آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

جشن آسمانی

1393/7/20 20:13
1,605 بازدید
اشتراک گذاری
 

بابا بزرگم،شاد است و خوشرو
يك شال سبز است،دور سر او

در خانه اش هست،يك جشن زيبا

جشني كه برپاست،در آسمان ها

من مي روم با،بابا و مامان

عيدي بگيرم،از لاي قرآن

همراه مردم،امروز من هم

پيشانیش اش را،بايد ببوسم

سلام ماهکم  

دیروز وقتی از سر کار برمی گشتم رفتم یه چند بسته شکلات و شیرینی و چند متر روبان سبز و طلایی خریدم تا مادر و پسر  با هم دیگه سکه های عیدیتو تزئین کنیم  

چقدر هم  اینجور کارها برات جالب و  سرگرم کنندست 

در حین کار با هم کلی صحبت کردیم و نهایتا بهت گفتم فردا  تو مهدت به خانوم  مربیات و دوستات  شکلات  و شیرینی و عیدیهاتو تعارف کن و عید غدیر و تبریک بگو 

تو هم که  برا خودت فیلمی هستی به خدا  

 بلند شدی دونه دونه  سکه ها رو مثلا داری به دوستات می دی   به حالت تعظیم  تا کمر خم  دستا  باز  و  می گفتی بفلمایید تخدیم با عشخ به شما عید غدیل مباااااااااالک 

  فرداش وقتی  اومدم خونه  مثل همیشه  پریدی تو  بغلم و با شوق زیاد گفتی  همه رو به دوستام دادم

 گفتم  عیدو بهشون تبریک گفتی 

گفتی آآآآآآآآآآآآآآآاله بابا

 گفتم خوب چی گفتی 

  تخدیم باعشخ به شما تولدت مبالک قه قهه

مامان قربونت شم که اینقده  با نمکی بغل

 

آقا کوچولوی  سیدم عیدت مبارک محبت

پسندها (7)

نظرات (17)

یه مامان اهل منبر و دعا
20 مهر 93 23:20
سلام ماشاالله خیلی ماهه گل پسر تون مبارک باشه انشالله مامانم سر بزنیا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون مرسیییییییییییییی خاله جونم حتما
شیما مامان شاهین کوچولو
20 مهر 93 23:21
ای جووووووونم ... چ جالب نمیدونستم اروین جون سیده عیدت مبارک سید کوچولوی دوست داشتنی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون عزیزم عید شما هم مبارکه آره گلم سیده اونم دو قبضش ( پسرمون سید طبا طبایی هستن )
مامان خانوم
21 مهر 93 8:36
سید کوچولوی شیرین ادا عیدت مبارک عیدی من کوووووو؟؟؟؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
تولد عید شما هم مبالک با عشخ تقدیم شما
الهه مامان مبین
21 مهر 93 11:52
آقا کوچولوی سیدم عیدت مبارک نازنینم . نسیم جون ماهم عید شما هم مبارک باشه . قربون اون شیرین زبونیات و شکلات تعارف کردنت . الهی دورت بگردم عسل خودم . جون منیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووووووون و دوست داشتنیه خودم
الهه مامان مبین
21 مهر 93 11:52
بسته بندی شکلاتت هم خیلی عالی و شیک بود . یه دونه ای نسیم عزیزم ، دوست خوبممممممممممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
شرمنده می کنی الهه جون مااااااااااااهم در کنار دوست هنرمندم که ما محویم
خاله ای که عاشق آروین جوووووونه
21 مهر 93 12:16
وااااااااااااااااااای فدااااااااش بشمممممم مـــــــــــــــــــــــن آقای سید ناااااااااااازمم عاششششششقتم تخدیم با عشخ عاشق اون خنده ی از ته دلتم دلم خواست حسابی بچلونمـــــــــــت همیشه لبت خندون نانازم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییی خاله مهربونم ندیدمتون ولی خیلییییییییییییییییییی دوستون دارم
سجاد
21 مهر 93 12:55
سلام کوچولوی عزیزم . عیدت مبارک . به مناسبت عید بزرگ غدیر واسه شما یه عیدی ناقابل در نظر گرفتم . اگه خوشت اومد عیدی خودتو بزار تو وبلاگت . مرسی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون عید شما هم مبااااااااااااااااااااارک خوشحال میشم ممنووووووووووووووووووون از لطف و مهربونیتون بوووووووووووووووس بووووووووووووس
خاله ای که عاشق آروین جوووووونه
21 مهر 93 19:20
با اجازتون امشب لینکتون کردم..
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیزم ماهم بهتون می پیوندیم با افتخاااااااااااااار
پگاه مامان آرتین
22 مهر 93 8:43
عزیزم مبارکه چه خوش سلیقه.دستتون درد نکنه.علی نگه دارتون باشه.دوست خوبم ببوسش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون عزیزم مرسی از مهربونیتون ایشالهه . بروی چشم نازگلم
رومینا
22 مهر 93 9:16
عیدت مبارک نفس خاله . قربون خندهای قشنگت بشم . سید کوچولوووووووووووو روزت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییی خاله جونممییییییییییییییی خیلی گلید
مامان بردیا
22 مهر 93 9:57
عید گذشته ات مبارک سید کوچولوی نازنینم . در پناه آقا و زیر سایه بابا و مامان همیشه شاد و شیرین باشی کوچولوی با مزه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله مهربونم
مامانی هیما
22 مهر 93 10:24
عیدت مبارک باشه آروین جون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
عید شماااااااااااا هم مبارک
بهاره مامان الینا
22 مهر 93 14:15
آروین جونم عیدت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جونم عید شما مبااااااااااااااااااااارک
مامان آروین(مهناز )
23 مهر 93 12:07
سلام عزیزم عیدتون مبارک کاش منم اونجا بودم و یک سکه ازتون عیدی میگرفتم آقا سید خوشگلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون در خدمتتونیم روی ماهتونو می بوسم
مامان آروین(مهناز )
23 مهر 93 12:09
راستی آقا تولدتون هم پیشاپیش مبارک یادت باشه من اولین نفری بودم بهت تبریک گفتم هااااااااااااااا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از محبتت
مامان افسانه بابا پژمان
23 مهر 93 12:56
الهی قربونش برم پسر گلما فدای خنده هاش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه دووووووووووووووووستون دارم
مامان آرمین
26 مهر 93 7:16
ای جاااااااااااااااانم.سید کوچولوی خالههههههه عیدت مبارک.تولدت مبالک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله جون