آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

عکسهای تابستونی سری 2

1392/7/12 12:03
1,618 بازدید
اشتراک گذاری

کنارم هستی آروینم   دل تنگت میشم هر لحظه 

خودت می‌دونی عادت نیست فقط دوست داشتنه محضه

کنارم هستی و بازم بهونه‌ هامو می‌گیرم 

میگم وای چقد سرده میام دستاتو می‌گیرم 

می دونم که می دونی ، چقد دوست دارم

می دونم که می دونی ، هر لحظم تو شدی 

ولی می خوام بازم بگم

بگم که چشمات دنیامه

آغوشت آرامشمه 

شونه هام تکیه گاته 

 این دلاویز ترین شعر جهان را همه وقت

نه یکبار به ده بار که صد بار هزااااااااااااااااااااااااااار بار بگو 

دوستم داری ؟ را از من بسیار بپرس 

دوستت دارم را بامن بسیار بگو 

دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم 

 فوتبالیست کوچول خودم

 

چه لذتی از این بالاتر که  یه پدر با پسرش فوتبال بازی کنه  و همش گل بخوره  نیشخند

 

 

 دایی ایمان مهربونم و زن دایی مژده جون ماهم و داداشی خووووووووووووووووووووووودم که خیلی دوسشون دارم بغلبغلبغل

 

 

 

 

سام کوچولو پس کی بزرگ میشی باهام بازی کنی ؟ 

 

 

  

 

 

 

 از بابایی که  بردم  حالا نوبته  داییمهچشمک 

 

 

 

 

  

 

نوش جووووووووووووووووونت خوشگلم 

عمه قربوووووووونت بشه که اینقده ماهیییییییییییی قلبماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 در جستجوی گاچ ( قارچ ) 

پس گاچها کجا هستند ؟ 

 

 

 

 

آروینی خیلی بهمون خوش گشت ...

هر شب قبل از خواب اتفاقهای خوب روزمونو مرور می کنیم 

وقتی ازت پرسیدم مامانی  از جنگل خوشت اومد گفتی بلهههههههههههه

گفتم  می تونی بگی تو جنگل چی دیدی  ؟ جنگل چی داره ؟ 

تو با هیجان زیاد صداتو کلفت کردی  گفتی کباااااااااااااااب آتیییییش  ودووووووووووود  آتیش  نشانی بیاد خاموش  کنه مثه نی نی نی 

 یعنی شکمووووووووی من اییییییییییییینهمه دررررررررررررررررررررخت به چشای خوشگلت   نیووووووووومدند ؟قهقهه

 

کپل پای من دیگه دنتو با پسته  ord می دی ...چشمک

 

 قربون یکی یه دونه خودم که داره به سامی جونش حروف انگلیسی رو یاد می ده تشویق

 یکی یکی هم  می خوای بدی دستش...

 

 به زور متوصل میشی ...

 

 نا گزیر می ذاریش تو جیبش ...

 

 چه ست هم کردند ...

 

می خوای بهش به به بدیییییییییییییییییییقهقهه  

 

خب دوتاییتون هم به ورزش احتیاج داریدنیشخند ...

 اید

 

 

 

 

   

 

 

پسرک شیرین 2 ساله  من که مثله مامانیش عاشق نقاشیه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چی بگم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه روز که

 

 برای خودت یه رفیق پیدا کردی 

 شما و پارسا کوچولو  حسابی باهم بازی کردید تشویق

 

 

 

 

 

 

 

 جدیدا به مامانی می گی مامانییو 

 

مامانییو نگاه کن بگ ( برگ ) پیدا کردم 

 

 

 

 

 داستان کدو قلقله زن به روایت تصویر 

یکی بود یکی نبود...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 چه حس خوبیه،  اینکه تو هستی

عاشق تر از خودم،  پیشم نشستی

عادت می دی منو، به مهربونیات
تا من نفس نفس، دیوونه شم برات

چه حس خوبیه،اینکه  با منی
اینکه به روی من، لبخند می زنی

اینکه به فکرمی، به فکر من فقط
هر چی نگات کنم، سیر نمی شم ازت

چه حس خوبیه، شیرینه لحظه هام
شادم کنار تو، همینو من می خوام

مراقبی یه وقت، من بی قرار نشم
سنگ صبورم،  که غصه دار نشم

با تو به زندگیم، دلخوشی اومده
خوشبختی منو، چشات رقم زده

چشات رقم زده 

 چه حس خوبیه  اینکه تو هستی 

خدایا  نازنین پسرمو به تو می سپارمش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان آنیسا
13 مهر 92 0:09
عکساتون فوقالعاده بود مخصوصا عکسای مامان خوشگل و پسر نازش خیلی دوستون داررررررررررررم میبوسمتون


مرسییییییییییییییی عزیزم .مممنونگلم چشمهاتون زیباااااااااست . ماهم همینطور دوست جون ماهم . صمیمانه براتون بهترینهارو از خدا می خوام ایشالله همیشه کانون زندگیتون گرم و شیرین باشه
بهاره مامان ونداد
13 مهر 92 0:16
دوست خوبم هر وقت وبت رو اپ میکنی میام میخونم این دفعه دلم نیومد نظر نزارم این کوچولوی ناز خیلی دوست داشتنیه اگه دوست داشتی تا با هم دیگه تبادل لینک کنیم


سلام عزیزم
مرسیییییییییییییییییییییی عزیزمن ممنووووووووووون از لطف و مهربووووونیتون
با کمال میل گلم لینک شدی ایشالله تا ابد این دوستی ها برقرار بمونه
سحر
13 مهر 92 0:38
فک کنم اول شدم م م
عشق منووووو ببین
قربون این قیافه ی مردونت بشم عزیزم
فوتبالیست کوچک
مامانی عکسات خییییییییلی خوشکل شده بودم
عااااااشق شمام شدم
شکموی خوشمزه ی من .. خودت از بس خوشمزه ای حرفاتم مثه خودته
عزیزمی آدرین جووون

سلاااااااااااام عزیزم
ببخش که دیر جواب دادم . مرسییییییییییییییییی از اینهمه لطف و محبتت . ماهم عاااااااااااااشقتونیم قربووووووووون قلب مهربون و نگاه پر مهرتووووووووون عزیزم
مامان آروین (مریم)
13 مهر 92 8:02
الهی قربون پسر توپولو و شکو برم که تو جنگل کباب و آتیش دیده .
چه جالب ازبس به نقاشی علاقه داره تو جنگل هم لوازم نقاشیشو آورده
سام کوچولو خیلی بامزه شده ، ایشالا سال آینده با هم فوتبال بازی می کنند .

از طرف من دوتا وروجک رو بوسه بارون کنین

خدا نکنه خاله جووووووووووووووون مهربووووووووووووونم . ایشالله
خسته شدم از تهنایی
دووووووووووووووووووووستون دارم هزار هزار تا
مامان محمدحسین
13 مهر 92 9:48
سلام نفس خاله...
همه عکسات خوشمل بودن و خشمزه (خوب بله)
دوست دارم عزیزم....


سلام به روی ماه خاله جون گلم
ممنووووووووووووووووون ما هم دوووووووووووووووووستون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
محبوبه مامان الینا
13 مهر 92 11:06
به به مث همیشه چه شعرهای قشنگیچه عکسهای قشنگیای جان سام کوشولو چه بزرگ شده ماشالهانشاله زودتر راه بیفته و بشه همبازی آروین جون
عکسهای مادر و پسری خیلی خوشجل شدن
روایت تصویری کدو قلقله زن هم خیلی جالب بود
خدا حافظ همه بچه ها باشه آمین


مرسیییییییییییییی محبوبه جون دوست جون ماهم که همیشه بهمون لطف بسیار داری
چشمهات زیبا و دلت پاکه قربووون چشم و دلت
مممنننننننووووووووووووووووون گلم ببوس الینا جون ناااااااازمو
رومینا
13 مهر 92 11:08
کلی از دیدن ذوق کردن اروین جون و دیدن عکسهاش لذت برم همیشه شاد و خندون باشی عزیزم


مرسییییییییییییییییی عزیزم ممنوووووووووووون از اینهمه مهربووووووووووووووووونی ایشالله شما هم همیشه سلامت و شادو تندرست باشیییییییییییییید
مامان آرینا موفرفری
13 مهر 92 16:33
بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.



آپم
........¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*......................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............✿............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶



خیلی با مزه بوووووووووووووووووووود .الان می یام پیشتون گلهای خوشگل و نازم
عمه ثمینا
13 مهر 92 17:16
واااااااااااااااااااااااااااای قربون این بازیگوشیات بشم من.
انشاالله که همیشه شاد باشین عزیزم


مییییییییییییییییییشی عمه جونیییییییییییییییییی
ایشااااااااااااااااااااااالله
مامان بهراد
13 مهر 92 23:53
عاشق وروجک بازی هاتم عشق من
عکسات مثل همیشه عاااااالییییییییییی بود خوشگل خاله
الهی همیشه خوش و خرم و سلامت باشی


ممنووووووووووووووووووووووون عزیزم
مرسییییییییییییییی خاله جون ماااااااااااهم خیلییییییییییییی دوست دارم
سعیده ، مامان هومان
13 مهر 92 23:58
بسیار زیبا و شاد بودند همۀ عکسها و شعر های خیلی با احساسی نوشته بودید


ممنوووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییی از نگاه پر مهرت
مامانی امیر صادق
14 مهر 92 8:37
اي جااااااااااااااااانم آروین کپلی من
مامانی ماجرای کباب و دود و آتیش خیلی بامزه بود یادش که میفتم حسابی خندم میگیره
مامانی اسپند دود کن برا نی نی گلمووووووووووووووووووووووووووون


ممنووووووووووووووووووون عزیزم
امان از دست کارهای این شکمو مون
مرسیییییییییییییییی دوست جون مهربووووووووووووونم
مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:25
عالي بودن عكسهاتون نسيم جووون مثل هميشه...
گل پسري هم كه من قربونش برم...
عكسهاي دونفره تونم عالي بود
وخشگل بودين مادر وپسملي...خلاصه كلي از روي ماه هردو تاتون


ممنووووووووووووووون عزیزم . قربووووووووون نگاه مهربونو دل با صفاتون
خیلی خیلی دوستووووووووون داریم . مرسی از اینهمه لطف و محبت عزیزیییییزم
مامان مرجان
14 مهر 92 13:04

دوست دارم

عاشقتم

می میرم برات



ممنووووووووووووووووون عزیزم ماهم همینطووووووووووووووووووووووور
مامان بردیا
14 مهر 92 13:05
فقط می تونم بگم که عاشقشم
خدا براتون نگهش داره من که دلم می خواد بچلونمش بغلش کنم و یه دل سیر بوسش کنم . همیشه خوش باشید
اسپند یادت نره



ممنووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییییی از اینهمه محبتتون . پسر گلمو ببووووووووووووووس
خاله الهام
14 مهر 92 13:06
مثه همیشه کلی لذت بردم از دیدن عکسهای این پسرخوشگل و بازیگوشم که نگاهش اینقدر کنجکاو و دقیقه


برای خودت و گل پسری اسفند دود کن خیلی دوستون دارم



ممنووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییی از لطف و مهربوونیت ماهم خیلییییییییییییی دوستون داریم
خاله الهام
14 مهر 92 13:06
عزیزم تلگرافتو چک کن


مرسیییییی گلم
هیراد و عمه لیلاش
14 مهر 92 15:08
وااااااااااای یه عالمه عکس از کارهای آروین جونم یکی هم از یکی خوشگلتر
الهی که همیشه شاد و سلامت باشی خاله جون کنار مامان و بابا و همه اونهایی که دوستت دارند از زندگی لذت ببری


ممنووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییییییییدوسته دوست داشنیه من
مرسیییییییییییی از دعای مهربوووووونت . خیلی دوستون داریم
الی مامی آراد
14 مهر 92 17:38
چقدر پست خوبی بود پر از انرژی مثبت انشالله همیشه شاد و خوش باشین


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم .لطف داری گلم ایشالله شما هم همییییییییشه سلامت و تندرست باشید
مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 17:40
سلام نسیم جون مهربون و خوشگللللللللل
همیشه به گردش و تفریح عزیز دلم ایشالا شاد باشید و لبتون خندون
عکسائتن خیلی خوشگل لوددددددددددد
مثل همیشههههههههههههه
قربون اروین خوشگل عسلمممممممممممم


سلام بروی ماهت عزیزم
ببخش دیر به دیر می یام
ممنوووووووووووووون از نگاه پر مهرت دوست جون نااااازم
آرانمو از طرفم ببوووووووووووووس
مهسا(مامان آرتا-آرتین)
14 مهر 92 18:22
دوست خوبم امیدوارم همیشه به گشت و گذار باشید و بهتون خوش بگذره
کباب هم نوش جونتون باشه ایشالله
آروین جون قشنگم،باز هم از دیدن عکسای قشنگت لذت بردم
مامانی مهربون آروین گلم رو ببوسید


ممنوووووووووووووون عزیزم . مرسی از نگاه مهربوووووووووووووووونتون خیلیییییییییییییی دوووستون داریم ببوس گل پسرهای ماهمو
پارمیدا
15 مهر 92 15:29
ببوسش عزیزدلمو دوستتون دارم زیاد


مرسیییییییییییییی عزیزم . ماهم به خدا خیلییییییییییییییییییییی دوستون داریم هزار هزار تا بوووووووووووووووووس برای شما
مهسا(مامان آرتا-آرتین)
15 مهر 92 18:01
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**


آروین جونم روز کودک بر تو پسر گلم مبارک

میشیییییییییییییییییی خاله گلیه من . عااااااااااشقتونم
سجاد
15 مهر 92 23:24
سلام . روز جهانی کودک مبارک .
هدیه ای ناقابل از طرف سجادکوچولو واسه دوستان خوبش به مناسبت روز کودک .

مرسییییییییییییییییییییییییی از شما و مرسیییییییییییییییی از داداشیه مااااااااااااااااااهم . دوستون داریم
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:40
آروین جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووووون و دوست داشتنیه من
مونا
16 مهر 92 8:38
ازطرف من بچلونش عزیزدلم دوستتون دارم ماشاالله به این گل پسرباهوش و خوشگل


ممنووووووووووووووووووووون عزیزم . دل به دل راه داره ماهم دووووووووووووووووووووووووستون داریم
مامان آيسو وآيسا
16 مهر 92 10:46
روزت مبارك آروين نازم اميدوارم هميشه شاد وخرم باشي


ممنوووووووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووووونم
الی مامی آراد
16 مهر 92 13:39
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .



میشییییییییییییییییییییی خاله جون گلمممممممممممممممم
mamane m@ni
16 مهر 92 15:29
آروین جون روزمون مبارک
دوستت مانی


ممنووووووووووووون خاله جون گلم. بوووووووووووووووووس بوووووووووس
خاله پگاه
17 مهر 92 23:49


خیلی دوست دارم عسللیه خاله

روزت مبارک در پناه حق همیشه سلامت و شاد زندگی کنی قدر مامان خوشگلتو بدون






ممنووووووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااااااااااااهم چشمهاتون ناز و مهربوووووووونند .مرسیییییییییییییی از دعای پر مهرت حتما ایشاااااااااااالله


مامان حسین
17 مهر 92 23:50
همیشه به گشت و خوشی
چه عکسهایی چه مناظری
چه فوتبالیستی چه اشعاری چه مادر و پسری نازی
همگی عالی و بی نظیر بودن ایشاله همیشه خوش باشید دوستان


ممنوووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییی از نگاه پرمهرتوووووووووون با اجازه لینگتون می کنم مرسییییییییییییییی از اینهمه مهربوووووووووووووووووووونیتون
شقایق مامان آرشا
19 مهر 92 16:41
همیشه به تفریح
قربون پسملی های شمممممم
نوش جونت
داستان هم به دلمون نشست


مرسییییییییییییییییی خاله جون ماهم با دل خوووووووووووووشدلش
مریم
19 مهر 92 18:32
همیشه به گردش و شادی..............
مثله همیشه آروین خوش تیپ و ناز و مامانی گلش م بزنم به تخته خیلی خوشگله

مرسیییییییییییییییییییی عزیزم چشمات خوشگل و دلت مهربوووووووووونه و نازه دوست جون مااااااااااااااااااااهم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 مهر 92 18:46
همیشه به شادی وگردش چه عکسهای پرانرژی وقشنگی
عکسهای پدروپسرچه بامزه اس باهم ست کردن ، عکسهای مادروپسری هم که حرف نداره
خوشگل خاله همیشه شادوخندون باشی


ممنوووووووووووووووووووون دوست جونم مرسی از نگاه مهرگرم و مهربووووووووووووونت
مهسا(مامان آرتا-آرتین)
19 مهر 92 20:00
ای جانم با این هندوانه خوردن قشنگت
نوش جونت بشه عزیزم


مرسیییییییییییییی خاله جونی گلم دوووووووووووووووستون دارم
مامان آرسام
19 مهر 92 23:01
سلااااااااااااام آروین عزیز و نسیم جونم!! امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین! عکساهم مثل همیشه خیییییییییلی خوشگل بود همیشه به گردش و جنگلو کوه و دریا



سلام به روی ماهتوووون
ممنووووووووووووووون عزیزم چشاتووووون زیبان دوووووووووووستون داریم
مائده
19 مهر 92 23:03
عزیزم. همیشه به گردش خداروشکر که خوش گذشته. چقد پسرگلت بامزه شده ماشاالله



مرسیییییییییییییییی عزیزم ممنووووووون از لطف و مهربووووونیت
مامان بهار
20 مهر 92 17:16
مثل همیشه نفس و دوست داشتنی
شیرین گندمک خودمی آروین جونی


میییییشی خااااااااااااله جون ماه و مهربووووووووووووووووونم دوستون دارم هزار هزارهزارتااااااااااااا
هنگامه
21 مهر 92 17:18
تبریک به آروین جونم با این مامان و بابای مهربون و صبور و خوشگل
هه هه کلی به قضیه ندیدن درختها خندیدم .... فدای اون بوس کردن سامی جونت


ممننننننننون عزیزم مرسییییییییییییییی گلم خودتون خانومو مهربووووونید . ایشالله همیشه لباتون خندون باشه . یه عاااااااااااااااالمه بووووووووووووووس
خاله سارا
22 مهر 92 13:17

به به چه عالی خوش باشید عزیزم

از دیدن عکسهات فکر نکنم کسی سیر شه آخه خیلی خوردنی هستی امیدوارم زندگی به کامتون شیرین و گوارا باشه



مرسیییییییییییییییییییییی عزیزم
ممنووووووووووووووووون از نگاه پر مهرت و دعای قشنگت بوووووووووس بووووووووووووووووووس
خاله سارا
22 مهر 92 13:17
عزیزم تلگرافو نگاه کن


ممنون عزیزم
مامان آرتین
22 مهر 92 13:52


مرسییییییییییییییییییییی ازتووووووووووووووووووووووووون
مامان آرتین
22 مهر 92 13:53
خانومی تلگرافتو چک کن


مرسییییییییییی از لطفت
مامان رضا
22 مهر 92 14:15
خیلی دوستون دارم


ممنووووووووووووووون عزیزم ماهم همینطوووووووووووووووووووووووووور