آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

گشت و گذاربهاری

1393/3/20 13:43
882 بازدید
اشتراک گذاری

               

برایت رویاهایی  آرزو می کنم پر شور و تمام نشدنی

  آرزو می کنم  

 دوست  داشته باشی 

آنچه را که باید دوست بداری

و 

فراموش کنی 

آنچه را که باید فراموش کنی 

برایت  ،شوق، آرزو می کنم  

آرامش، آرزو می کنم

و

با تمام وجودم از خدای مهربانم می خواهم  وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن می گردد ، لبهایت  در آن نزدیکی باشد

 و هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در  آرامش،  سلامتی و خوشبختی هستی 

از خدا دیگر هیچ نمی خواهم 

هیچ آرزویی ندارم 

رویایم را می خواستم که به آن رسیده ام

دنیا را می خواستم که  آنرا بدست آوردم 

رویایی که همان دنیای من است 

و تو،  پسر نازنینم ،  همان دنیا 

 و همان رویای شیرین منی محبت

Sun

عکسای جامانده از تعطیلات نوروز Balloons

 

سفره 7 سین شهرمونFlower Flower

 عاشق اون برق نگاه شیطونت هستم 

 هرجا می ریم  بهت می گن از اون دختر کشایی بشه این جیگگگگگگگگر 

 

 

 

با دایی علی مهربون هر روز و هر شب  میرفتی  ماشین سواری،

 دور دور زدن و عقش و صفاااااااااا  

پیش بسوی  خونه دایی ایمان جونی 

اینهم سفره خوشگل زندایی مژده جون مهربونمونمحبت

 

 

 

در جستجوی گربه های شیطون 

نفسم ،عسلم ،سروش گلم  محبتبغلبوس

 

 

 

 

 

 

 

پسر ماهیخور من بغل

 هفت  روز هفته اگه هر روز هم ماهی بخوری بازم   دلت می خواد سوت

 اواسط  فروردین بود که دوستای (همکلاسی های دوران دبیرستان )  بابایی  به اتفاق خانواده گلشون اومدند پیشمون آرام

 خواب  قبل از مهمونی بغل

 

 

 

 یه بووووووووووووووس جانانه پدر از پسر بوس

عید دیدنی خونه دایی ایمان جون  و بازی با سام کوچولوی نازنازیمونمحبت

نفسسسسسسسسسسسسسسس عمه محبت

پیتزا های خوشمزه دایی ایمان جون مهربووووووووون  که حررررف ندارهتشویق 

 

 

 با زندایی جون و خاله تبسم مهربون  رفتیم نمایشگاه بهاره  و موزه ...

 

 

 

 

الهییییییییییییی قربون پسر گلم که داره به داداشیه نازش آب می دهمحبت

تشنه نیستم بیا بریم  باهم آب باژی کنیم چشمک

دشتا بالا   فااااااااااااااااااااااااایل ( fire)

 

آسیاب به نوبت 

 دستا بالاااااااااااااااااااا 

 

 

 

 

قربونت بشم که داری گل بنفشه رو رنگ می زنی و اینجور ذوقیدی  

 

آرش و سروشم که دیگه برامون  آقاااااااااااااااایی شدن

 بغلبغل

ایشونم  نقل و نباتمون

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

   شکلکهای جالب آروین

 

 

 

Doggy

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Orkut Image

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 آروینم ،وجودت  

انگیزه ایست  برای بودن 

و نفست 

مددیست برای نفس کشیدن 

من از تمام دنیا  فقط آن دایره های چشمان تو را می خواهم 

همانی  که در شفافییتش  بازتاب عکس خودم را میبینم 

 در نگاهت که نمی دانم چیست  من به آن محتاجم 

عزیزترینم نازنین پسرم  ممنون که هستی ...

 

پسندها (18)

نظرات (36)

الهه مامان مبین
20 خرداد 93 15:36
ای جون دلم . پستت کامل شد دوباره میام نفس من . نسیم جون پیغامم رو تو خصوصی گرفتی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووون دوست جون مااااااااااااااهم دوستووووووووووون داریم بروی چشم
مامان محمدحسین
20 خرداد 93 16:46
عزیز دلم.. همه عکسات دیدنی و جذاب بودن... قربون اون چهره ماهت برم.... شادی رو برای همیشه برات آرزو دارم....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییی از نگاه مهربون و آرزوی قشنگت دوووووووووووووستون داریم
مینا
20 خرداد 93 20:50
خیلی خیلی پسر نازی دارید انشالله خوشبخت بشه اسم قشنگی هم داره اروین جون خیلییی وقته به وبش سر میزنم اما اولین کامنتمه و من واقعاعاشق این پسملی گل هستم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییییی از نگاه پرمهرت ببخش دیر جواب دادم با اجازه لینکتون می کنم تاماهم زود بزود جویای حالتون باشیم بازم هزاااااااااااااران بار ممنون
امیر کسرا
20 خرداد 93 22:09
چقدر تو خواستنی هستی دوستون دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااااهم
اپدیت
20 خرداد 93 22:47
نی نی بلاگ در نظر دارد وب شما را اپدیت نماید بدین منظور به سایت زیر مراجعه نماید http://rozblog.ye.vc/up.htm علاوه بر اپدیت سیستم وب شما گوگل رنک شما نیز افزایش میابد لطفا در وارد کردن اطلاعات دقت فرمایید
مامی یلدا و سروش
21 خرداد 93 0:07
ای جونم یه عالمه عکس های خوشگل از یه خونواده خوشبخت. انشاالله همیشه دلتون شاد باشه و صدای خنده های شاد آروین جیگر همیشه و همیشه فضای خونتون رو پر کنه. مامانی اسپند برای شازده پسرمون حتما دود کن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون عزیزم ممنوووووووووووووووون از نگاه پرمهرتونننننننننن مرسیییییییییییییییی از حضور همممممممیشه گرمتون ببوس فرشته های نااااااااازنینمو
الهه مامان مبین
21 خرداد 93 1:01
میخولمت اااااااااااااااااااا ناز نازی من . قربونت بره خاله . آخه تو چقده قندی . نباتی . عسلی خوشگللللللللللللللللللللللللللللل . سلام نسیم ماهم . عکسا مثل همیشهههههههههههههههه عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودند . عکس آروینم با ماهی خیلی جالب بود . فداش بشم ماهی خورمو . نوش جونت عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خاله گلمممممممممممم دوستوووووووووووووووووووووووون دارم خیلییییییییییییییی خیلیییییییییییی خیلیییییییییییی دعا می کنم که هرچه زودتر همو ببینیم ایششششششششششششششششششاللللللللللللللللله
مامان الهام
21 خرداد 93 12:11
ای جوووونم شکلات من
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله مهربوووووووووووونم دوستون داریم
مامان امیرسام
21 خرداد 93 13:15
خیلی دوستتون دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دل به دل راه داره ماهم دووووووووووستون داریم
سارا ( مامان آرتین )
21 خرداد 93 13:40
سلااااام. .... واااااااای خدا چقدر تو خوردنی هستی پسر .... راست میگن به خدا چقدر هم دختر کش عاشق اون عکسشم که داره بیسکویتشو فرو می کنه تو دهنش آرتین هم دقیقا همینجور غذا رو فرو می کرد تو حلقش امیدوارم همه عمرتون بهاری باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااام عزیزم مرسیییییییییییییییی از نگاه پرمهرت آره همینطور که میگی همیشه چیزایی که دوست داره فرو میکنه تو حلقش الهییییییییییی قربون آرتینم بشم از طرفم ببوسش
مامان ایلیا
21 خرداد 93 13:52
عزیز دلم الهی که هزار سال زنده باشی چه عکس های پرانرژی و قشنگی مامان جونی خیلی انرژی گرفتم از دیدن این همه عکس های قشنگ
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووووونم خیلیییییییییییی خیلییییییییییی دوستون دارییییییییییییییم
مامان بردیا
21 خرداد 93 14:46
سلام.ممنون که پیشمون اومدین.لینکتون کردم.آروین جونو میبوسم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااام عزیزم مرسییییییییی از حضور گرمتون شما هم گل پسری رو از طرفم ببوسید ایشاله که آروین جون و بردیا جونم دوستای خوبی براهم باشند
مریم طلایی❤
21 خرداد 93 15:35
سلام سفره ی هفت سین شهرتون خیلی قشنگ بود.... کلا امسال من تو عکسای شهرای مختلف سفره های خیلی خوشگلی دیدم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشمات زیباست عزیییییییییییییییییییزم می بوسمت
مریم طلایی❤
21 خرداد 93 15:36
وای چه ماهی نازی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووووووووووونت که اینقدر مهربوووووووووونی
مریم طلایی❤
21 خرداد 93 15:41
موفق باشــــــــــــــــــــــــــــید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییی گلم
نیم وجبی
21 خرداد 93 18:16
سلام عزززیزم خوبی چه پست قشنگی و چه عکسهاااااااای نازی متن اول و اخر پستت هم خیلی قشنگ بود با اجازه یادداشت کردم ممنونم که پستهای به این قشنگی میگذاری کلی بهمون انرژی میدی قربون پسر دختر کش ما چه تیپی هم میزنه تیپ و هیکل تو عشق ست نسیم جون اسفند دود کن واسه این آقا کوچولو
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااام بروی ماهتونننننن مرسیییییییییییی از لطف و مهربونیتون منتظر حضور همیشه مهرگرمتون هستیم بازم ممنوووووووووووووون
سارا ( مامان آرتین )
21 خرداد 93 18:22
عزیزم آقا شده ببوسش مامان مهربونشششششششششش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
میسیییییییییییییییییی خاله جووووووووووووون مااااااااااااهم
مامان بهراد
21 خرداد 93 18:24
_____(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__تقدیم به دوست نازم
مونامامان ایلیا جون
21 خرداد 93 19:35
دوستت دارم اروین گلم همیشه بهت سرمیزنم حتما به همدان بیایید خوشحال میشیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون خاله جونم که اینقده مهربوووووووووووووووووونی ما هم دووووووووووووووووستون داریم و خوشحالیم که دوستای ماهی چون شما داریم چشم گلم شما هم شمال( بابلسر ) پیشمون بیاین بووووووووووووووس بوووووووووووووووس
آیدا
21 خرداد 93 20:32
سلام سلام سلام به اروین جان ومامان مهربون وپراز احساسش چقدر وبلاگتان پر احساس و نازه .مخصوصاَ اون اهنگ زیبای چشمهای من.....آفریییییییییییییییییییینننننننننننن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااااام بروی ماهتوووووووووون ممنون از نگاه همیشششششششششه پر مهرت دوستوووووووووووون داریم دختر مثه ماهمو از طرفم ببوس
محبوبه مامان الینا
22 خرداد 93 7:25
قربووووووووووون پسر ناز و دختر کشمون برم من
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون خاله جونم عااااااااااااااشقتم
مثل هیچکس
22 خرداد 93 11:58
ممنون از اینکه به دیدنمون اومدید ،ما هم با تبادل لینک موافقیم ،امیدوارم که بتونیم دوستهای خوبی باشیم . خدا گلپسر نازتون رو براتون حفظ کنه سر فرصت حتما کل پستهاتون رو میخونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام دوست عزیزم مرسیییییییییی از حضورتون وممنوووووووون از نگاه پرمهرتون ایشاله که همینطور باشه پسر مثل گلتو برام ببوس
الهه مامان مبین
23 خرداد 93 1:58
نسیم ماهم عیدتون مبارک باشه . میبوسمتون خیلییییییییییییییییییییییییییییی . آروین نازم عید شما هم مبارک . از طرف من به بابایی هم تبریک بگید . عاشقتونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییی از لطف و مهربونیت دوست بسیار بسیاااااااااااااااااااااااااااار عزیز و مهربوووووووووووووووونم
الهه مامان مبین
23 خرداد 93 1:59
نسیم جونم در اولین فرصت عکسای مبینم رو برات ایمیل میکنم . خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
عزیزم شرمنده می کنی ایشاله دومادییییییییییییی گل پسری
مامان آرین
23 خرداد 93 18:25
قربون پفک خوردنت خاله عکسهات خیلی عالی بودن خیلی خوشتیپ و خوردنی هستی گلم دوست دارم یه عالمه ماچت کنم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون عزیزم قربووووووووووووووووووون دوست جونای گلم که اینقده مهربووووووووووونند
پریسا مامان رادین
24 خرداد 93 12:23
سلام عکسا فوق العاده بود آروین هم خوشتیپ و بانمک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون گلم مرسی از لطفت
مریم(پرنیاوبردیا)
25 خرداد 93 12:57
سلااااااااااااااااااااام عزیزم........... خوبین؟؟؟؟خوشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حسابی دلم واستون تنگ شده بود.. امتحان داشتم و نمیتونستم سر بزنم به خونه خوشگلتون..... عکساتون که مثله همیشه عالی بود..... آخی سام هم ماشالله خیلی پسر ناز و دوست داشتنیه..مثله پسر عمه ش آروین جون راستی من رمز پست هام و برداشتم و شما هر وقت تمایل داشتین بهمون سر بزنید..... ممنون از اینکه با کامت هایه پر مهرتون ما رو خوشحال میکنید.... جیگر منم ببوسید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتوننننننننن می دونستم که امتحان داری و همیشه برات دعا می کردم که امتحاناتتو خوب بدی امیدوارم که از نتایجت راضی باشی مرسییییییییییییی از نگاه همییشه مهربونت دوووووست دارم و برات بهترینها رو آرزو می کنم پرنیا جون و بردیا جونمو ببوس
هنگامه
25 خرداد 93 13:22
وای چقدر پست باحالی بود و پرعکس . بووووووووس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزییییییییییییزم
مامان شینا
25 خرداد 93 17:17
خیلی با مزه ای کپل خاله دوست دارم هر روز ببینمت وای چی میشد از نزدیک می دیدمت و یه عالمه ماچ و موچت می کردم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون خاله جون گلمممممممممممممم چرا که نه تشریف بیارید شمال بابلسر لپام هم در اختیار شما
سحر
25 خرداد 93 18:53
ماشاءالله به این گل پسر ناز.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون خاله جون مهربونم
مامان و باباي هيرادجون
26 خرداد 93 16:37
همه عکسات قشنگن مثل روی ماهت عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون خاله گلللللللللللم
مامی فرزانه
26 خرداد 93 20:30
سلام مامان آروین من دوست الهه جون مامان مبین هستم همیشه تلفنی ذکر خیر شما تو صحبتامون هست همیشه به شما سر میزنم با اجازتون خواستم لینکتون کنم موافقید؟ برای آروین جون.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییییییییییزم ممنون از لطفتون ببخش دیر جواب می دم با کمال میل نهایت افتخارمه که دوست جونای ماه و گلی چون الهه جون و شما در کنارمون باشند
زهرا مامان ایلیا جون
28 خرداد 93 6:46
سلاااام گلم چرااا دوست نمیشم اگه مایل هستین میتونیم همدیگه رو لینک کنیم تا بیشتر بتونیم به هم سر بزنیم پستهااای من رمز داره بدو خصوصی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام دوست عزیییییییییییییزم با کمال میل ممنووووووووووون از دعوتتون
زهرا
29 فروردین 94 15:19
فقط ميتون بگم خيلي ماهي خدانگهدارت باد