آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آروین جون ماهکم 37 مین ماهگردت مبارک

1393/8/27 22:52
1,529 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  به دوستای گل همیشه با صفام   

 با وجود اینکه باز   مدتی نتونستم پیشتون بیایم ولی   مثل  همیشه   با  محبت های دلنشینتون ما رو مورد لطف و محبت بسیارتون قرار میدید  و حسابی   شرمندم می کنید ایشاله همیشه سلامت شاد و تندرست باشید محبت

سلام  آروین کپلیه مامان  ، خرس کوچولوی مهربون و نازم 

 آروین مامان  ، این روزا   به معنی واقعی کلمه  سرم شلوغه      راستی نگفتم     درست روز تولدم یه هدیه عااااااااااااااااااااااالی نصیبم شد و اون  اعلام نتیجه  مصاحبه  phd     بود که قبوووووووووووووووول شدم  جشن

   فک کن   چه قد سرم شلوغه  از یه طرف درس و کار  و زندگی و تو بابایی و.............  

 خلاصه نتیجه این میشه که ساعت 5 صبح  پست گل پسری رو بعد 1 ماه   آپ دیت کنم 

  مامان گلی ، اگه بدونی از وقتی که سه سالت تموم شده چقدر تغییر کردی  چقدر  شیطون بلا تر  شدی گاهی  حرفهامو با دقت  تمام گوش می کنی و سعی می کنی  همه جوره مامانی و  از خودت راضی نگه داری  گاهی هم به قول خودت شیطونه گولت می زنه و دیگه به حرفمون نیستیشاکی متفکرکچل

 خیلی وقتا  تو خونه  نقش بابای خونه رو بازی می کنی   به من می گی دختل بابا  و به بابا هم می گی پسل گلم  . می مییییییییییییییرم وقتی صدام می کنی دختل خوشدلم  عژیژ م محبت یعنی عااااااااااااااااااااشق عژیژم گفتنتم بغل

  بشه های من  ( بچه  ها  من )  می دونید من باباتونم شما لو خیلی دوشت دالم  و مثل یه بابای خوب و مهربون لوسمون می کنی  نازمون می دی و حرفهامونو گوش می کنی وهمینطور نصایحی که ما به تو گفتیم و انجامشون ندادی و  بهمون گوشزد می کنی و ماهرانه  آموزش می دی    

دخمل بابا : بابا جونم من  نمی خوام بخوابم  ( ساعت 12شب )می خوام بازی کنم  

بابا  آروین  :  نه عژیییییییژم  شما باید بخوابید تا  فلدا بتونی تو مهدت سل حال باشی 

 اگه کم  بخوابی ملیض میشی   بی حوشله میشی  خاله شهین نالاحت میشه ( مربی مهدت)

دخمل بابا :  بابایی  من می خوام تو   خاک گلدون ماشین بازی کنم 

بابا آروین :  عژیژم  فکل کلدی  . اون گل نالاحت میشه  ماشینت به تنش می خوله و زخمیش می کنه  هل وقت بخوای باژی کنی من باباتم بلات خاک می یارم تو با اون باژی  کن  الان بلو جیشتو کن مشواکتو بژن  منو ببوش بلو بخواب شب بخیل  بلات یه آب نبات توبی ( چوبی ) می خلم گیجسوت محبت( ای  فینگولیه  ناقلا پس تو همه چی و می دونی و باز هم آتیش می سوزونی)بغل

  وقتی کار اشتباهی می کنی می گی  یه شیطون اومد بچه بد و گول زد

 من پسل خوب شماهما  ببینیدم چشمهاموببینید  ( چشماتو   تا آ خرین  درجش درشت  می کنی لباتو  تا بنا گوش خندون  ) بعد خودتو می ندازی تو بغلم و لوس و لوس بازی

 یه چند وقتیه که بابا عیسی و مامان فاطی  گلم مسافرت رفتند و حسابی دلتنگشون شدیم غمگین محبتمحبتبوسبوس  ایشاله زودتر  بیان  هر وقت  کسی زنگ می زنه بدو می ری  آیفونو برمی داری می گی مامان فاطیم اومده بغل

 آروین جونم همچنان اهل  کتاب و موسیقی هستی  مثل بابایی  عاشق موسیقی سنتی  و شعر و آوازی و همیشه  داری بلند بلند چهچه سر می دیمحبت

  نقاشیت هم فوق العاده شده بغل

 تو پست بعدی اگه خدا بخواد از کارهای نقاشی  خودت و خودم و می گذارم  تا معلوم بشه استعدادت تو این زمینه هم  به مامانیت رفته چشمک

 عسلچه شیرینم   37 مین ماهگردت مبااااااااااااااااااااااااارک 

محبت

 

اینجا هم سی دی پلیرتو گذاشتم داری می رقصی و می خونی محبت

 خوب اینروزا با ماشینت  پیشمون ویراژ می ری و دل می بری  یه بوقم  هم برامون نمی زنی 

 این ماشینت کنترل  والدین داره ولی با آموزشی که بابایی بهت  داده  و استعدادی که خدا  

 و عشق بی حد و حصرت به ماشین  3 سوته  گواهینامه پایه 2  رو گرفتیییییییییییییییخندونک 

ایشالله همیشه  همینطور از ته دل خندون ببینیمت بوس

ای جونم 

 می گم با کی حرف می زنی ؟ 

می گی با حاج مسود ( مسعود) مشتری منه

  دیالوگای تو فیلمارو طوطیوار تکرار می کنی زیبا

نان آوران خانه بغلبغل

دیمپلتو قربوووووووووووووووووون بوس

هفته کتابخونی  با هم رفتیم کتابخونه  و دوتا کتاب خوندیم و بازی کردی  3 جلد کتاب هم  امانت گرفتیم و یه بادکنک و یه کتاب هم هدیه گرفتی بغل

 

 

 

 

 

 

 

نفسممممیییییییییییییییییییییییییییی محبت

 

 

 

 

بازی تو یه روز گرم پاییزی 

 

 

 

 

 نام بازی : کامیون بازی  رو  سرسره 

 تعداد بازیکن    و نام شرکت کننده ها : 2 نفر 

آروین  و مامان 

 

 

 

 

 

 

 یه مادر و پسر عااااااااااااااااااااااااااااشق محبت

 

 

مادر که می شی تمام زندگیت می شه  دعا و التماس و خواهش از خدا برای عاقبت به خیر شدن فرزندت...

مادر که می شی بهترین هدیه برات میشه سلامتی جسم و روح دلبندت

مادر که می شی   غم و اندوه و شادیت هم رنگ دیگه ای  میگیره و همه اینها گره میخوره به حال فرزندت..

مادر که می شی  کوه های تمام عالم بر سرت خراب میشه  اگه  به اندازه نیش سوزنی  به  پای فرزندت بره ..

مادر که می شی  صبور میشی و باحوصله 

  خوابت هم با خواب فرزندت تنظیم میشه  انگار نه انگار که تا دیروز خوابت از خواب زمستانی خرس ها هم سنگین تر بود...

مادر که می شی  ذوق زده ترین انسان دنیا میشی با هر کار عادی فرزندت..

مادر که می شی  دل نگران تمام مادرهای زجر کشیده دنیا می شی

مادر که می شی  نگاهت هم مادرانه می شه عمیق و دقیق و عاشق و اشکبار...

مادر که می شی  دلت تنگ میشود برای مادرت و روزهایی که یادت نمی آید در دلش چه ها گذشته..

خدایا

زیباترین لحظات را نصیب مادرم کن    محبت

 

 

این هم  هدیه های این ماهت گلم محبت



یه  سوغاتی  خوشگل از طرف عمه راضی جون مهربون برای برادرزاده کپلیشمحبت 

 

این هدیه هم از طرف همکار مامانی برای تولد  شازده گل پسرمون محبت

 

مبارکت باشه گل گلدون من بوس

پسندها (9)

نظرات (17)

مامانی رادین
28 آبان 93 1:38
هوراااااااااا ماهگردت مبارک آروین نسیم جون عکسا مثل همیشه عالی .ببوس لپای آروین عزیزمو
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااااااااااااهم
مامانی رادین
28 آبان 93 1:40
دوست دارم آروین کپلی خودم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون خاله جون ماهم
فرشک
28 آبان 93 9:21
بافت تابلوفرش تصوير کودک دلبند شما با تخفيف 30 درصدي ويژه آبان ماه کدتخفيف: aban93 http://farshak.com/home/286-costomize-carpet-frame.html 03155472944 فرش تسنيم کاشان
آیدا مامان پارسا
28 آبان 93 10:30
سلام.سلام .سلام. تبریک بهتون میگم دوست خوبم برایت خیلی زیاد خوشحالم . و از خدا جون برایت آرزوی موفقیت توی تممممممااام مراحل زندگیت دارم.آروین جون کپلی ماشاله خیلی بزرگ شده اون لپای توپولوش رو از طرف من یک ببببببوووووووووووسسسسسسس بزرگ بگیرد.در ضمن 37ماهگیش مبارک باشه مامان مهربون...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااام بروی ماهتون ممنوووووووووووووون خاله جونیه مااااااااااااااهم دوستون داریم
خاله ای که عاشق آروین جوووووونه
28 آبان 93 12:36
سلاااامم به مامان نسیم گل و آروین نازم.واااااای به سلامتی نسیم خانم ان شاالله در تمتم مراحل زندگی موفق و موید باشین..و آروین جونم مث مامانش موفق باشه..عشق خاله نمیدونی چقد از عکسی که سرتو به دستت تکیه دادی خوشم اومد..ی فرشته ای کپلک دوست داشتنی بدون این خاله مجازی خیلی عاشقته. عکس مادر و پسری(عکسی که دست تو دستت هستین) خیلی قشنگ بود..مادر و پسر خوشگل.. همیشه به یادتونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم مرسی مرسی و هزااااااااااااااران بار ممنون از نگاه مهربونت خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون ایشاله شما هم عزیزم برات صمیمانه آرزوی سلامتی دارم
گوگـــــــــــــولی
28 آبان 93 15:13
37 مین ماهگردت مبارک آروین جونم فدای اون خنده ی از ته دلـــــــــــــت
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون خاله مهربووووووووووووووووونم هزار هزار تا ماااااااااااااااااااچ
الهه مامان مبین
28 آبان 93 19:24
سلام و صد سلام به دوست ماهم نسیم خوشگلم و پسر خوردنی خودم آروین نفسم . خوبید عزیزای من . 37تمین ماهگرد عزیزم مبارک باشه . امیدورام همیشه سلامت و شاد زیر سایه اول خداوند و بعد پدر و مادر فهیم و مهربونش زندگی کنه الهی من قربون اون حرف زدن شیرینت . واقعا بچه ها کارهای ما بزرگترها رو خیلی زود یاد میگیردند .... ای خدا مبین منم تازه ساعت 12 و 1 شب انرژی تازه میگیره و میخواد بازی کنه ... ای قربون دوتایی تون . فدات بشم خوشگل من . پوتین های خوشگلت مبارک باشه خیلی نازند عزیزم . خودت هم مثل همیشه خوشتیپ و عسل . الهی خداوند از چشم بد دورت کنه ( آمین ) نسیم جونم متن آخر پستت اشکم رو درآورد . چقدر درست و واقعی نوشتی . خداوند همه مامانهای دنیا رو حفظ کنه . به قول یکی از دوستانم ( نگرانی های مادر با بزرگ شدن فرزند بزرگ میشه و قد میکشه . امیدوارم همه بچه ها همیشه در پناه خداوند باشند . یه عالمه بوس برای خودت و آروین نفسم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییییییییییییییییییییزم ممنون از لطف همیشیگیت الهه جون ببخش دیر جواب می دم ایشااااااااااااالله ایشاله همه بچه ها شاد و سلامت زندگی کنند و زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ شن من هم روی ماهتونو می بوووووووووووووووسم گل مهربونم
الهه مامان مبین
28 آبان 93 19:25
ماشاا.. به جونت عسل خودم . خیلی تغییر کردی نازنین . نسیم جون اسپند برای پسرم دود کن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااااهم بوووووووس بوووووووس
مامان مبینا
1 آذر 93 13:50
سلام مامان مهربون با افتخار لینک شدینبوووووووووووس واسه گل پسری باز بهت سر میزنم منم اپمممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مممنووووووووووووووووووووووون خاله گلیه ماااااااااااااااااهم
ساجده
1 آذر 93 19:41
ماشالله
مامان آروین(مهناز )
2 آذر 93 11:46
سلام عزیزم 37 ماه تولدت مبارک باشه آروین گلم چه هدیه های قشنگی مبارکت باشه دست مامان و بابا و عمه درد نکنه فدات بشم منننننننننننن چقدر ماشینت بهت میاد گلم میبوسمتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاله جون ماهم
مامان آرمین
3 آذر 93 8:06
ماشالله ماشالله به این پسر شیرین و دوست داشتنی.عکسها فوق العاده خوشگل و شیرین بودن کلی لذت بردم.عزیزم میشه بگی شما کجا زندگی می کنین؟واسه وبلاگ آرمین می خوام.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااهم ما بابلسر ( مازندران ) زندگی می کنیم افتخار بهمون بدید
زهره
3 آذر 93 16:25
سلام نسیم جون خوبی ؟ پیام خصوصیم به دستون نرسید میشه بهم ایمیل بزنید ممنون میشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیز ممنون از لطفتون آره گلم براتون میل دادم
مامان مهرناز
4 آذر 93 23:00
37 امین ماهگردت مبارک پسر همیشه خوش تیپ من چه کادو هایی مبارکت باشه قربونت برم که این قدر شیرین زبونیییییییییی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااهم
ناهید
17 آذر 93 12:23
نمیدونم چرا با اینکه وارد نینیبلاگم شذدم اجازه نمیده لایک کنم روزاتون قشنگ....لحظاتون پر از شادی...خدا دعای همه مادرا رو براورده کنه
مهری
20 آذر 93 20:38
37 ماهگیت مبارک من تازه با وب زیباتون آشنا شدم ماشالله هزار ماشالله به پسر ماهتون . قریب به 5 ساعت طول کشید تا همه صفحاتتونو بخونم . خیلی عالی بود احسنت به مامان گلی چون شما با اجازتون آدرس وبتونو به چند تا از دوستای همکارم دادم تا برای بچه هاشون از کارهاتون، بازیهای قشنگی که برای اروین می کنید جشنهای زیباتون و... ایده بگیرند بازم ممنون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پر مهرتون و ممنون از اینکه برامون وقت گذاشتید ما افتخارمونه که دوستای گلی چون شما داریم منتظر حضور قشنگ دوبارتون هستیم خواهش می کنم کاری نکردم خوشحال میشیم اگه بتونم کمکی کرده باشم روی ماهتونو می بوسم