آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

ناز پسرم ، مثل هر سال تا همیشه با تو این عید باز هم خاطره میشه . . . عیدت مبارک

1394/1/20 0:46
1,749 بازدید
اشتراک گذاری

      زیباساز 

عید

   سنجد و سيب و سركه         چند   تخمِ   مرغ   رنگي

  با     سمنو   و   سركه         چه   سفره  ي  قشگلي

  با     يك     قرآنِ    زيبا          كنارِِ       تنگِ      ماهي

  همراهش سير و سبزه          چيده    شده   چه  عالي

     منتظرِ ِ      مهمونيم           به  فكرِِ  هم   مي مونيم

  با خوشحالي ، هميشه          شعر هايِ شاد مي خونيم

  با   صحت   و   سلامت          هفت   سين   ما    كامله

    goat (1)  رعکسهای متحرک عید, نوشته متحرک نوروز, عکس متحرک سال جدید, عکس و متن متحرک, جملات متحرک نوروز, شکلک عید نوروز, آیکون متحرک عید  

 

 

سلام به روی ماه ناز گلکم  ، شیطونکم ، پسرک شیرین و دوست داشتنیه ماهکم

 سلام به دوست جونای  گل و مهربوووووونم نی نی گولیهای خوشگل و با نمکم 

از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد

دعایتان می کنم به خیر

نگاهتان می کنم به پاکی

یادتان می کنم به خوبی

هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم

لحظه هایتان بهاری

لباتون خندون

دلتون شاد

روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی 

سال نو تون هم مبارکمحبتجشن

 

امسال همه کارامون از خونه تکونی  گرفته  تا چیدن سفره هفت سین  موند دقیقه نود.  چرا ااااااااااا؟ 

چون تا 4 شنبه سر کار بودیم و تو این مدت هم که واقعا وقت سر خاروندن نبود 

 شیطونک   ناقلا  ، از اتاق تو شروع کردم  برات چند تا سبد  و سطل های رنگی خریدم   شبا ، کمدلباسا و کتابخونه و قفسه هاتو تمیز و مرتب می کردم   فرداش که از سر کار خونه میومدم می دیدم  ای وااااااااااااااااای همه زحماتم نقش برآب  شده کچل

تمام محتویات سبدا و سطلا همممممممممه  درهم ، قاطی -پاتی گیج

 ی بار هم  رفته بودی لاکای مامانی رو از تو کمدم برداشتی  و شرو ع کردی تختتو رنگ کردن وقتی دلیلشو ازت پرسیدم  طلبکارانه گفتی: خب  می خواستم تخت رنگین کمونی داشته باشم مگه چی میشه ؟ درسخوان

و به زحمت بسیار دوتایی تمیزش کردیم 

خودت هم  ی قانون وضع کردی   مامانی  من  دیگه به وسیله های مربوط به شما دشت نمی زنم  شما هم به وسایل مربوط به من دست نژنیاااااااااا  

لاک برای خانوماست من که دختل نیشتم من پشلم ببین شکممو ببین  ( هر وقت می خوای ادای دخترا رو در بیاری شکمتو می دی تو )قه قهه  

خلاصه نتیجه این شد که کارامون تا پایان سال ادامه داشت  چهار شنبه سوری هم  با بابایی  رفتید  پشت بوم خونه  و از اونجا ترقه و فشفشه بازی همسایگان دور رو نظاره گر بودید و مامان هم به همراه فرشته خانوم مشغول تمیز کردن خونه خسته 

5 شنبه  با هم رفتیم بازار   تا ماهی و سبزه و بقیه خریدامونو انجام دادیم و چقدر ذوق کردی از اینهمه بساطی که تو شهر برپا بود . حاجی فیروز و ماهی های سرخ و قشنگ و آواز خوندن بچه ها و عمو نوروز و....  خلاصه  روزای  خیلیییییییییییی شاد و قشنگی  داشتیم 

از خیلی وقت پیش منتظر این بودی که سفره هفت سینمونو بچینی 

قضیه از اینجا آب می خوره 

وقتی تبلیغ اسباب بازی ماشینای مسابقه (carera )از تو تی وی می دیدی همش می گفتی مامان برام  (کَلِ لا )کَرِرا می خری 

ما هم بهت قول دادیم اگه تعداد ستاره هایی که می گیری 10 تا شد عیدی برات بگیریم ی بار  از مدرسه بر گشتم روی میز برای خودت چند تا وسیله گذاشته بودی همچین که من در  زدم پشت در قایم  شدی و پریدی جلوم  جیغ زدی هوووووووووووووووووووووورا عید نولوز ( نوروز )  اومده عیدت مبااااااااااااااالک 

بعد اومدی دستمو گرفتی  کشوندی سر میز ( سفره هفت سینت )  بوس بوس 

خب مامان جون  عیدیم کل لام کو ؟( کر را ) متفکر

یه بار هم خیلی شیطونی کردی گفتم اگه برات کر را خریدم

مظلومانه سرتو کج کردی   گفتی مامانی  جعبشم  هم بلام نمی خَلی؟  خجالت

خلاصه بی صبرانه منتظر بودی عید بشه تا برات بخریمش .خاله  تبسم جون  مهربونت هم تا این حکایت و  شنید  عیدی برات خریدش  

 دست خاله جونی گل و مهربونت   درد نکنهبغل

خب اینهم از سفره هفت سین خونمون محبت

 

 

 

شکلک های محدثه

fish (3)

این هم ی پدر و پسر خوش تیپ محبتمحبت

                     

175.gif  180.gif      174.gif172.gif

 

 

زیباساز

 

زیباساز

يا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار 
 Oh reformer of hearts and minds
ای دگرگون کننده ی قلب ها و چشم ها


يا مُدبِّرَ الليلِ و النَّهار

 Director of day and night
ای گرداننده و تنظیم کننده ی روزها و شبها

يا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال
 and transformer of conditions
ای تغییر دهنده ی حال انسان و طبیعت

حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال
 Change ours to the best in accordance with your will
حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما

 آروینم ، ناز پسرم 

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
.
.
.
پروردگارا
آرامش را همچون دانه های برف
آرام و بیصدا
به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند
بباران

مهربانا 

پدر عزیز تر از جان  و مادر مهربانم و خانواده ام را در پناه خود حفظ کن 

آمین 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

گل پسری بفرما  عیدیهات 

مباااااااااااااااااااااااارکت باشه عسلکمبغل

 

 

 

 

 

 

نظرات (35)

بهاره مامان الینا
20 فروردین 94 9:16
سلامی به اندازهای هیجان و گرمی که تو پست هاتون مثل همیشه هست سال خوب و خوشی را براتون آرزومندیم آروین جونم رو هم که مثل همیشه باانرژی و خوش تیپ ، میبوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان زهره
20 فروردین 94 9:36
سلام خیلی عالی بود یک جمع قشنگ خانوادگی در یک زمان بی نظیر امیدوارم همیشه دلتون شادولباتون خندون باشه ودر کنار هم 120 سال بهار رو به شادی سپری کنید سالتون شادوایام به کامتون
پریسا
20 فروردین 94 11:02
خدا ان شاالله نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
ایدا
20 فروردین 94 12:27
اروین جون عیدت مبارک
کوثر
20 فروردین 94 12:55
سلام خاله جونم خوشحال میشم به وبم سربزنید
فرنوش
20 فروردین 94 15:37
سلام مامان آروین جون عیدتون مبارک ایشاا... سال خوشی داشته باشید وآروین خوش تیپ ما در کنار بابا و مامان خوبی مثل شما همیشه سلامت و لبش خندون باشه
مامان مبینا
20 فروردین 94 17:28
اروین جونم عکسات خیلی خوشمل شده ایشالله همیشه شاد وخندان باشید عزیزان وسال خوبی داشته باشین بووووووووووووس
زهره
20 فروردین 94 17:42
سلام به مامان نسیم و پسر مهربونش اروین جون امیدوارم سال خوب و پربرکتی داشته باشین و همیشه درکنار هم سالم و پرنشاط باشین و هر روزتون پراز اتفاقای خوب و قشنگ باشه دوستون دارم
مامان امیرسام
21 فروردین 94 4:29
چه خانواده ست پوش شیک
رضوان
21 فروردین 94 10:45
وای چ عکسهای خوشملی...چ لباسهای محلی ست کردین..عیدتون مبارک دوست خوبم..
محبوبه مامان الینا
22 فروردین 94 7:19
سلام به دوست نازنینم.روزت مبارک عزیزم ماامان مهربون وای به اون قسمت که آروین عزیزم شکم میده داخل تا دختر بشه خیلی خندیدم بوس بوووووووووووووووووووس
مامان محمدحسین
22 فروردین 94 8:12
سلام سلام صد تا سلام.... احسنت به این مامان خوش سلیقه .... چه سفره خوش رنگ و زیبایی.... ای جانم لباس محلی گل پسرمون.... چه عیدی های قشنگی .... مبارک باشه عزیزم.... همیشه تنتون سالم و دلتون شاد شاد ......
مامان آروین(مهناز )
22 فروردین 94 10:27
سلام نسیم جان امیدوارم سالی سرشار از عشق و سلامتی داشته باشید عزیزم چه سفره هفت سین قشنگی همه چیز تمامه واقعا چه عیدی هایی آروین جونم گرفته مبارکش باشه عزیزم میبوسمتون خیلی زیاد
ژاله
22 فروردین 94 12:38
سلام سال نو مبارک انشالا سال خیلی خوبی براتون باشه . به به چه سفره قشنگی دست مامانی درد نکنه. آروین جونم مثل همیشه عکسات قشنگ و پر انرژیه.
ژاله
22 فروردین 94 12:40
روز مادر بر شما مامان مهربون و دوست داشتنی مبارک
خاله الهه
22 فروردین 94 17:11
عالی
شیما مامان شاهین کوچولو
23 فروردین 94 11:47
به به خونواده همیشه پایه و خوش سلیقه سال نو مبارک... ای جوووونم وروجک همیشه خندان نسیم جون لذت بردم از دیدن عکسای قشنگتون. ماشاله مثل همیشه خوش سلیقه از سفره هفت سین گرفته تا ست خونوادگیتون عالـــــــــــــــــــــــی
مامان منا
23 فروردین 94 18:34
سلام عزیزم سال نو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال زیبا وخوبی داشته باشید
مامان محمدحسین
24 فروردین 94 9:04
سلام عزیزم.... 3.5 سالگیت مبارک..... ( با توجه به روز شمار وبلاگت ) جشن 120 سالگیت ایشالا....
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 18:17
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهت نسیم عزیزم سال نو مبارک باشه امیدورام که تعطیلات بسیار خوب یرو پشت سر گذاشته باشد به به چه میز عالی چیدی گل من مثل همیشه عالی و با سلیقه کلی کیف کردم از دیدن عکسا و روی ماهتون خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده توی این سال جدید براتون بهترینها رو آرزومندم و امیدورام همیشه سلامت و شاد شاد شاد شاد باشید خیلی دوستون دارم
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 18:19
و اما پسر قند عسلم ... آروین نازنینم سال نو مبارک نفسم قربون اون شیرین زبونیات بشم من من که خوندن پستای خوشگلت هیچوقت سیر نمیشم عیدی های خوشگلت هم مبارک باشه دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه عزیزم : امیدوارم همیشه سلامت باشی و موفق و اینو بدون که یه خاله الهه داری که همیشه همیشه دوستت داره قربون اون شکل ماهت
زهرا
29 فروردین 94 7:30
مامان اروين خيلي خوش سليقه هستين فقط دعاهايي كه دراخر كردين ميتونم بگم الهي امين
زهرا
29 فروردین 94 15:23
سال نو برهمه شما مبارك چقدر مامان خوش سليقه اي هستين موفق باشين اين ماچ هم واسه گل پسرم
مامان مبینا
29 فروردین 94 19:47
زهرا
30 فروردین 94 15:56
مامان اروين جونم بخدا هر چي عكساي گل پسرتون را ميبينم سير نميشم خيلي خوشگله وخوشا بحالت همچنين سليقه اي داري واقعا برات سلامتي ارزومندم ودعا ميكنم كه هميشه در پناه امام هشتم امام رضا عليه السلام باشيد ودر كنار همسرت زندگي خوب خوشي داشته باشين هر چند وبلاگ بزرگي ندارم ولي سري هم به ما بزن
خاله ای که عاشق آروین جوووووووووونه
31 فروردین 94 11:55
سلاااااااااام به به چه پسر نااااازی چه مامان خوشگلی سالتون همیشه عید لبخند مهمون لبای خوشگلتون باشه دلم واستون تنگ شده بوووووود بعد از مدت ها اومدم نت عکساتون پرفکت بود
مامانی کسرا
31 فروردین 94 13:14
سال نو شما هم با كلي تاخير و پوزش مبارك، لبتون خندون، دلتون شاد، هميشه خوب وخوش باشيد
زهرا
1 اردیبهشت 94 6:37
مامان اروين من لينكتون كردم شما منو لين كنيدتا بشتر با هم اشنا بشيم ممنونم
مامان بردیا
1 اردیبهشت 94 9:42
سال خوبی رو براتون آرزو دارم. سرشار از شادی و سلامتی در منار همه عزیزان
ĸoѕαr
1 اردیبهشت 94 17:50
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان فتانه
5 اردیبهشت 94 0:12
عزیییییییییییییزم عالی بود پستتون...عکسا هم مثل همیشه زیباااااااااااااا
ساجده
5 اردیبهشت 94 2:00
مامان امیرسام
6 اردیبهشت 94 20:49
ناهید
7 اردیبهشت 94 15:16
سلام...بعد از مدتها دیشب یاد گل پسرتون افتادم و امروز اومدم واسه دید و بازدید ان شالا همیشه شاد و سلامت باشید.... سال خوبی رو براتون آرزو میکنم...
مامان ایلیا و وانیا
8 اردیبهشت 94 9:04
نسیم جون مثل همیشه با سلیقه و زیبا. امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید و در کنار آروین عزیزم روزهای شادی رو سپری کنید