آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آروین 32 ماهه و جام جهانی فوتبال 2014 برزیل

1393/3/28 14:22
2,077 بازدید
اشتراک گذاری

     

فونت زيبا ساز  فونت زيبا سازفونت زيبا ساز فونت زيبا ساز

 

سلام  پسر گلم

 پسر ناز و دوست داشتنیه من بغل

هفته ای که گذشت اتفاقهای خیلی خوبی برامون رخ

دادمحبت خاله جون مامانی  ( خاله زینت  جون )به همراه دختر گلش پروانه جون و نوه های  دوست داشتنی پونه جون  و پارمیدا جون و پدارم گلم ( پسر دایی شهرام) اومدند خونمونجشن  اینقدر بهمون مخصوصا به شما گل پسرم  خوش گذشت  و دائم به گردش و تفریح و بازی که  اصلا متوجه گذر زمان نشدیم  محبت

 تو این مدت همش تیکه کلامای جنابعالی ورد زبون همه و موجبات خنده همگان  بود قه قهه

و اینقدر خودتو تو دل همه جا کردی که از دیروز  خاله اینا رفتند بیشتر از 10 بار زنگ زدند و اس فرستادند و جویای حال شما شدندمحبت بغل

 قربونت بشم  عسلیییییییییییییه من که اینقده خوش زبون و شیرین و تو دلبروییییییییی  بوس

   دومین اتفاق  خوب 

مصاحبه  phd من بود  که خیلیییییییییییی راضی بودم امیدوارم نتیجش هم خوب باشه 

 چند روز پیش برای مصاحبه باید  تهران میرفتم 

   آروین کپلم این اولین باری بود که  تنهات  می گذاشتم 

 دل تو دلم نبود  خدا می دونه شبش نتونستم حتی  چند ثانیه هم چشم رو هم بگذارمغمگین

همش نگاهت می کردم و

 از سر تا پا تو  نوازش

بابایی اصرار کرد که من  می  برمت 

خلاصه صبح زود راهی شدیم 

در طول راه چندین بار به مامان فاطی مهربونم زنگ زدم  با اینکه می دونستم که مامان عزیییییییز و مهربوووووووونم بهتر از من حواسش بهته ولی چه کنم بازم استرس داشتم و دل نگرون  

به زور اشکامو کنترل می کردم 

 خلاصه با یه مصاحبه عااااااااااااااااالی راهی شمال شدیم 

 مامان معصوم  اصرار کرد شام  پیششون بمونیم   ولی  مگه میشد ؟ برای دیدن روی ماه  تو لحظه شماری می کردیم و سریع راهی خونه شدیم 

عزیز دلم نمی دونی وقتی همدیگرو دیدیم چطور  همو  در آغوش کشیدیم و غرق بوسه کردیم انگار دل کوچولوی  تو هم بد جوری هوای مامانی رو کرده بود مدام نوازشم می کردی و دستامو می بوسیدی و  ابراز عشق  که مامان جون عاااااااااااااااااشختم دلم بلاات خیلیییی تند ( تنگ ) شده بودا  تو کجا لفته بودی منو نبلدی ؟ بغل

عااااااااااااااااااااااااااااشقتم پسر گلم

می میرم برات نفسسسسسسسسسسسم بوسبغل

شب مسابقه بین ایران و نیجریه  شام خونه دایی ایمان جون بودیم

تو مسیر خونه دایی جونی ، هم تو مسیر رفت و هم  برگشت ، برا خودمون دور دور زدیمو با شیپورایی که براتون خریده بودم  خوش گذروندیم جشن

 

چه  شب خاطره انگیزی 

خیلیییییییییییییییییییییییی خوش گذشت 

  خوندیم زدیم و رقصیدیم و کرکری خوندیم  جشن

فونت زيبا ساز    فونت زيبا ساز       فونت زيبا ساز    فونت زيبا ساز  

 

 

 

 

 

 

هوووووووووووووووووووووووووووووورا

 آروین جونم  32 مین ماهگردت مباااااااااااااااااااااارک جشن

   ماهگیت مبااااااااااااااااار کمحبت 

این کیک خوشگل و خوشمزه هم دست پخت زندایی مژده  جون مهربونه برای ماهگرد گل پسری بغلتشویقبوس

  

 

  فونت زيبا ساز   فونت زيبا ساز  فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-40.gif

 

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

 



 

 

 

 

 بفرما دلبندم اینم کادوها و سوغاتی هات ...

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

 

 

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

مجموعه 30 جلدی فسقلیها جشن

مجموعه 30 جلدی  قصه های شیرین  جهان جشن

 این اور زیبا هدیه  خاله ساجده جون محبت ممنووووووون عزیییییییییزم 

 سوغاتی  خاله پروانه جونم   محبت ممنوووووووووووون عزیزم 

مبااااااااااااااااااااااااااارکت باشه عزیییییییییییییییزم محبت

پسندها (14)

نظرات (41)

الهه مامان مبین
28 خرداد 93 15:29
سلام ماه خاله . عزیز خاله . جیگر خاله . قربونت بشم مننننننننننننننننننننننننننننن با عکسای همیشه قشنگت نازنین . 32 ماهگیتم مبارک عزیزممممممممممممممممممممممممممممم یه عالمه بوس و قلب برای نسیم ماهم و آروین عسلمممممممممممممممممممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااام خاله جوووووووووووووووووون مهربووووووووونم که هرچی ازخوبی و مهربونیتون بگم کم گفتم فقط می تونم بگم عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتونم و بی نهایت دوستووووووووووووون داریم بووووووووووووووس بووووووووووووووووس
الهه مامان مبین
28 خرداد 93 15:29
نسیم جون پیامم رو گرفتی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
آره گلم شرمنده دیر جواب دادم
الهه مامان مبین
28 خرداد 93 15:31
بی زحمت ایمیلت رو دوباره برام بذار گلم یه دنبا بووووووووووووووس برای دوست نازم از راه دور
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
به رووووووووووووووووی چشم عزیییییییییییییییزم من هم همینطور روی ماهتو می بووووووووووووووسم جوجه طلاییمو از طرفم ببوس
الهه مامان مبین
28 خرداد 93 15:33
بازم قبل از تکمیل شدن پست اومدم آخه اینقدر دوست دارمممممممممممممممممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووووووووووووون دوست ماااااااااااااااااه و مهربووووووووووووونم
مامان امیر کسرا
29 خرداد 93 0:28
آروین جون 32 ماهگردت مبارک ماشاله به حوصله و دقت مامان نشیم دیدید دیدید ایران دی دید دی دید ایران پست جالبی بود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزییییییییییییییزم مرسی از لطفت گلممممممممم
محبوبه مامان الینا
29 خرداد 93 7:53
32ماهگی آروین عزیزم مبارک نسیم جون انشاله بزودی خبر قبولی ت رو اینجا بخونیم وووووووووووی آروین و سام کوچولو چه ترکیب خوشمزه ای
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیزم ایشالله ممنوووووووووووووووون از لطف همیشگیت ببوس دختر ماهمونو بوووووووووووووس بوووووووووووووس
مامان آنیسا
29 خرداد 93 9:49
دوستوووووووووون داریم
مامی فرزانه
29 خرداد 93 11:23
23 ماهگیت مبارک گل پسر تپلی ماشاالله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون خاله جون گلم
مامان رادین
29 خرداد 93 12:09
عزیزم عکسا عالی بود همیشه شاد باشید و موفق
مامان رادین
29 خرداد 93 12:10
عزیزم عکسا عالی بود همیشه شاد و موفق باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفت
مامان الهام
29 خرداد 93 12:38
چه خانواده فوتبال دوستی
مامان مانی
29 خرداد 93 17:30
اول تبریک بخاطر اینکه مامان نسیم از مصاحبه اش راضی بود پس مبارکه دیگه تبریک به آروین گلم بخاطر ماهگردش عکساتم که مثل همیشه پرفکت راستی آروین جون کی به ناخنات لاک زده بود؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون دوسنت جون مااهم نظر لطفته گلممممممممم من هر وقت ناخنامو لاک می زنم بهم میگه مامانی اینا همش مربوط به شمان ؟ پس چیزایی که مربوط به منند کجاست ؟ بعد دونه دونه لوازم آرایشو در می یاره میگه من و بابایی مردیم و شما خانومید اینا همش مربوط به خانوماست ته دلش یه چیز دیگستا دوست داره از همشون استفاده کنه دختر خالم که اومده بودند رفته بهشون گفته من هم می خوام از وسایل مربوط به شما استفاده کنم و پونه جون زحمتشو کشیدن این شد که پسری ما لاک زد
سارا ( مامان آرتین )
30 خرداد 93 11:37
32 مبارک باشه عزیـــــــــــــــــــــزم...........بوس نسیم جون مطمئن باش با هوش و استعدادی که دارید حتما قبولی میشه بپرسم چه رشته ای ؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیزم مرسی از لطفت مهربووونم خواهش می کنم ریاضی شاخه تحقیق در عملیات
پگاه مامان آرتین
30 خرداد 93 18:45
عزیزم ممنون که به ماسرزدید.عکسا خیلی قشنگ بود.پسرگلتونم ماشالا داره خدا نگه دارش باشه چشم منم شمارولینک می کنم.شاد باشیددددددددددددددددددد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون دوست ماهم ایشاله این دوستیها تا همیشه پابرجا باشه بووس بوووووووووووووس
مامان آرتا آرتین
30 خرداد 93 22:04
باز هم از دیدن عکسای زیبــــــــــــــــــــــاتون لذت بردم دوست نازنینم امیدوارم همیشه خوش باشید و در جمع خانواده ی گرم و صمیمی تون خوش بگذرونید بابت مصاحبه ی دکترا تون هم خیــــــــــــــلی خوشحال شدم خدا رو شکر که راضی بودید ایشالله بزودی خبر قبولی تون رو بشنوم قربوون آروینم بشم که دلتنگ مامانی شده بس که مهربـــــــــــــــونه پسرمون آروین قشنگم عزیز دل خاله 32 ماهگیت مبارک شمع تولد 120 سالگیت رو فوت کنی ایشالله عزیزم چند ماه دیگه بیشتر تا سه ساله شدنت نمونده حتماً از حالا مامانی هنر مند به فکر آماده کردن تم تولدته
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااام عزیزم مرسیییییییییییییی از اییییییییییییییینهمه لطف و مهربونیتون باز هم مثل همیییشه نظر های زیبا و پرمهررررت ما رو شرمنده محبتات کرد امیدوارم شما هم اونچه رو که دردل می خواین بدستش بیارید آره یه چیزایی تو فکرمه دوست دارم امسال اگه خدا بخواد جشن تولدشو تو مهدش بگیرم فکر کنم براش جذابتره باازم ممنووووووووووووووون دوست بسیار بسیار عزیییییییییییزم
مامان شینا
31 خرداد 93 1:46
32 ماهگیت مبارک عکسا قشنگ بودن به به خونوادگی فوتبالی هستین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزدلم خلاصه تب فوتبال به ما هم سرایت کرد
مامان منصوره
31 خرداد 93 9:22
سلام دوست ِ خوبم ممنون از اظهار لطفتون به ما که همیشه بهمون سر میزنی گل پسری خوشکلمون چطوره 32 ماهگی آروین کوچولو مبارک هورررررررررا از دیدن روی ماهت خیلی خوشحال شدم خانومی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام برووی ماهتون مرسیییییییییییییییی از لطف و نگاه همیشه مهربونتون قربووووووووووووووووووووون دوست جونای گلللللللللللللللللم بشم من
ساناز
31 خرداد 93 11:44
سلام عزیزم. مثل همیشه عکسا دیدنی و گل پسر جذاب و با نمکه. بهت تبریک می گم که مصاحبه ات رو عالی دادی. ایشالا پذیرفته می شی. منم خیلی دوست دارم دکترا شرکت کنم ولی موقعیتش رو ندارم. راستی ببخشید شما با چه فونتی و چه شماره ای می نویسی که متن هات خوب و واضحه و فاصله خطوط هم خوبه؟ راستش من دیدم وقتی قسمت ارسال مطلب جدید می نویسم فاصله خطوط خیلی به هم نزدیکه، در ورد هم نوشتم ولی وقتی کپی می کنم باز به همون شکل بر می گرده حتی وقتی فونتش رو بزرگ می کنم درست نمی شه و خیلی خطوط نزدیکه همه. ممنون می شم راهنماییم کنی.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنوووووووووووووون از لطف و مهربانیتون امیدوارم شما هم به اونچه می خواین برسید من مطالبو با فونت TAHOMA و سایز 18 می نویسم البته بلدشBOLD نکنید چون خطوط بهم می چسبند گاهی انتخاب یه قالب وبلاگ هم رو همه چی تاثیر منفی داره امیدوارم درست شه بااازم ممنوووووووووووون از حضورتون
رومینا
31 خرداد 93 11:51
اروین عزیزم 32 ماهگیت مبارک باشه که با هر پست جدید کلییییییییییییییییییییییییییییییییی انرژی میگیرم عاشقتم خوشگل پسر . . . . . . نسیم جون یه دنیا بوسسسسسسسسسس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون خاله مااااااااااااااااااهم دوستون داریم
مریم(پرنیاوبردیا)
31 خرداد 93 12:37
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
I LOVE U TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
یه دوست
31 خرداد 93 12:46
سلام من ی خواننده همیشگی وبلاگتون هستم دوست دارم رو این پست جالبتون نظر بگذارم آخه خیلی سوپر اکتیو و متفاوته عجب عکسایی... مامانی بهتون تبریک میگم آروین جون قربونت برم که ماشالا هر روز نازتر و اقاتر میشی مامانی از قول من یه بوس ابدار خدا ببخشدش به مامان و باباش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیییییییییییزم مرسی از اینکه همیشه همراهمونید ممنوووووووووون از نگاه پرمهرتون منتظر حضور قشنگ دوبارتون هستیم خوشحال میشیم اگه وبلاگی دارید تبادل لینک داشته باشیم
مامان بهراد
31 خرداد 93 13:26
سلام دوست خوبم خیلی خوشحال شدم از مصاحبت راضی بودی ماشالله به تو دوست عزیزم که اینقدر تلاشگر و با استعدادی و همیشه یه الگوی خوب برامونی هم یه مادر نمونه و موفق در همه چی برامی من هم تصمیم گرفتم تحصیلاتمو ادامه بدم ولی کو وقت ؟ مگه میشه؟ شکر خدا آروین عزیزمون روز به روز مرد و مردترمیشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااام عزیزم ممنووووووووووووووووووون گلم شما لطف داری قربوووووووووووووون دوست جون مهربوووونم آره خب سخته ولی شدنیه ایشالله حتما ادامه بده از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت و سلامتی دارم بهرادمو از طرفم ببوس
مامان محمد حسین
31 خرداد 93 23:45
عزیز دلم 32 ماهگیت مبارک... عزیز مکوتاهی موهات خیلی بهت میاد... ای فدای اون ذوق تو من برم...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییی خاله جونی قربووووووون خاله مهربوووووووووووووونم
مامان منصوره
1 تیر 93 8:34
32 ماهگی آروین جون مبارک انشالله هم که شما توی امتحاناتتون موفق باشی خانومی خوشبخت شدم از دیدن روی ماهتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیزم ممنووووووووووون از دعای پرخیرتون مرسییییییییییییی از نگاه همیشه مهربونتون
مامان اسیه
1 تیر 93 12:16
خشگلم سی و دومین ماهگردت مبارک ! ایشالله کههمیشه لبت خنون و دلت شاد باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربووووووووووونم
تحفه
1 تیر 93 17:39
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
الهه
1 تیر 93 17:56
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
سجاد
1 تیر 93 21:00
تولدت مبارک عزیزم هزار تا تقدیم به آروین جون واسه تیم ملی هم آرزوی موفقیت می کنیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله جون گلمممممممممم
مامانی کسرا
1 تیر 93 23:39
آخی تولدت مباااارک عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم
اسفندیار
2 تیر 93 12:23
سلام نسیم جان خوبی عزیزم؟ خوشحال شدم از اینکه این وبلاگ رو داداش علی به من معرفی کرد کوچلوی خوشگلت رو از طرف من ببوس اگر فیس بوک داری میتونی منو تو دوستای علی ببینی ارادتمند شما - پسر خاله اسفندیار
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااام ممنووووووووووون من هم همینطور حسابی سوپرایز شدم با کمال میل خیلی خیلی به کتایون جون سلام برسونید
مامان محمدحسام
2 تیر 93 12:28
سلام عزیزم تازه با وب شما آشنا شدم پسرت خیلی نازه . وب خیلی خیلی قشنگی برای گل پسرتون تهیه کردین .معلومه که حوصله تون زیاده عکس های زیاد و زیبائی ازش گرفتین . الهی در سایه سلامتی مامان وباباش 120 ساله بشه . به وبلاگ پسرم هم سر بزنین خوشحال میشیم .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیییییییییزم ممنوووووووووون از لطفتون مرسیییییییییییی از نگاه مهربونتون بروی چشم منتظر حضور قشنگ دوبارتون هستیم
الهه مامان مبین
2 تیر 93 13:17
سلام نسیم گلم . خوبید . آروینم خوبه وای نسیم ماهم به خدا شرمنده شدم . توی اسباب کشی هستم . هنوز فرصت نکردم عکسای خوبش رو انتخاب کنم و برات میل کنم . در اولین فرصت میفرستم . قربون تو دوست نازنینم بشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم . هر وقت برات فرستادم توی وب آروین نازم پیغام میذارم . دوستون دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییییزم خسته نباشی می دونم خیلی گرفتاری ایشالله هرچه زودتر جابجا شی فداااااات شم کاری نمی کنم کاش نزدیکت بودم باشه هر وقت تونستی برام بفرستشون می بوووووووووووووووووووسمتون
الهه مامان مبین
2 تیر 93 13:18
کاش میشد آروین منم توی تولد مبینم شرکت میکرد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
وااااااااااااااااااای یعنی میشه که بشهههههه یه عاااااااااااالمه بووووووووووووووووس
samira
2 تیر 93 14:57
سلام عزززززیرم شما خیلی با ذوق و هنرمندی هستید آروین گل رو ببوسید خیلی جیگری آروین جونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی عزییییییییییزمی ممنون از نگاه پرمهرت
ژاله
2 تیر 93 16:22
چه پست فوتبالی قشنگی آروین جونم چه کیفی می کنه با جام جهانی. هزاران آفرین به مامانی سختکوش و باهوش خیلی مبارک باشه عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفتون
مونامامان ایلیا جون
3 تیر 93 14:17
سلام خاله مهربون خواستم ببینم این لباس خوشگلا رو خودتون میدوزید براتولد اروین جون لباس کفشدوزک لباس ببر خیلی نازند منم میخوام براتولد ایلیا بگیرم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییییییییزم چشماتون زیباست قابلی ندارن آره گلم خودم دوختمشون کار سختی نیست از روی یکی از لباسهای ایلیا جون الگو بکشید فقط اگه می خواین توی لباس ابر بگذارید هم باید سایز لباسو کمی بزرگتر در نظر بگیرید و هم یه آستر کشی نرم براش بدوزید
الهام مامان امیرعلی جیگر
4 تیر 93 15:41
32ماهگی ات مبارک آروین جون. خانومی وب واقعا پرفکت و زیبایی دارید. عکساتون عالییییییییییییییییییییییییییییی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااااااااهم
الهام مامان امیرعلی جیگر
4 تیر 93 15:42
32 ماهگی ات انگار تو نظر قبلی ام اشتباه تایپی داشتمایشالله 320 ماهگی ات
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
نه گلم درست نوشته بودید می بووووووووووووووووووووووووووسمتون دوست جون مااااااااااااااااااااااهم
مونامامان ایلیا جون
5 تیر 93 0:27
ممنونم ازین که جواب دادید ماشالا به این مامان هنرمند اصلا فکرشونمیکردم دوستتون دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووووووووووووووووونت دوست جون گلم
شیما مامان شاهین کوچولو
10 تیر 93 0:27
عزییییییزم تب و تاب فوتبالیت منو کشته عکسا هم مثل همیشه عالی و پرفکت بوووود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جووووووووووووووووووووونیم
سمانه
24 تیر 93 4:22
همیششششششششششه خوش باشید $$$$$$$______$$$$$$$ __$$______$$$__$$$_____$$ _$$_________$$_$$________$ _$___________$$$_________$ _$__________$$_$$________$ _$$_________$$$$$_______$$ __$$_________$$$_______$$ ____$$________$_______$$ _____$$$_____________$$ _______$$__________$$ __________________$$ _________________$$ ________________$$ _______________$$ _______________$$ _______________$$$__$$ ________________$$_$$$ ________________$$$$$$ _________________$$$$$$ ______________$$$$$$$$$$
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون گلم