آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

فصل پاییز آمد و باز هم مدرسه ها ...

1393/7/5 14:06
2,394 بازدید
اشتراک گذاری

 

بوی  مدرسه ، بوی پاییز 

 بوی نم بارون  تو خیابون خیس 

 بوی مدرسه ، بوی پاییز 

بوی دفترهای نو و تمیز 

شوق دیدن بچه های قدیمی 

همشاگردی های مهربون و صمیمی 

خوندن دعا تو صف صبحگاهی

انجام چند تا نرمش برای شادابی 

نشستن پشت نیمکتهای چوبی

 یاد میز معلم و تخته سیاه چوبی ....

 

سلام به پاییز قشنگ

سلام به  برگهای سرخ و زرد رنگ

 سلام به بارون  که با اومدنش طراوت و شادابی رو بهمون هدیه کرد

سلام سلام  هزااااااااااااااااااران سلام گرم به همه دوستای خوب و گل  و ناز و مهربونم

 با وجود اینکه مدت طولانی  بود نتونستم بهتون سر بزنم  ولی همیشه  با مهربونی زیاد به یادمون هستید و با نظرای پر مهرتون مارو شرمنده محبتهاتون می کنید     ممنووووووووووون از همتون روی گل ماه همتونو می بوسم و مثل همیشه براتون آرزوی سلامتی  دارم  

 سلام به پسرم به آروین گلم  که خیلی خیلی آقا شدهبغل

   تو این مدت اتفاقهای  خوب زیادی برامون افتاد و چون خیلییییییییییییییی وقته که برات مطلب نگذاشتم یه چند تا پست و با هم می گذارم  و تکمیلشون می کنم  ولی خوب از آخر می یام اولچشمک

  داغترین خبر اینروزای شما گل پسر نازم  ، مهد رفتنتونه

 که  خودش داستان و حکایتی داره

  وقتی خاله تبسم جون گلت مهمون ما بودند با هم  به مهدهای  سرشناس شهرمون رفتیم   از دیدگاههای مختلف ارزیابیشون کردیم و نتیجه بر این شد که شما همون موسسه مطالعه و خلاقیتی که از اول برات در نظر گرفته بودم و برید

امیدوارم  از این انتخابم  تا آخرش همینطور  راضی باشم     

  چون مامانی  سر کار می رم  و هر روز ساعت 7:30 از خونه خارج میشم متاسفانه نمی تونم  شما تپلچه ماهمو به مهد ببرم و از اونجا که شما ناقلا مثل مامانیت خیلی خوش خواب هستی  برا   همین مامان فاطی مهربوووووون و بابا عیسی جون  گلت هر روز میان و شما رو با هزار ترفند و ناز و نوازش  از خواب  شیرینت  بیدار و روونه مهدت می کنند  و  برگشتن هم  بابایی می یان دنبالت (  خوش به حالت عزیزم  چقد خواهان دارید شما )

 خدا را شکررررررررررر  خیلی خیلی خوشحال و راضی هستی و  این  رضایت کاملا از رفتارت پیداستمحبت

  روز اول مامان فاطی مهربون برات گل و شیرینی گرفت و با هم به مهد رفتید    مامان فاطی گفت اینقدر هیجان داشتی و شاد بودی که نگو و نپرس

 حیف شد  مامانی نبودم تا این لحظات شیرینو کنارت باشم بغل

  بابا عیسی جونم و مامان فاطی مهربونم دستای پرمهرتونو می بوسم دوووووووووووووووووستون دارم   محبتبوسمحبتبوسبغلبغل

 آروین جونم  آماده برای مهد رفتن  محبت

 

 

 

 

قربونت عزییییییییییزم

 وقتی بر می گردی انگار کوه کندی بغل



آخر هفته هم  با هم رفتیم بیرون  تا حسابی حالشو ببری 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 موسیقی زنده پخش میشد

رفتی کنارشون واستادی و همراهیشون کردی 

آهنگ گل گلدون من و می زدنند و شما  هم می خوندی محبت

 

 

 

 این هم اولین جایزه  از طرف مدرسه به پسر گلم 

 ازت پرسدم چی کار کردی  خانم معلمت بهت  جایزه داد 

 گفتی  بلاشون شعل ( شعر )  خوندم 

 گفتم کدوم شعر

گفتی  وا ویلا لیلی دوشت دالم خیلی و...قه قهه

 

 

 

 اینهم وسایل مورد نیاز مهدت گلم 

 

 

ای جوووووووووووونم   زمین شناسی و  نجوم و شیمی و....گیجتعجب

 

اینهم کوله پشتی عسل پسری

 

پسندها (15)

نظرات (19)

نی نی عکس
5 مهر 93 20:22
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم
مامان فتانه
5 مهر 93 22:28
عزیزم موفق باشی...چه عکسای قشنگی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووون چشمهاتون خوشگله
رومینا
5 مهر 93 23:24
نسیم جون خیلی خوشحالم که اومدی . دلم برای خودت و اروین عزیزم جونم خوشگلم نازم تنگ شده بود پایزتون میارک . قربون پسرم بشم که وارد مهد شده و بزرگ شده . جویای حالت از الهه جون بودم .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون عزیییییییییییییزم مرسی از نگاه پرمهرت
مامانی هیما
6 مهر 93 9:15
عزیزم ان شااله تو همه مراحل زندگیت موفق باشی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم
شکوفه،مامان مانی و پانی
6 مهر 93 14:22
سلام عزیزم.خوبین همه؟ چه عجب بالاخره آپ کردین. خسته شدیم انقدر سر زدیم و خبری ازتون نبود. گل پسر مبارکه مهد رفتنت. اتفاقا من همین یک ساعت پیش رفتم و یه مهد رو که در نظر داشتم واسه مانی دیدم. قصد دارم ثبت نامش کنم. خوشحالم که آپ کردین.دیگه خیلی منتظرمون نذارینا
مامان ایلیا جون
6 مهر 93 21:46
دلمون برات تنگ شده بود مهدرفتنت مبارک عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفتون
عمه ثمینا
7 مهر 93 15:23
سلاااااام به پسر تپل مپل خودم.مبارکت باشه آروین قشنگم این سال تحصیلی.برات آرزوی بهترین ها رو دارم .
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون عمه جونی
مامان بردیا
8 مهر 93 8:19
چقدر دلتنگت بودیم گل پسر ورودت به خانه دوم مبارک عزیزم لحظه های شاد و پر باری رو برات آرزو دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم مرسی از دعای قشنگتون
فاطمه مامان صدرا
8 مهر 93 8:23
سلام به مامان نسیم مهربون و پسر ناز و شیرین زبونش. عزیزم من خیلی وقته خواننده وبلاگ شما هستم واز طریق وبلاگ بهراد با وبلاگ شما آشنا شدم. خیلی مامان مهربونی هستید. خدا بهتون سلامتی بده. عزیزم فقط اومدم بنویسم که عاشق اون عکسش شدم که تو رستورانه و پدر آروین داره به آروین جون نگاه میکنه.نمیدونم چرا اما تو اون عکس میشه عمق احساس و عشق و علاقه ای که پدر آروین جون بهش داره رو میشه احساس کرد. چون خودم 9 ماهه مادر شدم و کلا عاشقانه بچه ها رو دوست دارم مخصوصا آروین شمارو.اما از اون عکس خیلی خوشم اومد چون احساس دوست داشتن رو میشه فهمید.اینکه انگار تو اون عکس همسرتون با تمام وجودش داره به آروین نگاه میکنه و آدم احساس یک پدر زحمتکشو میفهمه. منم خیلی پدرمو دوست دارم.خدا تموم پدرو مادرهارو در پناه خودش حفظ کنه. خصوصا شما پدر و مادر مهربونو که همیشه با شادی و خوشبختی در کنار آروین جون زندگی کنید. نمیدونم چرا این پیغام رو براتون نوشتم اما هرچیزی که راجع به اون عکس نوشتم احساس قلبم بود. خیلی عکس زیبایی.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماه دوست مهربونم مرسی از نگاه پر مهرت صمیمانه براتون آرزوی سلامتی و شادمانی دارم ایشاله مرسی از دعای قشنگت ایشال همه بچه ها زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ شن پسر گلتونو از طرفم ببوسیو منتظر حضور سبز دوبارتون هستم
مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 11:58
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود خوشا بحال آروین که اینهمه طرفدار داره و اینهمه وسایل قشنگ برای مدرسه رفتن امیدوارم تمام پله های طرقی رو با موفقیت پشت سر بذاری عزیزم خیلی میبوسمتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم ما هم همممممممممممممه رو دوست داریم ممنون از لطف و مهربیتون
مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 11:58
ببخشید سوال میکنم این موسسه مطالعه و خلاقیت کجاست و آیا از همه بچه ها ثبت نام میشه یا آزمون ورودی داره ؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید که اینقدر دیر جواب می دم تو اینترنت سرچ کنید نمایندگی هاش تو ایران می یاد ؟ یه چند تا سوال هوش و ریاضی از بچه ها می پرسند و اونها رو رده بندی می کنند
محبوبه مامان الینا
9 مهر 93 11:28
ای جونم آروین عزیزمانشاله همیشه موفق و موید و شاد و سلامت باشی عزیزم کوله شون چه جالبه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم
مامان آنیسا
9 مهر 93 16:29
عزیزززم قربونت برم با وا ویلا لیلی خوندنتمبارک باشه عزیزم ایشالا دانشگاه بری گل پسر
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم
سمیرا
9 مهر 93 19:10
سلام مامان جونی آروین طلا خوبین؟ ماشاالله هزارماشاالله چقد پسرتون ناز و باهوشه یه سری وبتون رو خیلی وقت پیش پیدا کردم و تقریبا خوندمش.... اون موقع خیلی خوشم اومده بود از وبتون... از کارایی که با آروین طلا میکردین خیلی خیلی خوشم اومده بود..... فهمیدم شما هم مثل من دارین با پسر نازتون زبان کار میکنید البته با بازی وبتونو گم کردم دوباره امروز پیدا کردم...... خیلی خوشحالم اگه اجازه میدین لینکتون کنم فقط یه سوالی دارم من از اسباب بازی های آروین جان خیلی خوشم اومده.... میشه اسمشونو برام بفرستین و اینکه چه کارهایی براشون میکنید راستی اسم این بازی چیه http://arvinegolam.niniweblog.com/tat1392%7C10-0.php اگه اسم اسباب بازی ها و بازی های فکری که پسر خوشگلمون داره رو براام بفرستین ممنون میشم تو وبلاگم جواب بدید منتظر جوابتون هستم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفتون قربونت بشم که اینقده بهمون محبت دارید با کمال میل ببخش که دیر جواب می دم بروی چشم عزیزم
مامان آراد
10 مهر 93 18:07
عزیزم دلم می خواد بخورمت
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
تو رو خدا منو نخورید ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم
ژاله
11 مهر 93 11:26
ای جان آروین گلم مهد رفتنت مبارک باشه انشااله دانشگاه رفتنت.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووون خاله گل مهربووووووونم ایشااااالله
مامانی رادین
11 مهر 93 15:15
سلام عزیزم خوبی غیبتت طولانی شد دلمون براتون تنگ شده بود اخی تپلی جونم میره مهد کودک ایشالا دانشگاه رفتنت گلم همیشه خوش و سلامت باشید بووووووووووووووووووووووووووووووووس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دووووووووووووووووووووستون داریم
مامان حوریه وبابامیلاد
11 مهر 93 20:27
آفرین به آروین جون که از رفتن به مهد خوشحاله منم واسه اولین بار فردا قراره کیارشو از خودم جداش کنم و ببرمش مهد خدا کنه مثل آروین جون راحت با مهدش کنار بیاد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییی خاله جوووووووووووووون ماهم
الهه مامان مبین
15 مهر 93 16:32
سلام به روی ماه نسیم جونم و پسر عسیلی خودم . خوبید خوشید ؟ قربونتون برم من . عذر زحمتهای ما نسیم جون قربون آروین نازم که دیگه کم کم محصل شده . چقدر کیفش خوشگله . ای جون منی عزیزم . الهیییییییییییییییییییییی همیشه موفق باشی و مامانی گل و مهربونت جشن فارغ التحصیلی برات بگیره نفسم ..... قربون اون شعر خوندنت . وقتی این تیکه از پستت رو خوندم با صدای بلند زدم زیر خنده . وای اگه اون لحظه اونجا بودم خودم میخوردمت عسل من .... دوستون دارم زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااااام بروی ماهت دوست گلم قربوووووووووونت عزیزمهربوووووووونم مبین عسلیمو از طرفم ببوس