعات پشت و پناه من باشه
نگاه مهربون تو گرمی راه من باشه

دوستت دارم مامان عزیز تر از جووووووووووووووونم 
بغلمحبتبغل

کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوس دارم
چقدر مثل بچه گیام لالاییاتو دوس دارم
سادگیاتو دوس دارم خستگیاتو دوس دارم
چادر نماز زیر لب خدا خداتو دوس دارم

 

کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمدون می شدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم
کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ ِ دستات بشونم

لالایی لالایی لا لا لا..
بخواب که میخوام  تو چشات ستاره هامو بشمرم
لالایی لالالالا لالا..
پیشم بمون که تا ابد دنیارو با تو دوست دارم..

 

دنیا اگه خوب اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ ِ گلای اطلسی
با تو برام چیدنیه..

 

 

 

 



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (18)

نظرات (22)

زهرا
13 اردیبهشت 94 7:19
اميدوارم كه سايه مادرتان هميشه بالاي سرتون باشه ودر پناه امام رضا صحيح وسالم باشد
مامان محمدحسین
13 اردیبهشت 94 9:32
مامان آروین(مهناز )
14 اردیبهشت 94 9:24
سلام نسیم جان چقدر دیر به دیر میای دلم خیلی براتون تنگ شده بود شعر خیلی زیبایی بود گریه ام گرفت خدا همیشه مادرتون رو براتون حفظ کنه میبوسمتون
خاله ای که عاشق آروین جووووونه
14 اردیبهشت 94 17:08
سلام سلام به روی ماهتووون واااای خدا مادر بزرگ و مامان عزیزتون و واستون حفظ کنه..سالیان سال سایشون رو سرتون باشه.. خب حالا بریم سراغ کپلک خاااااله..قربون خوشگلیاش برم من خنده از لبای خوشگلت دور نشه عزیز خاله.. میخوام بیام بخولمتاااااااا.واای دلم به تاپ تاپ افتاااد
مامان آرسام
15 اردیبهشت 94 7:02
تبریک
فاطمه مامان صدرا
15 اردیبهشت 94 9:51
سلام به آروین خاله و مامان مهربونش. عزیزم روزت مبارک. مامان مهربون و زحمتکش روزت مبارک. امیدوارم سایت سالیان سال بالای سر پسر نازت برقرار باشه و از کنار هم بودن لذت ببرید.
محمدامین
16 اردیبهشت 94 12:52
ایشاله همیشه صحت سعادت وسلامت باشه خداواست حفظش کنه بااحترام دعوتید
lمامان آنیسا
16 اردیبهشت 94 23:48
روز مادر با کلی تاخیییییییر مبارک باشه مامان مهربون عکسا عالییییییی بود
مامان کیان کوچولو
17 اردیبهشت 94 0:16
ای جانم به این گل پسر
الهه مامان مبین
19 اردیبهشت 94 18:55
نسیم عزیزم سلام آروین خوشگلم سلام دلم براتون یه ذره شده قربون اون عکسای همیشه ماهت گل من امیدوارم سایه مامان مهربونت همیشه همیشه بالای سرت باشه و خدای مهربون خودت رو هم برای آروینم نگه داره فدات بشه خاله عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم
الهه مامان مبین
19 اردیبهشت 94 18:57
دوستون دارم خیلی زیاد ممنونم نسیم خوشگلم که همیشه به یادمون هستی از راه دور روی ماهتون رو میبوسم و همیشه به یادتون هستم
زهره
23 اردیبهشت 94 11:20
سلام عزیزم روز مادر با تاخیررو بهتون تبریک میگم عکساتونم مثل همیشه عالی
مامان پرهام
26 اردیبهشت 94 22:28
مهسا
29 اردیبهشت 94 20:04
سلام.پسرتون خیلی نازه خدا حفظش کنه.منم یه پسر دوماهه دارم که اسمش سپهراد.ببخشی این وسایل تزیین جشن تولد رو از کجا میشه تهییه کرد؟کجا باید سفارش بدیم عکس پسرم روشون چاپ شه؟
سارینا
30 اردیبهشت 94 1:38
با تمام وجودم براتون ارزوی خوشبختی و سلامتی میکنم.امیدوارم فرزندتون همیشه دلش شاد باشه و از شادی اون شما هم دلشاد.... موفق باشید ))
مامان عارف
4 خرداد 94 1:48
دوستون دارم
مامان بیتا
4 خرداد 94 10:25
سلام مامانی اروین جون شما بابلسر زندگی میکنید؟ من هم بابلسرزندگی میکنم خیلی خوش حال شدم همشهری پیدا کردم. من دخترم مها2 ساله هست میخواستم بپرسم شما اتلیه خوب تو بابلسر سراغ دارید من توی بابلسر چند بار اتلیه بردم دخترمو اما میخوام جاهای دیگه رو هم ببرم ممنون میشم راهنمایی کنید
مامان مبینا
5 خرداد 94 18:33
بووووووووووووووووووووووووووووووس اروین جونم
بانو
9 خرداد 94 13:47
سری مسابقات عکاسی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987
مامان دوقلوها
19 خرداد 94 17:20
چه گل پسری. خدا حفظش کنه براتون. همه چیز عالی
مامان سحر
25 خرداد 94 23:54
سلام
الهه مامان مبین
13 تیر 94 12:59
خصوصی بیا نسیم عزیزم