آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آروین جون ناز گلک ... 33 ماهگیت مبارک

1393/4/24 23:21
1,673 بازدید
اشتراک گذاری

 خوشمزه من 33 ماهگیت مبارک محبت

       000000   

32.gif

سلام به روی ماه ناز گلم  به  پسر عزیز و دوست داشتنیم

به عسلچه 33 ماهه شیرینممحبت

 کپلیه مامان 33 ماهگیت مبارک ایشالله صد سال  خوشبخت و سلامت زنده باشی    بغل 

می خوام برات بگم بلاچه ی مامان ،که خیلی  شیطون و ناقلا و شیرین اداست  اینروزا چه کارها می کنه ...

# صبحا که از خواب پا میشی تا صدای قدمای کوچولوتو می شنوم می یام دو زانو   می شینم و دستامو باز   و تو هم  خرامان خرامان چند تا قدم کوتا  و بعد    دوون دوون همچنان که داری  چشماتو می مالونی  خودتو میندااااااااازی تو بغلم  می گی مامان جون صبحت بخیل باشه ( اینو بگم همیشه  منو مامان جون صدا می کنی )

 من هم می گم صبح زیبای شما هم بخیر عزییییییییزم   بعدش هم از سر تا پا  بوس بوووووووووس بووووووووووس بووووووووووس  بوووووووووسمحبت

یه روزایی هم شما زودتر از خواب نازت پا میشی و اینقدر یواش یواش   تو  گوشم سلام صب بخیل می گیو    منو و بابایی رو بوسه بارون ، تا مامانی   از خواب بیدار  میشم   گاهی هم   مامانیه عاشق ، برا اینکه بیشتر بوسش کنی خودشو به خواب می زنه تا کیفش  حسابی کوکه کوک شه   و در نهایت به محض اینکه میشینم پامیشی می ری درو باز می کنی و 

 بهم میگی (( شما هم بیاین  صبح شده خورشید در اومده ها ببین همه جا روز  بریم باهم باژی کنیم شادی کنیم لطپا بیا  در یخچال و باز کن ببینم چی باید بخولم

مامان  جون پاشو دیده ( دیگه )

 کلیپستو  بزن  ))

بعد از خوردن ی صبونه کامل و دبش می ریم سراغ بازی

 بازیهای  مورد علاقه اینروزامون

  اول از همه معلم بازی

5 تا از عروسکات و می یاری اسم  هاشون  ( باربد – آرنیکا – مانیا – روژین – سام )

  گاهی  معلم منم و گاهی هم شما

 و تو این بازی هر روز  یه چیزای جدید یاد می گیریم

 خوندن شعر – برید کاغذ با قیچی – چسب زدن  اشکال بریده شده به هم  جدا سازی ها   و چیستان ( مامان : اون چه غذایی که توش  گوجه و پیاز و تخم مرغه ؟  آروین : المممممممممممممممت    و یا اون کدوم   میوه ست که شیرینه قرمز پوستش هم  سبزو دونه های سیاه

 آروین : واتل ملووووووونه  

 آروین :  مامان جون اون شیه که می کالیمش :

مامان : گیاه مثل گل

آروین :  نه بلنج بود  ( برنج )متنظر

    یکی از بازیهای هر روزمون  پانتومیم که عاااااشقشی و از همه مهمتر  یاد گیری و بکار بردن یه عااااااااالمه کلمات جادویی که  می دونی معجزه می کنن  

لطفا – خواهش میکنم – میشه اینکار و برام بکنی

 اجازه دارم ،  ببخشید ، اشتباه کردم ، معذرت می خوام و  ...

هر وقت می ری wc  بهم می گی مامان جون مهلبونم دشتت دلد نکنه  منو  می شوری  خیلی دوشت دالم بغل

#  گاهی تو مراحل تربیتی  با جناب پدر عزیزت با مشکل مواجه میشم

دوست دارم  همچنان که بهت خیلیییییییییی  محبت می کنیم  اما  این محبت باعث نشه که لوس بار بیای  برای من  از همه چی مهمتر اخلاق و رفتار نیکته

 و اینو می دونم که شما وروجکای سیاست مدار و روانشناس،  خوب می دونید  از کدوم طرف   باد موافق براتون داره  می وزه

 داستان از این قرار بود

یه روز عصر که داشتی بازی می کردی گفتی مامان جون من بستنی می خوام با طعم اشترو بری  و تیته تیته  موژ ( تیکه تیکه موز ) هم داشته باشه

منم  برات یه کاسه  همونجور که خواستی آوردم و وقتی تموم شد گفتی بازم می خوام

 بهت گفتم  عزیز دلم زیاد بخوری هم چاق میشی و هم دندونات ودلت  درد می گیره بعد یه ربع صحبت و داستان و ...  

گفتی الان می رم  اینقد بابا رو بوس می دم و بگل ( بغل ) میکنم خودش بهم می ده

 شما بلو (برو ) تو اتاقت کاراتو اندام بده بلو بلو دیده 

گفتم نه عزیزم بابا هم دوست نداره که دندونای پسر گلش  خراب بشه دلش درد بگیره

 بابا  که مشغول شنیدن این صحبتا بود بلند شد و خونسرد  یه کاسه پر بستنی برا شازدش ریخت و گفت مامان جون بگذار این و بخوره قول می ده دیگه حرفتو گوش کنهکچل

اینو بگم این قضایا فقط به بستنی ختم نمیشه ها امان از دست باباهای این مدلی متنظر

 هر چند بعد از خوردن کامل بستنی میری پشت مبل چند ثانیه میشینی   مثلا داری به کار اشتباهت فکر می کنی می یای می گی مامان جون خانومم خیلی کالم اشتبا بودا من فک کلدم  ببشید  اینا که گفتم همش حرفای جادوییه ها  مگه نه خوب  حالا بخند ههه هههه هههه چشمک

 

 بگذریم... 

# یه روزی هم داشتی با  ماشینات  بازی می کردی  کامیونتو سر و ته کردی   پشت سر هم از آب سرد کن یخچال آب میاوردی و می ریختی توش    گفتم چرا آب می ریزی گفتی ببین مامان جون  این ماشین تصادف کلده

 من هم فایل منم( fireman) باید آتیشو خاموش تنم  دیده ( دیگه ) همچنان که خونه رو داشته  سیل می برده با موبایلت  هم صحبت می کردی  

-شلام

-شلام

- بیا ایندا آتیش گلفته 

- ا ( e )

- آله

-کدا ؟

فایل انجینو بیالید

 وای خدا بیا ایندالو ببین 

کدا ؟

ایندالو  ا اااا eeeeeeee 

کوچکتر بودی اکثر فعل ها رو بصورت اول شخص مفرد میاوردی

اینا چی بودم؟  ( چی بودند )

ماشینا کجا بودم؟ ( کجا بودند ) 

بچه ها بیدارشدم ( بیدار شدند)

 بعد یه مدت که یاد گرفتی اینجور شد 

 اینا چی بودنننننننننند  بیدار شدنننننننننننند

  وقتی  حوصله کاری رو  نداری :

آروین می خوای بیرون بریم؟  ( نخوام بیرون برم )

یه شعر بخون ( نخوام  شعر بخونم )

#  هر وقت تو آشپز خونه ام   جنابعالی هم  می یای و  با سطل برنج ور می ری

 همش می گی این برنجا رو بابا سهیدم  ( بابا سعید )کاشته منم باید بلم تو مززعه بلنج بکالم  

و مدام برنجا رو دست می زنی و اکثرا هم یه مقدارش می ریزه کف آشپز خونه  برات گفتم که بابا سعید خیلی زحمت می کشه تا  این برنجا درست شن ... ولی تو داری همشونو می ریزی و زحمتشو هدر می دی

 آروین : نه مامان جون  من خودم کشابلزم ببینین می خوام همشونو بکالم  

 جوجه آخه تو چقد یه دنده ای

دیگه ورود به اتاق پختو  برات غدغن کردم  یه روز که داشتم ظرفها رو میشستم   کف آشپزخونه  هم خیس شده بود

اومدی یه دوری زدی و می دونستی هیچ جوره نمی تونی بیای داخل  در نهایت سلولهای  خاکستریت کار خودشونو کردند یه  پارچه دستت گرفتی  و همچنان که  پاهات بیرون چها رچوب  در  بودند پارچتو مینداختی داخل و خودتو پخش زمین  مشغول خشک کردن   جوری که تمام تنت به جز پاهات داخل بودند 

و طلبکارانه   گفتی

ببین اینجا چقد خیس شد نمی گی لیژ می خولی میفتی ؟گیج

یه چیز دیگه هم هست گلم   با تمام تلاشی که میکنم تا تمیز و مرتب غذا بخوری ولی هنوووووووووووووز موفق نشدیم نمی دونم تا کی باید همینجور شلم شوربایی غذا بخوری سوت

# کوچکتر که بودی از صدای جارو برقی و همزن و مخلوط کن و... می ترسیدی  الان شکر خدا اونا برطرف شدن ولی  از صدای  بلند  که از ساختمونهای در حال ساخت اطراف می یاد  همچنان می ترسی

 می گی  خیلی وحشتناک بودن چقدر تسناکن  از وقتیکه با  بابایی کنار ساختمونا واستادی و از نزدیک کارگرا ورو دیدی که چطور خونه درست می کنند یه مقدار زیاد ترست ریخته 

#  تو بازیهات اینجور صحبت می کنی :

یه گلگ بد دنس شیاه  ( گرگ بدجنس سیاه  ) اومد منو خولد

یه پسه  ( پشه ) که خیل هم ناقلا بود اومد منو نیس زد

# مامان جون من خیلی قویم مثه بابا  شما چی ؟ خانوما هم قویند؟  دستاتو هم 90 درجه می بری بالا و مشت می کنی نگا به بازوهات میندازی  که مثلا خیلیی قوی هستیمحبتبغلبوس

 البته خداییش خیلیییییییییییییی  هم زورت زیاده ( ماشالله )

#  جوجه  فکولیه من،عسلچه شیرینم    عاشق اینجور صدا کردناتم

  نشیم خانوم،  خانومم دوشت دالم عااااااشختممحبت

 بابا هم حرصتو در می یاره می گه نسیم خانوم،  خانومه منه مال خودمه 

آروین :  نه خانومه منه  بعد می ری قاب عکسی رو که تو شکمم بودی رو می یاری می گی ببین مال منه

بابا میگه نسیم خانوم مامانته

 تو با حرص می گی هم خانوممه هم مامانمه هم زنمهقه قهه

 

#  وقتی ازمون سوالی می کنی  به هیچ طریقی نمیشه گولت زد  اینقدر سماجت می کنی  که به اون چیزی که می خوای برسی و هیچ چیز غیر واقعی رو هم قبول نمی کنی 

گل پسرم،  همش تو تخیلاتت،  داری برامون چیز،  میز می خری

مامان  جون می خوام بلم از طلا فلوشنده بلات  گلدن بند بخلم  می خوام دست بند پابند شکم بند طلا هم بخلمقه قهه

 ماشین صولتی دوست دالی  می خوام بلات بخلم  تو کالتم پول دالم ؟ می گم چقدر پول داری ؟ هزارتومنبغل

 مامان جون تخم ملغ دالی ؟ شیل دالی ؟ ماهی دالیم ؟

 وقتی هم با بابایی می ری خرید  وقتی در و باز می کنی  با شوق زیاد  منو صدا می کنی بیا ببین بلات چی خلیدم همه لو بلا شما خلیدم   

 قربوووووووووووووووون مرد کوچولوی با مسئولیتم بشم منبغل

 

*** آروین جون گلم ، مامان جون می خوام از این به بعد گاهی  یه سری اخبار روز  دنیا رو برات بنویسم تا  وقتی بزرگ شدی و  این خاطراتتو می خونی  بدونی  حدودا دور و  برت چی می گذشته دلبرکم ... می دونم که خیلی  خوشت می یاد محبت

 مثلا 

****  تیم ملی والیبال مردان ایران قدرتمند ترین تیم آسیاشدند 

**** آلمان  قهرمان جام جهانی فوتبال 2014 شد

**** لیونل آندرس مسی بهترین بازیکن فوتبال جهان  کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین ( بازیکن مورد علاقه سروشی ) 

 

**** قیمت سکه 955 هزار تومن

****قیمت هر گرم طلا 18 عیار 97400

****قیمت هر بشکه نفت ایران

****قیمت جهانی نفت 119 دلار در هر بشکه

قیمت  یه بطری شیر پاکتی 1.5 لیتری 3000تومان

****قیمت یه قرص نان بربری 350 تومن

**** قیمت بنزین  هر لیتر 1000 تومان

 

**** جدیدترین مدل گوشی سونی 2014 اکسپریا هونامی

****رتبه بندي برترين تبلت هاي سال 2014

 

1. آيپد اير   ipad Air

2. آيپد ميني 2 رتينا

3. گوگل نكسوس 7

4. سوني اكسپريا تبلت z

5. ال جي جي پد 3. 8

# مدرنترین خودرو 2014

1- جاگوار هیبرید سوپر کار ( قیمت: 1.1 میلیون دلار)

2- پاگانی هوآیرا ( قیمت: 1.1 میلیون دلار)

3-مک لارن -F1 (قیمت: 1.1 میلیون دلار)

4-بوگاتی ویرون سدان(قیمت: 1.4 میلیون دلار)

5- مرسدس مک لارن

 SLR استرلینگ موس (قیمت: 1.7 میلیون دلار)

6-لامبورگینی سستو المنتو (2.9 میلیون دلار)

  حالا بفرما اینهم بقیه عکسات 

عااااااااشقتم عشق کوچولوی نازممحبت 

             

 

 

         

happybirthda8.gif

taart.gif

 

 

 آروین گلم به خاطر ِ تو هم شده

هميشه آبي مي مونم

به خاطر ِ تو هم شده تمام ِ روزهاي بعد از اين

مهربانتر خواهم شد

دلم ميخواد تا همیشه 

دستهاتو بگيرم 

سرت را  روي  دامنم بگذاری و بخوابی و من موهای نرم و نازتو نوازش کنم 

 و برایت  لالایی  بخونم 

بهانه بگيري و من كلافه شم

بريزي ...

بپاشي ...

و من حرص هايم را سر ِ بيخيالي

خالي كنم... 

دعا ميكنم 

 تو زودتر بزرگتر شی

ميخوام به خورشيد  بگویم 

تو پر نورترينی

تو زيبا تري

به دنيا بگویم  تو براي من

از هر چيز ِ ديگر مهم تري!

دعا می کنم که هیچگاه

 چشمهای زیبایت را در انحصار قطره های اشک نبینم

و تو برایم دعا کن

 ابر چشم هایم،  همیشه برای تو ببارد

دعا می کنم که

 لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا می کنم

 دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

 دعا می کنم

 که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

 برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم

 که هیچگاه غروب نکند

و بدان در آسمان زندگیم تو تنها خورشیدی

خدایم ، خورشید تابان زندگیم را محافظت کن 

 

x5.gif

 

 

 

 

مبارکتتتتتتتتتتتتتتتتتتت قند تو قندون من محبت

پسندها (21)

نظرات (53)

الهه مامان مبین
24 تیر 93 23:47
33 ماهگیت مبارک نفس من . قربون اون شکل ماهت نازنینم . جون منییییییییییییییییییییییییییییییی خاله جونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووووون خاله جونم بشم که اینقده مهربووووووووووووونه
الهه مامان مبین
24 تیر 93 23:51
فدای دو تاییون خواهر نازم و خواهرزاده گلمممممممممممممممممممممممم . راستییییییییییییییییی عذر زحمتهای مبین ، عزیزم دلممممممممممممممممممم
الهه مامان مبین
24 تیر 93 23:53
نسیم جونم بتونم زحمتهایی که برام کشیدی یه روزی جبران کنم . هر چند که میدونم قابل جبران نیست
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
فدای تو دوست ناااااااااااااااااااااااااازم
الهه مامان مبین
25 تیر 93 0:09
یادم رفت خصوصی رو بزنم
مامان منیر
25 تیر 93 0:22
33 ماهگیت مبارک آروین جون ایشالا همیشه خوش باشین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووونم
الهه مامان مبین
25 تیر 93 2:07
وای فدای اون شیرین زبونیات . نمیدونی نسیم خوشگلم از خوندن مطالبت چقدر لذت میبرم . همه شیرین کاریهای نفسم رو با صدای بلند و با زیون خودش میخونم و کلی کیف میکنم . ای جون منی آروینم . آره واقعا بچه ها میدونند چه موقع چه عکس العملی رو باید انجام بدند . توی یه سایت روانشناسی خوندم که بچه ها توی تنهایی و سکوت خودشون برای بزرگترها نقشه میکشند که در برابر برخوردشون چه کار کنند و این عین واقعیت هست . قربون همه این فسقلی هاااااااااااااااااااااا بشم من . آروینم رو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووونت عزیز دلم ممنوووووووووووووون از نگاهمهربووووونت آره به خدا حسابی با برنامه ریزیه کامل هدفشونو دنبال می کنند و همیشه هم موفق ببوس پسر خوشگل نازمو
سمانه
25 تیر 93 4:41
وااااااااااااای چه پسر بانمک و چه مامان خوش سليقه و با فکر. بوس به هر دوتون. خدا پسرتو تاج سرتو واسه ت نگهش داره.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون عزیز دلم قربوووووووووون نگاه همیشه پرمهرت
زندگی از آ...تا...ی
25 تیر 93 9:05
آفرین به مامان آروین که ایقدر با حوصلست برای شما آ...تا...ی زندگی را خواهیم گذاشت زندگی از آ...تا...ی را لینک بفرمایید. لطفا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووون عزیزم نظر لطفتونه و مرسی از دعوتتون
مونامامان ایلیا جون
25 تیر 93 11:25
سلام نسیم جون چقد اروین شیرینه عسله خدا شکره بخاطر این نعماتت خدایا شکرت یه سوال ایلیا من 1 سالشه میخوام ازین بسته های اموزشی براش بگیرم کدومشون بهتره فارسی انگلیسی از کی شروع کنیم بهتره تواین همه تبلیغ بشته ها کدوم بهتره از چند وقت شروع کنیم ؟؟ ممنون فدای اروین گلم بشم من ببوسش این نازگلک رو حتما دوستتون دارم.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهت عزیزم خدا گل پسر نازتو برات نگه داره به نظرم از این بسته های دو زبانه مشترک ( پشت و رو استفاده کن ) مطمئن باش مغز همه بچه ها خیلی تمیز دو و یا چند زبانو از هم تشخیص می دهند در کل هممه مجموعه ها خیلی تفاوت چندانی ندارند ببوس عسلیه ناااااااااااااااااازمو
مامان ایلیا
25 تیر 93 11:38
ای خدا این پسر شیرین زبون رو هزار سال زنده نگه دار خیلی جالب بود که این بزرگ مرد کوچک برای مامان جونش خرید هم می کنه راستی نسیم جون این چکیده اخبار خیلی ایده خوبی بود شاید منم از شما الگو برداری کنم به نظرم چند سال آینده می تونه دونستن این چیزا جالب باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم مرسی از لطف و مهربونیتون خواهش می کنم گلم این چه حرفیه خوشحالم که خوشتون اومد
آیدا مامان پارسا
25 تیر 93 13:52
ای جانم از این همه سیاست آروین جونم واینهمه شم اقتصادی دوست جونم.عجب ایده جالبی.....شاید منم برای وب پارسا از این ایده شما استفاده کنم.... برای اروین جون ومامان مهربونششششششششششششعزیزم اگه دلتون هوای خوزستان رو کرد ما در اینجا هستیم و با کمال میل در خدمت شما....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم نظر لطفته قربون صفای گرم وجودت بروی چشم شما هم شمال تشریف آوردید خوشحال میشیم همو ببینیم ببوس عسلچه نازمو
مامان فتانه
25 تیر 93 14:06
عزیزم چه ناز میحرفه......هههههههههه فایر من و خوب اومده....ای جوووووووووووووونم پسر با مسئولیت
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله گلیه مهربووووووووووووونم
maman elaheh
26 تیر 93 5:45
چقدر گل پسری شیرین زبون الهی قربونش برم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس 33 ماهگیت مبارمک عزیز دلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووونم دوستون داااااااارم
مهسا
26 تیر 93 15:20
سلام عسلک خوشگلم و دوست مهربونم دوست خلاق من باز هم ایده ای دیگه ولی نسیم جون چند وقت بود قسمت نظرات برام باز نمی شد حالا اومدم وبت کلیک کردم دیدم صفحات تبلیغی باز نشد و تونستم پیام بذارم آروین خوشگل و شیرین زبونم 33 ماهگیت مبارک دوستتون دارم زیاد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماه دوست گلم ممنوووووووووووووووووووووون از نگاه همیشه مهربووووووووووووووووووونم آره می دونم گاهی برای ما هم اینجور میشه و صفحات تبلیغاتی فقط باز میشه قربوووووووووووووووووووووونت بشم عزیییییییییییییییییییییزم
سمانه
26 تیر 93 15:38
فدایی داری I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ...I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........ I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........ I Love you
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیزم
مامان بهراد
26 تیر 93 15:44
سلام وااااااااااای بازم یه پست خوشگل و و ایده های جالب آروین جون 33 ماهگیت مبارک باشه خاله عزیزم قدر این مامان هنرمند و مبتکرتو بدون ما که همیشه از هنرش فیض میبریم ازخدامیخوام همیشه محفلتون گرم و شیرین باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی مااااااااااااااااااهت ممنوووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییی از لطفت شرمنده می کنی گلم و ممنوووووووووووووون از دعای پرخیرت گل پسرمو ببووووووووووووووس
مامان آرمیتا
26 تیر 93 16:04
سلام عزیزم لینکتون کردم به ما هم سر بزنید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون گلم چشم
سجاد
26 تیر 93 18:39
هزار تا تقدیم به آروین جوووووون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
خاله پگاه
26 تیر 93 18:41
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووون عزیزم مرسی از متن قشنگت
الهه مامان مبین
26 تیر 93 22:35
خصوصی گل من بیااااااااااااااااااااااااا
سجاد
27 تیر 93 1:34
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون حتما
samira
27 تیر 93 10:26
33ماهگیت مبارک عزیز دلم انشالله همیشه خوش باشی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون عزیزمممممممممممممم
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
28 تیر 93 12:07
سلام مامان آروین جان. خوبید؟ یه زحمتی داشتم. امکانش هست کد آهنگ وبلاگ آروین رو برای من هم کپی کنید تو نظرات وبلاگم؟ چون اسم خوانندشو نمی دونستم نتونستم کد آهنگشو پیدا کنم. خیلی ممنونم ازتون... من منتظرتونم... با تشکر فراوان
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیییییییییییییزم شرمنده گلم ببخشید که دیر نظرتو جواب می دم خوشحالم که کد آهنگو پیدا کردید عذر خواهی منو بپذیر به امید حضور گرم دوبارتون
زهرا مامان ایلیا جون
28 تیر 93 17:16
واااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکسهای پر انرژی و زیبایی کلی سر شوق امدم عزززیزم 33 ماهگیت مبارک ممنونم برای لینک منم مواقفم لطفا بدو خصوصی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون عزییییییییییییییییییییزم مرسی از لطف ومهربونیت
پگاه مامان آرتین
28 تیر 93 19:53
عزیزم ممنون که لینکمون کردید.ماهم شما رولینک کردیم ماشالا پسرنازی دارید ببوسینش.عکساهم عالی بودبه امید دوستی پایدار
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بوووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس ممنووووووووووووون از حضور گرم و پر مهرت ایشششششششششششالله عزیزم چرا که نه
مامان و باباي هيرادجون
28 تیر 93 22:22
33 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون دوستوووووووون داریم
مامان مائده
29 تیر 93 0:32
٣٣ ماهگيييييييييييييييييييييت مبارك
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی خاله جون مهربوووووووووووووووووووووونم
samira
29 تیر 93 0:32
سلام عزززززیزم تولد صد سالگیت ان شالله قربونت بسم اینقدر نازی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااااام مرسیییییییییییییییییییییییی خاله جووووووووووووووون ناز و مهربووووووووونم
بهاره مامان الینا
29 تیر 93 8:42
سلام به مامان با سلیقه ، و هـــــــــــــــــــــــزار تا بوس برای آروین جون ناز ،من یکی از خواننده های خاموش وبلاگتون بودم که تمام پست ها رو به محضی به روز شدن می خوندم و لذت می بردم و الان خیلی خوشحال میشم جز دوستان شما باشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسی از اینهمه لطف همیشگتووووووووون قربوووووووووووووووووونت عزیزم با کمال میل
مریم(پرنیاوبردیا)
29 تیر 93 15:57
سلام عزیزم بابت حضورتون یه دنیا ممنون لب تاب م خرابه درست که بشه حتما میام پیشتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووووووووووووووووونت عزیز دلمیییییییییییییییییییییی
بابای ملیسا خانوم ناز
29 تیر 93 23:39
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این شبهای عزیز و عرض تبریک بدلیل وبلاگ قشنگ و زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه سبز و مجازی ملیسا تشریف بیارید و با گذاشتن چند خط یادگاری ، این کلبه کوچیک و خاطره ساز رو مزین کنید .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون با کمال میل
تینا
30 تیر 93 0:31
بازم از دیدن این همه عکس خوشگل لذت بردم فرشته کوچولوی نازم دوست دارم یه عااااااااااااااااااااااااااااالمه 33 امین ماهگردت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون مرسیییییییییییییییییی از لطف ومهربونیتون
مادرانه
30 تیر 93 0:37
سلام نسیم جون من حدودا 6 ماه از خواننده های وبلاگ آروین جون هستم و از دیدن و خوندنش عکسای عزیزم انرزی میگیرم و هر بار که پست جدید می گذارید با اینکه هممه صفحاتشو خوندم ولی باز دوست دارم دوباره نگاهشون کنم چون یه جور تازگی و خلاقیتی داره که تو بقیه وبلاگا شاید کمرنگ تر باشه من 3 سال که ازدواج کردم و تازه اقدام به بچه دار شدن کردیم از خدا می خوام اول یه بچه سالم بهم بده و بعد یه صبر و حوصله و دقت وپشتکار چون شما باور کنید برام شدید یه الگو
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنوووووووووووووون از اینهمه لطف و توجه و مهربونی و از این همراهیه همیشگیتون شرمنده می کنید عزیزم خجالتم می دید امیدوارم زندگیتون سرشار از عشق و امید باشه و بزودی خدا یه نی نی سالم و گوگولی به آغوش گرمتون هدیه بده منتظر حضور دوبارتون هستیم
مامان مینا
30 تیر 93 0:58
عزیزم 33 ماهگیت مبارک واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من چقد لپاش خوردن دارن خدا از چشم بد نگهشون داره،امیـــــــــــــــــــــــــن به وب ما هم سر بزنید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیییییییییییییییزم مرسی از نگاه همیشه پرمهرت بروی چشم
ژاله مامان آیدا
30 تیر 93 11:20
آروین عزیزم 33 ماهگیت مبارک. هزار ماشااله چقدر شیرین زبونی خاله کلی از حرفای بامزت خندیدم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون خاله گلیه نااااااااااااااااز و مهربونم
مامان آروین
30 تیر 93 11:58
خیلی زیبا بود عزیزم ان شاءالله تولد 120 سالگی آروین جون با اجازه لینکتون میکنم به ما هم سر بزنید خیلی خوشحال میشیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااهم مرسیییییییییییییییی ما هم بهتون پیوستیم
مامان امیر کسرا
30 تیر 93 14:49
33 مین ماهگردت مبارک خندهات چقدر انرژی زاست ایشاله همیشه خندون باشی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااااااااهم دوستون داریم
ملیحه
30 تیر 93 14:55
وبلاگت عالیه عزیزم خوشحالم وب خوبی مثه تو رو پیداکردم خدانگهش داره خیلی پسرت نفسه آهنگش معرکست ، راستی خوانندش کیه ،حس عجیبی رو به من میده هر وقت میخوام کارامو انجام بدم وبتو میارم و مداوم آهنگشو گوش میدم ، با افتخار لینکت کردم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پرمهرتون با افتخار ماهم بهتون ملحق شدیم امیدوارم این دوستیها تا همیشه زیبا و شیرین پایدار بمونن آهنگ بی هوا از امین رستمی
ملیحه
30 تیر 93 16:26
با اجازتون آهنگشو پیداکردمو آهنگ وب یاسو عوض کردم بازم میگم وبلاگتون تک تک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خوااااااااااااااااااهش می کنم گلم عذز حواهی می کنم که اینقدر دیر جوابتون می دم و نتونستم کاری کنم
مامانی
31 تیر 93 2:25
هزار ماشالله غزیزم 33 ماهگیت مبارک چه تزئینات خوش رنگی چه عکسای قشنگی چه مامان مهربونی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله مهربوووووووووووووونم مرسی از نگاه دلگرم کنندتون
مامانی هیما
31 تیر 93 9:20
33 ماهگیت مبارک عزیزم انشااله هزار ساله شی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون خاله جووووووووووووووووووووون مهربونم
نیلوفر
31 تیر 93 10:37
سلام نسیم جون از خواندن کارهای بامزه آروین جون لذت بردم واقعا پسر خیلی باهوشیه 33 ماهگیت مبارک پسر خوشگلو خوشتیییییییییپ دوست دارم بووووووووس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماااااااااااااااااهتون ممنووووووووووووووون از لطف و مهربووووووووونیت دوست جون گلللللللللللللللم
مامان آتریسا
1 مرداد 93 11:57
چه پسرزیبایی وچه وبلاگ زیبایی .خوشحال میشم به ماهم سربزنیدوباهم دوست باشیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااهم با کمال میل
مامانی هیما
1 مرداد 93 13:31
عزیزم لینکتون کردم لطفا شما هم ما رو لینک کنید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
چشم عزییییییییییییییزم
مامی آراد
1 مرداد 93 19:27
آروین ومامان مهربونش خیلی گل هستید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووووووووووووووووووووونت عزیزم خوتون ماااااااااااااااااااااااااهید
فایزه
1 مرداد 93 21:31
سلام به مامانه یدونه .یدنیا عاشقشمخیلی دوسش دارم .این اولین باره که دارم پیام میدم واسه عشقمممممممم///خیلی وقت هوادار پروپاقرصشم ولی متاسفانه نمیتونم عکساشو داشته باشم یدنیا بووووسس واسه اروینم.......
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیییییییییییییزم ممنووووووووووووووووووون دوست جون ماهم مرسی از نگاه مهربونت قربووووووووووونت گلم امیدوارم همیشه حضور گرمتونو حس کنیم بوووووووووس بووووووووووس
sayeh
1 مرداد 93 22:57
salam b arvin kooshoolo o mamanish,...kheli nini nazi dain ishala khoda vasatoon negahesh dare..... ye soal faniiiiiiiii??????? shoma binitoono amal kardiiiiiiiiiiiiiiiin?????????
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطف و مهربونیت نه عزیییییییییییییییزم فابریکه
شیما مامان شاهین کوچولو
4 مرداد 93 1:19
33 ماهگیت مبارک کوپولو چ تزیین قشنگی. واسه تم 33 ماهگی کردی مامانی خوشم میاد با سلیقه و خوش ذوقی ...چ بانمک حرف میزنه پسری.. حرفاش مثل ادم بزرگاست. قربونش بشم من
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی خاله جون مااااااااااااااااااااهم چشماتون زیبااااااااااااااست دوستون داریم
زهرا مامان ایلیا جون
6 مرداد 93 8:19
عسل خاله 33 ماهگیت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون خاله گللللللللللللللم
مامان افسانه باباپژمان
21 مرداد 93 14:38
سلام ماشاالله به پسر خوشگلم خوشحال میشم با هم دوست بشیم و از تجربیاتتون برای پسرم استفاده کنم اگه اجازه دادید لینکتون میکنم ممنون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنوووووووووووووون از لطفتون با کمال میل گلممممممممممممممم