آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

چکاپ دلبندم

1391/10/20 18:21
692 بازدید
اشتراک گذاری

آروین جونم  هفته گذشته آماده شده بود تا بریم پیش آقای دکتر واسه یه سری آزمایشها . از اونجایی که شما یه کم کپل مپل تشریف دارید  با اینکه وقتی 1 سالت شده بود خیلی خوب راه می رفتی ولی از اطرافیان بابایی چند نفر  به مامانی گفته بودند که آروین جون  پاهاش خیلی پرانتزیه و  حتما ببریدش دکتر . و با اینکه من خیلی راجع به کودکان  کتاب خوندم و تو اینترنت تحقیق کردم ، خیلی جاها نوشته بود که بچه ها تا 2 سالگی  معمولا زاویه پاهاشون اینجور هست  ولی بازم شک کردم و گفتیم می ریم دکتر تا خیالمون راحت بشه .   بعد به آقای دکتر گفتم که یه سری آزمایشهای کلی هم برای گل پسرمون بنویسه چون بابا جون مهربون بیماری دیابت دارند که البته ارثیه ومن خواستم خیالم از این بابت هم راحت باشه .  اول رفتیم رادیولوژی تا از استخون مچ دستت عکس بگیرند . بعدش رفتیم آزمایشگاه تا از شما خون بگیرند واااااااااااای اگه بدونی که دلم چه جور مثل سیر و سرکه می جوشید . هی به بابایی می گفتم ولش کن بیا برگردیم ،پسرم مثل شاخ شمشاده ولی بابا گفت حالا که اومدیم بذار آروینم چک بشه . وقتی  آقای دکتر خواست ازت خون بگیره نمی تونست رگ تو پیدا کنه . بمیرم برات که چقدر گریه کردی . اشکم همین جور می ریخت . هر کاری کردم نمی تونستم خودمو کنترل کنم . با اینکه همیشه فکر می کردم مامان قوی هستم و تو اینجور مسائل خونسردیمو می تونم حفظ کنم ولی  نشد  که نشد . خلاصه اون آقا نتونست رگ تو پیدا کنه زنگ زدند 2 نفر دیگه اومدند  اون ها هم کلی تقلا کردند . باباجون در طول این فرآیند خون گیری از تو می پرسید بعبعی  چی میگه و تو همچنان که گریه می کردی و جیغ می کشیدی  سوزناک می گفتی بععععععع بععععععع  . یه هو دیدم   3 تا ییشون  ازت می پرسند آروین بع بعی چی میگه  و بازم جوابشون  و می دادی .  تا اینکه بالاخره بعد 45 دقیقه موفق شدند ازت خون بگیرند . امروزهم  با هم رفتیم جواب آزمایشهارو گرفتیم و بردیم به دکترت نشون دادیم . خداروشکر خدارو شکر  خدا رو هزار مرتبه شکر هممممممممممه چیزت ok بود عزیزدلم . آروین گلم پرنس من شازده کوچولوی من ایشالله همیشه سالم و خندون باشی . مامانی دل ندارم ببینم که تو خدای نکرده چیزیت بشه . ایشالله خدا همه بچه ها   رو واسه بابا و مامانها شون سالم و سلامت  نگه داره . 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سارا
20 دی 91 18:07
مامان آروین همه بچه ها این حالت که گفتید رو دارند که یه مقدارش برای پوشکشه . سعی کن از پوشک ها ی نازک استفاده کنی . البته از اینکه آزمایش دادید و خیالتون راحت شده این عالیه . مواظب پرنس کوچولو باشید . قربون ژست مردونه و نگاه نافذش بشم . همیشه سلامت باشی گلم


ممنون عزیزم . درسته منم از همون اول از پوشکها پمپرز استفاده کردم . مرسی از توجهت
فتانه
20 دی 91 23:09
آخی بمیرم که اینقد اذیت شدی کپلی من . خدا رو شکر که حالت خوبه و چیزیت نبود . دل مامانی رو که کباب کردی هیچ دل ما رو هم بد جوری بردی . راستی خیلی قشنگ می رقصی .ناز رقصت چه زیباست . همیشه خوشحال و خندون ببینیمت.
مامان آروین(مریم)
21 دی 91 8:21
واااااای ناراحت شدم از اینکه گل پسری به خاطر پیداشدن رگ اذیت شد ........ وخوشحال شدم از اینکه گل پسری سالم و شادابه ........... ان شاالله همیشه سالم بمونی عزیزم ............... قربون اون تیپ نازت ......
محبوبه مامان الینا
21 دی 91 11:56
اااااااای جوووووووونم کپل مپل قلدرخدا رو شکر که همه چیز خوب بوده.کار خوبی کردی خیالت راحت شد عزیزم
لاله
21 دی 91 19:19
خدا رو شکر که پسری سالم و سلامته . بی جهت به دلتون بد راه دادید . این عسل ورزشکاره . ماشالله ماشالله سلامتی از چهرش پیداست . ولی خوب خیالتون راحت شد . مواظب دامادمون باشید . البته می دونی که ما هنوز ازدواج نکردیم . . فداش شم . ببوسش.
ساجده
21 دی 91 20:18
الهی همیشه خوش و شاد خرم در کنار هم باشین. از این که دیدم کاملا سلامتی از ته دل خوشحال شدم . و برات آرزو می کنم همیشه و همیشه همیشه شاد و سلامت باشی. عاشق خندیدنتم . خیلی قشنگ می خندی عزیزکم . راستی می دونستی خیلی خوشتیپی و این شلوار جینت منو کشته . به افتخار آروین بی بیب هورااااااااااااااااا
عمه ثمینا
22 دی 91 21:56
فدای اون چشای مهربونت.
کیارش
22 دی 91 22:34
سلام مامان آروین جون. اومدم یه سری به وبلاگ آروین جون زدم خیلی قشنگه، هم خودش و هم وبش. خدا واستون نگهش داره
راستی این پرانتزی بودن پای آروین اصلا نیازی به دکتر نداشت ولی خوب برای راحت شدن خیالتون کار خیلی خوبی کردین چون وقتی بزرگ بشه خودش خوب میشه. آخه پای داداش من تو بچگی همین جوری بود که الان 28 سالشه و از این موضوع دیگه خبری نیست. بوس بوس برای اون لپای خوشملش.
من آروین جون رو جزء دوستای کیارش میذارم تا بیام خودم یه سری بزنم و قوبون صدقه بشم خیلی نانازه


ممنون عزیز دلم خیلی لطف دارید . . من هم با افتخار کیارش جون و به لیست دوست های آروین اضافه می کنم .





مامان کیارش متاسفانه نتونستم لینکتون کنم . آدرس وبلاگ رو نمی شه دریافت کرد .


مامان شايان
23 دی 91 11:06
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
خاطره
24 دی 91 13:08
صد آفری به تو که سالم و سلامتیییییییییییییییییییییییییی
مامان رومینا
3 بهمن 91 18:27
سلام گل پسر جیگری دارید خدا حفظش کنه.خوشحالیم که همه چی اوکی بوده.منم یه بار که از رومینا خون گرفتن باهاش کلی گریه کردم ایشالا که همیشه این کوچولوها سالم باشن


میسی خاله مهربون . منم دعا می کنم که هیچ وقت هیچ وقت ما ملیض نشیم تا شما غصتون نشه . اگه رومینا جون هم دوست داشته باشه می خوام باهاش دوست باشم و لینکش کنم .


نگار(مامان سام)
4 بهمن 91 17:04
سلام خدارو شکر که آروین جون همه چیزش خوب و سالم بود.معلومه ماشالله بچه به این نازی و تپلی سالمه دیگه.راهرفتنش هم طبیعیه هنوز خیلی کوچولو هستش.
راستی آروین جون خیلی شبیهه داییشه.
با اجازه لینکتون میکنم.


بی نهایت ممنون از توجهتون . باعث افتخاره .
خاله ستاره
4 اسفند 91 15:25
انشالللهه همییییییییییییییییییییییییییییشه صحیح و سلامت و شاداب و خندون باشی .


همچنین شما دوست خوبم . من هم برای شما و خونوادتون بهترین هارو آرزو مندم.
maman bahar
8 اسفند 91 14:19
نفس با این تیپت


wooooooooooooooooooooooooow
مامان کیان
16 اسفند 91 11:04
بلا دوره . خدارو شکر که پسر نازم صحیح و سلا مته .


ممنونم
مامانی
17 اسفند 91 12:26
خوش تیپ و عسلی همیشه خندون و سلامت باشی و از چشم بد دور


مرسی عزیزم