آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

لحظه های شیرین و بی تکرار با تو بودن ( گل پسرم 34 ماهگیت مباااااااااااااااارک )

1393/5/24 19:43
1,788 بازدید
اشتراک گذاری

Gifs Animés je taime 71

سلام به  همه دوست جونای گلم و  نی نی گوگولیهای نازم  که اینقدر ماهیییییییییییید ومهربون  و با محبتت و لطف زیاد و  نگاه  همیشه قشنگتون    همراهیمون می کنید  محبت  روی ماه همتونو می بوسم و براتون  صمیمانه  از اعماق وجودم آرزوی سلامتی  سعادت  و خوشبختی  و آرامش خاطر  دارم بغل

سلام  به پسر یکی یدونه ی کپلمبوس

عزیز دردونه خوشگلمبوس

چراغ خونه نازگلمبوس

بلاچه شیطونمبوس

که اینروزا  با شیرین زبونیهای بی حد و حصرت داری  دلمونو   آب می کنی بغل

 وای اگه بدونی چقققققققققدر با مزه حرف می زنی جیگرمی عسسسسسسسسسلمی    بزور خودمونو کنترل می کنیم که قورتت ندیم   فکر کنم اینجور که ازت داریم فیلم و عکس می گیریم  100000000000000 هارد  یه ترابایتی هم کم بیاد  حافظه   لپ تاپ  که داره می ترکه هاردهای اکسترنالامون هم فول شده  کلی هم دی وی پرشدن 

پسر نازو دوست داشتنیه من 34 ماهگیت مبارک  ناقلا چیزی به تولد 3 سالگیت نمونده ها

 الهی من قربووووووووووووون پسرک شیرین 3 سالم بشم بغل

   عزیز دل مامان  خیلی وقته مهد نمی ری ( از فروردین )  و البته خودم نخواستم بری

از  اولش هم فقط قرار بود  تو اون مدت کوتاهی که  مامانی می خواسته درس بخونم برید    

ولی خوب یه خبر خیلی خوب برات دارمجشن

تو کلاس خلاقیت کودکان و کشف استعدادها  قراره ثبت نامت کنیم

 هفته آینده باید باهم بریم  برای  تست و مشاوره  و ایشاله از مهر  بطور رسمی تشیریف میبرید به مدرسهمحبت

چند روز دیگه هم قراره خاله تبسم جونی و پسرخاله های عزیزت آرش جون و سروش جونمون بیان پیشمون  و از حالا داری روز شماری می کنی و هی میگی پس کی سلوشی میاد چلا آلش نیومد پیشم  سامی هم  بیاد ماشین باژی کنیم می خوام بلاش یه BMW ایکس شیش بخلم شیاه ( رنگش سیاه ) باشه بغل

 خب بریم سر وقت سرگرمی های اینروزای شما

 

 

از اونجا که عاشق گوجه فرنگی هستی منتظر فرصتی بودی تا اونو  درسته قورتش بدی تعجب

حالا نوبت ماهگیریه.  خب ، قبلش یه مقدار  زرد آلو  نوش جون کنم  بعد برم سراغ صید ماهی برای خوراک ناهارم

 

مامان جون می خوام  بلم  تو لنچم بشینم محبت

 جداسازی ها :

این بازی رو با وسایلهای مختلف انجام می دیم  گاهی  جداسازی نخود و لوبیا

 گاهی اشکال هندسی مثل هم  گاهی رنگهای مشابه  گاهی مدادها و یا نی های  هم قد گاهی  اشیا با جنسای مختلف ( چوب - پلاستیک - شیشه - پارچه ...)و  گاهی هم جداسازی لباسها( دستکش - کلاه - تی شرت لباسهای آستین بلند و کوتاه و شلوارک و شورت و شلوار و...

 



 

این پیرمرد و خودت به تنهایی درست کردی عزییییییییییییزم    محبت

قربون پسر مهربونم که براش عصا هم درست کردی گفتی میخوام بلاش یه عشا دلست کنم مثه عشای مامان بزلگبغل

 آروین جونم خیلی میونت با آدمای مسن خوبه بغل

 یه بار که باهم  قدم میزدیم   یه خانوم مسنی رو دیدیم که چند تا  نایلون دستشون بود و به زحمت میبردیشون 

با هم رفتیم جلو  و مامانی بهشون گفتم ماهم داریم همین مسیر و می ریم اگه بخواین خوشحال میشیم کمکتون کنیم   وقتی اومدی خونه با شوق زیاد برا بابایی گفتی من امروز به یه خانومه که مامان بزلگه بچه ها بود کمت کلدم بغل

 

 

 

 از این گلدون و کیک تولدچند طبقه   هم که درست کردی خیلیییییییییییییی خوشم اومد تشویق

برا خودت سبزه هم کاشتی و داری بهش آب می دی تشویق

الهیییییییییی مامانی  قربون ذهن خلاقت بشم بغل

 

داری به صدای قورباغه ها  گوش می کنی ...

بهم گفتی مامانی ایندا ( اینجا ) نیزاله ( نی زار ) یه عالمه گوباده ، موش  نمی دونم مار نمی دونم خچچنگ نمی دونم لاک پست نمی دونم فلان نمی دونم همه چی داله خندونکبغل

 هر وقت از چند تا چیز می خوای نام ببری بینشون نمی دونم و فلان  می گی گاهی هم تعداد کمی یادت می یاد کلافه که میشی می گی نمی دونم فلان نمی دونم کوفت نمی دونم زهل بعد شروع می کنی به خندیدن  از نوع خنده دار ( وقتی  می خوای زورکی  بخندی قیافت خیلیییییییییییییی خنده دار میشه عسسسسسسسسسسسسل ) قه قهه

بعدش هم بهم نگاه می کنی  می گی ببشید این حلف بد بودا  دیده نمی گم 

 خیلی هم با مزه می گی و در حین گفتن  دستای تپل مپلیتو هم تکون می دیبوس 

عزیزم کار هر روزمونه که بیایم به این اردکا غذا بدیم 

به محض اینکه نزدیکشون میشیم شنا کنان میان نزدیکمون

 چقد هم  برامون  لذت بخشه    گاهی بعضی هاشون  اون دورترن

 بلند صداشون می زنی آهای  الدکا تنبل نباسید بیاین بلاتون نون آبلدم  بی یاین بخولید شاق بشید چله بشید  (  ای ناقلا حتما هم بعد بیای بخوریدشون )چشمک

 پسرم دیگه براحتی هر جور برجی میسازه تشویق

اینهم یه کیک خوشمزه با تزئین لوبیا و رشته های ماکارانی...

 

 

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عشق یدونه منمحبت

شیرین عسلمیییییییییییییییییییی بغل

 

 

کپلی گیر نکنی تعجب

 

 

 

 

 

 

همیشه رویای بابا شدنو داری 

 می گی می خوام بابا بشم  مثل بابا لضا  ریش در بیالم 

قوی باشم  برات ماشین صولتی بخلم محبت

می گم دوست داری چند تا بچه داشته باشی : میگی 2 تا میخوام از مغازه  داداش فلوشی 2 تا داداش بخلم  می گم داداشات که بچه هات نمی شن میگی پس شما بلام از  داداش فلوشی  2 تا داداش بخل قه قهه

 

 اینجا داری با خاله تبسم حرف می زنی و خالی می بندی 

یه قولباغه غواص اومد  رفت تو دریاچه و....

 

 

غروبا با بابایی به اتفاق روژین جونی و باباش می رین تو باغچه و گلها رو آب می دید

و بعدش...

هر روز همین بساطمونه  

 

به اتفاق  بابا عیسی جون گلم و مامان فاطی مهربونم رفتیم کشتی تفریحی پانیک 

 خیلی  بهمون خوش گذشت محبت

 

 

قربوووووووووووووووون فیگورای  خوردنیت محبت

 

 

215.gif214.gif   

 

 
آروین جونم
65.gif64.gif ماهگیت مباااااااااااااااااااااارک  
             
 
 
 
 
 
 
 
                               
 
 
 
 
 
 
اینهم کادوهای این ماهت 
 
 
 
 
 
 
 
 

پروردگارا نمی دانم معنای عشق چیست که همه در تب و تابش می نویسند و مینالند و میبالند

اما بگذار من یک عشق را معنی کنم ، که هرگز با هیچ عشقی قابل مقایسه نیست:

خدایا آروینم ایمان من است

دین من است

همه دنیای من است

بنیاد من است

رویای من ، امید من ،روح من ،زندگی من ،آرامش من ، بود و نبود من

هست و نیست من است

خدا جونم  در یک کلام ، آروین من نفس ِ من است

نفسم را هرگز از من نگیر

نظرات (62)

الهه مامان مبین
25 مرداد 93 19:27
34 ماهگیت مبارک خوشگل من . عسل من . قند من که هیچوقت از دیدن عکسای خوشگلت سیر نمیشم . سلام به روی ماهت نسیم خوشگل و نازنینم . امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشید دوست بی نظیرم . الهی من قربون این پسمل ناز و کپل و باهوشم بشم من که اینقدر با دقت کارهای آموزشی رو که مامانی براش زحمت میکشه انجام میده . هزار هزار ماشاا... . قربون اون قد و بالات عسلممممممممممممممممممممممممممممممم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
الهه مامان مبین
25 مرداد 93 19:32
دیگه تولد عسل پسرم داره کم کم نزدیک میشه ..الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که عمرت طولانی باشه گل من و همیشه توی تموم مراحل زندگیت موفق باشی خوشگلمممممممممممممممممم . من که از همین امروز به طور رسمی دارم کارهای تولد مبین رو انجام میدم . نسیم جونم برای تولد آروینم روی کمک من حساب کن . هرچند که به پای هنرهای ناز خودت نمیرسه .... ولی هر کاری از دستم بر بیاد برای خوشگل پسرم انجام میدم . از راه دووووووووووووووووووووور میبوسمتون عزیزای منننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووووووووووون دوست گل مهربووووووووووووووووونم ممنون از لطف و مهربونیت چشم حتما ببوس گل پسر ماااااااااااااااااااااهمو ایشاله تولد 120 سالگی هردوتاشون
الهه مامان مبین
25 مرداد 93 19:47
خصوصی بیا دوست خوبم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بروی چشم گلم
مامان
25 مرداد 93 20:23
سلام گلم میشه بگی مارک سرویس خواب پسرنازت چیه؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم حتما گلم ارژنگ
barana
25 مرداد 93 22:02
سلام واییییی خیلی دلم واسه پسر نازتون تنگ شده بود چن وقتی که دیر اپ شدین درهرحال بوووووووس واسه پسر نازم اروین
barana
25 مرداد 93 22:05
سلام خیلی دلم واسه اروینم تنگ شده بود اخی یه کمی دیر اپ شدین درهرحال بوس واسه پسر نازم اروین
barana
25 مرداد 93 22:08
سلام خیلی دلم واسه اروین گلی مون تنگ شده بود اخه یه کمی دیر اپ شدین ولی در هرحال بوسسسسسسسسسسس اروینم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون عزیزم ممنون از لطف و مهربونیت
محبوبه مامان الینا
26 مرداد 93 7:37
آفرین به پسر خلاق و باهوش و مهربون و نانازی خودمون 34 ماهگیت مبارک شیرینک عسلک مامانی راس میگه از داداش فلوشی واسه پسرمون 2 تا داداشی بخرین خو ! منتظر خبرهای کلاس خلاقیتت هستیم عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااهم و دوستون داریم وای یکی هم نه 2 تا
رومینا
26 مرداد 93 10:09
قربون اروین خوشتیپم بشم که هر رنگی بپوشه بهش میاد و خوردنی میشه . نسیم جون بهت تبریک میگم از اینکه واقعا مامان نمونه هستی . یه دنیا دوستون داریم .
مامانی رادین
26 مرداد 93 11:55
سلام عزیزم خوبی چقدر خوشحالم که با شما اشنا شدم هر سری یه پست کامل و پر از ایده باید وقت بزارم کل وب تونو نگاه کنم ای جون دلم قربون اروین کپلی خودم بشم من چه قدر باهوش این گل پسریعاشق اون عکسش بعد تزیین کیکش شدم خیلی بامزه نشسته و نگاه میکنه با اون لباس خوشگلش کاش نزدیک بودیم یه کم میچلوندمش راستی مامانی اموزش اون رنگ انگشتی و خمیر بازی رو به منم میدی ممنون
بهاره مامان الینا
26 مرداد 93 12:21
سلام به مامان اروین جون ، واقعآ وبلاگتون بی نظیره ، پر از روحیه و انرژی من همش منتظرم شما به روز شدید و چیزهای جدید توی ویتون ببینم و از این هم ذوق شما به وجدمیام و دوست دارم من هم برای الینا انجامشون بدم راستی دوستم اتاق آروین جون همیشه انقدر مرتبه اخه الینا اتاقشو کن یه فکون می کنه اروین توپولی رو هم می بوسم و امیدوارم بتونم مثل شما مامان با انرژِی باشم
مامان آروین(مهناز )
26 مرداد 93 12:31
34 ماهگیت مبارک عزیزم چه کادوهای قشنگی دست مامان و بابا درد نکنه چه کیک خوشمزه ای چه عکسهای قشنگی عزیزم مثل همیشه عالی بود بوس برای اروین و مامان گلش
رضوان
26 مرداد 93 12:34
34 ماهگیت مبااارک عسل خان.. به به چه سرگرمی هایی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله مهربووووووووونم
مامان فتانه
26 مرداد 93 13:05
عزیزم واقعا با این پستایی که میزارین کلی انرژی میگیریم....خیلی بازیای خلاقانه و جالب میکنین....چه مامانی پرحوصله ای واقعا....خانمی لباساش که اینجوری کثیف میشه چطوری میشوریش ؟؟؟؟؟راستی میشه بپرسم خونتون کجاست که انقدر منظره های زیبا داره؟
مامان مبینا
26 مرداد 93 13:18
ماشااله چه گل پسر نانازی به منم سر بزن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
چشم خاله مهربونم
الهه مامان مبین
26 مرداد 93 18:00
فدات بشم خوردنی تپلی من نسیم جونم اسپند یادت نره . فدای نازنین پسرم جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس خدا نکنه خاله جونی
مامان جون محمدامین
26 مرداد 93 18:21
قربون گل پسر خوشگل و باهوش بشم من.خدا حفظش کنه مامان جون اسپند یادت نره واسه پسری.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دوستوووووووووون دارم خاله های مهربوووووووووونم
مامان الهام
26 مرداد 93 18:33
آرنوین جونی حسابی خوردنی شدی
شکوفه،مامان مانی و پانی
26 مرداد 93 19:19
سلام دوست خوبم.همگی خوبین؟ ماشالا به این پسر خلاق و با هوش. و ماشالا به این مامان نمونه و با حوصله. بازم ایده های بازیتون عالی هستن و جالب. لاییییک مامانی و پسری
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون دوست جونای مااااااااااهم که اینقده بهمون لطف دارین روی ماه همتونو می بوسم
مامان مهرناز
27 مرداد 93 1:38
34 ماهگیت مبارک عزیز دلم دست مامانی درد نکنه که این قدر به فکر سرگرم کردن گل پسره عکسا هم که مثل همیشه عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی اگه میشه یه فیلم از شیرین زبونی های پسر نازتونو بذارین تا ماهم لذت ببریم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون خال گلی من حتما بروی چشم خیلیییییییییییییییی دوستون داریم
maman elaheh
27 مرداد 93 9:44
34 ماهگیت مبارک عزیز دلم ایشالا 340 ساله بششششششششششی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااهم بووس بوس
مامان باران
27 مرداد 93 11:36
عزززززززززززززززززززززیزم 34 ماهگیت مبارک من که عاشق عکساتم خییییییییییییییییلی قشنگند دست مامان گلت درد نکنه که اینقدر باسلیقه و با حوصله هست
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییی خاله جونم من هم عااااااااااااااااشق شما و مهربونیاتونم
مامانی کسرا
27 مرداد 93 23:57
الهی آمین انشالله خداوند همه بچه ها رو واسه پدر مادراشون حفظ کنه سایه پدر و مادر بالای سر بچه ها باشه همیشه از دیدن عکساش و بازیاش لذت میبرم، انشالله که همیشه خوب و خوش و سلامت در کنار هم روزگار بگذرونید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووون خاله جون مهربووووووووووووووونم بووووووس بوووووووووس
زهرا
28 مرداد 93 9:07
ماشالله به این گل پسر باهوش و نانازی.قربونت برم من عزیییییییییییییییییزم.ی پا انیشتن واسه خودش.ناناس خاله رو اسپند کن.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.مامانی ی گاز از لپاش بگیر.چرا تا حالا این شیرین عسل رو قورت ندادین.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووونم دوستون داریم
ناهید
28 مرداد 93 13:16
سلام مامان آروین گلی... عکساش خوشگل بود لذت بردیم....قسمت خمیر بازیش خیلی برام جالب بود..با ارد این خمیرو درست کردی دیگه؟! بعد باش چی پختی... برای دعای آخرش که دعای همه ماماناس....هزار آمین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون مرسی چشماتون زیباست آره دوستم با آرد ذرت مثلا خواستیم رنگ انگشتی درست کنیم
مامانیش هیما
28 مرداد 93 16:15
چه نقاشی چه تابلوی زیبای ،ماهیگیریت حرف نداره
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییی خاله مهربووووووونم
مامان آنیسا
29 مرداد 93 23:12
مبارک باشه خوشگلم 34 ماهگیت قربونت برم عزیزم با این عکسای خوشگلت آفرین به مامان خانمی که اینقدر واسه پسری وقت میزاره خیلی خوشم اومد حسابی لذت بردم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااهم
مامان ایلیا
30 مرداد 93 11:47
ماشالله اینقدر عکس های این گل پسر قشنگه که جای هیچ حرفی نمی ذاره و صد البته حوصله و سلیقه مامان جونش که قابل ستایش است ایشالله که خداوند صد سال آروین نازنین رو براتون سالم و تندرست نگه داره
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییی خاله مهربوووووووووووووووووووونم دوستون داریم
مامان و باباي هيرادجون
31 مرداد 93 20:01
سلام گلم-مبارکه دلم براتون تنگ شده بود به ما هم یه سری بزن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااام عزیزم ما هم به روی چشم خاله مهربونم
خاله ی مهدیار
1 شهریور 93 13:14
خدابه تو میسپارمش تا وقتی میگیری دستاشو.. تو سختی تا بزاره رو هم چشاشو.. تو به جام نگرانش باشو.. تو خدایا حواست باشه.. نزا یک نفسم تنها شه.. نزار کم شه یه تار موشو.. اگه سردشه بپوشون روشو.. تقدیم به آروین عزیزم.. نمیدونم چرا بی هوا دلم خواست این شعر و تقدیم کنم به آروین نازم.همیشه شاد باشی و بخندی گلم..فدای ژست های نانات
مریم(پرنیاوبردیا)
2 شهریور 93 22:08
عزیزم خوصی داری
بانو
3 شهریور 93 14:59
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
آروشـــــا
3 شهریور 93 18:31
سلــــام آپــ کردمـ با موضوعــ تولد پــارسا خوشحــال میشم سر بزنید و نظــر بدبد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بروی چشم مبااااااااااااارک باشه تولد قند عسل
مامان امیر حسین
4 شهریور 93 14:24
پسر دانشمند و خوشگلم 34 ماهگیت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون خال گلی ماهم
♥مرجان مامان آران و باران♥
5 شهریور 93 1:33
سلاممممممممممم نسیم جون خوشگل مهربون نازمم ببخشید که نیومدمو دیر سر زدم دوست گلممم واییییییییییییییییییییییی نمیدونم چجوری بنویسم که متوجه بشی از ته قبلم وقتی عکسای خوشگلشو ذوق و هنرو خودت و گل پسرتو میبینم واقعاااااااااا خوشحال میشم واقعععععععععععععا به وجد میام وقتی میبینم انقدر برای اروین مایه میزارید و باهاش هستی عزیز دلممم اروینم ماشالا هزار ماشالااا خیلی دوست داشتنی و عاقله دوستتون داره از ته قلبممم میبوسمتون عزیز نازممممممممممممممممممممم
مامانی آرتینا جان***
6 شهریور 93 14:40
سلام آوین جان ۳۴ماهگیت مبارک هزار ماشالله خیلی سرگرمیهای متنوع و جالبی داری عکسات خیلی قشنگ بود ژستات که عالی بودن مامان آروین جان دوستون دارم به وب دختر منم سر بزنین خوشحال میشیم.
بانو
10 شهریور 93 14:48
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
دکتر ناصری مشاور خانواده
10 شهریور 93 17:08
باسلام خدمت مادر مهربون وفرشته ناز شما من دکتر ناصری مشاور خانواده در خدمت مردم هستم وبا امدن به وبلاگ جهت اگاهی بیشتر از نگهداری کودکان و رابطه بین همسر . درصورت امدن به وبلاگ پیام بگذارید تا از امدن شما خوشحال شویم با تشکر .دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com
مامان محمدحسین
12 شهریور 93 15:42
عزیز دلم... 34 ماهگیت مبارک...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون خاله جون مهربووووووووووونم
مامان بهاره
13 شهریور 93 1:04
اروین جونم توپولی خاله عاشق این قیافه بامزه اتم وهمچنین عاشق این خلاقیت شما مامانی خیلی خوبه که کلی چیز توی خونه داری که همیشه از اونا برای سرگرم کردن اروین استفاده میکنی روزاتون همیشه شاد
مامان آوین
13 شهریور 93 18:41
ایشاله 120 ساله شی ماشاله به اینهمه هنر و حوصله مامان نسیم نسیم جون جدا تکی و نمونه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطف و مهربونیت شرمنده می کنید منو بوووووس بوس
آتـریسـا جون
16 شهریور 93 22:27
ای جان چه ناز شدی تو گل پسری همیشه به تفریح و گشت و گذار 34 ماهگیت مبارک آروین جونی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون خاله جوووووووووووووونی ماهم
بانو
17 شهریور 93 13:00
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان ملینا
17 شهریور 93 20:37
سلام آروین جونم از کی بود به وبتون سر نزده بودم .ماشالله آروین جون چقدر بزرگ شده خدا حفظش کنه.عکساش مثه همیشه یکی از یکی قشنگتر
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووون خاله جون ماهم
خاله ای که عاشق آروین جوووووونه
18 شهریور 93 10:56
این چندمین تولد توست؟ و چندمین انبساط مجدد کائنات؟ این چندمین بارخلقت است؟ و چندمین انفجار سکوت؟ چندمین لبخند آفرینش؟ خورشید را چندمین بار است که میبینی؟ و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟ و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟ چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟ چندمین دم!؟ چندمین آن!؟ آه که تو چقدر خوشبختی! و جهان چه پرغوغاست …… که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن ترین فرداها تقدیم تو باد . . . مامان نسیمی مهربون تولدت مبااااااااااارک.امیدوارم صد و بیست سال مث این روز و ببینی و کنار همسر و پسر نازت این روز و جشن بگیری.
بارانــــــــا
18 شهریور 93 19:25
عزیزم یه پست گذاشتم تو وبم یادگاری یه سر بزن خوشت میاد
رومینا
19 شهریور 93 19:11
اروین جونم دلم میخواد که دولپی بخورمت دیگه خیلی دوستون دارم ولی چند روزه نیستید نگرونتون شدیم هر جا هستید در کنار اروین نفسم و دوست داشتنی خوش باشید
مامان آرسام
19 شهریور 93 23:22
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
چی شده عزییییییییییزم
مامان مونس
21 شهریور 93 1:38
سلام همیشه وبلاگ اروین و با یه اشتیاقی نگاه میکنم و از کارهای خوذتون واقعا خوشم میاد؛یه سوالی داشتم من خیلی دوست دارم اینکارو واسه بچه هام انجام بدم این خلاقیت ها و این کارهارو از کجا میدونید توی چه سن و دورانی باید انجام بدید خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید .کی و چه وقت چه کارایی چه اسباب بازیهایی؟منتظر جوابتونم هستم مامان خوش سلیقه
مامانی
22 شهریور 93 11:20
سلام عزیزم. گل پسر بانمکی داری. خدا ایشالا برات حفظش کنه. وبلاگت هم بسیاز زیباست. خانمی می خواستم بپرسم عکس ها رو با چه دوربینی می گیری که این قدر کیفیتشون خوبه؟ همین طور وقتی در وبلاگ قرار می دی عرض و ارتفاعش رو چه میزان انتخاب می کنی؟ ممنون می شم راهنماییم کنی.
ژاله
24 شهریور 93 12:31
آروین گلم 34 ماهگیت مبارک آفرین به نازپسرگل که اینقدر باهوشه.عاشق اون سیببل فریت شدم مثل همیشه یه پست قشنگ با عکسهای خیلی خوب
مهسا
24 شهریور 93 20:23
مامان بهراد
24 شهریور 93 20:24
مامان خورشید
24 شهریور 93 21:53
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارید این وب سایت بازی و نقاشی های خلاق و مدل های رنگ آمیزی داره، همینطور مشاوره رایگان www.bacheman.com
مریم
1 مهر 93 1:53
ماشالا به این گل پسر شیرین دیگه مردی شده واسه خودش آروین خان
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووون خاله جونی
مامانی رادین
1 مهر 93 19:48
یه دونه ناز دونه 34 ماهگیت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووون خاله جون ماهم
سارا ( مامان آرتین )
1 مهر 93 19:49
چقدر دیر آپ می کنی دلمون براتون تنگ شد
مامان خانوم
4 مهر 93 8:11
میدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود ؟ من نتونستم بیام تو هم به ما سر نزدی؟؟؟؟؟
مامان عسل 
5 مهر 93 9:25
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@چه پسلیییییییییییییییییییییییییییه این آروین جون توپولی خاله مامانش براش اسپنددود کن چشم نخوره پسلمون بوس بوس پیشمون بیاین تاباهم دوست بشیم عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم