آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

روزای گرم برفی آروینم

1392/11/14 19:07
2,104 بازدید
اشتراک گذاری

 

فصل زمستان,شعر زمستان,عکس زمستان 

ننه سرما توی راهه

 داره پیداش می شه باز
رو سرش چتر سیاهه

 داره پیداش می شه باز 



ننه سرما با خودش ، برف و بارون میاره

همه جا ابری میشه برف و بارون میباره


دونه دونه برف میاد، میشینه رو خونه ها

 کفترها پر می زنن، می رن توی لونه ها 

 

 

 

سلام  به پسرم ، به عسلم به  آروینم که  نفسمه  و خودش می دونه که همه کسمه و  نفسم به نفسش بنده 

عزیز دلم ، شب اولین روزی که برف اومد به اتفاق همسایمون  و دخترش رفتیم پشت بوم

چون اینجا شهر ساحلیه کمتر برف می یاد 

خداخدا می کردم تا صبح حسابی برف بیاد تا از نزدیک ببینیش و لمسش کنی ،بازی کنی و لذت ببری   تو کتابات وقتی آدم برفیو می دیدی ازم می پرسیدی این چیه چی جول دلست میشه  

تا اینکه خدا خواسته دلمونو شنید و نعمتشو نصیبمون کرد ،با اومدنش  یه عاااااااااااااالمه شور و نشاط و خنده و بازی رو برامون هدیه آورد 

صدای خنده های تو زیباست

چهره ی خندانت بهترین هدیه خدا برای ماست.

 

 بغل

 

این کاپشنت و بابا جون  از هند از فروشگاه بنتون  ( beneton )برات خریده بود یادمه اون موقع چقدر آرزو می کردیم کی میشه تو رو داشته باشیم

 وهمش بابایی بهم می گفت یعنی  میشه  خدا بهمون یه نی نی بده ... عسلیمون  اینقده بشه تا اینارو تنش کنیم وحسابی از بودنش   کیف کنیم و لذت ببریم  

خدا جون مهربونم ممنوووووووووووون  ازاینکه داریمت 

خدا جون مهربونم دوستت داریم 

قربون ذوق کردنات عشقم  قلب

bwow1vy.gif

 خدا جون شکرتتتتتتتتتتتتتتتت  

مامانی  بلام اسنو من دلست می کنییییییی  ( snowman )چشمک

منو باباییه مهربون  دست به کار شدیمو با کمک جنابعالی این اسنو منو  ساختیم  تشویق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیک و چایی هم براتون آماده کرده بودم ولی بابایی یخ یخو دیگه طاقت نیاورد و گفت بریم خونه بخوریم چشمک

وقتی داخل آسانسور شدیم  همینکه  دیدی بابا شاسی طبقه 2 رو فشار داد سریع اعتراض کردی که خونه نلیم من می خوام بلف بازی کنم ... در آستانه گریه کردن بودی که بابایی تسلیم شد و  دکمه پارکینگ و فشار داد و رفتیم یه کم هم پایین بازی کردی بغل

 

 

 

 

 

 

 

شبش هم مامان فاطی مهربووووونم همه رو دعوت کرد و رفتیم پیششون

  برامون پیش غذا یه  آش خوشمممممممممزه درست کرد که 10 امتیاز و بهش دادیم  خیلیییی بهمون چسبید 

سامی جون جونیم هم بود و  کلی باهم بازی کردیم و خوش گذروندیم بغلقلب

 

 

من و عشقم  

 

ناقلا یه مشت برف از رو درخت برداشتی چسبوندی به صورتم  نیشخند

 

 

 

 

 

 

قربون اون دیمپلت بشششششششششم من بغل

 

 

 

الهی  عزیییییییییییییز دلم لبات همیشه خندون باشه  

هیچی نمی خوام جز شادی و صدای خنده های بلندت ماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشویق

حسابی از برف بازی لذت بردی ها بغل

 

 

 

 

 

زدی ...

 

داری فرار می کنی ... 

 

همه چیز فدای صدای خنده های توبغل


 

آروین و هستی  ماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

می خوام بگلش کنم بغل

 

با هزار ترفند راضیت کردم بریم خونه

دیگه داشتی قندیل می بستی ولی باز ول کن نبودی 

اومدیم خونه  تمام تنتو کرم زدم

از سرما پوستت خشک شده بود  

یه لیوان شیر داغ بعد یه خواب رااااااااااااااااحت بغل

 

 

 

 

 

 

 پسرم , تو هستي، تمام جهان با من است

تو مهتابي و آسمان با من است

به عمق نگاهت كه سر مي زنم

فضايي بدون زمان با من است

  هيچ تنها نخواهم گذاشت

تو را  ، تا زماني كه جان با من است

تو مرا می فهمی،

من تو را می خوانم و همین ساده ترین قصه ی یك انسان است.

تو مرا می خوانی من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم

و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

مامان امیررضا
14 بهمن 92 9:46
سلام عزیزم چه عکسای قشنگی چه پسر خوشملی. لپات گل انداخته خاله. لبات همیشه بخنده عزیزه دلم.حسابی برف بازی کرده اروین جونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووووووووووونم قلبووووووووووووونه قلب مهربونتون
محبوبه مامان الینا
14 بهمن 92 12:15
چه عکسای برفی خوشگلی همیشه شاد باشید نسیم جون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون محبوبه جون ایشااااله شما هم دوست مااااااااااااااهم
مریم
14 بهمن 92 12:22
چقدر زیباست پسرتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیزم چشمات خوشگله
مامان محمدحسین
14 بهمن 92 13:13
منم دلم برف میخواد....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
الهیییییییییییییییییی عزیزم ایندفعه برف اومد بیاااااااااااااااااااااااااااین پیشموووووووووووووون
مامان آتنا
14 بهمن 92 15:17
به به من عاشق برف بازی ام، آفرین مامانی که آروین رو میبری برف بازی کنه، دعا کنین تهران هم زیاد برف بیاد که ما هم یه کم بازی کنیم. به ما هم سر بزنین.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون عزیزمببخش دیر جواب میدم خدارو شکر این نعمت شامل همه شد فکر کن شما هم یه دل سیر برف بازی کردید همیشه خوش باشید
الهه
14 بهمن 92 17:32
به به چه عکسای خوشگلی انداختید مامانی همیشه لبتون خندون باشه دلتون شاد آروینم خنده چقدر بهت میاد گلم همیشه با مامان و بابات شاد باشی پسر خوشگل
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییی عزیزم چشماتون خوشگله خاله جون ماهم یه عاااااااااااااااااااالمه بوسسسسسسسسسسسس خیلی دوستون داریم ممنوووووووون از دعای قشنگتون
مامان کیان کوچولو
14 بهمن 92 18:43
خیلی عکساتون خوشمل شد ...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون گلم چشماتون خوشگلو قلبتون مهربوووووونه
مامان حوریه
14 بهمن 92 18:43
عجب پست مفصلی بود عکساتون خیلی قشنگ بود انشالاه همیشه شاد باشین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی عزیزم ممنوووووووون از لطفتون
مامان بیتا
14 بهمن 92 18:45
سلام خیلی عکساتون قشنگ بود خدا خوشی تون رو حفظ کنه که مطمعنا کوچولوتونه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیییییییییییزم ممنووووووووووووووووووون عزیزم ایشاله همینطوره گلم
مامان ایلیا
15 بهمن 92 3:45
تو نفسمی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااااهم
مامان ایلیا
15 بهمن 92 3:48
خصوصی گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بروی چشم گلم
مامان آروین-مریم
15 بهمن 92 10:52
تمام لحظات زندگیتون به سفیدی برف باشه عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون عزیییییییییییییییزم همینطور برای شما عزیییییییییییزدلم
مامان آیسو وآیسا
15 بهمن 92 12:50
خیلی عالی بود عکسهاتون...تو برف ... عزیززززززززززززم آروین جووونم خشگل ونازززی ماشالله... عالی بود عکسها برا آروین جووون ومامان نسیمش... عکس آخری خیلی قشنگ بود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون خاله جونننننننننننننن ماهم چشماتون زیباست یه عاااااااااااالمه بووووووووووووووووووووس برای شما خاله گل و مهربووووووووووووووووونم خیلییییییییییییی دوستون داریم
mamane mani
15 بهمن 92 14:55
سلام نسیم جون اومده بودم تا حالتون رو بپرسم توی این هوای برفی و خصوصا با بارش سنگینی که شمال داشت کمی نگران شده بودم که با یه پست شاد و برفی روبرو شدم خیالم راحت شد البته ماهم الان یه برف سنگین داریم اینجا تو تهران خوش به حالتون کلی آدم برفی داشتید ما که هنوز موفق به ساختنش نشدیم تا عصری شاید بریم و یکیش رو بسازیم خوش باشید دوست من راستی میشه بهم اطلاع بدید که از طرفم خصوصی داشتید یا نه؟ چندباری براتون خصوصی گذاشتم ولی جوابی نگرفتم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیززززززززززززززم ممنووووووووووووون از لطفت دوست مهربووووووونو گلم ایشاله که بهتوووووووون خوش بگذره حسابی در کنار گل پسری اوقات خوشیو داشته باشید عزیزم خصوصی داشتم من جواب دادم پس مثله اینکه نظر من ارسال نشد چشم بروی چشم دوباره ارسال می کنم گل پسر نازمئو از طرفم ببوسید و مواظب خودتون باااااااااااااااشید
مامان امیر حسین
15 بهمن 92 18:59
خیلی قشنگ بود خدا می دونه چقدر عکسای نازاروینمو بوسیدم خدا نگهش داره روزبروز خوشگلترو تو دلبروتر میشه عاشق خندیدناشم امیدوارم همیشه لبای خوشگلش به خنده واشه آدم برفیهات هم خیلی قشنگ بود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییی از لطف و مهربوووونیتون یه عاااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووس برا خاله گلمووووووووووووون ممنوووووووووون از دعای قشنگتون
فاطمه
15 بهمن 92 19:01
عالی و زیبا این بوساهم برای آروین جون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزدلم
shima
15 بهمن 92 19:06
Salam azizam. Vayyyyy ghorboone in pesare khoshgel besham man on akse ke sarhami abi taneshe chakme ghermez kheyli nazo khordaniyeeeeee
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون عزیزم چشات نازو قشنگه می بووووسمت عزیزدلم
مامان کوثری
15 بهمن 92 19:07
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
15 بهمن 92 19:10
دورت بگردم پسمل گچنگم قربون ذوق کردنات ماشاالله به این گل پسر ناز و دوست داشتنی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییی از نگاه مهربونتون
الهام مامان یسنا
15 بهمن 92 19:26
به به آروین خوشگل خودم. حسابی از برف بازی لذت بردی ها. انشالا روزهای زندگیت همیشه گرم گرم باشه عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم مرسی از دعای قشنگت
مامان آرسام
15 بهمن 92 19:29
وااای چقدر مطلب جدید.چقدرر عکسهای خوشگل وباحال .مامانی حسابی غافلگیرمون کردی.چه حالی کردی آروین جون با برف بازیات ای جونم امیدوارم همه لحظاتت به سپیدی برف باشه نسیم جون برای گل پسری اسپند دود کن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییی از دعای قشنگت بووووووووس بووووس بروی چشم یه عااااااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووووووس برا دوست جون ماااااااااااااااهم
مامان آنا
15 بهمن 92 19:57
ای جانم الاهی فداش بشم من وای فکر کنم هم کلی ذوق کرد و هم کلی یخ کرد چطور تو برفها غلت می خوره الهی همیشه همینطور از اعماق وجودت شادباشی و ماهم از دیدن روی ماهت شادتر خوش به حالتون چقد برف عزیز دلم زیر سایه پدر و مادر مهربونت همیشه سلامت و خشنودو راضی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون عزیزم خدا نکنه گفتی بخدا قندیل بسته بود ولی با هزار مکافات بردیمش خونه ایشالله شما هم عزیزم مرسیییییییییییی از دعای قشنگتون
خاله زهرا
15 بهمن 92 20:01
سلام خانومی خوبین؟دلم واستون تنگ شده بود ولی متاسفانه به نت دسترسی نداشتم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهت ماهم همینطور می بوووسمت عزییییییییییییییزم
خاله زهرا
15 بهمن 92 20:02
نسیم جون میلتو چک کن
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بروی چشم دوست جون مااهم
حبه قند
15 بهمن 92 20:04
چه قشنگ برف باریده چه عکسهای نازیییییییییی آروین جون نازم چه خوشگل و از ته دل می خنده امیدوارم همیشه سلامت و خندون باشید از عکسهای مادر و پسری خیلی خوشم اومد آروین جونو ببوسسسسسسسسس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پر مهر و گرمت یه عاااااااااااااااااااااالمه بووووس
مامان ایلیا
16 بهمن 92 12:08
به به چه روزهای برفی شادی چه آدم برفی قشنگی آروین جون کلی خوشحالی کرد خوشحالی که کمتر پیش می یاد یه همچین برفی بباره و بچه ها رو سر ذوق بیاره ایشالله تنتون همیشه سالم باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااهم جاتون حسابی خالی بووووووووووووووووووود واقعا برف شیرینو فرح بخشی بود یه عاااااااااااااااالمه بوووووووووووووووس
الهه مامان مبین
16 بهمن 92 12:57
وایییییییییییییییییییییییی عزیزم .. قربون بازی کردنت خاله جونی .... قزوین هم کلی برف اومده و کلی سرده ... خوشگل من . من که از دیدن عکسای نازت سیر نمیشم ... یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااااااهم مرسییییییییییییییییی از اینهمه لطف و مهربونیتون دوووووووووووووووستون داریم یه عااااااالمه بوووووووووووووووس چه قدر ما خوش شانسیم که دوستای گلی داریم
مامان الیار
16 بهمن 92 14:51
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکسای خوشگلی موندم از کدوم شروع کنم خیلی نازی گل من خوشحالم که اینقده کیف کردی با برف بازی کردناتمامانی گل شما هم خیلی خوشگلی هاااامیبوووووووووووووووووسمت عزیز دلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووون عزیییییییییییییییییییییییز دلم مرسییییییییییییییییی از نگاه مهربوووووووووووووووووووووونت بوووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووس
مامان مونس
16 بهمن 92 17:28
چه عکسای زیبایی واقعا لذت بردیم و چه برف زیبایی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون خاله مهربووووووونم
ژاله مامان آیدا
16 بهمن 92 18:40
از دیدن عکسهای خوشگلت سیر نمیشم خیلی به دلم نشستی خدا نگهدارت باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاله جوووووووووووونم عاااااااااااااااااشقتونم
مامان مبینا
16 بهمن 92 18:40
سلام ماه خوشگل اقا اروین هزار ماشالله مثل همیشه ماهی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنننننننننننننننننون خاله جووووووووووووونم خودتووووووووووون مثه ماه می مونید دووووووووووووووستون دارم
ژاله مامان آیدا
16 بهمن 92 18:40
نسیم جون برات خصوصی گذاشتم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووون گلم
مامان آرتین
16 بهمن 92 18:49
), ,/) ( ' ; ' ) ;(,,)-(,,) می بوسمت /),, /) ('; ' ) (,,)-(,,) یکی این ور /) ,,/) ( ' ;') (,,)-(,,) یکی اون ور
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم من هم می بوسمت این لپ و اون لپ
lمامان یاشار
17 بهمن 92 15:46
مثله همیشه یه پست توپ عاشقتم عصیصم دست مامانی درد نکنه با عکسای خوشگلی که گرفته و براتون تدارکات کیک و چای رو دیدههمیشه شادو دلخوش باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییی از لطف و مهربوووووووووووووووونیتون
مامان پرهام
17 بهمن 92 15:47
عاااااااااااااااشق همه عکسات شدم قربون برف بشم که همه رو اینطور سر شوق آورده امیدوارم همیشه خندون باشی و ماهم از دیدن خنده های خوشگل و پر انرزیت شارژمی شیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از حس زیباتون یه عاللللللللللللمه بووووووووووووووووووووس برای خاله مهربونمون
مامانی کسرا
17 بهمن 92 21:33
چه خوب که بهت خوش گذشته آورین جون انشالله همیشه به شادی و گردش و برف بازی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون هاله جون مااااااااااااهم
مرجان مامان پریساجون
18 بهمن 92 0:30
همیشه خوش باشین...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم همچنین شما
مامان آنیسا
18 بهمن 92 16:07
معلومه حسااااااااااااااابی خوش گذشته به کلوچه خوشمزمون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
آره همینطوره جاتون خیلی خالی بود ببوس دختر نازمو
مامانی
18 بهمن 92 17:44
چه هوای خوبی چه برف زیبایی وچه آدم برفی قشنگی چه مادر و پسرخوشگلو خوشتیپو نازنینی آفرین به باباکه فکر این روزای سردویخی رو کرد و یه کاپشن خوشگل برات خرید قربونت بشم لپات گل انداخته راستی مامانی دیمپل یعنی چی ؟ از طرفم بوس بغل و ماچ بارون مامانی پیشمون دیگه نمی یاین نکنه قهرید ولی ماکه نمیشه ازتون دل بکنیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنووووووووووووووووون که پیشمون می یان ای کاش آدرس می گذاشتید تا حتما همین الانه می یومدیم پیشتون منتظر حضور سبز دوبارتون هستیییییییییییییییما ببخشید اگه یه مدته کمتر به دوستامون سر زدیم راستی دیمپل یعنی چال روگونه ( dimple)آروین همیشه مامانی از دیمپلم عسک بگیر (عکس ) عزیزم منتظریییییییییییییم
مامان پارسا
18 بهمن 92 17:48
سلام چه پسمل با مزه ای خیلی نمکیه وووووووی خوش به حالتون ما هم برف میخواهیم انشالله همیشه سالم و سلامت باشه اگه دوس داشتین به ما هم سر بزنیین موفق باشین پسر گلتونم ببوسید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم چشماتون زیبا قلبتون مهربونه مرسی از دعای پر مهرتون حتما عزیزم چرا که نه
مامان مهرزاد
18 بهمن 92 17:59
یه سلا م گرم به مامان نسیم و اروین جونم میبینم که یه دل سیر برف بازی کردید و خوش گذروندید ما که برف یادمون رفته چه رنگیه شما به جای ما لذت شو ببرید همیشه خندون باشید وای چقد دلم خواست اونجا که زده داره فرار می کنه گیرش می آوردم و حسابی می چلوندمش از طرفم 2 تا بوس عاشق همه عکساشم نسیم جون برای خودت و شازده اسپند دود کن دوستون داریم.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهت مامانیه مهربووووووووووون جاتون خیلییییییییییی خااااالی بود ممنوووووووووووووووون از اینهمه لطف و مهربوووووووووونیتون ماهم همینطور دل به دل راه داره قربووووووون دوست جون ماهم یه عااااااااااااااااااالمه بوووووووووووووووس عزیزم
تقویم کودک
18 بهمن 92 20:07
دوست عزیز سلام ان شاء ا... خدا کوچولوتون رو براتون حفظ کنه و همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید. من کار تقویم کودک انجام میدم و از الان برای نوروز 93 تقویم درست می کنم. طراحی و چاپ رو انجام میدم و تقویم رو براتون ارسال می کنم. در هر سایزی که شما مد نظرتون باشه (A4, A3,A5) رومیزی، دیواری به صورت عمودی یا افقی. یه سری طرح اولیه داریم که تو وبلاگه. اگه طرح خاصی مد نظرتون باشه هم طراحی می کنیم. قیمت ها هم مناسبه و سعی می کنیم در کوتاهترین زمان بهتون تحویل بدیم. در صورت تمایل، اگه خودتون به پرینتر دسترسی دارید، فقط براتون طراحی می کنیم و فایل رو به ایمیلتون ارسال می کنیم و خودتون پرینت بگیرید. ارسال داخل تهران از طریق پیک یا پست انجام میشه و به سایر نقاط ایران از طریق پست. هزینه ارسال هم بر عهده فرد سفارش دهنده است. به وبلاگمون بیاید و از نمونه کارها دیدن کنید.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم حتما
مامان فاطمه
18 بهمن 92 20:12
سلاممممم واي مامان نسیم عجب پستي نميدونم كدومشو بگم همشون قشنگ و زیبان جوجوي خاله عجب اسنو منی دلست کردید واااي كه چه شيرين زبون شدي دلم ميخواد دوست داشتم اونجا باشم بچلونمش هميشه شاد و خوشحال باشيد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهت ممنوووووووووووووووون عزیزم مرسی از اینهمه مهر و محبتی که بهمون دارید بوووووووووووووووووووووس بووووس
الهه مامان مبین
19 بهمن 92 14:48
وایییییییییییی خوشگلم چقدر آهنگ وبتون نازههههههههههههههههههههههههههههههههههه ..... big like
عمه ثمینا
19 بهمن 92 15:27
فدای این ذوق کردناتم جیگری انشاالله همیشه شاد باشین.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عمه جونیییییییییییییی
مهسا مامان نلی
19 بهمن 92 16:05
خیلی خیلی از دیدن عکسا لذت بردم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جون مهربونم
مامان مبینا
19 بهمن 92 17:44
سلام دوست گلم اپ کردیم خوش حال میشم با حضورت وبلاگمون رو گلبارون کنیییییییییییی
مریم
23 بهمن 92 19:58
سلام به دوسته بی وفا و گل خودم........ تند تند آپ میکنید ولی دیر به دیر بهخمون سر میزنین.... یه سوال داره رو مخ م قدم میزنه اگه دوست داشتین بهم جوا ب شو بگین..... شما کجا زندگی میکنی؟؟؟؟؟کدوم شهر ساحلی؟؟؟؟ خب سوال رو پرسیدم راحت شدم.... عکساتون مثله همیشه حرف نداره ..... دمتون گرم راستی لباس صورتی تون خیلی خوشگله.... البته بگما بیشتر به شما میاید چون ماشالله بزنم به تخته نازین اروین م که حرف نداره.....معلومه حسابی با دیدن برف کلی لذت برده..... همیشه خنده رو لباتون باشه...... من دیگه برم فک کنم زیاد کامنت نوشتم و شما هم از خوندنش خسته شین.... منمتظر حضور گرمتون هستم....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام گلم خیلی خیلی از همه دوست جونا گلم مخصوصا تو شرمنده ام که اینقدر دیر دارم جواب می دم عزیزم تو هزار تا سوال بپرس ما بابلسریم شمال اومدید حتما قول بده پیشمون بیای بازم ممنون که همیشه با کامنتهای پرمهرت دلمو شاد می کنی بوووووس بوووووووووووووس
مریم
9 اسفند 92 13:11
سلام نسیم جووون...... من برایه همه ی پست هاتون کامنت گذاشتم ولی الان چرا نیستش؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم سوختش..... چون حسابی کامنت بلند قدی بود..... ایشالله واسه پست هایه بعدی تون.......
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیییییییییییییییز دلم ببخش گه دیر جواب دادم قربوووووووووونت دوست جون ماهم راستش وقت نکردم جواب بدم الان همشونو ثبت می کنم بووووس بوووووووس