آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

baby متفکر 1

1393/5/3 18:59
1,564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به  عزیز دل مامان

سلام  به پسر مهربون و باهوش و بازیگوشم 

که شیطنتهاش این روزا  داره به اوجش میرسه بغل

ماه اول تابستون،  تیر  هم به سرعت گذشت 

20 تیر تولد 15 سالگی  آرش نازنینم بودجشن

تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک عزیز خاله  ایشالله 120 سال شاد و سلامت  زندگی کنی و به هممممممممممممه آرزوهای قشنگت برسی 

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

26 تیر  هم  سالگرد یکی شدن من و بابایی بود 

به خاطر ماه رمضان اکثرا خونه بودیم و همین فرصتی  شد که وقت بیشتری   رو با هم بگذرونیم و کارهای جالبی رو با هم انجام بدیم 

خاله مژده جون مهربون  بهمون طرز درست کردن رنگ انگشتی و خمیر بازی رو یاد داده بود . باهم رفتیم یه 7-8 رنگ مختلف  از رنگهای خوراکی و آرد و... یه سری لوازم مورد نیاز و خریدیم و یه عالمه خمیر خوشرنگ و همینطور رنگ انگشتی درست  کردیم   موقعی که می خواستیم خمیر سبز رنگ  درست کنیم  یه مقدار از رنگ زرد و   اشتباهی  روی خمیر آبی ریختی   یهو بلند داد زدی مامان جون سبز شد ببین نگاش کن  تشویق

حالا  دانشمند کوچولوی مامان می خواد درست کردن رنگ سبز و با استفاده از رنگ زرد و آبی  دوباره  آزمایش  کنه 

خوب چی می خوایم ؟ 

 یه چند تا ظرف  - آب  و رنگ خوراکی  و از همه مهمتر سفره یکبار مصرف به اندازه کل خونه خندونک

 

 

 

 

 

 

 

وقتی  همسایمون می خواستند هند پیش دایی سعید جون برند   ما هم تصمیم گرفتیم  ی مقدار تنقلات سوغاتی برای دایی جون بفرستیم   رفتی داخل چمدون نشستی که من باید برم پیش دایی سحید و زن دایی گیتم  

 مامان جون لطپا درو ببند محبت بغلمحبت

 

 

اینم شاهکار جنابعالی ( تصویری از  بابا رضا  )

قربونت بشم وقتی داری کارتون می  بینی و یا بازی می کنی  اونقدر محو تماشا میشی که  اگه خودمونو بکشیم هم جوابمونو نمی دی 

 

بازی  3 بچه خوک ( the three little pigs )

 آروین : آل هاف آل پاف آل بلو یول هاس دان

i`ll huff and i`ll puff and i`ll blow your house down

اینم خوک  بیچاره که  سقف خونش با فوت جنابعالی  به باد  رفته گریه

 

 

ای جااااااااااااااااانم بغل

 

 

 

فوت کردن ( جابجایی اجسام سبک ) 

 

 می خوام آسمون درست کنم

یه چند قطره رنگ آبی بریزم  خوبه عالیه راضی

حالا هواپیماها آماده برای پرواز ...

 وقتی گفتی مامان الان می خواد برف بیاد  خیلی  خوشم اومدتشویق 

 اینهم یه منظره برفی  از یه  ترافیک سنگین آرام

اوووووووووووووووووه گویا  بهمن اومدهگریه

 زمستونی که گذشت  برف جانانه ای رو تجربه کردیم و حسابی بازی کردیم  و  آدم برفی ساختیم  الان هرجا اسم برف بیاد  سریع می گی  باید  اسنو من بسازیم   ( این هم یه  آدم برفی ساخته دستان  پرتوان گل پسرم ) بوس

 

مامان جون بلاتون کُتتت دلست کلدم (کتلت ) سوت

 

 

مامان فدای قدو بالات  قند و نبات محبت

این بازی  رو هم خیلی دوست داریم 

 نوبتی با چشم بند چشمامونو می بندیم  و بعد یکی از اون چیزایی که جلومونه رو می دیم  دست اونی که چشماش بستست  و باید لمس کنه  و بگه اون چیه ؟ 

 موقعی که بابا هم تو بازیمون می یاد اون موقعست که حسابی بهت خوش می گذره و کیف می کنی جشنآرام

خوب یکم به خودم برسم 

 

مشغول شمارش میله ها

آروین در حال خوردن منگو ( انبه )

با کمک هم سه تار درست کردیم خندونک

 

 خیلی هم بد نشده ها چشمک

 حالااااااا شیرجه ...

 

رفتی میز اطو رو آوردی می گی بیا مامان جون پل درست کردم  همه ماشینام  افتادن  تو دله ( دره )

 نمی دونم چه علاقه ای داری  به این که  ماشینات  یا  با هم تصادف کنند و یا  به کل ساقطشون کنی متنظر

دکتر آروین به اتاق عمل 

یه چند روزیه که بابایی مریض شده و سرما خورده  

 مامان جون هم مریض شده بودم ولی زود خوب شدم 

  آروین جونی پروانه وار دور بابایی می چرخی و دستای کوچولوتو،  رو سر بابایی میگذاری  ببینی تب داره یا نه و با وسیله هات  معاینش می کنی  و به  بابا  قرص و داروشو می دی  جالب اینجاست    هر بار هم که می خوای قرص بابا رو بدی میگی اول بلم لباش دکتلیمو بپوشم ( لباس دکتری )   خلاصه همیشه آماده به خدمتی

من ببلم 

 من بیالم 

من فشالو بگیلم ( فشار خون و بگیرم   )

 

 

اینهم یه کار خلاق دیگه از شما وروجک نازم ( کیک  و شمع تولد )بغل

الهی مامان فدات بشم که اینقدر قشنگ کتابهای معما انگشتی رو حل می کنی تشویق

 

اینهم یه کاردستی خوشگل ( رسم بر اینه هر وقت می خوایم شعری رو حفظ کنیم اول کاردستی و یا نقاشی  اونو  درست می کنیم و یا می کشیم )

موضوع شعر این هفتمون پروانه و گل  بود محبت

 

هر چند وقت باهم می ریم بیرون کنار رودخونه  و برای ماهیها و اردکها تیکه های نون  می ریزیم 

 



 

 آفتابی ، گرفته ، بارانی ، تو که باشی هوای من خوبست 

 دشت ،  کوهستان  ، دریا  ،  کویر ، در کنار تو جای من خوبست... 

 

خدایم  شکرت 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

شعر( پروانه - گل ) که خوشگل یاد گرفتی و برامون می خونی تشویق

پروانه ی قشنگی

نشست رو شاخه ی گل

براش ترانه خوندم

مثل یه دونه  بلبل

گفتم آهای پروانه 

چقده قشنگ و نازی

تو باغچه ها پر می زنی

میری با گل ها بازی

وقتی فصل بهار میاد

سبزه و گل به بار میاد

تو هم میای تماشا

میون دشت و صحرا

تو از خدای مهربون

از آسمون،رنگین کمون

برای گل می خونی

کنار گل می مونی

گل گل گل... گل اومد... 

کدوم گل؟! 
همون که رنگارنگه؛ براي شاپرکها يه خونه ي قشنگه!
کدوم کدوم شاپرک؟! 
همون که روي بالش ،خال هاي :سرخ وزرده 
با بال هاي قشنگش، مي ره وبرمي گرده...
کدوم بال؟! 
بالي که باز مي شه وبسته مي شه 
مي بنده اون روشاپرک وقتي که خسته مي شه...
شاپرک خسته مي شه بالهاشو زود مي بنده...
روي گلها مي شينه...
شعرمي خونه مي خنده...

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

نظرات (67)

ارلا خانوم
3 مرداد 93 19:19
خیلی پست طولانی وزیبایی بود احسنت
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیزم مرسی
ابجی سجا
3 مرداد 93 23:05
چــــقد زیــادن تـو دنـیا آدمـــایی که راهــشون جـــداس امـــ ــ ــا دلاشـــون ی جـــاس ...
الهه مامان ابوالفضل
4 مرداد 93 1:05
آروین جون می تونم بپرسم شغل شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی عکسهای قشنگی بود لذت بردم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خاله جون من دارم هممه حرفه ها رو تست می کنم ببینم مزه کدوم بیشتر به دلم می شینه چشماتون زیباست خاله گلییییییییییییه خودم
شیما مامان شاهین کوچولو
4 مرداد 93 1:13
ای ول چه بچه کنجکاو و خلاقی... چ خوب نسیم جون که این همه واسه اروین وقت میزاری و با حوصله بهش اموزش میدی کارت ای ول داره وایییی قربونش اون چگمه قرمزت منو کشته اروین جونم ماشاله همه جور کاری هم امتحان میکنی. افرین پسر باهوش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله گل و مهربووووووووووووونم مرسی از نگاه پرمه و همیشه با صفاتون دووووووووووستون داریم
مامان مهرناز
4 مرداد 93 4:22
قربونت برم عزیزم چه بازی های خوبی مرسی مامانش کلی ایده گرفتیم واسه بازی ماشالله به گل پسر همیشه خوش تیپ
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جون مهربونم مرسی از نگاه پر مهر و قشنگ و دلگرم کنندتون
مامانی هیما
4 مرداد 93 8:39
وااااااااااااااااااااااای چه دکتر مهربونی قربونش بشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله گل و ناااااااااااااااااااازم
مامان باران
4 مرداد 93 8:43
سلام به آروین گل و. مامان مهربونش تبریک میگم شما خیلی با حوصله و جالب با آروین جون بازی میکنید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووووووووووووووووون از نگاه پر مهرت عزییییییییییییییییییییییزم
بهاره مامان الینا
4 مرداد 93 10:30
واقعاً عالیه مامان آروین عزیز کلی از شما ایده گرفتم و بوووووووووووووووووووووووووووووووس برای آروین گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون عزیزدلم شما لطف دارید
الهه مامان مبین
4 مرداد 93 11:00
سلام عسل من . جون من . ناز من . قربونت بره خاله باهوش متفکر من . نسیم جون کارهات مثل همیشه عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااام خاله مهربوووووووووووون و خوشگل و ناز و دوست دااااااشتنیه خودم که حرف نداااااااااااااااااااری
الهه مامان مبین
4 مرداد 93 11:01
نسیم جونم اون عکس آروینم که داره گلدون آب میده خیلی نازه هزار هزار هزار هزار هزار ماشاا.... قربون اون موهای نازت ر
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووووووونت عزییییییییییییییییزم چشات زیباااااااااااااااااااااااااست
الهه مامان مبین
4 مرداد 93 11:03
به مبین میگم بیا آروین رو ببین . بدو بدو میاد میگه آوووووووین بی بینم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ای من فدددددددددددددددددددددددددای مبین ماااااااااااااااااااااااهم
الهه مامان مبین
4 مرداد 93 11:06
نازنینم بشین توی چمدون بیا پیش خودم تا بخولمت . نسیم جونم تولد خواهرزاده ماهت هم مبارک . ایشاا.. 120 ساله بشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه . نازنینم بهترین ها رو براتون آرزو میکنم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بااااااااااااااااشه چه فکر خوبی شما مامان بابا ها که من و مبین جونو بهم نمی رسونید باید خودمون دست بکار شیم ممنوووووووووووون خاله گلیه مهربوووووووووووووونم
زهره
4 مرداد 93 12:21
سلااااامم. فدای آروین گلم بشممممممم... دوسش دارم ی دنیاااااااا..همیشه شاد و سلامت کنار مامان بابای مهربونت باشی عزیزممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتووووووووون ممنوووووووووووووووون از ابراز عشق و محبتتووووووووووووووون
خاله ی مهدیار
4 مرداد 93 13:11
سلام به مامانی مهربون و آروین عزیزمممممممممم..من بار اول که پیام میدم ولی همیشه از بازدیدکنندگان پرو پاقرص آروین عسلی هستم و یه عالمه عاشقشمممممم پسر شیرین ونازی دارین خدا بهتون ببخشه و براش آرزوی بهترین هارو دارم.. چه دعایی کنمت بهتر از این.. خنده ات از ته دل..گریه ات از سرشوق و لبخندی مادام و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی..
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنوووووووووووووون از اینکه همیشه با ما بودید از تک تک جملاتونو میشه به حس درون مهربونتون پی برد ممنون از نگاه پرمهرتون منتظر حضور قشنگ دوبارتون هستیم یا آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز
مامان امیر کسرا
4 مرداد 93 13:42
الهی خاله به فدات به مامانیه خوشگلت بگو میلشو حتما ببینه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنههههههههههههههههههه خاله جون مهربوووووووووووووونم به روی چشششششششششششششم
شال رنگین کمان
4 مرداد 93 14:25
سلام دوست عزیز انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید. * با سلیقه ها... * خانومای خوش تیپ... * مامانای شیک پوش... * در این فروشگاه شال و روسری برند GNT به فروش می رسد. * بجای اینکه شب عید جنسای بونجول مغازه ها رو با قیمت گزاف بخری، الان جنس عالی با قیمت بسیار مناسب بخر بذار واسه عید... * توجه...توجه...ارسال رایگان به سراسر کشور * هدف ما... رضایت از شیک پوشی خودتان... * شما لایق بهترین ها هستید... * قیمت مناسب....ارسال رایگان....تحویل درب منزل... * اگر می خواهید گل سرسبد باشید...با ما همراه باشید... http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=898884
مامان آنا
4 مرداد 93 14:34
دانشمند نابغه کوچولوی ما چه با تمرکز آزمایشهاشو انجام می ده چه ایده های جالبی آفرین مامان ، آفرین آروین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
آره همینطوره چون خیلی خوشم می یاد ممنووووووووووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااااااااهم
رضوان مامان رادین
4 مرداد 93 15:53
سلام خانومی...اتفاقی با وب شما اشنا شدم...واقعا با خوندن مطالب این پست...از دست خودم ناراحت شدم...چقدر عاللی که شما با پسر گلتون کاردستی درست میکنین.و همه کارهای دیگه...عذاب وجدان گرفتم شدید من با رادین به اندازه شما کار نمیکنم...میشه لطف کنین بگین کتابهایی که باهاش کار میکنین اسمهاشونو به من بگین...به ما هم سر بزنین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از نگاه پرمهروگرمتون خواهش می کنم اینجور نفرمایید همه پدر و مادرا به نوعی برای بچه هاشون وقت می گذارند نباید هیچ وقت خودتونو سرزنش کنید چون تابستون سر کار نمی رم وقت بیشتری دارم از اینرو سعی میکنم با پسرم بیشتر وقت بگذرونم بچه ها تو این سن عاشق کنجکاوی و سرک کشیدن و آزمایش کردن با وسایل اطرافشونن که می تونید به راحتی در اختیارشون بگذارید بروی چشم عزیزم لیست کاملشونو براتون می گذارم پسر نازتونو از طرفم ببوسید
مامان آرزو
5 مرداد 93 2:28
چه بازیهای جالبی بوس برای مامان نسیم و پسر نابغمون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون عزیزم
مامان آرسام
5 مرداد 93 2:28
دوستون دارم
شیدا
5 مرداد 93 12:01
ماشالله به هوش بچه های این دور زمونه ماشالله به اروین خلاق و مامانیش که اینقدر مبتکرند در ضمن عکساتون خیلی نازند
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربون
ساناز
5 مرداد 93 19:48
نسیم جون من همیشه به وبلاگ اروین نازشما سرمیزنم شیرین کاریهای پسرتون و هنرمندیهاتون جدا تحسین آدمو برمی انگیزه ضمنا خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سربزنید.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از نگاه پرمهرتون و ممنون از اینکه پیشمون اومدید با کمال میل گلم
مریم(پرنیاوبردیا)
6 مرداد 93 0:04
اینم عیدی من به شما به مناسبت عيد فطر http://parsico.net/pages/fw/ بعد از باز شدن عکس به نوك برج ضربه بزن عیدتون پیشاپیش مبارک!!!
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووون عزیزم قربونت گلم خیلی جالب بود عید شما هم مباااااااااااااااااارک
محبوبه مامان الینا
6 مرداد 93 7:33
ای جونم آروین خوشگل باهوش و خلاق نازی آقای دکتررررررررررررر بوووووووووس برای گل پسر ناز و مهربوووووووووووووووون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی خاله جون ماااااااااااااااااااهم خیلییییییییییییی دوستون داریییییییییییییم
زهرا مامان ایلیا جون
6 مرداد 93 8:18
واقعا لذت بردم کلی ایده بهم دادی برای بازی با ناز گلم مرسی کاش بهم رنگ انگشتی رو یاد میدادین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه مهربونتون خواهش می کنم با کمال میل عزیییییییییییزم
مامان مهناز
6 مرداد 93 11:41
سلام من واقعاً از وب شما لذت بردم و از اینکه این همه تبادل لینک دارید و به همه دوستان لطف دارید و جواب محبت هاشون رو با حوصله میدید واقعاً خوش به حال آروین جون با این مامان فعال و سر زنده ای که داره ان شاءالله همیشه پاینده باشید و در کنار آروین عزیزو دوست داشتنی ایام به کام با اجازه لینکتون کردم به ما هم سر بزنید میبوسمتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطف تون و مرسی از نگاه پرمهرتون با کمال میل گلم ما هم بهتون پیوستیم امیدوارم که این پیوندها تا همیشه پایدار بمونند شما هم پسر گلتون آروین عزیزو از طرفم ببوسید
مامان مهسا
6 مرداد 93 13:35
دوست نازنین و مهربانم سالگرد عاشقانه یکی شدنتون رو از صمیم قلب تبریک می گم امیدوارم در کنار هم شاد و خوشبخت باشید و کانون گرم و صمیمی خانوادگیتون استوار و همیشگی باشه تولد آقا آرش هم مبارک باشه انشالله فارغ التحصیلی دانشگاه و جشن دادمادیشون و اما عشق مــــــــــــــــــن آروینم که از دیدن عکسای قشنگش همیشه لذت می برم و چندین بار عکساش رو مرور می کنم ... و دوست باحوصله و باسلیقه و خلاقم که اینقدر به همه ابعاد زندگی توجه داره ووقت می ذاره واقعاً شایسته ی ستایش و تحسین فراوووووووووووون هستیددوستتون دارم خیلی زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم سلام دوست ماه و مهربونم ممنوووووووووووووووووووووووون ممنووووووووووووووووووووووون وهزااااااااااااااااااااااااااران بار ممنوووووووووووووووووووون از اینهمه محبت بی شائبتون صمیمانه مهسا جون براتون لحظاتی شادو مملو از خنده و آرامش و خوشی و سلامتی آرزو میکنم و بی نهااااااااااااااااااااایت دوستون دارم امیدوارم روزی بیاد افتخارشو داشته باشیم که از نزدیک ببینیمتون
ژاله
8 مرداد 93 11:04
سلام عزیزم عید شما هم مبارک چه جالب تاریخ ازدواج ما هم 26 تیره آفرین به آروین گلم که خیلی باهوش و نازه ، آفرین به مامانی که اینقدر با حوصله و عشق تمام لحظات زیبای رشد آروین جونو ثبت می کنه باز هم از خوندن مطالب زیبا و عکسهای قشنگتون لذت بردم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییییییییییزم با تاخیر زیاد من هم بهتون سالگرد ازدواجتونو تبریک می گم ممنوووووووووووووووووون از نگاه همیشه مهربوووووووووووووونت
مامان فتانه
8 مرداد 93 11:58
عزیزم شما چقدر فعالی و حوصلت زیاده خوش به حالت واقعا....من خیلی حوصلم کمه اصلا حوصله این کارا رو ندارم....افرین به شما....عزیزم چه گل قشنگی درست کردین عالی بود....لاک ناخنای گل پسرو ببینین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پرمهر و لطف زیادتون
samira
8 مرداد 93 14:30
سلااااااااام به آروین عزیزو مامانت گلش عیدتون مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیییییییییییییییزم با تاخیر زیاد عیدشما هم مباااااااااااااااااااااارک
مامان محمدحسین
8 مرداد 93 22:34
سلام عزیز دلم.. ممنون از ابراز همدردیت... قربون این پسر گلم برم من .... خاله فدای اون همه استعدادت... 1000 ماشاءالله ...چشم نخوری ایشالله...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهت عزیزم خدا نکنه خاله جون مهربووووووووووووووون ممنون از نگاه پرمهرتون
مامان امیر حسین
9 مرداد 93 0:08
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
الهام مامان امیر علی جون
9 مرداد 93 21:48
خیلی زیبا بود. البته شما همیشه زیبا مینویسید و با حوصله ی تمام با آروین جان بازی میکنید. واقعا خوشا به حالش که مامان به این با حوصله و خلاق داره. کاش منم حوصله پسرمو وقتی همسن آروین شد داشته باشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییی از لطف و مهربونیت حتما داری عزیزم شک نکن بوووووووووووووووووس بووووووووووووووووس برای مامان و گل پسری
مامان کیاراد.آرزو
10 مرداد 93 19:43
فدای تک تک عکسای قشنگت،تک تک کارات،تک تک همه بازگوشیاوشیطنت هات عزیزدلمعاشقتم گلمبوس واسه آروین عزیز ومامانش که خیلی خانوم وگله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووووووووووووووووون ماااااااااااااااااهم بووووووووووووووس بوووووووووووووس
زهرا مامان ایلیا جون
11 مرداد 93 6:06
کجایی
مامان رادین
11 مرداد 93 12:55
سلام . مثل همیشه عالی بود .ممنون که همیشه پیش ما میاید. بوس برای آروین و مامانه گلش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلا گلم ممنووووووووووووووون عزیزم بروی چشم
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 14:16
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$
مامان ایلیا
11 مرداد 93 14:58
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم سال های سال خوش و خرم در کنار هم زندگی خوبی داشته باشید خوش به حال آروین جون با این مامان با حوصله که اینقدر با دل گل پسرش راه میاد نسیم جون می شه طرز تهیه رنگ انگشتی رو به من هم یاد بدین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون دوست جون ماااااااااااهم مرسی از اینهمه لطف و مهربونیت حتما گلم بروی چشم
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 15:03
سلام عزیزممم.... تولد آرش جون مبارک و سالگرد ازدواج تون هم مبارک امیدوارم سال های سال در کنار هم زندگی آرومی و داشته باشید به هب پس مامانی و پسری حسابی هنرمند شدن تو ایام ماه رمضون.....البته ناگفته نماند که هنرمند بودید ههه_______ای شیطون میخوای بری هند ای شیطونک خوشبحال آروین با این مامانی با حوصله س عزیزم بچه مون چه تیپی میزنه بره گل ها رو آب بده نوش جونت ببینم بچه چرا لاک زدی پست خیلی خوبی بود.... امیدورام همیشه اینقد شاد و سرزنده باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون عزیز دلم مرسی از لطفت و مهربونیت قربوووووووووونت گلم که همیشه بهمون لطف داری از صمیم قلب برات آرزوی سلامتی و خوشبختی رو دارم و امیدوارم همیشه و همیشه تو کار و زندگینت موفق و کامروا باشی
مامان مانی
12 مرداد 93 2:19
سلام به مامان نسیم وآروین خلاقم بازم مثل همیشه کلی ایده گرفتم و کلی استفاده کردم از مطالب واقعا مفیدتون مدتی بود که نیومده بودم وبتون و کلی دلم تنگ دیدارتون شده بود آروین جونم کلی تغییر کردی تازه موهای کوتاه هم بهت میاد یه بوس گنده برای آروین جون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنوووووووووووووون از نگاه پر مهرت قربووووووووووووووووووون دوستای گلم بشم
مامان منصوره
12 مرداد 93 9:55
سلام خدمت شما دوست خوبم ممنون بهمون سر میزنین و شرمندم از اینکه نمیتونم زیاد بهتون سر بزنم ماشالله پسر بانمکی دارین خدا حفظش کنه و تبریک میگم به شما که خیلی فعال و پرانرژی هستی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیز دلم ببخش که دیر جوابتونو می دم قربوووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پرمهرتوووووووووووووون و ممنون از حضور مهربونتون
مامان آتنا
13 مرداد 93 6:20
سلام سلام مثل همیشه عالی بود. یه عالمه بازی قشنگ ویه عالمه عکس خوشگل از آروین خوش تیپ. مرسی مامانی تو فوق العاده ای
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووووووووووووون گلم مرسی از نگاه پرمهرتون قربووووووووووووووووووونت عزیزم
بانو
13 مرداد 93 9:41
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامی فرزانه
13 مرداد 93 16:54
هزار هزار ماشاالله برای این پسر باهوش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییی خاله جون مااااااااااااااهم
مامی فرزانه
13 مرداد 93 16:57
هزار هزار تا خسته نباشی به این مامان پر انرژی ومهربون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون گلم
مامان زهرا
14 مرداد 93 8:53
سلام عزیزم ماشاالله به شما مامان فعال.خسته نباشی.پسر ناز و باهوشی دارین.عزیزم من شمارو لینک کردم خوشحال میشم به ماهم سر بزنین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووووووووووووووون از لطف و مهربونیتون چرا که نه باعث افتخارمونه
شکوفه، مامان مانی و پانی
14 مرداد 93 20:50
سلام مامان آروین.خوبین؟ من حدودا اواخر فروردین با وبتون آشنا شدم.اما راستش آدرس و عنوان وبتونو فراموش کردم.تا اینکه چند روز پیش بازم اتفاقی با وبتون برخورد کردم.خیلی خوشحال شدم که یافتمتون. واقعا از مطالب و عکساتون لذت بردم.و خصوصا از ایده هایی که برای بازی با گل پسرتون داشتین،خیلی خوشم اومد. من دوتا نینی دارم که اختلاف سنیشون خیلی کمه و راستش خیلی فرصت نمیکنم که با پسرم که بزرگتره و الان نیاز به بازی داره،وقت بگذرونم. ولی بازی هایی که شما انجام میدین خیلی جالبن و پیچیده نیستن. مثل کاردستی درست کردنتون. من با افتخار لینکتون میکنم اگه دوست داشتین خوشحال میشم شما هم منو لینک کنین. گل پسرتونو ببوسین.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون عزیزم وممنووووووووووووووووونم به خاطر لطف و توجههی که بهمون دارید عذر خواهی می کنم که اینقدر دیر دارم جوابتون می دم با افتخار ما هم بهتون پیوستیم امیدوارم این دوستیها همیشه شیرین و برقرار باشن ببوسید تا فرشته های نازتونو
عشق مادري
16 مرداد 93 13:42
سلام مامان نسيم مهربون، چقدر دير آپ ميكنيد، من چندوقته با وبتون آشنا شدم ولي هميشه سرميزنم و پيشرفت ها و كارهاي آروين نازنين با عشق دنبال ميكنم، تمام مطالبتونو با دقت ميخونم، حتي گاهي اوقات اينقد صميمي و مادرانه مينويسي كه اشك شوق تو چشام جمع ميشه و با تمام وجودم دوست دارم مادرشدن احساس كنم. اميدوارم هميشه سالم و سرزنده بالاسر پسر خوشكلت باشي
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم یه دنیا تشکر شرمنده می کنی دوست مهربانم مرسی از نگاه پرمهرتون ببخشید دیر جواب دادم نتم مشکل داشت ایشاله زود بزود آپ می شم منتظر حضور دوبارتون هستم و من هم صمیمانه براتون آرامش و سلامتی رو آرزو می کنم
مامان تینا و...
16 مرداد 93 16:56
آفرین مامانی هنرمند وخوش ذوق و باحوصله خیلی بازیها وکارهای جالبی بودند واقعا خوش به حال اروین جان که مامان خوبی مثل شما داره خدا شمارو واسه آروین جون نگه داره
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووون عزیزم مرسی از حضور همیشه مهربونتون همینطور شما رو برای تینا جون و نی نی ناز تو دلیتون خیلی مواظب خودتون باشید و دختر نازمو ببوسید
مامان کسرا
16 مرداد 93 19:59
دلم براتون تنگ شده خیلی وقته از پسر ناز مطلب جدید نگذاشتید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووون عزیزم قربون دلت گلم
سجاد
17 مرداد 93 19:46
سلام . به وبلاگ گروه کوهنوردی بانوان بردسکن هم سر بزنید آخه مامان بزرگ منم جزو این گروه هستش banovanekohestan.blogfa.com
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام حتما چه جاااااااااااااااالب
مامان رادین
18 مرداد 93 16:16
سلآم عزیزم چه پسری دارین خدا حفظش کنه براتون چقدر باهوش ماشالا چه مامان فعال و با حوصله ای هستین کاش یه مهد کودک میزدین خخخخخخ عزیزم من دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگه افتخار میدین به ما سر بزنین خوشحال میشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنوووووووووون از نگاه پرمهرت چرا که نه با افتخار بهتون پیوستیم راستش یکی از آرزوهای همیشگیم بود که یه مهد و یا یه کارگاه خلاق مخصوص بچه های پیش دبستانی داشته باشم تا یادم می یاد میونم با بچه ها خیلی بهتر از بزرگترا بوده و حوصله بچه ها رو همیشه داشتم امیدوارم همیشه خوشحال و سلامت باشید
مامانِ کیاوش
19 مرداد 93 15:02
آفرین مامانی چه بازیهای خوبی با آروین جان انجام میدین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون عزیز دلم مرسی از لطفتون
مامان حوریه وبابامیلاد
19 مرداد 93 17:12
مامان آروین جون واقعاااااااااااااااا لذت میبرم وبلاگ آروین جونو میبینم خدا آروین جونو واستون نگه داره اینقدر با ذوق بازی میکنه که آدمو سر کیف میاره ....... یه وقتایی فک میکنم شاید من مامان مهربونی نیستم با کیارش طفلکی اینقد بازی های خوشگل نمیکنم ولی بعد از اسباب کشی به خودم قول دادم باهاش بیشتر بازی کنم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنوووووووووووووون از اینهمه لطف و مهربووووووووووووونیتون نه عزیزم اصلا اینطور نیست مادر بودن یعنی عین مهربونی و محبت پسر نازمو از طرفم ببوسید
barana
20 مرداد 93 1:08
سلام دومین باره که واستون کامنت میزارم عزیزم عاشق پسرتونم نی نی ندارم ولی خیلی دوسش دارم بهم سربزن خوشحال میشم بوسسسس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون ببخشید که دیر جوابتونو می دم با کمال میل گلم
بانو
20 مرداد 93 11:55
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنون بروی چشم
مریم(پرنیاوبردیا)
20 مرداد 93 12:08
خبری ازتون نیس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ببخشید گلم اومدیم
مامان منصوره
21 مرداد 93 9:34
چرا نظرات ما تایید نشده
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بروی چشم عزیییییییییییز دلم
ناهید
21 مرداد 93 14:28
ببخشید دو دلم بپرسم یا نه...امیدوارم ناراحت نشید ..رمز موفقیتتون چیه؟ برنامه غذایی خاصی رو برای پسرتون دارید؟ خرید اینهمه لباس خوشگل بودجه بالایی میخواد یا راه کم هزینه هم داره؟ بازیها رو طبق برنامه آموزشی خاصی جلو میبرید؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خواهش می کنم گلم شرمنده می کنید عزیزم کار خاصی نکردم در رابطه با برنامه غذایی که گفتید آروین غذای سفره خانواده رو می خوره و سعی می کنم غذاش کم روغن و کم نمک باشه من خیلی براش تنقلات و چیپس و پفک و... نمی خرم هرچند که خودش دوست داره ولی خیلی خیلی کم مصرف میکنه واکثرا خودم براش دنت و چیپس و پف فیل درست می کنم همشه خیلی از خوردنیها رو به صورت میکس شده بهش می دم چون هم هضمش راحت تره و هم جویدنش گاهی تو خورشتهای مختلف یه دونه هویج با یه دونه سیب زمینی کوچولو و یا یه شاخه کرفس براش می گذارم صبحونه ها رو همیشه کامل کامل می خوره چون خوردن مغز گردو یا فندق پسته خیلی براش راحت نیست اونها رو تو بستنی یا پوره میوه کاملا میکسش میکنم... عزیزم در رابطه با خریدن لباس هم اکثر لباسهاشو من از هند خریدم خوب اونموقع قیمتها خیلی مناسب تر بودن شما می تونید یه سری ازلباسهاا رو تو آخر فصل با قیمتای باورنکردنی بخرید در مورد همه بازیها برنامه از پیش تعیین شده ای نیست ولی گاهی که می خوایم کاردستی یا خوندن شعر و یا چیز دیگه انجام بدیم از اینترنت از سایتهای مختلف شعر مربوطه رو می نویسم و یا بعضیهاشون پرینت می گیرم وکاروشروع می کنیم براحتی می تونیم از چیزهایی که در دسترسمون هستند بخوبی بهره ببریم با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده گلتون
سحر
21 مرداد 93 15:40
قررررربووووون پسر متفکر بشم من این آروین باهوش عشق منه ه ه ه ه فدای این قیافت بشم اینقده مرد شدی جیگرررررم ماشالله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون خالهگلیه مهربوووووووووووووونم
پگاه مامان آرتین
21 مرداد 93 21:23
عزیزم من به فدات چه پسر کنجکاوی ونانازی عکساشم عالی شده 2020
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااهم
شکوفه، مامان مانی و پانی
22 مرداد 93 1:24
سلام دوست خوبم.همگی خوبین؟ ممنون از اینکه بهمون لطف داشتین و به ما سر زدین و افتخار دادین لینکمون کنین. همونطور که تو کامنت قبلیم نوشته بودم،خیلی از ایده های بازیتون خوشم اومد و سعی کردم ازشون استفاده کنم.هرچند که اون بازی که گل پسرتون روی ماشینا آرد ریخته رو هر کاری کردم نتونستم برای پسرم شرایطش رو فراهم کنم که بازی کنه،چون قطعا خیلی کثیف کاری میکرد.نمیدونم آروین کوچولو هم همینطوریه؟اگه اینطوره که صبر شما ماشالا خیلی زیاده.با کاغذ رنگی براش کاردستی درست کردم.البته بیشتر کاراشو خودم انجام دادم. این سؤال رو ازتون داشتم که گل پسر شما خودش میتونه کامل انجام بده یا شما بیشترین نقش رو دارین؟و در آخر هم میخواستم ازتون خواهش کنم اگه ممکنه طرز تهیه ی رنگ انگشتی و خمیر رو برامون بذارین تو وبتون.تا ما هم از شما یاد بگیریم و نینی هامونو خوشحال کنیم. لطف میکنین اگه جواب سؤالاتمو بدین.واقعا ممنون میشم. روی ماه پسر کوچولوتون رو ببوسین. ببخشین خیییلی طولااااانی شد.
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
23 مرداد 93 18:41
خیلی عکسای قشنگی بود عزیزم وااااای قربونت بشم گه انقدر جیگر و دوست داشتنی هستی شماااااا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون عزیییییییییییییییزم
مامان آرين
25 مرداد 93 15:24
چه آقاي دكتري!!!!!!!!!!!!عزيز دلمموهات مبارك آروين جون خيلي ناز شدي خاله و يه آفرين به مامان نسيم مهربون و باسليقه كه اينقدر واسه گل پسر برنامه ريزي داره و با علاقه واسش وقت مي ذاره آروين جان واقعاً قدر اين مامان گل رو بدون عزيزمايشالا بابايي زود زود خوب بشه بلا ازشون دورباشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووووونم مرسی از اینهمه لطف و مهربووووووونیت عزیزم
رومینا
25 مرداد 93 17:07
تو یه جمله کوتاه فقط میتونم بگم که اروینم شما یه دونه ایی.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووووووووونت عزیزم شما هم فرشته اید بووووووووووووووووووووووووس بوووووووس