آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

روزهای پاییزی در کنار کلوچه ی خوشمزه 25 ماهه زندگیمون

1392/8/28 21:10
1,870 بازدید
اشتراک گذاری

پاییزه پاییزه برگ درخت میریزه
هوا شده کمی سرد
روی زمین پر از بــــرگ 
دسته دسته کلاغا
میرن به سوی باغا
همه باهم یکصدا
میگن قار  و قار و  قار 

 


 

 

 دایی ایمان جون مهربون ما رو برای شام به یه جای خیلی قشنگ دعوت کردند که خیلی بهمون خصوصا به شما گل پسری  خوش گذشت بغلماچبغل

 

قربون پسر کنجکاوم که همه چی رو از نگاه تیز بینش می گذرونه بغل

به مامان گفتی : آقاهه داله ماهی می گیله 

منم باهد ( باید )  ماهی بگیلم

بلم( برم ) شنا کنم

      

 

 

 

 

الهییییییییییییییییییییی من قربون این پسر که نه جواهر سفید

برفیه خودم بشم که اینقده ملوووووووووووووووووووسو

شیرینه بغلماچبغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه شب دایی ایمان مهربون و زندایی جونی و سام کوچولوی ناز

نازیمون اومدند خونمون بعد از کلییییییییی باااااااااازی و خنده

دایی ایمان گفت : آروینی می خوای بریم شهر بازی ؟ هووووووولا

هوووووولا آماده شدیم  و راه افتادیم هنوز 10 دقیقه نگذشته بود که

خوابت برد از بچگی همینکه سوار ماشین میشی هنوز یه ترک از

موسیقی تموم نشده که میری لالا

بیچاره دایی جون از کت و کول افتاد هرچه بغلت کرد و برد بین بچه ها

تا شاید سر و صدا و بازیهاشون و باد خنک پاییزی بیدارت کنه دریغ از

یه حرکت اپسیلونی.  

حیف شد ایشاله یه شب دیگه عزیییییییییییزم

خلاصه از اونجا اومدیم اینجا ... ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 من تو دل مامانی بودماااااااااااااا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه بیسکویت برداشتنه شما مصادف میشه با کزت شدن مامانی

ناراحتعصبانیگریهاوه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  آروین جونم صبحا که از خواب پا میشی  

  یه کم برا خودت آروم ورجو وورجه می کنی  وغلت می زنی 

  از زیر چشم حواسم بهت هست

پتومو آروم  سعی می کنی از روم بکشی

 همچین که یه  تکونه میلیمتری  بخورم  سریع  می گی :

 سالام مامان جون

صبت بخیل مامان جون

پاشو بلیییییییم اوتاخ ( اتاق )

 بگلم کن  ( بغلم کن ) ببین چی  می خوام

و من همچنان چشمام بستست

سرتو آروم می چسبونی رو لپم و بوس بوس بوس بوس

خوب دیگه نتیجه کار معلومه مامان جون تسلیم  شما میشه

 بعد از شستشو ، شونه و مسواک و تعویض لباس  آماده میشیم برای خوردن یه صبحونه جانانه 2 نفره

 

  

هروقت می خوایم غذا بخوریم حسابی ذوق می کنی اینکه می گم حسابی یعنی حسابیه حسابی ، جوریکه چشات برق می زنه و کل صورتت میشه خنده و شادی

می گی هووووووووووووو ولا هوووووووووووولا غذا بخولم سیل بشم چاخ بشم چله بشم بعد بیام تولو بخولم ( نکته آخر و داشته باش بعد اینکه سیر شدی ، چاق و چله شدی باز  می خوای بیای مارو هم  بخورییییییییی )

 

 *** وقتی یه چیزی کلافت می کنه می گی مامانی اینطولی نیست

 من بهت می گم خوب چه جوری باشه

می گی : اینطولی اینطولی  باشه

یا میگی مامان ای خدا ای خداااااااا احصابم  خولت شد چی کال کنم ؟

 مامان قربون اعصابت بشه بغل

  *** ... و اما از چراهات بگم...

 مامان چرا  اندی بد اندی شد angry bird  ؟ شی کار کرده بود؟

بابا چرا شوما ( شما )  مثه سنداب (سنجاب )  و  خلسی دم ندالی ؟

یه روز هم داشتی  تو اتاقت بازی می کردی و من هم  کتابامو می خوندم  پرده رو زده بودم کنار و اتاقت پر نور شده بود بعد از دقایقی که ابرجلوی نور خورشیدو گرفت و اتاقت کمی  تاریک شد بهم گفتی مامان برق خوششید قط شد ؟ چرا برقش رفت ؟  

 

*** چند روز پیش باهم رفتیم بیرون کار بانکی داشتم  3 تا دختر خانوم تو نوبت بودند وقتی دیدنت شروع کردن به حرف زدن با شما که چقد نازی چه تپلی واز این جور حرفا ...

 بهت گفتند کلاهت چقدر قشنگه چقدر تو خوشگلیییییی 

 یهو گفتی مثه عنتبوتم ( عنکبوت ) که همه زدند زیر خندهقهقهه

بهت گفتند نه  عزیزم عنکبوت زشته شما خیلییییییییییی خوشگلی

 بعد گفتی  مثه خچچنگمتعجب

دیگه حسابی چلونده بودنت که آخر سر گفتی مثه بابا رضامقلب

 کلا همیشه داری  مقایسه میکنی چی مثله چیه ؟ چند روز پیش که مامان معصوم اینا پیشمون بودند بلند می گفتی معصوم  تبسوووم بعد رو به من که مامان همشون  سوم سومند  معصووووم تبسوووووووم   همینجور از کشفی که کرده بودی  می خندیدی  لبخند

 

*** وقتی بابا می خواد بیرون بره می چسبی به پاهاش که من هم باید بیام بغلم کن بلیم نون از عمو بخلیم ، بلیم شیل  (شیر )بخلیم ماشت بخلیم  پس مامان نشیم  پول کداست ؟  همینجور یه ریز و بی ترمز  می گی ...

وقتی حریف بابا نمیشی  و مطمئن میشی که بابا نمی برتت

سرتو مظلومانه کج می کنی  و میگی که بابایی بیرون نرو

سردت می یاد ( سردت می شه ) ملیض میشی دکتل دالو بده خوب بشی باباااااااااااایی  پیش آروین بموووونبغل

گاهی بازم حریف بابا نمیشی  بللللللللللللللند  میگی بای باااااااااااااااااااای خوووووووداپظ  ( خداحافظ )  دستات رو هم بصورت بای بای برا بابا تکون می دی و  بعد در و محکم می بندی یا  گاهی هم می ری از پشت شیشه  با  بابایی  بای بای می کنی و  گاهی هم گریه می کنی قیل و قال راه میندازی خودتو پرت می کنی روی مبل و سرتو فشار میدی رو تشکش  و پاهاتو به زمین می کوبی  کوچولوی  لجبازم  

 وقتی بابا می یاد می گی بابا گریه کردم  بابا زاری هم کردم

 گریه

گاهی بابا  خیلی حوصله داره بغلت می کنه بازی میکنه و...

 گاهی هم نه .  یه روز از اون روزایی که بابا اصلا حوصله نداشت و خسته بود رو کاناپه دراز کشیده بود از قضا این روزها بیشتر دوست داری سمت بابا بری

 به بهونه های مختلف می خواستیی بابا رو از جاش بلند کنی

موبایلش اصلا زنگ نخورده بود ولی آوردی دادی دستش  که بابا  لوبایلت زنگ خورد  ( موبایلت ) ؟ لباسا شو کفشاشو و چیزهایی که فکر کردی  متعلق به باباست ( ریموت کنترل در و تی وی و... )براش آوردی

بابا یه کوچولو صداشو برات بلند کرد تو هم که اصلا و ابدا دل نداری که کسی نازک تر از گل بهت بگه ( نیگا به هیکلت نکن عزیزم  خیلی نازک نارنجی هستی ) شروع کردی به گریهگریهگریه

مامانی هم تو آشپزخونه داشتم غذا درست می کردم اومدی پیشم خودتو چسبوندی به پاهام  و شکایت  از بابا که بابا منو دعبا کرد اندی شد  (angry ) مامان  از چشام داره بارون می یاد برو چتر بیار  من که مرده بودم از خنده و  همینجور که اشک تمام صورتتو پر کرده بود با هق هق و غم آلود  گفتی  مامان مامان  نشیم  شعله ( شعر ) گریه نکن و بخونبغلبغلقهقههماچبغلقلبقهقههقلبقهقهه

گاهی این شعر و برات می خونم ( گریه نکن گریه نکن نذار که بارون بباره

 

گریه نکن چشمای من طاقت دیدن نداره ...)

 

اونجا بود که بابا مثه یه توپ  از جاش بلند شد اومد و بغلت کرد و اینقدر  بوسیدت و قربون صدقت رفت  با هم رفتید تو اتاقت مشغول توپ بازی شدید

امان از دست این پدر و پسرچشمک

*** بمییییییییییرم که اینقده هوای مامانتو داری

هر وقت می بینی صندل پام نیست  برام صندلامو می یاری می گی مامان دونم بپوس خوشدل بشی  وقتی پام می کنم می گی نشیم  چه خوشدل شدی ...خجالت

 

 *** وقتی تلفن یا موبایل زنگ بزنه می گی کی بود ؟ کی زنگ زد ؟  سوهوشه ( سروشه ) ؟من حف بزنم

و گوشی رو میگیری و دیگه ول کن نیستی

به خیاله خودت که طرف پشت خط داره می بینتت

 بهشون نشون و توضیح  میدی چیزای دور برتو  که مثلا این ماشینه باطلی نداله

یه روز هم وقتی داشتی با مامان فاطی صحبت می کردی از قضا ماشین پلیسات جلوت بودند اینقدر از ماشین پلیس گفتی که روش نوشته 110   از رنگش و چراغش و آژیرش   که مامان عزیزم به خیالش که شما ماشین پلیس نداری  وقتی اومد خونمون دیدیم یه ماشین پلیس بزرگ برات خریده و جنابعالی حساااااابی خوش به حالتون شد

از این به بعد وقتی مامان فاطی مهربون زنگ زد یه انگشتر برلیان می ذارم جلوت  تا  اونو  وصف کنی شاید  یه جوارایی خوش بحال مامان جونیت هم بشه خوشمزه

این مکالمه تلفنی رو با مامان معصوم مهربونت هم داشتی  شانس آوردیم اون بنده خدا هم برات ماشین پلیس  نگرفت و الا اینجا باید یه مرکز  کلانتری باز می کردیم نیشخند

 

*** هوا گرم و سرد شده بود و یه چند تا پشه مزاحم اومدند و تو خواب نیشت زدند  با گریه از خواب پاشدی و پاهاتو می خاروندی من هم برات پشه بند گذاشتم تا راحت بخوابی

هی می گفتی مامان بلو کمت komot  بیال

متوجه منظورت نمی شدم کلی تقلا کردم با هزار پرسش و پاسخ کاشف به عمل اومد که منظور شما از کمت همون  پماااااااااااااااد خودمون بودهکلافه

من نمی دونم کمت با پماد چه ارتباطی داره

 جوجه کوچولوی من همیشه  دوست داشتم  کلمات وهمینجور غلط و غلوط بگی تا حسابی کیف کنم  ولی از شانس ما تقریبا همه چی و درست می گی   یکی همین پماد و یکی بشقاب که میگی گاپاخ

دیگه چیز دیگه ای رو یادم نمی یاد که اینجور 180 درجه باهم فرق داشته باشند

 

*** از میوه ها عاشق  ( آنار )اناری

و همینطور خرمالو  و نارنگی و موز و کیوی 

از میوه های تابستونی  عاشق هندونه

 االبته بماند که تقریبا همه چی رو دوست داری

 باید فکر کنم ببینم چی نمی خوری

 مثله مامانت نه تو کارت نیستنیشخند

 

 

*** برده بودیمت آتلیه ازت عکس بگیریم

داخل یه گاری پر از توپهای رنگی بود  یکی یکی توپارو برمی داشتی و با صدای بلند میشه گفت جیغ  رنگاشونو می گفتی   تازه اونجا فهمیدم بالاخره پسرمون رنگها رو هم یاد گرفته ( آبی- سیاه – سفید – قرمز – صورتی – بنفش – سبز – زرد- نارنجی  )

 *** کلا پایان هر ماه تغیرات  چشمگیری از رفتار و کارهات و حرفات می بینیم

از کارهای این ماهت که خیلی بارز و چشمگیره

 اینه که می خوای اکثر کاراتو خودت انجام بدی و این استقلال طلبی و میشه تو کارات دید   و اینکه خیلی بادقت   با اسباب بازیهات بازی می کنی و راجع به خیلی چیزهاش سوال می پرسی    همش داری می گی این چیه ؟  اون چیه چطوریه  . چه جوریه  چرا .... ؟ چرا ....؟ چراااااااااااااااااااااا ؟ ...

 

  از همه مهمتر نمییییییییییییییی خوام گفتناته نگران

 *** من مطمئنم که بزرگ شدی تو زمینه شعر و شاعری و موسیقی حرفی برای گفتن داریخوشمزه

ببین  آروین جونم  مامان اینو کی بهت گفتمچشمک

اینو به این خاطر می گم ،  شعرهایی که با هم می خونیم  من یه تیکشو میگم باقیشو شما می گی گاهی آخرشو یادت می ره و نمی خوای کم بیاری  برا خودت تغییرش میدی  که این تغییر هم  با معنیه و هم  هموزنو هم قافیه

 مثلا

 من می گم : خوشحالو شاد و خندانم   ( قدر دنیا رو می دانم )

آروین  : واسه مامان آباز ( آواز )  می خوانم   

 

  یا شعر آهنگ های خواننده ها رو به سلیقه خودت و البته با همون تحریر برمی گردونی

 همییییییییییین خوووووووووووووبه هممممممممممممممین خوبه

 میشه ماما ن خوووووووووووووبه مامان خووووووووووووووووبه

به جای مامان همه اعضای فامیل هم تو اون قالب قرار گرفتند .  

جدیدا  گل سنگم و می خونی  دقیقا با همون ریتم و آهنگ . اولش گل سنگم  ، گل سنگم  شی بگم از دل تندم و...باقیشو مریخی می گی چون هیچیشو نمی فهمیم

یا می گی : می خوام بلم دییا کنار   دییا کنار هنوژ قشنده (دریا کنار )          می خوام بلم دییا کنار دییا کنار  ماااااااااهی داره 

            می خوام بلم تو بیشه زال  گوباده داره 

 

 *** تو این مدت  (ایام محرم ) پسرم مریض شدی و سرما خوردی  برای همین امسال فقط 2 بار بیرون رفتیم که یه بارش کامل خواب بودی و یه بار دیگه زیاد چیز خاصی ندیدی فقط اینهمه ازدحام برات جای  سوال بود می گفتی  بابا چی  شده  بابا هم برات می گفت ...

تو خونه هم وقتی عزاداری رو از تو تلویزیون می بینی می ری  تسبیح و می آری  و واستاده سجده می ری و می گی الله بخونم 

چند بار همسایه ها برامون  غذا نذری  آوردند همچین که زنگ در بصدا در می اومد می گفتی مامان چیزه خوشمزه اومد  پس قاشق کوچولوم کداست ؟

 

 ***  2 شنبه هفته قبل نوبت دندون پزشکی داشتم  شما پیش بابایی موندی و من یواشکی رفتم

   بعد از اینکه همه جا رو دنبال مامان گشتی و پیداش نکردی گریه کنان اومدی پیش بابا یی که مامان کداست ؟ مامانی کوجا  رفته

 بابا هم به شما گفت رفته دکتر دندونش درد می کرد

وقتی تو مطب بودم  دکتربرام رادیولوژی از تمام دندونام  نوشت اومدم تا عکس بندازم سالن انتظار  بخش رادیو لوژی و سونو گرافی یکی بود

 اونجا مامانایی رو دیدم که نی نی های نازشون تو شکمشون بود  و نگران و خوشحال از داشتن یه فرشته کوچولو تو دلشون

 چقد دلم برای اون روزا تنگ شد چقدر شیرین بود چقد خاطرات تاپ و ناب و خاصی بودن

واسه دقایقی خاطرات کوتاه از همه جای بارداریم تو ذهنم  گذشت تمام وجودم پر شد از حس شیرین و قشنگ اون دوران وقتی به خودم اومدم دیدم لبام و چشام دارن می خندن   لبخند

آروینم دلم برات یه ذرررررررررررررررررررررره شده بود دوست داشتم پیشم بودی و سفت بغلت می کردم و حسابی می بوییدمت و می بوسیدمت  عکسمو گرفتم مستقیم اومدم خونه دیدم لالا کردی

آروووم دستتو بوسیدم که بیدار شدی در جا نشستی دستاتو دور گردم حلقه کردی گفتی مامان نشیم  دندونت خوب شد ؟ دکتل لفتی ؟ به دکتل پول دادی ؟  بعد گفتم آره عزیزم  صورت مامان و بوس کن خوب میشه  تو هم مامانتو غرقه بوسه کردی  فرستادیش  به آسموناااااااااا  بغلماچبغل

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25 ماهگیت مباااااااااااااااااااارک دلبرکم

کتاب تولدت مبارکتو دیدی و اصراااااااااااااااااااااااار که مامان جون کیک بخولم 

آروین کیک می خواد   بیا باهم کیک دلست کنیم هوووووووووووووولا بیا بدو بیا نیشخند

 مامانی هم دست بکار شدمو این کیک کاکائویی رو برا شخص شما درست کردم ماچ

 

خز داخل پالتوی چرممو تنت کردم و شدی یه خرس کپلی ناز نازی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو  نموم  دنیامی

تو تموم حرفامی

تو همه وجووووووووووووووووووووودمی

تو عشقمی

تو جووووووووونمی 

بغل

پسر ماااااااااااااااااااااااهم فرشته نااااااااااااااااااااااااازم

25 ماهگیت مبااااااااااااااارک  

ماچ

 

می خواهم از تو بگویم 

بی آن که در جستجوی قافیه باشم  

و بی آن که حتی در جستجوی واژه ها باشم  

 

از تو که عاشقانه دوستت دارم  

                     و می دانم که دوستم داری 

                                                با ساده ترین کلمات 

همراه با همین اشکی که دارد می غلتد و فرو می افتد  

می خواهم بگویم دوستت دارم  

امشب ، نه می خواهم برایت از آسمان ، خورشید بیاورم  

نه می خواهم ستاره ها را برایت بچینم  

و نه می خواهم به شهر آرزوها و رؤیاها بروم  

فقط ساده و با صداقت ،    

از اعماق جانم 

با چشمانی بارانی  

می خواهم بگویم دوستت دارم   

و می خواهم بگویم این نه سخنی است که تنها بر زبان آید  

من تقدس عشقت را  

بر کرامت وجودم نشانده ام  

و اگر سراسر وجودم زبان باشد  

یکسره خواهد گفت:  


 دوستت دارم آروینم

دوستت دارم پسر شیرینم

 دوستت دارم همه عشق و امیدم

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (110)

الهه مامان مبین
28 آبان 92 23:48
سلام . خوب هستید . آروین جون خوبه . خدا نگهش داره . هزار ماشاءا... . من که از دیدن عکساش و خاطراتش خسته نمیشم .خداوند حفظش کنه . عزیز دل ماشاا.... .......
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییییی از لطفتون قربووووووووووووووون قلب مهربووووونتون ایشاله همیشه سلامت و شادمان باشید بووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووس
مامان آرتا و آرتین
29 آبان 92 1:32
وای خدای من!!!!!!!!!1چقدر عکس خوشگل کیف کردم دلمون واستون تنگ شده بود چند وقت بود پست جدید نذاشته بودید نگرانتون بودم باور کنید امروز با خودم می گفتم از نسیم جون خبری نیست الان که پست پر و پیمونتون رو دیدم خیالم راحت شد ماشالله به آروین جیگر شیرین زبون که هی دل منو با این حرفاش آب می کنه مامان نسیم به جای من حسابی فشارش بده و ببوسش چشم نخوری ایشالله تپلک خوش اشتها تقصیر مامان نشیم مهلبونه که اینقدر غذاهای خوشمزه درست می کنه و با سلیقه هم تزئینشون می کنه لباسات هم یک از یک خوشگل ترن جیگرطلا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم قربووووووووونت برم دوست گلم که اینقده مهربونید شرمنده عزیزم ببخسشید دیر جواب دادم شما همیشه بهمون لطف دارید مرسیییییییییییی از اینهمه مهربوووووووونی و توجهتون ایشاله در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشید خدا فرشت های نازتونو براتون حفظ کنه گل پسرهای نازمو از طرفم ببوسید
مامان محمدحسین
29 آبان 92 20:04
25 ماهگیت مبارک موش موشک خاله که اینقد شیرین زبونی..... 1000 ماشاالله چشم نخوره انشاالله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووووونم بوووووووووس بووووووووووووووووووس بووووووووووووووووس
مامان محمدرضا
29 آبان 92 20:18
ماشاله 1000 ماشاله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون خاله مهربوووووونم
مریم
29 آبان 92 22:39
مامانه آروین جوووون خیلی عکس هایه نازی از پسر ما میندازین دسته گلتون درد نکنه............ راستی دیگه آروین حسابی بزرگ شده ها با شیرین زبونی هاش خودش و بیشتر تو دلتون جا میکنه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییی عزیزم ماشاله خودتون نازید آره، ناقلا خیلی هم شیطون شده و حسابی انرژی می گیره یه هااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووس
هیراد و عمه لیلاش
29 آبان 92 23:02
مثل همیشه ناز و شیرین و دوست داشتنی با دیدن عکسها کلی لذت بردم ، بوس برای اروین جونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووووونم خیلییییییییییییییییییی دووووستون دارم خیلی خیلی
مامان امیرعطا
30 آبان 92 0:29
مبارک باشه عزیزم 25 ماهه شدنت خوش به حال آروین جون که مامان با ذوقی مثل شما داره. من با اجازه لینکتون می کنم.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
واااااااااااااااااااای ممنووووووووووووووون عزیزم شرمنده می کنید گلم با افتخار عزیزم ما هم بهتون پیوستیم بوووووووووووس بوووووووووووووس
مامان آروین (مریم)
30 آبان 92 7:13
کلوچه خوشمزه 25 ماهگیت مبارک گلم . از خوندن حرفای قشنگت و کارهای بامزه ات کلی ذوق کردم و قربون صدقه ات رفتم واقعا که توپول و موپول و دوست داشتنی هستی . الهی قربونت برم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییی ممنووووووووووووووووون عزیزم قربوووووووووووون نگاه مهربون و پر مهرتون خیلییییییییییییییییییی دوستون داریم خیلییییییییییییییییییی ایشاله همییییییییشه سلامت و شاد باشید
محبوبه مامان الینا
30 آبان 92 11:48
25ماهگی آروین جونی مبارک قربون گل پسر تپل مپلی نازنازیسام کوچولو چه ملوسه به به چه صبحانه عشقولانه و دبشی میزنین به بدن مادر و پسری
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون خاله جووووووووووووووونم مرسیییییییییییییییییی از لطف و مهربونیتون جای شما خااااالی دوست جون ماااااااااااااااااهم ببوس عروسک خوشگلو نازمو
مرجان مامان پريساجون
30 آبان 92 13:33
عزيزم 25ماهگي اين گل پسر ناز مبارك....حالا فهميدم چرا اينقده آروين جون نازه به كي شده؟ماشاله به اين مامان ناز و خوشگل و دوست داشتني
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووووووووووووووووونت عززززززززززززززیزم چشاتوووووووون خوشگل و قلبتون مهربووووووووووووووووووووووووووووووووونه خیلییییییییییییییی دوستون داریم بازم ممنووووووووووووووووووووون مرسیییییییییییییییییییی از لطف و مهربووونیتون
مامان آنیسا
30 آبان 92 20:28
قربون کلوچه خوشمزه خودم برم من با این همه عکس خوشگلی که انداخته کلی دلمون رو آب کرده فدای شبیه سازیت برم من خاله حواست به این دخترا باشه! مامانی میدونستین چهره فوق العاده مهربون و جذابی دارید ایشالا همیشه شادو سلامت باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون خاله جون گلم خاله جون ماهم چشماتون مهربونو دلتون نازه خیلی دوووووووووووووستون داریم بووووووس بووووووووووووووووووس
مامان بردیا
30 آبان 92 20:57
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییی عزیزم خودتون گلید خوشگلم
مامان محمدرضا
30 آبان 92 21:00
خدا حفظشون کنه برات شاد باشید در پناه حق 25 ماهگی آروین جون مبارک 100ساله بشه گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووون عزیزم مرسیییییییییییی دوست جون ماهم ایشاله همیشه سلامت و تندرست باشید
عمه راضی
1 آذر 92 20:31
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عمه جووووووووووووووووووووووونی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووس
mahta
1 آذر 92 23:26
عالی بود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووونت عزیزم بوووووووووووس بووووووووووووووس
مامانی امیرصادق
2 آذر 92 9:04
آروین جووووووونم ایشالله همیشه به گردش و شادی و صد البته خوردن کباب خوب بله قربووون شیرین زبوووونیات خاله جوووون 25 ماهگیت مبارک بلاچه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون خاله جون گل مهربووووووووووووووونم خیلییییییییییی دوستون داریم یه عاااااااااااااااااالمه بووووووووس
صـبــا خاله ی آیـــســـا
2 آذر 92 10:17
منم دوست دارم اروینم خــــــــــــــیلی لذت بردم این پست چقدر زیبا بود چ عکسای خوشگلی هزار ماشاالله عزیزم چ اتاقی داااااااااااااااااااااااااری خیلی دوسش دااااااااااااااااارم عکسای سه نفرتون عاااااااااااالی بود
مامان امیرسام
2 آذر 92 12:26
....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@................
مامانی کسرا
2 آذر 92 12:28
ممنونم که به ما سر زدید ماشالله چه پسمل نازی دارید خدا واستون حفظش کنه. البته مادر و پسر هر دونازن یه سوال؟!همیشه اینقدر طولانی مینویسید یا اینبار اینجوری شده!؟؟؟؟ من نمیتونم اینهمه رو بخونم!اصلا حافظم نمیکشه،باید برگردم از اول ببینم چی شد ، تا برسم آخرش اولش یادم رفته!ملاحظه سن ما رو هم بکنید تورو خدا شاد و موفق باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
وااااااااااااای چقدر خوشحالم کردید ممنوووووووون عزیزم مرسی از لطفتون چشاتون نازو دلتون مهربونه ببخشید که اصلا ملاحظه دوستانو نمی کنم قربونت برم ماشاله ماشاله شما خیلیییییی جوونید خدا پسر ماهتونو براتون نگه داره ایشاله در آینده پسرامون این دوستی ها رو ادامه بدند از طرفم ببوسیدش
مامان آیسو وآیسا
2 آذر 92 12:40
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون
فروشگاه باتجربه
2 آذر 92 18:57
آروین کوچولو صد سال زنده باشن... به این فروشگاه هم سر بزنید. با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عزیزم
مهسا مامان نلی
2 آذر 92 19:27
سلام عزیزم من خودم ی دختر 15 ماهه دارم.باورتون مبشه تا حالا وبلاگ هیچ گل پسری رو باز نکردم...اروین جون تنها پسری ی که نه تنها وبلاگش و دیدم بلکه نشستم تمام شیرین زبونیاشم خوندم و کلی خندیدم.خیلی خیلی بامزه صحبت میکنه.امیدوارم همیشه پاینده باشه.اگه شما هم تمایل داشتید تو وبلاگ نلی جونم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.مرسی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتووووووون وااااااااااااااااااااای خوش بحال آروین قربوووووووووووووون خاله گل و مهربوووووووووووووووونم ایشاله شما هم همینطور حتما باکمال میل ماهم بشما پیوستیم بوووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووس
مامان بهراد
2 آذر 92 23:38
وای که با دیدن عکس ها یه دنیا دلم برات تنگ شده عزیزم قربون اون خنده هات الهی همیشه شاد باشی موش موشی اینجا خیلی شبیهه مامان خوشگلت شدیاااااا....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووووووووووووووووون خاله جون گلم خاله مهربووووووووووووووونم چشاتون خوشگله خیلی دوستون دارم خیلییییییییی خیلییییییییییییییییییییی داداشیمو از طرفم ماچش کنید لطفا
سارا مامانی شیدا
3 آذر 92 12:10
ای جونم هزار هزار ماشااله به این پسر ناز و خوش تیپ چقدر شیرین زبونی گل پسر آدم دلش میخواد بخوردت عزیزم عاشق عکسا شدم مامان مهربون برای گل پسر اسپند بدودید لطفا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پرمهرتون یه عالمه بووووووووووووووووووووووووووووووس عزیزم چشم عزیزم
مامان کیان
3 آذر 92 13:25
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶ ____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶ ____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶ ___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶ ___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶ _______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶ ________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222 _________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶ _______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶ ______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶ _____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶ ______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶ __________________________¶§¶¶ _________________________¶¶§¶ _________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶ ________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ ____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶ _____________¶¶_____¶¶¶¶§¶ ______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶ _____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶ ____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶ ____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ___________________¶¶§¶ ___________________¶¶¶¶ _______________ ___¶§¶¶
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم
سمیه مامان آیسا
3 آذر 92 15:47
مثل همیشه تکمیل و زیبا عکسهایی که میگیری واقعا قشنگه مثل خود اروین جونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
چشاتون خوشگل و مهربوووووونه بووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووس
خاله الهام
3 آذر 92 17:28
عزيز دلم وقتي شيرين زبوني هاتو ميخونم دلم ميخواد اونجا باشم بچلونمت مخصوصا وقتي گريه كردي و پيش مامان شكايت كردي كه برو چتر بيار 25 ماهگيت هم مبارك پسرك شيطون چقدر حيف شده بود كه تو پسرك شيطون تو شهر بازي خواب بودي بوس براي گل پسري مامانش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
میشیییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربونم خیلی دوستون دارم خیلی خیلی خیلی یه عالمه بووووووووووووووووووووس واسه خاله مهربون و خوووووووووووووووووبم
mamane m@ni
3 آذر 92 23:48
قربونت بشم آروین جونم که بیشتر کلمات رو درست تلفظ می کنی با مزه بود komotگفتنت. نسیم جون منم گاهی دلم برای دوران بارداریم تنگ میشه و انتظار شیرینش رو خیلی دوست داشتم با وجود ویار سختی که داشتم برای گل پسر شیرین زبونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربون آره واله با وجود همه سختی هاش ولی خیلی خاص بود و شیرین شما ببوس فرشته ملوسمونو که خیلیییییییی دوسش دارم بووووووووووووس بووووووووووووس
الهه مامان مبین
4 آذر 92 12:44
سلام . خوبید شما . من که از دیدن عکسها و خاطرات شیرین آروین جون سیر نمیشم . خداوند حفظش کنه . ماشاءا.... خیلی ناز ....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی مااهتون قربووووووووووووون نگاه پر مهر و دل مهربوووونتون
رومینا
4 آذر 92 14:33
واییییییییییییی خدای من اخه اروین جونم چقدر خوردنیییییییییییییی هست خیلی شیرین زبونههههههه . بوسسسسسسسسسسسس 25 ماهگیت هم مبارک عزیز دلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووونم یه عاللللللللللللللللمه بووووووووس براشما که اینقده گلید داداشیمو از طرفم ببوسید
رومینا
4 آذر 92 16:24
مامان اروین من یه سوالی داشتم . خیلی نگران واکسن 18 ماهگی رادوین هستم . خواستم بپرسم برای اروین عزیز واکسنش خیلی اذیتش کرد یا نه مثل بقیه واکسنها هست ؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم آروینم نسبت به بقیه دوره ها، واکسن 18 ماهگیش بیشتر اذیتش کرد جای نگرانی نیست عزییییییییییییزم بالاخره برای سلامتیشون لازمه فقط منم فکر می کنم برای 18 ماهگی اگه به دست بچه ها بزنند بهتره اینو بهیاری که تو مرکز بهداشت بود گفت چون تو این سن بچه ها راه می رند اگه یه چند روزی نتونند راه برند براشون از نظر روحی شاید کمی سخت باشه ایشاله ایشاله که گل پسریتون خیلی اذیت نشه و همیشه سلامت و تندرست باشه از طرفم ببوسیدش راستی علاوه برقطره استامینوفن با دادن آبمیوه های طبیعی نارنگی و لیمو شیرین تبشو کنترل کنید
مریم
4 آذر 92 20:33
عاشقققققققققققتم آروین با این شیرین زبونی هات..... با پرنیا اومدیم توسایتت میگه اتاق آروین خیلی خوشگله ابجی مریم منو ببر خونشونمنم گفتم نمیشه پرنیاگفت پس دیگه نباید عکسایه منو بزاری توسایت....میبینی چه قد این پرنیا ما ناز داره؟؟؟؟؟؟؟ یه بوس خوشگل و محکم آروین منو بکیند.... عکساتون عالی بود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ایییییییییییییییی جووووووووووونم خوشگلم چشات ناز و خوشگله جیگر خاله چرا که نه ؟ ما شمالیم بابلسر تشریف بیارید خوشحال میشیم گلللللللللللم یه عاااااااااااااااااااااااااالمه بوووووووووووووووووووووس خیلییییییییییییییییییی دوستون دارییییییییییییییییییم بوووووووووووووووووس بووووووووووووووووس
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
5 آذر 92 0:28
25 ماهگیت مبارک خوشگلمممم وااااااااای هزار ماشالا خیلی خیلی جیگری عزیزه دلمممممممممممممممممممممممممممممممممم قربون اون شیرین زبونیات بشممممم عشقممممم نسیم جووون حسابی آروین جونو ببووووووس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون خاله جون ماهم بووووووووس بوووووووووووووووووووووووس هزار هزار تا بوووووووووووووووووس بچسبه به لپاتون دوووووووووووووووووستون داریم
سحر
5 آذر 92 13:22
قربون تو قند عسل خوشمزه .. فدات شم که اینقد شیرین شدی 25 ماهگیتم مبااارک عزیز دلم .. فدای این قیافه ی فندقیت با این خنده هات که اینقد خوردنی میشی جیگر حرف زدنتو عشقم .. فدات شم اینقد باهوشی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه خاله گلیه من عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتوووووووووووووووووونم دنیااااااااااااااااااااااا دنیاااااااااااااااااااااااااا بوووووووووووووووووووووووووس
مامان کیاوش
5 آذر 92 18:55
عزیزم ما هم خوشحال میشیم وبلاگ آروین جان رو لینک کنیم. ماشاا.. دوست داشتنی و شیرینِ پسرتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله جووووووووووووووونم خودتون دوست داشتنی و گلید
مامان ملینا
6 آذر 92 9:58
سلام آروین جونم،25 ماهگیت هم مبارک باشه.دشته مامان نشیم هم دلد نکنه که این همه عکس برامون گذاشته تا ببینیم و لذت ببریم.آروین جونم می بوسمت نازناز و خوشگلی .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووووووووووووووووووووووووووون خاله جون ماهم خیلی دوستون داریم یه عااااااااااااااااااااااااالمه بوووووووووووووووووووووس و هزار هزار سبد گل تقدیمتون
مامان مانلی
6 آذر 92 12:14
عشق که میگن همینه عاشقتم عقشم
مامان مانلی
6 آذر 92 12:14
آخ چقد توماهی عاشقتم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خاله جوووووووووووووووووووونم شما خیلییییییییییییییییییی گلی خیلیییییییییییییییییی ماهیییییییییییییییییی ما هم دوستون داریم
مامان حوریه
6 آذر 92 16:17
آروین جون هر روز خوردنی تر از قبل میشی دوست دارم خاله جون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
میشییییییییییییییییییییییییی خاله جونییییییییییییییییی مااااااااااااااااااااااهم
مامان الیار
6 آذر 92 17:09
سلام عزیزم عکسهاخیلی عالی بودن روش نگارشتو ن هم عالیه میبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم گل پسر رو
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون چشماتون ناز و دلتون پر مهره یه عاااااااااااااااااااااااااالمه ماچ
پــــارسـ❤ـــا جــیگــر פֿـــالـــﮧ
6 آذر 92 21:04
salaaaaaaaaaaaaaam mici miciii k hamishe be man sar mizanidddd ooooo lotf darid pesare shoma k sarvare mast arvin jan k mashala khojmel tereeeee
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بووووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
علی
7 آذر 92 19:26
سلام دوست گل من وب نازی داری وصدالبته پسمل نااااااااازی هزاران ماشالله حیف نیست وب به این خوشملی که با وجود پسرتون خوشکل شده از شکلک استفاده نمیکنید من ازشما دعوت میکنم ازوبم دیدن کنید ونظرتونو درباره ی وبم مطرح کنید ودراخر اگه دوست داشتید لوگو وبمو تو وبتون بذارید وتبادل لینکم میکنیم مرسییییییییییییییییییییی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام ممنووووووووووووووون از لطف و مهربونیتون شرمنده از اینکه دیر جواب دادم چشم به روی چشم با افتخاربهتون لینک شدیم
مامان کسرا
8 آذر 92 14:28
سلام دویاره اینقدر پستاتون جالب و قشنگ و پر از عکسهای زیباست که هر بار می یام می بینم خدا این پسر باهوشو کنجکاو و براتون نگه داره ماشاله هزار ماشاله چقدر با استعداده قوه تخیلش عالیه خیلی خوشم اومد اونجا که براتون شعرها رو تتغییر می ده یا گفتش بارون اومده چتر بیار شعر گریه نکن و بخون وای که بخورمش براش اسپند دود کنید خیلی نسبت به سنش درک و شعورش بالاست و اینا رو مدیون تلاش و کوشش شما مامان مهربونه مامانی چهرتون خیلی مهربون و نازه خدا از چشم بد دور نگهتون داره
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووووووووون عزیزم مرسی مرسییییییییییییییییییییی از نگاه پر مهرو قلب بسیاااااااااااااااااار بسیااااااااااااااااااااااااااار مهربونتون یه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه بوووووووس
ژاله مامان آیدا
9 آذر 92 16:48
به به چه عکسای قشنگی آقا آروین گل خیلی دوست دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووون خاله جون مهربونم ماهم خیلی دوستووووون داریم
مامان امیرعطا
11 آذر 92 0:09
بفرمایید اینم آدرس.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 3:33
25ماهگیت مبارک عزیزم.واقعا خیلی دوست داشتنی هشتی. اون عکسایی که ابنبات میخوری خیلی بانمکن. چشم بد دور باشه الهی.شبیه مامانیم هستی جوجوی خوشگل
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
شیما مامان شاهین کوچولو
11 آذر 92 13:05
ماشاله چه پسر خوشگل و خوشتیپی داری خدا حفظش کنه باورم نمیشههههههههههه... داشتم تو گوگل جشن تولد کفشدوزکی سرچ میکردم که یهو وبلاگ شما رو دیدم.... که یهو عکس دوست گلمون رو دیدم که با هم رفته بودید بیرون... خیلی واسم جالب بوووووووووود... خیلی خوشحال شدم تازه بعدش فهمیدم برادر زاده شماست سامی جونی... ایشاله همیشه به شادی و گردش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
عمه ثمینا
12 آذر 92 20:36
ماه منی تو خوشگله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان بهار
13 آذر 92 14:26
تو خوردنی هستی میدونی ؟؟؟ دلم میخواد یجا گیرت بیارم حسابی بچلونمت خوشمزه ی من لبهات همیشه خندون باشه عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان بهراد
14 آذر 92 12:13
سلام عزیز خاله اول از همه اینو بگم که به اندازه ی یه دنـیـــــــــــآ دلـــــــــــــــم بـــــــــــرات تــــــنگ شده گاهی اوقات میام و عکس عای تکراریت رو نگاه می کنم و هر چی نگاه می کنم سیر نمیشم ازت عزیزم الهی همیشه شاد و سلامت و سرزنده باشی تپلی خاله بــــــــــــــــــوس بـــــــــــــــــوس واسه عشق خاله و مامانی خوشگلش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان بهراد
14 آذر 92 13:15
25 ماهگیت مبارک مثل همیشه همه عکسهات خوشگل و خوردنین دست مامان نشیم درد نکنه چه مبتکرانه و با حوصله و خلاق برات تولد می گیره قدرشو بدون عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان کیاراد(آرزو)
15 آذر 92 17:34
وای که چقدر ازخوندن این پست لذت بردممن عاشق این کاراتم جیگر زرنگوباهوشعکساتم که ماه بودن25ماهگیتم مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان رهام جونی
15 آذر 92 17:35
الهی فدات کوچولوی نازو دوست داشتنیخیــــــــــلی دوست دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 7:27
مامان نسیم تازگی ها آپ نکردی دلمون برا عسلی تنگ شده . ما با عکسای تولد آپیم .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
الهه
16 آذر 92 11:49
سلام نسیم جون خیلی وقته نیستید ان شاله هرجا هستید صحیح و سلامت در پنا ه حق شاد و سرزنده باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آویسا
16 آذر 92 11:50
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
زهرا
16 آذر 92 12:02
ببخشید میتونم نام دوربین و با مشخصاتشو بدونم آخه خیلی عکساتون کیفیتش خوبه؟؟ممنون میشم تو خرید دوربین کمک میکنید.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ببخش که خیلیییییییییییییییییی دیر جواب دادم دوربینمون کانن مدل 550d اگه هنوز دوربین نخیریدید خوشحال میشم کمکتون کنم بازم تاخیرمو ببخشید خیلیییی دوستون داریم
مونا
16 آذر 92 12:05
هرروزبه وبلاگش سرمیزنم عاشقش شدم ببوسش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
زهرا-مامان رضا
16 آذر 92 12:07
سلام عزیزم قربووووووووووووووووووووون پسر شیرین و دوست داشتنی به خدا پسر به این خوشگلی ندیدم مامان براش لطفا اسپند دود کنید دلمون براتون تنگ شده به خدا می سپارمتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان ملینا
17 آذر 92 12:51
دوست جونم با دو پست جدید برفی آپیم تشریف بیارین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان امیرعلی گلی
17 آذر 92 21:37
زندگی تون همیشه شاد و شادیتون جاودانه خدا خفظ کنه این پسر خوشکلو
نگار(مامان سام)
18 آذر 92 17:06
انقدر عکس ها زیاد و خوشگل بودن که آدم میمونه واسه کدومش نظر بده.همه عکسها خوشگل بودن.ماشالله آروین خیلی باهوشه که به این خوبی حرف میزنه.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان ساجده
19 آذر 92 23:08
قربون پسر شيرين زبون ماشاالله چقدر تو ناز حرف ميزني عزييييييييزم هميشه به گردش عكسهاتونم مثل هميشه قشنگ بود قربونت برم كه رفتي شهر بازي و خواب بودي قربونت برم كه عاشق غذا خوردني نوش جونت گل پسر براي آروين جون دوست داشتني
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آیهان
21 آذر 92 21:03
عشقی عشق خیلی جیگری عزیزم دلمون برت تنگیده شده کجایید؟ چقدر دیر آپ میشی زودی بیا که دلمون برات غش کرده انشاالله هرجا هستی سلامت و خندون باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آرسام
21 آذر 92 21:04
دلم براتون تنگ شده
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
الهه مامان مبین
21 آذر 92 21:04
عاشقتم شیرین زبون خوش تیپم مامان خوش سلیقت این لباسای خوشگلو از کجا برات می خره جذاب هستی با این لباسات دلبرتر و جذابتر میشی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مائده(ني ني بوس)
21 آذر 92 21:11
قربون پسر نازو باهوشم نسیم جون می دونستی آروین جون خیلی باهوشو زرنگه خدا برات نگهش داره ماشاله به اینهمه استعداد و خلاقیت من هم کاملا با شما موافقم بچه هایی که دوزبانه می شند دارای درک بالاتری نسبت به هم سن و سالهاشون دارند ماشاله رفتارهاو کارهاش به اندازه بچه های 4 -5 ساله است آفرین به مامان فهیم و دوست داشتنی آروین جون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان ایلیا
24 آذر 92 9:30
به به چه پسر نازی چه عکس های قشنگی آقا آروین مکانیکش هم قشنگه نکنه گل پسری قراره مهندس مکانیک بشه که اینقدر ژست هاش واقعیه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
لیلا
24 آذر 92 12:29
25 ماهگیت ستاره باران عشقم....چقدر عکسهای این پست را دوست داشتم سرشار بود از حس زندگی..... مامان و پسر خوشکل من عاشقتونم....همیشه سلامت باشید و بخندید.... بیا برای ثبت کامتی برایم به یادگار....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
mamane m@ni
25 آذر 92 1:37
پس شما کجایید ما که دلمون یه ذره شد براتون ولی سوای دلتنگی نگرانتونم هستم مامانی چرا آپ نمی کنی دیگه آروین جونم خوبه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آروین (مریم)
25 آذر 92 7:13
سلام عزیزم خیلی وقته آپ نکردین و خبری ازتون نیست . امروز دیگه واقعا نگرانتون شدم . امیدوارم که هیچ اتفاقی براتون نیفتاده باشه و شاد و سلامت باشین . کاش زودتر بیایین از خودتون خبر بدین .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آرسام
25 آذر 92 12:49
سلام شما کجایید ؟ دلمون براتون خیلی تنگ شده
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان محمدحسین
25 آذر 92 21:30
خاله جونی کجایی ازت خبری نداریم؟؟؟؟ یک ماهه عکسای خوشمزت رو ندیدیم؟؟؟؟ قول میدی زودی بیای؟؟؟؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان کسرا
26 آذر 92 1:20
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 8:54
خصوصی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
سحر
26 آذر 92 12:39
مامانی چقد تاخیر ؟؟؟ خوبین که ؟؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
الهه مامان مبین
26 آذر 92 16:16
سلام . خوبید شما . آروین عزیزم خوبه .... ما دلمون برای آروین تنگ شده .... یه کمی زودتر بیاید .....میبوسمتون ....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آنیسا
26 آذر 92 22:27
مامانی خیلی دلمون براتون تنگ شده کجایید شماامیدوارم هرجا که هستید شاد باشید و زودتر بیاید که خیلی دلمون تنگ شده واسه شما و پسری گلمون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
lمامان شیدا
27 آذر 92 10:39
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل شما به سرخی انار
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان کسرا
27 آذر 92 15:54
سلام خانمی خیلی دلمون براتون تنگ شده کم کم دارم نگرانتون می شم امیدوارم هرکجا هستید سلامت باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان پرهام و پرنیا
27 آذر 92 15:55
ما دلمون براتون تنگ شده زود بیاین آروین جون عزیزم خوبی ؟ می بوسمتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان رادین
28 آذر 92 11:18
قربون اون تیپت عزیزمدختر کشی به خدا بزرگ بشی این دخترا باید برات صف بکش قطار قطار
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان رادین
28 آذر 92 11:18
دلم براتون تنگ شده
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان حنانه زهرا
28 آذر 92 17:44
جیگر خوشگل خودم مامانی پس کو نظرمن؟من قبلا اومده بودم ونظرم گذاشته بودم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
ترنم عشق(زهرا)
29 آذر 92 3:06
نسیم جون کجایییییییییییییییییییییییییییییییییی دلمون تنگ شده بابا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان بهراد
29 آذر 92 10:05
سلام عزیزم کجایی دوست جونم ؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامانی
29 آذر 92 10:06
پس کجایید ؟امیدوارم که حالتون خوبه . دلتنگتون شدیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
الهه مامان مبین
29 آذر 92 10:08
عزیزم انشاله هرجا هستید زندگی به کامتون شیرین باشه ولی جدا دلمون براتون تنگ شده خیلی وقته آپ نکردید آروین جونم خاله جون کجایی؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 92 10:11
یلدا مبارک آروین جون دلمون برات تنگ شده چرا نمی یای ببینیمت می بوسمت امیدوارم در پناه حق تندرست و خندون باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آرسام
29 آذر 92 11:06
نسیم جون خیلی وقته آپ نشدی کم کم نگران دارم میشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان محمدحسین
29 آذر 92 18:48
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامی یلدا و سروش
30 آذر 92 3:29
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامی یلدا و سروش
30 آذر 92 3:30
برای پسرک خوشگلمممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان امیررضا
30 آذر 92 15:35
هندونه بده قاچ کنیم لپاتو بده ماچ کنیم غماتو بده چال کنیم بخند تا ما حال کنیم .:: یلدا پیشاپیش مبارک ::دوستتون دارم.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
ژاله مامان آیدا
30 آذر 92 20:39
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان بهار
1 دی 92 0:51
عزیزم لبهاتون همیشه خندون و تنتون همیشه سالم یلداتون مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
الناز و رودین
1 دی 92 18:49
یلدا مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
الناز و رودین
1 دی 92 18:51
سلام نسیم جونخیلی وقته آپ نکردی دلمون برای شما و کلوچه خوشمزمون حسابی تنگ شد شد منتظر عکسها و خاطرات زیباتون هستیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
سحر
3 دی 92 13:56
کجااااااااااایین ؟؟ دیگه دارم نگران میشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان امیررضا
3 دی 92 14:12
سلام عزیزم.خوبی؟نیستی گلمدلم تنگ شده براتون.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان ابولفضل
3 دی 92 16:35
كجايي نسيم جون ... چند وقته ميام سر ميزنم پست جديد نذاشتي.... نگران شديم....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آروین (مریم)
4 دی 92 7:41
به خدا از نگرانی دارم میمیرم ...... چرا نیستین ؟ چرا خبری ازتون نیست ؟ الیسا کجا هستند ؟ چرا اونها آپ نمیشن ؟؟؟ تو رو خدا زودتر بیایین و آپ کنین تا از نگرانی دربیام
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان مونا
5 دی 92 0:48
خدا پسر خوشگلتو برات نگه داره ماشاله چقدر باهوش وزرنگه آفرین به مامانی با سلیقت که فکرش به همه جا میرسه با خزش برات یه لباس خوشگل درست کرده
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان بهراد
5 دی 92 0:49
سلام نسیم جون خیلی دلتنگتون شدیم آروین جونو ببوس ترو خدازودتر بیاین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان آرسام
5 دی 92 0:50
عزیزم یلدات مبارک ایشالله یلدای 120 سالگیت بوس بوس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان بردیا
5 دی 92 0:53
سلام عزیزم دلمون براتون تنگ شد کجایید؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامان محمدحسین
5 دی 92 6:54
خاله کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم
مامی آنا
5 دی 92 17:42
سلام مامانی هزار ماشااله به این آقا آروین خوشکل که حسابی بانمک شده.مامانی یه سوال من وقتی عکس هام را کوچیک میکنم که بذارم تو وبلاگ کیفیتشون پایین میاد.شما چطور این کار را میکنید که عکس ها با کیفیت میمونن؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون از اینهمه لطف و محبتی که بهمون دارید نمی دونم با کدوم برنامه حجم کم می کنید اگه سایزو کوچیک کنید کیفیت پایین می یاد ولی رزولوشن رو کم کنید خیلی کیفیت پایین نمی یاد بوس بووووس
zohre maman kiyan
6 دی 92 19:15
یلداتون با کلی تاخیر مبارک عزیزم دندونای سامی جونم مبارک قربونت برم پسر خوش اشتهای خاله نسیم جون کجایی دلتنگتونیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییی دوستون داریم