آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

شیطون بلای خونمون

1392/11/19 14:46
816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آروینم  ، امیدم ، قشنگترینم ، پسرک شیرینو دوست داشتنیی من  که روزبروز شیرین زبون تر و شیطون تر و ناقلا تر میشی و حسابی آتیش می سوزونی 

پسر کوچولوی لجبازم وقتی بخوای کاری کنی کسی جلو دارت نیست 

چند روز پیش داشتم خونه رو کمی تمیز می کردم مشغول گرد گیری بودم که اومدی بهم گفتی مامان جونم آربین  هم می خواد بهت کمت تنه بغل

به من خوسبو تننده بده ( منظورت شیشه شور )

منم یه دستمال دادم دستت گفتم بیا عزیزم این میز و تمیز کن

گفتی من همون خوسبو تننده لو می خوام 

بهت گفتم این ماده شستشو برای شیشه هست نباید دست بزنی دستتو خشک می کنه اذیت میشی 

گفتی نه می خوامس

یه کم برات رو میز زدم بعد درش و لاک کردم و گذاشتم بالای کابینت 

وقتی مشغول جارو زدن بودم  مدام حواسم بهت بود نفهمیدم کی شیشه شورو برداشتی  و پیچوندی و اسپری کردی رو تی وی

سریع اومدم  پاکش کردم

وقتی کارمون تموم شد بابا تلویزیون و روشن کرد  تا اخبارو ببینه   بعد نیم ساعت یهو صفحه مانیتور سیاه و سفید شد

من هم داشتم تو اتاقت برات کتاب می خوندم

که بابایی مارو صدا کرد و گفت وااااااااااااااااااااااای نسیم فکر کنم تلویزیون سوختسبز

یهو یادم اومد اییییییییییی واااااااااااااااای نکنه اون اسپری کار خودشو کرده سریع خاموشش کردمو از برق کشیدم

و جریانو برا بابا تعریف کردم

خودت می دونی که این تی وی  موووووووووووووونس بابایی بود دارو ندارش بود

اینقدر حساسیت به این تلویزیون داشت که بالاخره اونچه نباید رخ می داد اتفاق افتاد

چند مدت پیش به بابایی  گفتم که به دیوار وصلش کنه

ولی به خرجش نرفت

خلاصه قیافه بابا اینطوریوقت تمامگریهکلافه

قیافه مامانی اینطوراسترسناراحت

و اما قیافه شماخنده

انگار نه انگار

 گفتی بابایی من شی کال کلدم ؟

 بابایی تلبی ژونو قلاژه کلدم؟

بنداژیمش تو سطه زباله؟


که بابایی اینقده خودداری می کرد تا چیزی بهت نگه  یهو از کوره در رفت ...

 

اومدی پیشم گریهگریه

مامانییییییییییی بابایی منو دعبا کلد من غمگینم

من نالاحت شدم

  بلم باباییمو بوش کنم بلم نازش کنم

رفتی از قلکت 25 تومن برداشتی دادی به بابا بلو تلبیژونو

دلست کن

آخهبابا قبلش گفته بود ازکجا بیارم اگه سوخته باشه یکی دیگه بخرم

 خلاصه عزیزم به عبارتی کلاغ پر ، گنجشک پر  یه 10 – 12 میلیونی هم پر

البته من به این ضربالمثل اعتقاد دارم که به کوه آواز خوش ده تا خوش آید فعلا تی ویمون تو کماست برای سلامتیش محتاجیم به دعا نیشخند

 

 

الههییییییییییی قربوووووووووووون پسر  ملوووووووووووووووسم  که از چشماش شیطنت می باره  بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

کتاب خوندن در کنار یه منظره زیبای برفی هم عالمی داره خوشمزه

 

وقتی تمرکز می کنی این شکلی میشی بغل

وقتی می خوای با احتیاط کاری رو انجام بدی این شکلی :  بغل

 

 

 

 

 

 

 

خیلی از خمیر بازی خوشت می یاد

از این نوعش  بیشتر 

 

 

 

هنر دست آقا زاده  تشویقماچتشویق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینها رو هم با  کمک مامانی درست کردی  تشویقبغل

 

با گیره های پرده ماشین و قطار درست کردیم  هورا

 

 

 

 

 

 این هم یه روش  دیگه

 برای سرگرمی و بازی با شما  

به مامان فاطی می گی

مامان پاتی مهلبونم بیا بلیم سه شنبه بازال خلید کنیم

بیچاره مامانم از کتو کول افتاد 

می گم مامانی بسه بازار تعطیل شد بیاین خونه 

مامان فاطی که عاشقونه دوست داره  می گه نه بذار بچم بازی کنه

یه دور دیگه بریم سیب زمینی و پیاز نخریدیم چشمک 

 

 

 

چند روز پیش  مامان فاطی مهربون زنگ زد گفت بیان پیشمون  با هم رفتیم ویلای بابا عیسی جونمون اینا  تو شهرک دریا کنار 

و این عکسای خوشگلو از شما گرفتیم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

شیطونکم عاشق این عکستم  بغل

 

برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...

اگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،

نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم ...

به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،

و همیشه با تو هستم، 

برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...

اگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم و باز هم 

نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم ...

به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،

و همیشه با تو هستم

باز هم ... 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان آرین
20 بهمن 92 0:03
چه عکسای قشنگی, قلبون این پسل خمشل و ناز بازم بهتون سر میزنم, موافقید لینکتون کنم عزیزم؟خبرم کنید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون خاله جون ماهم چرا که نه ما بهتون پیوستیم
مامان محمدحسین
20 بهمن 92 9:18
سلام عزیزم...فکر کنم این سومین خبریه که تو نی نی وبلاگ خوندم از سوختن تی وی.... حالا اشکال نداره قول میده اولین حقوقش رو برای مامان و بابای گلش تی وی جدیدترین مدل روز بخره....باشه خاله....؟؟چه ویلای نازی....همیشه خوش باشین...
الهه مامان ابوالفضل
21 بهمن 92 12:46
ای جونم چه پسمل خوشگلییییییییییییییییییییییییییی با اجازه تون لینک شدید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون ما هم بهتون پیوستیم
مامان پرهام
21 بهمن 92 13:37
ای جانم چه عکس های قشنگی
اسما
21 بهمن 92 13:38
مامان نسیم چقدر شما شبیه یه بازیگری اسمشو یادم اومد حتما بهتون میگم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
جدا دوست دارم بدونم شبیه کیم مرسی از حضور همیشه سبزتون تو وبلاگمون
مامان آسیه
21 بهمن 92 13:50
ای ماشالله به آروین عزیزم معلومه که حسابی توی برفا کیف کردیا راستی چقدر قشنگ هم با خمیر شکلک درست میکنی آفرین به تو گل پسر
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
همینطوره مرسییییییییییی خاله جون عزیزم
رومینا
21 بهمن 92 16:34
قربون اون شیرین صحبت کردنش بشم . امیدوارم هرچه زودتر تی وی از حالت کما دربیاد و به صورت معجزه اسایی درست بشه . . ما از ترسمون سریع زدیم به دیوار هر چند ظاهر خوبی پیدا نکرده ولی از ترس شکستنش مجبور شدیم . یه دنیااااااااااا بوس برای اروینم
مامان آرتا و آرتین
22 بهمن 92 0:13
ای جااااااااااااااانم شیطون بلای شیرین زبووووووووووووووونم وای وای چیکار کردی تلویزیون رو ایشالله که مشکلی براش پیش نیومده باشه مگه چقدر بهش پاشیدی ورووووووووووجکم عزیزکم همونطوری که مامانی میگه شیطو نی از چشای نازت میباره من عاشق عکساتم با اون نگاههای قشنگت ماشالله هزار ماشالله به گل پسر باهوش و شیطونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خاله جون مااااااااااااااااااهم من که زیاد نپاشیدم این تلویزیونا قر و فر الکی دارند خدا رو شکر چیزی نشده داره درست میشه می بووووووووووووووووووووسمتون هزارهزارتا چون شما خیلییییییییییییی مهربونید
خاله الهام
22 بهمن 92 12:23
الهی ، پسرم می خواسته به مادرش کمک کنه قربون پسر مهربون و دوست داشتنیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون خاله جوووووووووووووووون مااااااااااااااااهم
سارا ( مامان آرتین )
22 بهمن 92 12:25
ماشالله هر روز خوشگلتر و شیطونتر و با مزه تر میشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووون خاله جون ماااااااااااااااهم
مامان کسرا
22 بهمن 92 12:47
یعنی سوخت وای چه عکسای خوشگلی خاله قربون خنده های نازت بشم که انرژی بخشه عکسای مادر و پسری که حرف ندارن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون دوست عزیزم مرسی از نگاه پرمهرت
مامان محمدرضا
22 بهمن 92 12:54
خاله قربونت بره عزیزم. حسابی داری آتیش می سوزونی واااااااااااای خدا نکنه بسوزه امیدوارم هیچیش نشده باشه منتظر خبر عافیتش هستم فدات بشم عزیزم.همه عکسهاتو دوست داشتم همه رنگها بهت می یاد ولی فکر کنم از همه بیشتر قرمز
مامان مهسا
22 بهمن 92 12:54
الهی عزیزم
مامان حوریه
22 بهمن 92 12:58
خدا حفظش کنه چقدر پسرتون نازه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییی خاله جون ماهم
الهه
22 بهمن 92 12:59
آروین جون خیلی شیرینی دلم می خواد بچلونمت
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون خاله ناااااااااااازم
الهه
22 بهمن 92 12:59
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووس
مامان سارا
22 بهمن 92 13:03
الهی حسابی از بارش برف لذت بردی خیلی عکسات نازن چه جای قشنگی زندگی می کنید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون چشماتون زیبااااااااااااااااست
شیما
22 بهمن 92 13:57
بخورم این پسر خوردنیه شیطونو
مامان رهام
22 بهمن 92 14:00
وای چه مادر و پسر خوشگل و خوش تیپی فدای سرت عزیزم ایشاله که چیز مهمی نیست الهی که می خواد برای تعمیرش از غلکش پول بگیره ماچ]
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااااااااهم همینطوره امیدوارم چیز خاصی نباشه
مامان کیان
22 بهمن 92 14:15
خیلی ناراحت شدم فکر نکنم با چند قطره اتفاق خاصی بیفته عکسهات مثاه همیشه خاص و تکه نسیم جون خیلی قیافتون برام آشناست دارم فکر می کنم شما رو کجا دیدم یا شبیه کسی هستیددرکل خیلی صورت جذابی دارید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفتون
مامان آرزو
22 بهمن 92 14:27
سلام به آروین جونو مامان مهربونش. امییدوارم همیشه شاد و سلامت و خندون در کنار مامان و بابا جونت باشی الهی قربون ذوق کردنا و خنده هات عزیزم که دلم برات یه ذره شده چقدر خوشحالیم که یک دوست خیلی جذاب وشیطون و با نمک مثل آروین جون داریم و از مامان گلت ممنونیم که ما را با عکسهای قشنگت شاد می کند . آروین جون واقعا وبلگ قشنگ و نلزی داری من که هر بار نتو باز میکنم هم پستهای جدیدتو می خونم و هم می رم سراغ قبلیهاش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون خاله جون مهربووووووووووووونم ما هم از اینکه یه خاله گلی مثله شما دارییییییییییییییییم به خودمون می بالیم یه عااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووس برای خاله جون ماهم که اینقدر دوست داشتنیه و مهربونه
مامان امیر کسرا
23 بهمن 92 11:44
ااااااااااااااای جانم چقدر مناظر زیبای چه پسر کوچولوی دوست داشتنی زندگیتون مثل برف زمستون همیشه سپیده سپید. . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون عزیزم
مامان محمدرضا
23 بهمن 92 12:18
سلاممممممممممممممممم گلم مامانی و آورین جونمممممممممممممممممممممم خیلی دلمون تنگیده بود واقعا شرمنده کردید ماشالا با این همه پست خوشگل و عکسای گوگولی خییییییییییلی کیف کردم البته دیشب داشتم همه صفحات رو نیگا میکردم تا صفحه 5 رفتم بعدش دیگه کم آوردم گفتم بقیش رو فردا ببینم خیییییییییییلی ماشالا ناز شده اینقدر محو تماشا شده بودم که دیدم ساعت 3 صبحه باور کن چشمام دیگه باز نمیشد تا بقیش رو ببینم برای همینم گفتم امروز بیام و کامنت هم بدم دیدم شما شرمندمون کردید. عزیزم تقصیر آروین جونه که منو محو تماشای خودش کرده و فرصت کم میارم تا کامنت بدم. ماشالا هزار ماشالا بزرگ شده و مثل همیشه ناااااااااااااازززززززززززززز و خوشگل و گوگوری. براش اسپند دود کن و روی ماهش رو بوس کمه گاااااااااااززززززززز بگیر از طرف من.فداشششششششش بشم. اون بالا شکلک گاز گرفتن پیدا نکردم.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
وااااااااااااااااااای قربونت عزییییییییییزم مرسیییییییییی از ایینهمه لطف از اینهمه مهربونی باور کن زبونم بند اومده خدایا شکرت که دوستای گلی چون شما داریم که اینقدر نگاهشون مهربون و دلشون مثله دریا زلال و صاف صمیمانه برات آرزوی خوشبختی و سلامتی و موفقیت در کنار محمدرضای تپلیم و همسر مهربونت دارم
مائده(ني ني بوس)
23 بهمن 92 14:57
اي پسمل شيطون بلا!!!!!!!!زدي سوزوندي؟؟؟ حالا ماماني تو هم زياد ناراحت نباش.احتمالا فقط صفحه ال سي ديش سوخته
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خاله جونی من فقط خواستم به مامانم کمک کنم اشکال از طراحان کره ای
مامانی کسرا
23 بهمن 92 16:42
عزيزم عكساش چه ناز شده!! دقيقا ما هم با تلويزيون همين مشكلات' داريم يه بار كسرا با خودكار روش خط كشيد!!! حالا انشالله تلويزيون شما هم خوب ميشه من اين ضرب المثل ' تا حالا نشنيده بودم چيه؟ واسه كجاها ميگن؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووون عزیزم نظر لطفتونه منظورم این بود که خوش بین باشیم که چیز مهمی نیست تا همین طور هم بشه یابعضی ها میگن نفوذ بد نزن ممنون که همیشه بهمون لطف دارید ببوس پسر ماهمو
عمو مهدی-مامه مهدی
23 بهمن 92 21:13
سلام سلامی که هزاران درود وخوشحالی به هماراه دارد خسته نباشید-خداوند بزرگ وبلند مرتبه اروین گل پسرتونو براتون نگه داره درسایه پدرمادرش بزرگ بشه ودرپناه الله باشید قند عسل گل پسر مواظب خودت باشیا (((خسته نباشید دوست داشتید به وبلاگ برادر زادم تشریف بیارید ))
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون از اینهمه لطف و مهربونی با کمال میل
الهه مامان مبین
24 بهمن 92 1:59
وایییییییی جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم . میبوسمت هزارتا اومدیم بابلسر حتما با مبینم میایم دیدنتون نازنینم .....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون ایشالله عزیییییییییییزم خیلی خوشحالمون می کنید حتما افتخار بدید
الهه مامان مبین
24 بهمن 92 2:01
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون
محبوبه مامان الینا
24 بهمن 92 8:29
الهی عزیزم از قلکش پول آورده واسه تعمیر تی وی انشاله که مشکل بزرگی نباشه و تعمیر شه مادر و پسر ناز چه عکسای برفی خوشگلی گرفتین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییی از نگاه مهرگرمت ببوس الینا جون ناااازمو
mahsa mami kiarash
24 بهمن 92 15:08
تپلی ملوسم عروسک قشنگم عاشقتم
محمدرضا احدی
24 بهمن 92 17:56
سلام. خدا آروین کوچولو رو حفظ کنه براتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنون مرسی از لطفتون
آتــریـسـا جـون
24 بهمن 92 18:11
وای چه پسر نازی ، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی آورین جون خوشحال میشم به ماهم سر بزنی و اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پرمهرت ماهم بهتون پیوستیم
مامان آرین
25 بهمن 92 1:21
سلام عزیزم, چه پسر نازی ماشااله چه شعر قشنگی با اجازه من لینکتون کردم, به ما سر بزنید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییزم ممنون از نگاه پرمهرت باکمال میل ماهم یهتون پیوستیم
زهرا-مامان رضا
25 بهمن 92 11:23
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود چند وقت بود دسترسی به رایانه نداشتم حتی وبلاگ رضا هم آپ نکردم خدا رو شکر که سلام و سرحال هستید مواظب بچمون بودی که سرما نخوره؟ عزیز دل خاله از راه دور میبوسمت
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام خاله جون مهربووووووووووووووووووونم ببخش مامانمو که اینقدر دیر داره جواب پستای قبلی رو می ده یه عااااااااااااااااااااااااالمه دوستون داریم و ماهم دلمون براتونتنگ شده بووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووس
الهه مامان مبین
25 بهمن 92 14:05
اومدم یه بار دیگه ماااااااااااچت کنم و برم ... مااااااااچ مااااااااچ
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووونم
مامان مونس
26 بهمن 92 8:25
ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش
مامان آروین-مریم
26 بهمن 92 8:47
خصوصی عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووون گلم
آیدا
26 بهمن 92 10:04
سلام عزیزم . شما با این عکسهای گرم واقعآ به ما انرژی میدهید.من عاشق حمام کردن بچه ها هستم .عکسهای اروین جان در حمام واقعآ حرفه ا یهستند.در اهواز که برفی ما به چشم نمیبینیم.شما جای مارا هم خالی کنید.با اجازه من شما را لینک کردم .خوشحال میشوم به ما هم سر بزنید.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووون عزیزم شما محبت دارید مرسی از نگاه پر مهرتون با افتخار ماهم به شما ملحق میشیم
مامان بهراد
27 بهمن 92 0:34
قربونت بشم نپلی خاله واااااااااااای چه شهر خوشگلی شده این شهر ما..... دوست جووووووووووونم تو هم مثل همیشه عاااااااااالییییییی دوستون دارم و بی نهایت دلم براتون تنگ شده ایشالله به زودی یه فرصتی پیش بیاد همو ببینیم بـــــــــــــــــــــــوس بـــــــــــــوس واسه خوشگل خاله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام خاله گلیه مهربوووووووووووووونم خدارو شکر ما هم به خدا همینطور ایشاله هوا خوب شدیه برنامه بزاریم وای که دلم برای پسر ماه و دوست داشتنیم با اون موهای طلاییش یه ریزه شده از طرفم ببووووسش به امیییید دیدار
مامان نیلو
27 بهمن 92 8:51
سلام عزیییییزم چه پسمل نازی!!!!! چطوری میتونم آروین جونی رو تو لینک دوستان پسرم بزارم؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووووووون از لطف و مهربونیتون با افتخار ما هم بهتون پیوستییییییییم
سارا مامانی شیدا
27 بهمن 92 10:56
ای جونم گل پسر شیطون بلا چه عکسای خوشگلی خوشحالم که لباتو خندون میبینم. مامان مهربون خوشحال شدم از دیدن روی ماهت خدا سایتون رو برای آروین جونم نگه داره تلویزیون فدای یه تار موی شازده کوچولو
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییی از لطف و مهربونیتون دختر ماهمو از طرفم ببوسید
مامان بردیا
29 بهمن 92 15:10
فدای تو عزیزم با اون دنیای معصومانت کاری نمیشه کرد از دست شیطونی این وروجکا امیدوارم وجود نازنینتون همیشه بی بلا باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه عزیییییییییییییییزم ممنووووووووووووووون دوست گلم همچنین برای شما عزیییییییییزم
مریم
29 بهمن 92 20:43
بی هیچ دلیلی به یادت افتادم، تا بشکنم قوانینی را که دلیل میخواهند... ‿︵❀‿︵❀❀‿︵❀ ︵❀‿︵❀❀‿︵❀‿︵
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربوووووووووووووووونت عزیییییییییییییییز دلم
یاسمین
7 اسفند 92 15:19
وووووووووووووی این پسر چقدرماهه نسیم جون به حتم مشکل از خود سازنده تلویزیون بوده آروین جون نازم قصد کمک به مادر رو داشته خدا برات نگهش داره ترو خدا براش اسپند دود کن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفت ممنون از نگاه مهربونت آره من هم باهتون موافقم نقص طراحی کارخونش بوده
بانو
12 اسفند 92 9:24
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
الهام مامان امیر علی جون
8 اردیبهشت 93 14:10
سلام عزیزم.من بصورت کامل اتفاقی در وبلاگ های به روز شده با شما آشناشدم. و واقعا وبه زیبا و صدالبته گل پسر زیبایی دارید. اگه تمایل داشته باشید لینکتون کنم. بیا وبه گل پسره من و خبرشو بهم بده. فدات
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااام عزیزم ببخش دیر جواب می دم ممنوووووووووووووون از لطف و محبتتون بروی چشم دلبندم