آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

یلدا ، کریسمس ، مهدکودک رفتنت مبااااااااااااااااااااااااااااارک ملوسک 26 ماهه شیرینم

1392/10/5 2:02
1,495 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  و هزااااااااران سلام گرم بروی ماه همه دوست جونای گل و مهربونمون که اییییییییییینقدر بهمون لطف و توجه و محبت دارید و همیشه با کامنتهای پر مهرتون دلمون و شاد می کنید

ببخشید که  طولانی شدن نبودمون باعث نگرانیتون شد

ایشاله آسمون زندگیتون همیشه آفتابی و گرم باشه اگه گاهی  هم ابریه ،  زیبا و دوست داشتنی باشه

  همیشه و همیشه و همیشه براتون از صمیم قلب آرزوی سلامتی خوشبختی و سعادت دارم  بغلبغلبغلماچماچماچقلبقلبقلببغلبغلبغل

 و اما کوچولوی ناناز خودم

عزیییییییییییز دلم پسرک شیرین زبونم  ماشاله هزار ماشاله خیلی بزرگ شدی  آقا شدی  ماه  بودی ماه تر شدی  

هرچی هم  بزرگتر میشی خوردنی  تر و عسلی تر  با مزه تر میشی

قند عسلم ، آروین گلم اینقده جیگر طلا  وشیطون بلا شدی که داری با شیرن زبونیها و کارهای خوشمزت ما رو به اوج بودن می کشونی بهترین و زیباترین بهونه زندگیه من عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم     

پسر کنجکاو و با هوشم  مدام داری ازمون سوال و جواب می پرسی

مامان این چیه ؟ اون چیه 

بهش شی می گن ؟ ( منظورت اینه که به انگلیسی چی میشه )

 با هاش شی کار می کنند؟

 چه جول دلست می کنند؟

و یه عالمه سوالبغل

 هر روز که صبح از خواب پا میشی می گی مامانی آی لای یو (I love u 

 مامان نشیم دوشت دااااااااااااااااااااالم

 شبحت بخیل گوت مولینگ

هر چی که ازمامانی بخوای می گی مامان محتلم ( محترم ) یا خانوم محتلم  لطپا اینو بهم می دیییییییییی؟ ( کشیده و سوالی و خواهشی) 

 

مامانی بگلم کن ببینم شی می خوام

من اینو احتیاژ دالم ، نیاژ دالم فهمیدییییییییییی

 

همچنان لجبازیت ادامه داره

اینو نمی خوام

اونو می خوام

 وقتی کار اشتباهی می کنی  اشتباهتو به سختی می پذیری   مثلا روی دیوار نقاشی می کشی

مامانی کلی برات توضیح می دم که دیوار جای نقاشی نیست و باید تو دفترت یا وایت بردت نقاشی کنی یا اینکه گاهی برات کاغذ بزرگ رو دیوار  می چسبونم و بهت میگم فقط می تونی همینجا نقاشی کنی  ولی بازهم زیر بار نمی ری و لجبازی می کنی که میخوام اونورتر نقاشی بکشم بهت می گم ببین چقدر دیوارو کثیف کردی باید کلی زحمت بکشیم تا اینها رو پاک کنیم

اولش می گی نه گشنگ شده پاکش نکنیا

ولی بعد بهت دستمال می دم تا خودت پاک کنی و ببینی چقد زحمت داره

هنوز هم عادت داری  که همه جا اثراتت رو  ثبت کنی ولی خیلییییییییییییییییییی نسبت به قبل شدتش کمتر شده 

 

  

گاهی هم وقتی اشتباهتو می پذیری می گی مامانی من کوتولو بودم ( کوچولو )  اینطولی می کلدم

الان دیده بزلگ شدم

قدت و کشیده می کنی و دستاتو باز که انگار خیلییییییییییییییییی بزرگ شدی ماهکم بغل

خیلی هم  نسبت به همه وسایلهات حس مالکیتت زیاد شده و مدام  بهم با خوشحالی ( خنده حاکی از غرور )  می گی همممه اینا ماله منه؟  چقد بزلگند .چقد زیادن .

دونه دونه  می پرسی که هر کدومو کی برات خریده؟ 

یا اگه چیزی برات بخرم با شوق و ذوق زیاد می گی مامانی اینارو شما بلام خلیدیییییییییییی؟ 

دیگه خیلی چرچیل شدی و با سیاست تمام  دلبری می کنی و تو دل همه خودتو جا می کنی 

 به مامان فاطی می گی مامان فاطی مهلبونم خسته شدی دوشت دالم یه عالمه دستاتو 180 درجه باز می کنی بغل

هر وقت هم ،هرچی برات بخره کلی بوسش می کنی و  تشکرات لازمو بعمل می یاری ماچبغل

 خلاصه دلبرکم قند عسلم   با شیرین زبونیهات همو رو مجذوب خودت می کنی ماچ

 

 

 

 

My wishes for you, Great start for Jan, Love for Feb, Peace for March, No worries for April, Fun for May, Joy for June to
Nov, Happiness for Dec, Have a lucky and wonderful New Year 2014
آرزوی من برای تو ، آغازی باشکوه در ژانویه ، عشق در فوریه ، صلح و آرامش در مارس ، نداشتن نگرانی و دغدغه در آوریل ،
خوشبختی در می، شادی در ژوئن و نوامبر و خوشبختی در دسامبر میباشد
سالی پر از شانس و موفقیت برای تو آرزومندم.

قلبقلبقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربوووووووووووووووووووون این 2 تا هندونه خوردنیه و خوشمزم بشممممممممممممممم من ماچماچبغلبغل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ا میگی :  سام کوچولو خیلی دوست داره وهر وقت می ری سمتش بهت می خنده   شماهم بهمون میگی مامانی سامی  خیلی دوشم داله  ( دوستم ) می خواد باهام باژی کنه  ببین داله می خنده 

ایشاله همبازی و داداشیهای خوبی برا هم باشید قلبقلب

 

 

 

 

 

دایی جون مهربون برای گل پسری که عااااااااااااااااااااشق پیتزاست ببین چی درست کرده  ماچ

 

نوش جونت عسلیه من  

جدیدا  هم  به بابایی  خیلییییییییییییی وابسته شدی خودتو می ندازی تو بغلش سرتو می چسبونی به صورت بابایی و نازش می کنی می گی من پسل شماهم شما بابایی منی

لطپا ( لطفا ) برام قصه می خونییییییییییی ؟ 

هرجا می ره دنبالش می ری بابایی منو بگل کن

کدا میلی ؟  منم بیام بابایی هم  یه عااااااااااااااااااااااالمه برات قصه می گه  و آواز می خونه  دو تایی ،  پدر و پسر  هم حسابی کیف می کنید بغل بغل


 

 

 

 

 

 

عسل طلای مامانی یه چند وقتیه که مهد می ری

 

دوست داشتم وقتی 3 سالت تموم بشه بگذارمت ولی  واقعا مجبور شدم . یه مدت پیش مامان فاطی مهربون بودی  بعدش تصمیم گرفتم که مهد بری تا هم مامانیم به کارهاش برسه و هم شما با یه عالمه بچه های  ناز نازی

آشنا بشی و باهاشون بازی کنی  تا خیلی چیزها یاد بگیری  خدا رو شکر خدارو شکر  خدارو شکر گوش  و چشم شیطون کر و کور  تا حالا خوب کنار اومدی و اذیت نشدی  خیلی هم زود با همه دوست شدی عسلکم

 مربیات  هم که عااااااااااااااااااااااشقتند  همش بهم می گن خیلی مهرت به دلشون نشسته  قلب

 

خیلی مربیهات مهربونو خوشگلند کلاسهایی که داری شامل

 

شعر و موسیقی  جورچین   فلش کارت  پرتاب توپ  تو حلقه– لگو و... بازی  داخل سالن  ( سرسره و تاب و .... )و کتاب خونی  شن بازی خمیر بازی  بازی با آرد و نقاشی

 

مسواک زدن بعد صبحونه و اگه هوا خوب باشه بازی تو حیاط  .......

 

به مربیت خاله ستاره گاهی می گی ستاره جون خوشدلم چقد ماه شدی آی لای یو دوشت دالم  یعنی ناقلایی تا این حد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هوووووووووووووووووووووووووووووووووورا هوووووووووووووووووووووووووووووورا 

 سروش جونم ( پسر خاله گلم )  تو جشنواره پرواز استان اصفهان نفر سوم شدتشویقبغلبغلماچماچتشویق

 آرش جونم ( پسر خاله ماهم ) مشوق و مربی سروشی

 تشویقتشویقبغلبغلماچماچ

 

 

قربون پسر ماه و درسخونم  قلب

 

اینجا داری برای مامان یه بوس جانانه می فرستی تا بفرستیش به اوج آسمونااااماچ  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم داری ماشیناتو تعمیر می کنیتشویق

 

 

 

 

 مامان نشیم  برات کرانچی سیب زمینی و هویج  با آب پرتقال  درست کردم تا میل کنی . 

نوش جوووووووووونت

 

بازم مثله همیشه دایی جون مهربون  اومد دنبالمون باهم رفتیم  شهر بازی  و بعدش کافی شاپ و گشت و گذار و ددر کلی هم  بهمون خوش  گذشت هورا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عروسک  خرگوشی رو  دایی جون بازی کرد و برنده شد  و تقدیم به شما کرد  تشویق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون پسر  خواننده و کیبوردیستم  بشششششششششششششششششم من بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکسهای خوشگلو  خاله الهام مامانیه محمد حسین جون نازنازیمون برات درست کرده دست گل خاله جون مهربونمون درد نکنه ماچماچ

 

 

 

 

پاستیل عسلیه مامانی 26 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااااارک  هوراهوراهوراهورا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو گل سرخ منی

تو گل یاسمنی

تو چنان شبنم پاک سحری ؟

نه

از آن پاکتری

تو بهاری ؟

نه

بهاران از توست

از تو می گیرد وام

هر بهار اینهمه زیبایی را

 

همین که پیش  من باشی 

همین که فرصتی باشه

همین که چشمای نازت 

تو چشم آسمون وا شه

همین که گاهی دنیا رو با چشمای تو میبینم

همین که چشم به راه تو میون آینه میشینم

بازم حس میکنم زنده ام  بازم حس میکنم هستم

بگو با بودنت دل رو         به کی غیر تو میبندم

همین که پیش من هستی      تو روزایی که درگیرم

و گاهی ساده میخندم       و گاهی سخت دلگیرم

همین احساس خوبی که     دلت سهم منو داده

همین که اتفاق عشق

  برای قلبم افتاده

بازم حس میکنم زنده ام

  بازم حس میکنم هستم

سپاس و شکر،  ای خدای خوب و محبوبم ...

 

ای زندگی ام، هستی  من 

 عشق من، امید من،

                                                  آروین من ،  دوستت دارم.

 

 وجود من،  طلوع من، 

 حضور پر شوق و شور من ،

                                              آروین من ، دوستت دارم .

 دریای من، فردای من، 

 دنیای من،  رویای من ،

                                                 آروین من ، دوستت دارم.

 

گل من،  روح من، 

 تمام وجود من،  مهتاب من ،

                                        آروین من  دوستت دارم.


عااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم  پسر  بانمکم




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامانِ کیاوش
5 دی 92 22:21
چه عکس های خوشگلی نازی آروین گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون خاله جونم چشماتون خوشگل و نازه
مامان امیرعطا
6 دی 92 15:36
عزیزممممممممممممم 26 ماهگیت مبارک. بوسسسسسسسسسسسس برای گل پسری.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووونم
الهه مامان مبین
6 دی 92 16:49
سلااااااااااااام مامانی ... خوبید شما ... دلمون برای آروین گلم خیلی تنگ شده بود ... خدا حفظش کنه ... ماشاا... چقدر شیرین زبونه ... نازی ... براش همیشه اسپند دود کنید ... میبوسمش هزار تا ......
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنووووووووووووووون گلم مرسی از اینهمه لطف و مهربونیتون ماهم دلمون براتون تنگ شده بود ببخش که دیر به دیر می یام پیشتون یهعاااااااااااااااالمه بوس خیلی دووستوووووووون داریم
مامان محمدحسین
6 دی 92 19:34
عزیز دل خاله سسسسسسسسسسسسسسسسسلام علیکم.... با همه عکسای نازت غافلگیرمون کردی ....عکسای کریسمس، عکس یلدا ، عکسای ماهگردت و .... همه و همه خوشمل بودن.... قربونت برم که بزرگ شدی و مهد میری.... امیدوارم همیشه موفق باشی .....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااااااام خاله جون ماهم ممنوووووووووووووووووووووووون که بازم اومدید پیشمون یه عاااااااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووس
مامان حوریه
7 دی 92 12:50
آروین جون عاشق عکسای نازتم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خاله جونم من هم عااااااااشق روی ماهتوووووووووونم
...
7 دی 92 15:38
سلام خوب هستین چند وقتی نبودین نگرانتون بودم گل پسرتون هم که ماشالا هزار ماشالا خیلی ماه شده 26 ماهیش هم مبارککککککک یه سوال :شما کجا زندگی میکنین؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام ممنون مرسی از لطف و محبتتون ما شمالیم عزیزم شما ؟
عمه راضی
7 دی 92 16:10
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دوووووووووووووووووووووووووووووشت دااااااااااااااااااااااااااااالم
ازاده
7 دی 92 20:24
چقدر جالب بود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووون عزیزم
مامان مونس
9 دی 92 1:48
سلام مامانی تمام پست و خوندم دیدم از عکسا هم لدت بردم.یلداتونو کریسمس و مهد رفتنو باهم تبریک میگم.خوشحال میشم به وب نی نی های منم یه سری بزنید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیزم ممنوووووووووووووووون از وقتی کهگذاشتید قربون لطف و محبتتون . با کمامیل عزیزم ما بهتون پیوستیم
مرجان مامان آران و باران
9 دی 92 12:23
سلام به نسیم جون مهربون و نازنین و پسر عسلششششششششششششششش 26 ماهگیت مبارک خوشگل نازمممممممممممممم قربونت برم با این عکسای خوشگلتتتتتتت یلدا و کریمستونم مبارککککک چقدر خوب که مهد کودک میری عشقممممممممممممممممممم شاد باشید عزیز دلمممم خصوصی داری
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام عزیزم سلام بروی ماهت ممنوووووووووووووووووون از همه محبتات همیشه شرمنده می کنید خیلی خیلی خیلی دوستون داریم
مامان رادین
9 دی 92 13:18
آخ هرچی از شیرینیت مامان نشیم بنویسه باز نتونسته بگه چقد تو عسلی من که می خوام بخورمت نمی دونی چجور خودمو پشت کامپیوترم کنترل می کنم ای کاش می تونستم او ن لپاتو یه ماچ کنم آخه فقط خوردنی نیستی خوشگلی خوش تیپی وچقدر هم باهوش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربووووووووووووووووووووونم مرسیییییییییییییییییی مرسییییییییییییییییی مرسییییییییییییییییییی دوووستوووووووووووووووون دارم
مامان رادین
9 دی 92 13:18
راستی اینو نگفتم یلداتون مبارک هندونه های خوشگل و خوشمزه مهدت 26 ماهگیت سوم شدن پسر خالت معلومه که خانوادگی باهوش و زرنگید مامان نسیم اسپند دود کن ترو خدا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییییی دوست جون ماااااااااااااااااااااااااهم چشم عزیزم
بابای ملیسا
9 دی 92 13:46
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسها و خاطرات قدیمی باباش ، به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به کلبه مجازی ملیسا خانم بزنید و با گذاشتن یه یادگاری زیبا ، خاطرات ملیسا رو زیباتر کنید . منتظرتون هستیم .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون شما لطف دارید حتما بروی چشم ببخشید اگه دیر شد
مامان الیار
10 دی 92 1:59
سلام مامانییلداتون با تاخیر مبارکچه خوشگل وخوردنی شده اروین جون تو لباس هندونه کریسمس رو هم بهتون تبریک میگم گلم26 ماهگیتم خیلی خیلی مباااااااااااااااااااارکه اروین نازم افرین که به مهد میری با دوستات و مربیاتم دوست شدییه افرین هم به پسر خاله باهوش که نفر سوم شدهمیبوسمت اروین جون خوشگل خوشتیپ ناز دوست داشتنی باهوشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام دوست جون ماهم ممنوووووووووووووووووووون از اینهمه مهربونی و قربووووووووووووووووون نگاه پر مهرتووووووووووووون خیلیییییییییییییییییی دوستووووووووووووون داریم
مامان امیررضا
10 دی 92 10:37
سلام عزیز دلم. چه عکسای خوشگلی از اروین جون میذارین. دستتون درد نکنه. ماشالا هزار ماشالا گل پسری بزرگ شده. ایشالا زیر سایه ی شما و خدای مهربون زندگی به کامش باشه و لباش همیشه بخنده.آمین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ممنووووووووووووووون از لطف و مهربونیتون و مرسی از دعای پر خیرتون ایشاله برای شما هم
مریم--------❤
10 دی 92 11:26
سلام عزیزم به به چه عکسهای قشنگی امیدوارم همیشه شاد وسرحال باشین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااام چشماتون زیبا دلتوووووووووووووووون با صفاست خیلیییییییییییییییی دوستون داریم
zohre mami kiyan
10 دی 92 13:50
یلدا، کریسمس،26 ماهگی آروین خوشگل و خوشتیپ خاله مبارک 100ساله بشی عزیزم دیگه مرد مستقلی شدی خاله فدات بشم که با توصیف شیرین زبونیات دلم برات رفت کاشکی تهران بودی اونوقت خودم رو بهت میرسوندم و هی ماچت میکردم حالا مامی جون شما جای من ماه کوچولو رو ببوسید نسیم جونم خصوصی دارین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووووون خاله جونم خیلیییییییییییییییییییییییییی مهربوووووووووووووووووووونید هزارهزارتا ماچ واسه خاله گلم
zohre mami kiyan
10 دی 92 14:01
سلام به فرشته خوشگل و خوشتیپ و شیرین زبون اسمونی خاله یلدا،کریسمس ،26 ماهگی و مستقل شدن گل پسری باهوشم و رفتنش به مهد کودک مبارک فدات بشم خاله عاشق خودت و عکسهای قشنگتم نسیم جون خصوصی داری دوستم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااااام عزییییییییییییییییزم مرسییییییییییییییییییییییییی و ممننننننننننننننونم برای همههههههههههههههههههه مهربوووووووووووووووووووووونیاتون بروی چشم عزیزم ببخش که دیر شد
مامان آیسو وآیسا
10 دی 92 15:21
عالی بود مثل همیشششششششششه مبارکه یلدای تون البته با کلی تاخیر مهد کودک رفتن گلپسر با ماهگردشم مبارک دلمون برا اروین تنگ شده بود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون مامانیه مهررررررررررربون چقد شما ماااااااااااااااااااااااهید ببوووووووووووووووس 2 تا فرشته عسلیمونو
الهه
10 دی 92 16:09
نازگلم خوشگلم پسر خوش تیپم یلدا و کریسمس و مهد رفتنت مبارک عکسات خیلی نازه خاله جون .خدا مامان بابای مهربونتو برات نگه داره و شمار و برا اونا حفظ کنه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون عزیزم ایشاله مرسیییییییییییییی از دعای قشنگت بهترین دعا برای هر پدر مادری سلامت بچشه
مامان آرتا و آرتین
10 دی 92 17:42
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری ♥ یلدایتان مبارکباد ماشالله به نسیم جونم که همیشه پست هاش متفاوت و خاصه خیییییییییییلی با سلیقه ای... من موندم چه جوری فرصت می کنی اینهمه واسه هر چیزی وقت بذاری؟ هزار ماشالله واسه خودت اسپند دود کن مهد کودک رفتن گل پسرم هم مبارک باشه عزیزم همه رو با شیرین زبونی هاش شیفته ی خودش می کنه ایشالله خاطرات و موفقیت های مدرسه اش رو ثبت کنی راستی نسیم جون مگه شما هم شاغل هستید؟؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام دوست بسیار بسیار عزیزم واقعا شرمنده که اینقدر دیر جواب می دم یه جورایی روم نمیشه دیگه ممنوووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییی از همه لطف و مهربوووووونی که بهمون دارید خدا 2 تا پسر دسته گلتونو براتون نگه داره و مدارج عالی که حقشونه برسند آره عزیزم من دانشگاه تدریس می کنم ایشاله همییییییییشه کانون زندگیتون گرم و شیرین باشه
خاله پگاه
11 دی 92 12:43
سلام نسیم جون برات چند بار خصوصی گذاشتم انگار چک نمی کنید یه چندتا سوال داشتم در مورد مسایل تربیتی و اسم چند تا کتاب و طریقه آموزش زبان و.. اگه وقتشو داشته باشی شمارمو برات گذاشتم تا اگه شد بهم تک زنگ بزنی مزاحمت بشم ممنونم آروین جونو ببوس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ببخشییییییییییییییییید شرمنده که دیر جواب دادم تازه دیدم حتما حتما شرمنده می کنی عزیزم ولی با کمال میل نهایت افتخامه که بتونم باهاتون آشنا بشم و کاری کوچیک انجام داده باشم شما هم پسر ماهمو ببوس
خاله پگاه
11 دی 92 12:44
وای چه پست پر انرزی شور انگیزی و شادی یلدا کریسمس ماهگرد مهد رفتن برنده شدن پسر خاله اون 2 تا هندونه رو بگو وای نسیم جون ماشاله پسرت خیلی باهوشه خدا حفظش کنه خسته نباشید وقتی انرژی و وقتی که برای آموزش پسرت می ذاری رو میبینم همیشه تحسینت می کنم ایشاله همیشه همینطور لباتون خندون باشه اسپند اسپند اسپند
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی از همه لطف و مهربونی که بهمون دارید یه عاااااااااااااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووووووووووس خیلیییییییییییییییی دوستون دارم شما همیشه بهمون لطف دارید
مامان امیر کسرا
11 دی 92 12:44
مبارکه عزیزم مثل همیشه همه چی عالی و تک و شیک بود
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیزم خودتون یه دونه اید
خاله الهام
11 دی 92 12:46
سلاممممممم واي ماماني عجب پستي نميدونم كدومشو بگم اول تا يادم نرفته يلداتون مبارك البته ببخشيد با تاخير كريسمس هم مبارك جوجوي خاله عجب بابا نوئلي شدي واااي كه چه شيرين زبون شدي دلم ميخواد وقتي ميگه احتياج دارم نياز دارم اونجا باشم بچلونمش البته با اجازه هاااااااا عزيز خاله پسر باهوش و زرنگ 26 ماهگيت هم مبارك هميشه شاد و خوشحال و سلامت باشيد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
عزییییییییییییییییییییییییییزم من هم نمیدووووووووووووونم از کدوم بگم از نگاه پرمهرتون یا از قلب پر از عشقتون یا اینکههههههههههههههه اینقدر مهربونو دوست داشتنی هستید مییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووسمتون فقط می تونم بگم دووووووووووووووووووووستون داریم
zohre maman kiyan
11 دی 92 12:48
سلام عزیزم ی سوال داشتم لطفا اگه زحمتی نیست راهنماییم میکنید میخواستم بدونم شما برای آموزش زبان انگلیسی آروین جون از چه روشی و چه cdو کتابهایی استفاده میکنین... ممنون میشم اگه اسمشون و روش رو به منم توضیح بدینالبته ببخشین و پیشاپیش ممنون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام گلم عزیزم من برای آروین یه سری کتاب ( کتب درسی آموزش و پرورش هندوستان )و نرم افزار و فلاش کارت و... از هند خریداری کرده بودم و نمونشو اینجا ندیدم یعنی نیست چون مختص همون کشوره اگه بخواین می تونم براتون رایت و کپی کنم و در اختیارتون بگذارم خوشحال میشم اگه بتونم کاری کرده باشم من برای آروین روزانه 3 تا 4 کتاب انگلیسی شعر یا داستان کوتاه می خونم و تو همه موارد حتما باز تاب آموخته هاشو تو کارهای روزانه ازش می پرسم و با هم صحبت می کنیم نمی ذارم دانسته هاش فقط مختص همون لحظه آموزش باشه در واقع تمرین و تکراره که باعث ثبت در حافظه می شه یه موقع هایی باهاش انگلیسی صحبت کنید جملات ساده و کلمات مورد علاقشون به همون راحتی که زبان فارسی رو فرا می گیرن به همون سادگی هر زبان دیگرو به شرطه اینکه تو محیطی که داره رشد می کنه باید این کلمات شنیده بشه و بکار برده شه خوشحال میشم اگه بتونم کمکی کرده باشم پسر ماهم از طرفم ببوسش صمیمانه براش بهترینارو آرزو می کنم
از انار
11 دی 92 12:49
اروين جان بهت تبريك مي گم با اين مامان گلت واقعا ستودنيه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم لطف دارید شما
مونا مامان ایلیا کوچولو
11 دی 92 12:50
سلام مامان اروین ممنون که عکسای اروین رومیذاری منم همیشه بهش سرمیزنم عاشقشیم کاپشن خرسی. خیلی نازه قهوه ایه بهش میاد میخوام ببینم چند وازکجاخریدیدممنون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییییییییییییییییزم مرسیییییییییییییییی از مهرگرمیتون قابلتونو نداره گلم از تهران تیراژه یکی از دوستام براش خریده فکر می کنم حدواد 85 یا 90 بوووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس
مینو
11 دی 92 12:51
سلام ممنون از عکسای قشنگتون و آفرین به سلیقتون چه پسر ماه و ناز و باهوشی دارین ایشالا سلامت باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماااااااااااااااااااااااهتون ممنوووووووووووووووووون از لطف و مهربووووووونیتون
مامان ایلیا
11 دی 92 14:09
به به مامان جونی چه کردی یه دفعه ترکوندی با این همه عکس شب یلدا، کریسمس، مهدکودک و ... همش مبارک باشه گل پسری همیشه به گشت و گذار عزیزم چه عکس های قشنگی چه پسرخوشگلو و خوشتیپ نازی زنده باشی پسری
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییی از لطفت دوستم
مامان ایلیا
11 دی 92 14:11
راستی مامان جون وایت بردی که روش آروین جون کلمات و اشکال رو می چسبونه (همچنین تخته سیاه) از کجا خریدین به نظرم خیلی آموزنده و خوبه ممنون می شم خبرش رو بهم بدین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
عزیزم قابلی نداره آره گلم خیل جالب و آموزندست این یه تخته مگنتی دومنظورست یه طرفش وایت بردی و طرف دیگش تخته سیاست که با گچ روش میشه نوشت البته پایه دار و چند سری حروف الفبا و عدد و... داره که همشون مگنتیه من اینو از هند برای آروین خریده بودم ولی مشابه همینو تو شهر کتاب تهران سال گذشته دیده بودم امیدوارم بتونید تهیش کنید پسرماهمو ببوسید
عمه ثمینا
11 دی 92 14:54
عاششششششششششششقتم خوشمزه ی من
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بوووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووس ما بیشتر عمه جونی
مریم
11 دی 92 16:36
سلاااام...خیلی دلمون واستون تنگ شده بودها... نمیدونم پست تون خوندم خیلی احساس با حالی بهم دست داد...نمیدونم الان کدومشون و واستون بگم بیشتردوست داشتم...نقاشی هایه رویه دیوار اروین یا شیرین زبونی هاش...بگم شیرین زبونی بهرته ...جون کلی با این زبون خوشگل اروین حال کردمکریسمس هم مبارک...حسابی واسه شب یلدا خونه ی خوشگلتون و خوشگل تر کرده بودین ها...دسته دایی جوون درد نکنه که اروین خوشگلمون و شهربازی بردش و تازه تیک ت هاشو دادو جایزه گرفت و داد به اروین جووونی....عاشقه اون عکسه اروین شدم که کوله انداخته و داره تشریف میبره مهدخیلی با نمک شده....مهد رفتنت مبارک گل پسرجووونم... خیلی پر حرفی کردم ببخشید دیگه آخه این پسری دیگه بااین عکسایه خوشگل شو شیرین زبونی هاش دل ادم و میبره... ازهمون ilove youهایی که اروین به شما میگه منم با اون زبون شیرینش به شما و آروین جونم میگم.....دوستون دارریم حسابی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
عزییییییییییییییییییییییزم خیلیییییییییییییییییییی گل و مهربونی می مونم از اینهمه حس زیبایی که داری قربوووووووووووووووووووووووووووووونت دوست جون مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهم فقط می تونم بگم خیلی دوووووووووووووووووستون دارم
مائده(ني ني بوس)
11 دی 92 23:46
يلدات مبارك خاله.كريسمست مبارك عزيزم.ماشالا به تو پسملي نازو باهوش كه مهد كودكم ميري و هي شيرين زبوني ميكني.مباااااااااااركه.ايشالا دانشگاه رفتنت
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون خاله جون ماهم شما همیشه بهمووووووووووووووون لطف دارید یه عااااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووس واسه خاله مهربونو گلم
مامان آرینا
11 دی 92 23:48
خیلی خیلی عکسهات قشنگن آروین کوچولو. انشااله 120 ساله بشی.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
چشماتون زیباست گلم مرسی از محبتتون
مامان آنیسا
12 دی 92 0:55
واقعا لذت میبرم که همیشه پست پر از انرژی و پر عکس دارید ایشالا همیشه شاد باشید 26 ماهگی قند عسل و یلدا و کریسمس گل پسری و همچنین مهد رفتنش مبارک خیلی خوبه که مهد اسم نوشتید امیدوارم موفق باشه عسلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییی از نگاه پرمهر و دل رئوفتون
الهه مامان مبین
12 دی 92 1:21
عزیز دلم آروینم .........
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دوووووووووووووووووووووووووووستون داریم
مامان الیار
12 دی 92 12:41
بازم یه پست خوشگل و زیبادلمون واستون تنگ شده بود مامانی گل میبوسمتوووووووووووووووووووووووووووون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم چشمهاتون خوشگلو وزیباست
مامان مهرسام
12 دی 92 17:59
مهد کودک رفتنت مبارک قشنگم یه هو دلم گرفت دلم برات تنگ شد .. یلدات هم مبارک گوگولی خوشمزه من 26 ماهگیت هم مبارک تر از همه مبارکا قشنگم نسیم جون شما هم که مثل من کلی غایب شده بودی الان فهمیدم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون مامان خانوووووووووووووومی مرسی از لطف و مهربونیت عزییییییییییییییییییییزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود چند بار به وب گل پسری سر زدم ولی هیچ وقت باز نمیشد ... آره دوست جون ماهم یه ماهی میشد که آپ نشده بودیم گاهی مشغله های فکری و زندگی فرصت ها رو از آدم می گیره پسر ماهم مهرسام موفرفری نازمو از طرفم ببوس
مامان هيراد
12 دی 92 18:10
سلام عزيزم وبلاگ خوشگلي داريد ممنون كه به ما سرزدي خوشحال ميشيم كه دوستي مثل شما داشته باشيم گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام به روی ماااااااااااااهتون چشاتون زیبا و دلتون مهربووووووووووووووووونه با افتخار بهتون پیوستیم بووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس برای هیراد گل و مامانیه دوست داشتنیش
مامان آرینا موفرفری
12 دی 92 20:38
عزیزم 26 ماهگیت مبارک آفرین به مامان خوش سلیقه همه چی عالی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون خاله جون ماهم عزیزمیییییییییییییییییییییییی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
13 دی 92 4:59
سلاام خوبید به به چه پست کاملی یلداتون مباارک.منم از این هندونه های خوشگل و خوشمزه میخوام اون عکسی که روی ماشینش نشسته خیلی بانمکه چقدر بانمک حرف میزنه عزیز دلم.ادم میخواد بگیره بچلونتش.مامانی جاان احتیاژ داره بگل شه خوووب فسقلی خوب رگ خوابی پیدا کرده عزیزم خصوصی داری
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم مرسیییییییییییییییییییییی از لطف و نگاه پر مهرتون خیلیییییییییییییییی دوستون داریم خیلی خیلی خیلی ایشاله همیشه سلامت و شاد باشید
مامان ایلیا
13 دی 92 16:39
سلام نسیم جون خوبی عزیزم پس نظرم کو؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام گلم ببخش دیر جواب می دم تا میام یه چند خط بنویسم آروین جان احضارم می کنه مجبور میشم نصفه نیمه ول کنم بازم ممنووووووووووووووون که می یاین پیشمون پسرماهمو ببووووووووووووووس
مامان بهراد
13 دی 92 18:05
عزیز دلم یلدات مبارک..... مهد رفتنت هم مبارک عــــــــــــــــزیزم مطمئنم بهترین توی مهم توئی عزیزم ایشالله دانشگاه رفتنت رو بهت تبریک بگم قشنگم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااااااااااااااااهم داداشی جونمو از طرفم ببوووووووووووووووووسید ایشاله هوا خوب شه با هم بریمتوپ بازی و گردش و حسابی بترکونیم
مامانی کسرا
13 دی 92 22:14
مبارک باشه عزیزم 26 ماهگیت چه لباس هندونه ای قشنگی پیتزا هم نوش جونت! از بس پست بلند بود الان یادم نیست دایی جون درست کرده بود یا عمو!ببخشید دیگه، اینجاش تقصیره مامانیه خوب و خوش باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون عزیزم چشماتون خوشگله نمی دونم چرا نمی تونم کوتا مفید مختصر پست بزارم شرمنده یه عااااااااااااااااااااااااااالمه بوووووووووووووووووووووووس
مامان بردیا(a)
14 دی 92 13:38
مهد رفتنت مبارک عشق خالهبعدکریسمس مبارک و دست مامانی هم درد نکنه بابت این پست قشنگ و در آخر قربون اون دوشت دالم گفتنات و عکسای مثل همیشه قشنگ و تکت
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون خاله جون مهربووووووووووووونم دوشتوننننننننن دالم یه عالمه هرچی بگم بازم کمهههههههههههه
مامان بردیا(a)
14 دی 92 13:39
راستی عشق خاله مامانی خیلی کم میاد گلشو به شما میکنممامانی ببوسش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ببخش عزیزم تا عید یه مقدارسرم شلوغه ایشاله سال جدید زود زود آپ میشیم ممنووووووووووووووون از همه مهربونیهاتون
مامان دوقلوها
14 دی 92 17:07
سلام عزیزم ممنون بابت این پست زیبا آروین جونم یلدا کریسمس و مهد رفتنت مبارک عزیز دلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام خاله جونم ممنوووووووووووووون چشماتون زیباست
تقویم کودک
14 دی 92 22:04
دوست عزیز سلام ان شاء ا... خدا کوچولوتون رو براتون حفظ کنه و همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید. من کار تقویم کودک انجام میدم و از الان برای نوروز 93 تقویم درست می کنم. طراحی و چاپ رو انجام میدم و تقویم رو براتون ارسال می کنم. در هر سایزی که شما مد نظرتون باشه (A4, A3,A5) رومیزی، دیواری به صورت عمودی یا افقی. یه سری طرح اولیه داریم که تو وبلاگه. اگه طرح خاصی مد نظرتون باشه هم طراحی می کنیم. قیمت ها هم مناسبه و سعی می کنیم در کوتاهترین زمان بهتون تحویل بدیم. در صورت تمایل، اگه خودتون به پرینتر دسترسی دارید، فقط براتون طراحی می کنیم و فایل رو به ایمیلتون ارسال می کنیم و خودتون پرینت بگیرید. ارسال داخل تهران از طریق پیک یا پست انجام میشه و به سایر نقاط ایران از طریق پست. هزینه ارسال هم بر عهده فرد سفارش دهنده است. به وبلاگمون بیاید و از نمونه کارها دیدن کنید.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووون دوست عزیزم
مامان بهراد
14 دی 92 22:05
عزیز دلم یلدات مبارک..... مهد رفتنت هم مبارک عــــــــــــــــزیزم مطمئنم بهترین توی مهم توئی عزیزم ایشالله دانشگاه رفتنت رو بهت تبریک بگم قشنگم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووونمخیلیییییییییییییییییی دوستون داریم ببوسید داداشیه ناااااااااااااااااازمو
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 17:30
کلی بوس برا اروین نازنینم که دلمون براش یه ذره شده بود قوربونت برم چقدر بزرگ شدی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربوووووووووووووونم خیلی دووستون داریم
مامان محمدحسین
15 دی 92 22:29
عاشششششششششششششششششششقتم نمک خاله....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ما بیششششششششتر
mamane mani
16 دی 92 0:59
سلام نسیم جون بلاخره اومدین بابا دلمون یه ذره شد براتون قبلا براتون خصوصی گذاشتم ولی حالا باز میذارم پس لطفا چکش کنید آروینم یلدا و کریسمس مبارک به سلامتی مهدم که میری فکر کنم خودت به تنهایی بتونی یه مهد رو بچرخونی با هوش و ذکاوت و شیرین زبونیی هایی که داری خوشگلکم واقعا دلمون برات تنگ شده بود من عاشق این چیه و چرا گفتناتونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااام دوست جون ماااهم دفکر کنم تا عید همینجوری در گیرم خیلییییییییییییییییییی ممنون عزیزم مرسییی از لطف و مهربونیتون خیلیییییییییییییییی دوستون داریم
مامانی امیرصادق
16 دی 92 10:36
سلام دوست جوووووونی عزیزم و آروین جووووووون شیرینم یلدا و کریسمس مبارک عزیزم قربووووووون شیرین زبونیات شم آقا عسلی ایشالله دانشگاه رفتنت کپلی من بووووووووووس برای آروین جوووون و مامانی گلش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااااااام عزیزم خیلی دووووووووووووووووستون داریم ببوس پس شیرینمو ممنوووووووووون از همه مهربونیاتون
مامان آنا
18 دی 92 9:30
سلام نسیم جون از دیدن و خوندن مطالب قشنگ و عکساو کارهای پسرشیرینت هیچ وقت سیر نمیشم همیشه به خودم می گم یعنی من هم میشه مثل شما صبور و با حوصله باشم و برای دخترم اینجور وقت بگذارم با وجوداینکه شاغلید ولی برای همه مراسم ها وهر نو آموزشی با دقت وقت می گذارید از پستای طولانی و قشنگتون میشه به هنر و دقت و حوصلتون پی برد 1000 یلدا در کنار هم خوش باشید ماشالله به آروین که اینقدر باهوشه خدا حفظش کنه براش اسپند یادت نره
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون ببخش که دیر جواب می دم عزیزم بی شک همه مادرا برا بچه هاشون همینطور وقت و حوصله به خرج می دند مخصوصا شما مرسییییییییییییییییی خیلی خیلی ممنووووووووووون بخاطر اینهمه لطفی که بهمون دارید دختر ماهم عروسک ملوسمو از طرفم ببوس و شما هم براش اسپند دود کنید یلدای شما هم مبارک
مانان آنا
18 دی 92 9:31
عزیزم خصوصی داری
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 17:23
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مهسا
21 دی 92 18:38
سلام.من يكي از مخاطبان پرطرفدار پسر باهوش و خوشگل شما هستم و تقريبا هر شب ب وبلاگ پسر خوشگلتون سر ميزنم اميدوارم لبتون هميشه خندون و سالم باشيد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از توجه و مهربونیتون چشماتون زیباست و دلتون پاکه خوشحال میشم اگه وبلاگ دارید آدرس بگذارید مرسی از دعای قشنگتون
مامان آرتا و آرتین
21 دی 92 20:06
سلام نسیم جون یادم نیست واست رمز گذاشتم یا نه؟ یه بار دیگه می ذارم راستی نسیم جون برای تولد آرتا یه سری از چیزها رو از شما دوست هنرمندم الهام گرفتم ممنون از دوست خوب و مهربووووووووووونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت تولد شازده گل پسرییییییییییییییی مبارک ایشاله دومادش کنید با کمال میل دوست دارم برای پسر ماهم کاری کرده باشم دنیا دنیا خوشی رو براتون آرزو می کنم