آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

عزیز من گل من آروین من قند من نبات من تولدت مبااااااااااااااااااااااارک

1393/7/24 8:51
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (2)

          

عزیز من گل من تولدت مبارک  عزیز من گل من تولدت مبارک عزیز من گل من تولدت مبارک عزیز من گل من تولدت مبارک  تولدت مبارک تولدت مبارک

قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک

قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک

Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)

رو سقف این اتاقه یه عالمه ستاره میخواند تولدتو جشن بگیرند دوباره

فشفشه های روشن بادکنکای رنگی

Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)

رو دستامون میرقصند رقص به این قشنگی

وقتشه که فوت کنی شمعا رو خاموش کنی شادیو مهمون کنی غم رو فراموش کنی

نگاه نکن اینقده تو اینه خودت رو

بیا ببر عزیزم کیک تولدت رو

Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)

فوت کن فوت کن فوت کن شمعا رو خاموش کن

فوت کن فوت کن فوت کن غم رو  فراموش کن

فوت کن فوت کن فوت کن شمعا رو خاموش کن

فوت کن فوت کن فوت کن غم رو  فراموش کن

نگاه نکن اینقده تو اینه خودت رو بیا ببر عزیزم کیک تولدت رو

باز میشه هدیه هامون با حوصله تک به  تک

عزیز من گل من تولدت مبارک

Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)

 

ایشالله زنده باشی همیشه خنده باشی

تو آسمون آبی مثل پرنده باشی

اینجا که هر نگاهی

دیده چقد  تو چه ماهی

اسپند دونه دونه چش نخوری الهی 

محبت

 

همسر عزیزم محمد رضا جونم 

همیشه برقرار باشی  و سلامت 

دوستت دارم و سالروز تولد خودت و پسر گلتو بهت تبریک می گم محبت

 

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (11)

 

 

 عزیز دل مامان ، آروینم 

تولد تو  ،   تولد دوباره  منه 

اي تنها دليل رد کردن هر دليل و اي تنها بهانه ي آوردن هر بهانه
 

عاشقانه دوستت دارم 
 

ماهک من چه خوب شد که به دنيا آمدي و چه خوبتر شد که  همه دنياي من شدي

پس براي من بمان و بدان که تو تنها بهانه براي بودنمي

نازکم  ، دلبرکم  عزیز جانم آروین ماهم  

 

 من سرمست از آمدنت ترانه بودنت را می سرایم...

 

تولدت هزاران هزااااااااااااااار بار مبارک پسر شیرینم محبت

 

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (2)

پسندها (19)

نظرات (34)

مامی فاطمه
23 مهر 93 21:42
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه میلادفرزندت گلباران انشالله 300سالگیشاجشن بگیرین عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عزیزم مرسی از محبت و دعای پرخیرتون بروی چشم گلم با کمال میل دوست عزیزم
خاله ای که عاشق آروین جوووووونه
23 مهر 93 21:47
ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم! هر انسان لبخندی از خداست..آروین جووووونممم زیبا ترین لبخند خدایی تولدت مبااااااااااااارک عسلکمممم تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر ی عالمه دوست دااااااارممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله خوب و مهربووووووووووووووووونم دوستون دارم
مامان حوریه وبابامیلاد
23 مهر 93 21:52
آروین جووون تولدت مباااارک عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی از لطفتون بوووووووووووووووس بوووووووووس
مامان مهرناز
23 مهر 93 23:02
تولدت مبارک پسر نازم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون خاله جونم
الهه مامان مبین
23 مهر 93 23:13
ای جون منی تو عسلچه خوردنی خودم ... تولدت هزاران هزار بار مبارک باشه نازنین پسرم . ایشالا تولد 130 سالگیت نفس خودم .... وای خدا جونم پسرم شد 3 ساله ... قربون شکل ماهت . یه دنیا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس دوستت دارم خاااااااااااااااااااااااااله گلمی عزیز دلمی
الهه مامان مبین
23 مهر 93 23:14
سلام نسیم جونم ... خوبی عزیز دلم . مبارک باشه بهترین حس دنیا ... ایشالا آروینم همیشه پایدار و سلامت باشه . همراه بهترین آرزوهای قلبم برای پسر نازنینم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیییییییییییییزم مرسی الهه جونم ممنوووووووووووووووون از لطف زیاد و مهربونیت
مامان آیسو وآیسا
24 مهر 93 0:52
تولدت مبارررررررررررررررررررک انشالله همیشه تنت سالم لبت خندون ودلت شاد باشه آروین جوووون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووووووون خاله گلی
samira
24 مهر 93 1:32
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک انشالله هزااااااااااااااااااااااااار ساله بشی عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس
✿ آترینا ✿
24 مهر 93 7:51
تـــــــــــــولدت مباارکــــــــــــــ کوچــولوی نـــازنـین . ایــشاله 10000000 ســـــــاله بـشی عـزیــزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووون دوستون دارم
محبوبه مامان الینا
24 مهر 93 8:00
هوراااااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مباااااااااااااااااارک آروین نازنینم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
میسییییییییییییییییییییی خاله مااااااااااااااهم
♥مرجان مامان آران و باران♥
24 مهر 93 8:32
عزیز دلممممم فدات شم تولدت مبارک قربونت بر م خوشگلم ایشالا همیشه شاد و موفق باشیو سایه مامان خوشگل و بابای مهربونت بالای سرت باشه عشقمممممممم بوسسسسسسسسسسسسس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاله جووووووووووووووووووووونم
پریسا
24 مهر 93 11:53
سلام اروین جونم تولدت مبارک پسر دوست داشتنی و شیرین زبون عاشقتم عزیزم انشاالله همیشه به اندازه امروز شاد وخوشبخت باشی انشالله تولد 120 سالگیت عزیزممممممممممممم دوست عریزم تولداروین جونو هزاران بار بهتون تبریک میگم انشالله ساییه تون همیشه رو سر اوین جون باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااهم خیلی خیلی دوووووستون داریم صمیمانه براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی داریم روی ماهتونو می بوسم بوووووووووووووووووس بوووس
دختربهاری
24 مهر 93 14:15
تولدت مبارک عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیزم
نیلوفر
24 مهر 93 15:08
خوشگلتریییین و جیگر ترین کوچولوی نینی وبلاگ تولدت مبارک عزییییزم آروین دوست داررررم یه عالمه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی خاله جوووووووووووووووووووووون گلم که اینقده مهربوووووووووووووووونه روی مااااااااااااااهتونو می بووووووسم شما هم از طرفم دست تپلی های داداشیمو ببوسید
♥مامان فاطمه♥
24 مهر 93 15:30
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . . تــــــــــــــــولدت مبارک عزیز خاله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بووووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
آیدا مامان پارسا
24 مهر 93 15:41
روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو میخواهم. ، تبريک دست خالي مرا با سخاوت بي حدت بپذير...گل من تولدت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااااهم
مات سارا
25 مهر 93 14:04
تولدت مبارك آروين جون عزیزم با اجازتون ما شما رو لینک کردیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفتون خواهش می کنم با افتخار ماهم بهتون ملحق میشیم
لاله
26 مهر 93 6:44
نسیم جون خصوصی برات نظر گذاشتم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووون عزیزم
مامان آرمین
26 مهر 93 7:11
عزیز دلم آروین جوووووووووووووووووووونم تولد مبارک.ایشالله تولد 120 سالگیت.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااااااااااااااهم
مامانی هیما
26 مهر 93 10:24
تولدت مبارک عزززززززیزززززززززززززم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووونم
بهاره مامان الینا
26 مهر 93 13:30
آروین جونم تولدت مبارک گلم هزار تا بوس برای تو پسر توپولی و خوشگل
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستووووووووووووووووووووووووووووووووون داریم
مامان آروین(مهناز )
27 مهر 93 12:23
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم تولدت مبارک عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بووووووووووووووووس بوووووووووووووووووس
ژاله
28 مهر 93 14:11
تولد تولد تولدت مبارک آروین گلم تولدت مبارک عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم روی ماهتو می بوسم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله جووووووووووووونی مرسی از لطفتون
بارانــــــــا
28 مهر 93 15:04
چرا نظرای مارو تایید نمیکنی تا الان 3 تانظر گذاشتم ولی تایید نکردین ب منم سر بزنین شاید ازاین پستم خوشتون اومد.....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
بروی چشم عزیییییییییییییییزم شرمنده شرمنده شرمنده خیلی دیر شد
مانان آرسام
29 مهر 93 19:59
آروین جون عزیزم تولدت مباااااااااااااااااااااااارک عاشقتم عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله گلیه ناااااااااااااااااااااااااااااااااازو مهربوووووووووووووونم من هم عاااااااااااااااااااشقتووووووووووووووونم
مامان آرسام
29 مهر 93 19:59
تولد همسری مبارک امیدوارم در کنار هم خوش و سلامت باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفتون
مامانی رادین
30 مهر 93 2:00
روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با تو دنیا برایش زیباتر است ! بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …زندگي خاله اي
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
100000000000000000000000000 بوس بچسبه به لپای خاله مهربوووووووونم
مامانی رادین
30 مهر 93 2:09
آروین کپلم تولدت مبارک عزیزم ایشالا زیر سایه مامان و بابا بزرگ بشی شرمنده خاله مسافرت بودم دسترسی به نت نداشتم دیر اومدم تبریک گفتم دوستتتتتتتتتتت دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون خاله جوووووووووووووووون مهربووووووووووونم دوستون داریم بووووس بوووووس
مامان زهرا
30 مهر 93 8:38
سلام دوست عزیز ببخشید که اینجا این پیامو میزارم. راستش من چند وقتی بود که با مریم جون مامان محمد رضا سایت http://www.kopolimopoli.niniweblog.com/ دوست شده بودم ولی دیگه هیچی ننوشت . من خیلی نگرانشونم شما ازشون خبری ندارید. اگه اطلاعی دارین منم از نگرانی دربیارید. با تشکر
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم راستش من هم خیلی وقته خبری ازشون ندارم چندین بار کامنت هم گذاشتم ایشاله که در سلامت هستند من هم نگران شدم
مامان ایلیا جون
1 آبان 93 21:05
تولدت مبارک گلم عزیزدلم دوستت دارم تاکامپیوترروشن میشه ایلیا میبینه تورو کلی ذوق میکنه برات قربونت برم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ای قربووووووووووووووون ایلیا جون و مامان گلیش بشم من بووووووووووووس بوووس
سحر
2 آبان 93 13:32
قربوووونت برم خاله جوووون .. تولدت مباااارک عزیز دلم ایشالله 120 ساله بشی فدات شم .. زیر سایه ی پدر و مادرت چه جالب تولد ماهانم 23.7 بود .. شما یه روز بعدشی قند عسلی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووونم تولد داداشیم هم هزااااااااااااااااران بار مباااااااااااااارک
مامان رادین
4 آبان 93 17:52
تولدت مبارک عزیزم م م م
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون خاله گلی من
بهاره
20 آذر 93 20:37
صدتا گل و شاپرک تولدت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیزم