آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

خاطرات خوش روزای گرم تابستونی آروین 35 ماهه ناااااااااااازم (سری 2)

1393/7/5 13:56
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم به عشق شیرینم به آرش گلم  به سروش مهربونم  و سام دلبندم 

زندگی زیباست این روزها اگر عاشقانه سپری می شوند، به عشق بودن شماست. زندگی با وجود شما زیباست؛ زیباتر از همه روزهایی که سراغ داریم. 


با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …
تنهـا یکــ جملـه برایـتان خـواهـم نوشت :
دوستتون دارم

محبتمحبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35 ماهگیت مبارک دلبندکم محبت

دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه بوس

دردانه ام ، همدمم   ، دلیل بودنم 

 می نویسم سرشار از عشق 

برای تو که همیشه تنها مخاطب خاص دلنوشته های منی 

برای تو که بخوانی و بدانی 

دوست داشتنت در من بی انتهاست پیچکی شده ای  می پیچی به پر و پای ثانیه هایم 

تا حتی نتوانم لحظه ای بی تو بودن را زندگی کنم 

 برایت آرزو می کنم هر آنچه که تو را هر روز خوشحال تر میکند

 

 الهی که همیشه سالم و سلامت باشی 

 لحظه لحظه مان پر باشه  از خاطرات قشنگ و شیرینت 

 مهربان پسرم  وسعت دوست  داشتنت   برای من همان بهشتی است 

 که گفتند زیر پای مادران است 

دوستت دارم  آروینم 

 شادمانه زندگی کن ماهکم 

 سوغاتی ها و کادوهای  این ماهتجشن

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ای که عاشق آروین جوووووونه
22 مهر 93 22:11
صدای قلب من نیست.. صدای پای توست که در سینه ام میدوی.. کافیست به ایستی.. کافیست خسته شوی.. دنیا رو برات شاد شاد آرزومندم
مامان آروین(مهناز )
23 مهر 93 12:13
35 ماهگیت مبارک عزیزم چه عکسای قشنگی فدات بشم من با اون ژستات
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم چشماتون زیباست
بارانــــــــا
23 مهر 93 14:35
سلام اروین نازنینم تولدت مبارک دوست دارم اولین نفری باشم که تولد 3سالگیتو تبریک میگم عشقـــــــــــــــــــم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون خاله جون ماهم
مامان پرهام
20 آذر 93 20:33
لباتون همیشه خندون جمعتون همیشه جمع
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون عزیزم