آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

دوباره پاییز ... فصل زیبای سادگی

1393/9/4 20:17
814 بازدید
اشتراک گذاری

جان منی جان منی جان من 

آن منی آن منی آن من 

ماه منیرم تویی ای ماهکم

نور خدایی تو به چشمان من 

من تنم و مهر تو جان  من است 

من شبم و تو مه تابان من 

جز تو در آفاق مرا هیچ نیست 

ای همه آن تو  و تو آن من 

ای نفست مایه آرامشم

 ای نگهت  راحتی جان من 

 گردش افلاک به کامت شود 

 ای که تویی هدیه  ز یزدان من 

رنج و گزندی نرسد از فلک 

 برتن و جانت گل خندان من 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (20)

مامان حوریه و بابا میلاد
4 آذر 93 21:24
مثل همیشه خوشـــــــتیـپی آروین جووووونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووون خاله جونیه خودمیدددددددددددد
مامان مهرناز
4 آذر 93 22:54
سلام گل خوشکلم منم این فصل رو خیلی دوست دارم مثل همیشه عکسات ناز بودن فدای خنده هات عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام خاله جووووووووووووون ماهم ممنون از لطف و مهربونیتون
شکوفه،مامان مانی و پانی
5 آذر 93 1:20
سلام عزیزای دلم.مامان و پسر گل و تو دل برو. انشالا که خوبین. به به چه عکسای خوشگلی. ماشالا به این پسر خوشگل و خوش تیپ دوستون دارم نسیم جون خیلی زیاد. میبوسمتون از راه دور
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتتون ممنوووووووووووون عزیزم مرسی از لطف زیادت من هم میبوسمت دوست مهربونم
رومینا
5 آذر 93 11:12
قربون اون نگاه قشنگت عزیزم که پر از عشق و معصومیت هست همیشه چند بار باید بیام عکسهای خوشگلتو ببینم اروین عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله جوووووووووووووونیه مهربونم
مامان آنیسا
5 آذر 93 23:22
مرد کوچک شیک و دوست داشتنی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووون خاله جون مهربوووووووووونم
مامان اسیه
6 آذر 93 1:38
ای جانم ...فدای تو پسر خوشیپ
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییی خاله گلیه مااااااااااااااااهم
مامان مبینا
6 آذر 93 11:42
سلام مامانی ماشالله به اروین جون عکساش عاااااااالیه مثل ماه شده بوووووووووووس واسه اروین جوووووون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون خاله جون ماهم
مامان محمدحسین
7 آذر 93 15:16
فقط می تونم بگم ماشاءالله .....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووون خاله جونم
مهسا
8 آذر 93 21:15
چرا نظرای من تایید نمیشند
شیما مامان شاهین کوچولو
8 آذر 93 21:39
عزییییزم قربون این پسر خوشتیپ عکسا مثل همیشه عالیییییی بود نسیم جون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون دوستای گلم روی ماهتونو می بووسم
مامان کسرا
8 آذر 93 22:08
آروین جون خودت مامانت وبلاگت تکید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون خاله جون ماهم شما لطف دارید
زهره
8 آذر 93 22:42
سلام نسیم جوون حالتون خوبه میشه نظری که تو خ بهتون دادمو ج بدین ممنون
مامانیه ستایش
9 آذر 93 7:51
ماشالله به این کاکل زری آقا آروین خوردنی خدا حفظش کنه برات مامانی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون دوستای گلم روی ماهتونو می بووسم
مامانیه ستایش
9 آذر 93 7:53
خصوصی
سمیرا
9 آذر 93 14:31
سلام نسیم خانوم خوبین؟ ماشاالله هزار ماشاالله خیلی پسر نازی دارین خیلی وقته با وبتون آشنا شدم و کار همیشگیم هستش که بیام وبتون رو بخونم یه بارم براتون کامنت گذاشتم دوست دارم وبتون رو لینک کنم خوشحال میشم شمام بیاید اونورا راستی اگه دوست داشتین آروین جان رو ببوسین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتونو ممنوووووووووون از نگاه مهربونتون با کمال میل ما هم بهتون پیوستیم چشم شما هم پسر ماهتنو ببوسید
ساجده
9 آذر 93 19:03
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون دوستای گلم روی ماهتونو می بووسم
خاله ای که عاشق آروین جوووووونه
10 آذر 93 18:18
سلام عشقــــــــــــــــــم سلام جون جونیییییییییسلام به نسیم خانم گلم و به قول آروین نازم عژیژم امروز بعد چند روز اومدم وب و عکسای نازتو دیدم حسابی لـــــــــــــذت بردم..وااای خداا کی میشه من آروین کپلک وبچلوووووونمش؟ هر وقت میبینم دلم میره واسش همیشه سالم و برقرار باشی گل نازم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون خاله گلیه خودم عاااااااااااااااااااااااشقتونم
الهه مامان مبین
11 آذر 93 17:05
عزیز دلم پاییزت رنگارنگ فدات بشه خاله . قربون اون تیپ خوشگلت ماه من
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون دوستای گلم روی ماهتونو می بووسم
بارانا
12 آذر 93 14:17
فدات عشق من
ساجده
20 آذر 93 20:38
ماشالله چه بزرگ شدی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووون خاله جونم