آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

باورت بشه رویای منی ... باورت بشه که تو همه دنیای منی

1393/9/18 20:53
1,450 بازدید
اشتراک گذاری

به خنده هایت ،

چال گونه هایت  گاهی می شود سوگند خورد

 به چشمانت به چشمان پاک و معصومت اما همیشه ...

 

سلام قِلقلیه مامانی 

سلام  جوجو ناز گل  ماهم 

آخ که چقد عسلی  ،  شیرین و خوردنی هستی

 از لپای کپلیت بگیر تا حرف زدن های قلنبه سلنبت 

ی بار بیشتر نیست  سر کارم بردمت  اما هر بار همه بچه ها و همکارام سراغت و می گیرندو می گن بازم این پسر خوشگل و خوش تیپ نفس گیر و بیار بچلونیمش  روجا جون  و لیلا جون   ( همکارای  مامانی )   وقتی که ازت حرف می زنن می خوان درسته قورتت بدن  

 چقدر هم  اون روز  لفظ قلم حرف زدی  

یکی از همکارام آقای ... بهت گفت چقدر موهات قشنگه 

 درجا جواب دادی :  شلام خشته نباشی   راشت می گی موهای شما که خیلی قشند  تره  (قشنگ تر )زیبا

 و وقتی عطسه کرد  بلافاصله گفتی  عافییت عژیژم

 خلاصه کلی دلبری کردی و البته حفظ آبرو   اینم بگم ( وقتی اولین بار وارد جایی می شی خیلی  شیک برخورد می کنی ولی یه مدت که بگذره  و شیطنتت گل کنه واااااااااااااااااااااااااای دیگه نگو و نپرس  شاکی

 

 

 فرشها رو قالی شویی داده بودیم ،  مهناز جون هم اومدن برای تمیز کردن خونه  به مامانی کمک کنند قرار بود شما رو زودتر بفرستم بری خونه مامان فاطی جون  ولی خُب  راضی نشدی غمگین

 تی و برداشتی شروع کردی به تمیز کردن و گفتی من  هم باهَد  تمیژ کنم شما  خیلی خَشته می شید

 من باباهم قوی هَشتممحبت

 چند بار سطل  آب و ریختی   مجبور شدم  دوباره و سه باره لباساتو  عوض کنم شاکی

اینجا هم  برای خودت   داری سرسره بازی می کنی قربون ذهن خلاقت بشم  بغل

دست آخر مجبور شدم به مامان فاطی زنگ بزنم  تا شما رو ببرن خونه شون  در غیر اینصورت تا شب هم کارامون تموم نمیشد چشمک

 

 چند وقته  همش بهم می گی ماشینمو گل بزن می خوام عروس خانوم سوار کنم تعجب

 از روزی هم که مامان معصوم بهت گفته تموم ظرف ها و دکوری های مامانی مال شما ست  

 هر بار میای می گی اینها همش مال دخترمه می گم من می گی نههههههههههههه  همونی که میخواد تو ماشین عروسم بشینه 

راضیمحبتتعجببوسهیپنوتیزمسوتقه قههبوسخجالتکچلجشن

ژله حشرات  برای گل پسری که عاشق کتاب جانوران خصوصا حشراته محبت

 

 



یه روز هم که هوا خیلی عالی بود رفتیم مرکز خرید و پارک و کافی شاپمحبت   

 

 

 خوشگلکم شما شدی شنگول و مامانی هم گرگ ناقلا 

-تق تق تق 

-کیه 

- منم منم مادرتون شیر آوردم براتون کلم کاهو آوردم ، یونجه و شبدر آوردم  درو بازکن بیام تو 

اده لاست  میدی (اگه  راست می گی ) دستتو بما نتون بده (نشون بده )

 

 

 

 

 مهره های شطرنجمون تو اسباب کشی گم شده بودن

یه دست  شطرنج شیشیه ای داشتیم همش می رفتی با اونا بازی می کردی  و بابا هم ازت می گرفتشون غمگین

 اومدی بهم گفتی من خیلی شطتنج دوشت دالم چرا بابا بهم نمی ده غمگینگفتم آخه اونا  جنسشون از شیشه است ممکنه بشکنه و دستتو زخمی کنه 

گفتی آخه من خیلییییییییی بزگ شدم بلند شدی قددتو کشیده کردی و دستاتو بردی بالا   دیدی مامان جون  دیدی  من دیگه کوچولو نیستم بغل

 

 من هم رفتم برات یه دست شطرنج خریدم  محبت

 اسم تموم مهره هاشون و یاد گرفتی  به روش خودت خیلی قشنگ بازی می کنی  و این جز بازی های هر روزت شدهبغل 

 

وقتی با هم  شهرک دریا کنار رفته بودیم یه  عالمه میوه کاج و  برگ و سنگ و ... که رو زمین ریخته بودند و جمع کردیم 

حالا  داری  ی  تعدادشون  رنگ می کنی تشویق

 

 

 

قربوووووووووووووووووونت پسر نقاشم محبت

 اینهم ی اثر خوشگل از پسر هنرمندمبوس

خداوندا

 به خواب  آروینم  آرامش

به بیداریش عافیت

به عشقش  ثبات

به مهرش دوام

به عمرش برکت جاودان  

عطا فرما

 شکرانه اش با من

 

 

پسندها (15)

نظرات (26)

مامان آروین(مهناز )
19 آذر 93 10:19
سلام عزیزم چه عکسای قشنگی قربونت برم مننننننننننننننننن میخوای بابا رو هم سوار ماشین خودت کنی میبوسمتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون دوستای مااااااااااااااااااهم دوستون دارم
الهه مامان مبین
19 آذر 93 15:57
سلام نسیم عزیزم و آروین نازنینم . قربونت برم من خوشگل دوست داشتنی و خوش لباس من . هزار ماشاا.. عزیزم . چشم بد ازت دور باشه . قربون اون ماشین خوشگلت که اینقدر بهت میاد نفسم ....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون دوستای مااااااااااااااااااهم دوستون دارم
الهه مامان مبین
19 آذر 93 15:58
ای جون منیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عسلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
شقایق مامان آرشا
20 آذر 93 10:49
ای جان هروز خوشگلتر و خوشتیپتر میشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون دوستای مااااااااااااااااااهم دوستون دارم
الهه مامان مبین
20 آذر 93 16:19
قربونت برم من نقاش کوچولوی خودم . ای جون منی آروینم ....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دوووووووووووووووووستون دارم خاله مهربونم
مامانی رادین
20 آذر 93 20:41
آروین گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس
مامان و بابای هیراد جون
22 آذر 93 7:47
تو قلبمی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس
مامان و بابای هیراد جون
22 آذر 93 7:48
عاشقتم عزیزم خیلی شیرینی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون ماهم شما رو عاشقانه دوست داریم
مامان محمد امین
22 آذر 93 7:58
ای کاش می تونستم در کنارت داشته باشمت تا می تونم ببوسمت نسیم جون براش اسپند دود کن .خیلی پسر ناز و دوست داشتنی داری خدا نگهدارش باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پرمهرت
مامان نوشین والناز
22 آذر 93 19:27
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسی از دعوتتون با کمال میل دوست گلم
ملیحه
23 آذر 93 20:47
سلام وب خیلی خوبی داری و از اون هزار برابر بهتر پسر نازته خدا این فرشته زمینی رو براتون حفظش کنه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پرمهرت
مامان محمدحسین
24 آذر 93 11:58
الهی فدای دل مهربونت بشم... آخرش برات یه عروس خانم میارم...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله گلیییییییییی وااااااااااااااااااااای چه عالی
مامان ایلیا
24 آذر 93 15:31
ایشالله خدا نگه داره آروین عزیزم براتون باشه ماشالله خیلی شیرینه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییی خاله جون ماهم
بارانا
24 آذر 93 16:17
هزار ماشالله . هرچقدر بگم کمه جیگرم چه عکسهای نازی شدن. مامانی براش اسپنددود کن من اینقدر عاشق این شاه پسرم که با اینکه فرصت نمیکنم ولی همیشه براای دیدنش بیقرارم . همیشه ازاین عکسهای ناز نازی برامون بذارین . ان شاالله عکسای دامادیش میبوسمش هزار تا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون خاله جووووووووووووووووووووووووووون ماهم ممنوووووووووووووون از لطف و مهربونیتون
مامان آرمین
25 آذر 93 9:42
فدای تو پسر باهوش و خوشگل بشم من عزیزم.هزار ماشالله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ماهم بووووووووس بووووووووس
هستی
25 آذر 93 18:26
سلام خیلی وبلاکه زیبایی دارین وب لاکه ارشام خوشگله و ماهان خوشگله هم سر بزنید اگه میخوایین به ارشام وماهان رای بدیین عدد 16 را به1000891010 ارسال کنید و به ارشام خخوشگله و ماهان خوشگله رای بدیین ممنون میشوم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم نظر لطفتونه بروی چشم عزیزم
زهره
26 آذر 93 21:25
سلام نسیم جون حالتون خوبه ؟ پیامام به دستون نمیرسه خواهش میکنم که ج بدین ممنون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم بروی چشم دوست گلم
خاله رکسانا
28 آذر 93 22:48
azize delam kheeeeeeeeeeeeeeeeeeelli dooset darm.khoda tooye ghalbe meraboonet hamishe pore gole yas koneh
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونت عزیزمن عشق من بوووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مبینا
29 آذر 93 18:21
سلاااااام مامان خانم گل کم پیدایی؟ اروین جون خوبه؟ یه عالمه بوس واسه جیگر طلا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااام عزیزم شرمندم از روی گلتون روی ماهتونو می بوسم عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
29 آذر 93 20:56
سلام عزیزم... شاهین تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده. لطفا کد 40 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید.. ممنونت میشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی چشم عزیییییییییییزم
الهه مامان مبین
29 آذر 93 21:50
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یلداتون مبارک دوست عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیزم ایشاله همیشه سلامت باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
30 آذر 93 2:29
سلام نسیم جون خوشگل مهربونممممممممم وای که من عاشق خوتو اروینم واقعا ذوق میکنم وبو میبینم عزیزممم ایشالا که همیشه لبتون خندون باشه قربون پسر باهوششششششششششش و خوشتیپ هزار ماشالااااااااااااااااا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهت مرجانم ممنووووووووووووووون از لطف و مهربونیت عزییییییییییییییییزم ببوس فرشته های ناز و دوست داشتنیمونو
ژاله
30 آذر 93 12:22
آروین عزیزم مثل همیشه شیرین و خوشتیپ .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووون خاله جون ماهم
مامان مبینا
30 آذر 93 16:25
دوست خوبم یلداتون مباااااااااااااااااااارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیزم همینطور برای شما
خاله ای که عاشق آروین جوووونه
1 دی 93 19:48
سلاااام به نسیم خانم گل و اروین نااااز و خوشجلمممم عژیــــــــــــــــــــــژم فدات بشم با اون موهای بلندت.. عکسات لایک داشت آب نبات خوشمزه ی من واااای کی بشه من بچلونمت عروسک تو بغلی 100000000تاا بوس برای شمااااااااا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون عزیز دلم مرسی از لطف و مهربونیه قشنگت
رومینا
2 دی 93 11:16
ز قربونت بشه خاله جون که اینقد رتو جیگری خوشتیپه من
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون خاله جون ماهم