آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

باز می آید بوی ماه مهر ماه مدرسه

1392/7/1 19:54
5,209 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فرق نمی كنه مدرسه ای باشي يا نه، معلم باشی یا محصل

خانه دار باشی یا کارمند پزشک باشی یا مهندس ... 

اين حال و هوا برای همه كسایی كه یه زمانی  پشت ميز و نيمكت می نشستند اونقدر آشنا و خاطره انگیزه  كه بعد ازگذشت  سالها هم ازشیرینی اون  ذره ای کم نمیشه ... 

پسر عزیزم  آروینم  چند روز پیش  باهم رفتیم مرکز شهر تا یه گشتی بزنیم و از آخرین روزهای گرم و شیرین تابستون لذت ببریم.

 همه جا غلغله بود لوازم تحریر فروشها جای سوزن انداختن نبودن بعضیها مشغول خرید کیف و کفش بعضی ها لباس مدرسه پرو می کردندو....

 بچه های کوچیکی رو دیدیم که  نایلونی که هم قد خودشون بود کشون کشون می بردند و صورتهای ناز خندونشون بوی مهر و امید می داد از شادی و هیجانشون به وجد اومده بودیم از کنار بچه ها که رد می شدیم با نگاه مهربوووونت همه رو به سمت خودت جلب می کردی  مامانی بهت گفتم ایشالله که شما هم میری مدرسه باسواد میشی وبرام کتاب می خونی ویه عااااااااااااالمه چیزهای خوب یاد می گیری ...  

وای که چقدر دلم برای خرید مدرسه تنگ شده بود رفتم برات این کیف خوشگل و یه مقدار لوازم تحریر خریدم تا حس و حالم فوله فول بشه چقد لذت بخشه  برای مدرسه جنابعالی خرید کردن ... 

 پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/

پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/


 پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/

 

 پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/

 

 27.gif14.gif

 می رم مدرسه ، می رم مدرسه جیبام پر فندق و پسته

 موش موشک من می خوره غصه که نمی تونه بره مدرسه

 

آهای مدرسه آهای مدرسه توی کتاباااااااااش پراز قصه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 اینجا مثه این بچه شیطونهایی شدی  که از مدرسه می یان کیف و کفششون یه طرف پرت می کنند

وااااااااااااااااااااای می خووووووووووووووورمت اوه

 

 

 

 

 جونم برات بگه از کارها و حرفهای شیرین این روزهات

****یه روز بابا سیر خورده برده بود آخه خیلی سیر دوست داره  به بابا گفتی بوی ادکنوت ( ادکلن ) سیر اومدوقت تمامنیشخند

****وقتی می خوای بیرون بری واسه اینکه نشون میدی خیلی خوشحالی مثه فرفره تند و تیز بی ترمز با شوق و هیجانی که تمام صورتتو پر می کنه  میگی بلیم بیلون لودخونه خوب بله ( خوشمزه )  ببینیم

ماااااااااااااااااسینهاااااااای ( ماشینهای ) خوب بله  گوباده های  خوووووووووووب بله (قورباغه های خوشمزه)  پلادوهای خوووووووب بله( پدالوهای خوشمزه)

 شکموی مامانی  یعنی همه چی برات خوشمزه و خوردنیهقهقهه

**** بازی با حیوونهای جنگل رو هم خیلی دوس داری  با درختچه هایی که داری یه جنگل درست می کنیم  بعد تو میشی شیر همیشه دوست داری شیر  یا پاندا باشی

بعد می گی من شییییییییلم . گنده هم  قبی  هم ( قوی ) کداهم ( شجاعم)

به مامان می گی شیل  تس داره ( شیر ترس داره )؟ 

آ ب تس داره؟

( یه بار که با بابایی حموم رفتی صدای آب تو لوله ها توجهتو جلب کرد و یه کم ترسیدی از اون روز  سوالی  می پرسی  ؟ آب تس داله ؟ چند بار هم بهت بگیم نه عزیز دلم آب ترس نداره ببین شیر آب و باز میکنیم آب از تو لوله می یاد بیرون  بعد شما می تونی آب بازی کنی ؟ ولی باز هم هرجا یادت بیاد می گی آب تس داره ؟ دیگه شده یه بازی برات...

آب تس داله ؟ پببانه تس داله (پروانه ترس داره ) ؟

نخود تس داله ؟

بابا پنجی ( باب اسفنجی ) تس داله ؟

ختتنگ ( خرچنگ )  تس داله ؟

....

 

****وای من عاشق نشیم خانوم گفتنتم

به من می گی ؟ نشیم خانوم کدایی ؟ خانووووووووووم کدایی ؟

 مامان جون چجووووولی ( چجوری )؟خوبیییییییی

 مامان : خوبم  شما چطوری؟

****این عادتت هم  هنوز رفع نشده

هر وقت مامانی برم wc

 البته از دست شما فکر کنم کلیه هام دچار نقص فنی شدند

شروع به گریه میکنی 

و می گی مامانی کدایی گییه کددم ( کجایی گریه کردم)  زاری کددم

****یه روز هم وقتی داشتی با مامان معصوم صحبت می کردی بهش گفتی برام سیب بلی ( سیب زمینی )خوب بله دلست کن با ماهی ، ماهی قژل آآآلا

قربون پسر خوشخوراکم 

 

غروبش بابا سعید و مامان معصوم اومدند پیشمون برات ماهی آوردند و تو گفتی بابا سحیدی (بابا سعیدی) بلام (برام ) ماهی آبلدی 

****تو بازیهات به ماشینات  می گی ماشینها تصابخ نکنید قلاضه میشید

بلید تعمیل گاه

**** یه چند وقتیه دایی علی و مامان فاطی و بابا عیسی رفتند مسافرت    میگی مامان پاتی رفت دکتل ( دکتر ) علی  با ماسین رفت  هرکی در می زنه  بدو می ری سمت در میگی  علی اومده  علی اومده ...  بمیرم برای دل کوچولوت که اینقد دلتنگ دایی علی هستی  

****خیلی حواسم هست که گاهی تو فیلمها صحنه های خشن داره نبینی

ولی گاهی از دستمون در می ره

یه روز وقتی یه صحنه زدو خورد دیدی قیافت تو هم رفت  بابایی گفت بازیه الکیه 

من هم گفتم بابا جون کانالو عوض کن یه کانال خوب بیار

الان اگه خودت یه همچیین صحنه هایی رو ببینی زودی می ری کانالو عوض می کنی می گی بازیه تس نداله  التیه ( الکیه )....

****گاهی کارهایی می کنی که مامانی مهربونو مجبور می کنی یه کوچولو دعوات کنم

مثلا همیشه آب که می خوری باقیشو می ریزی روی میز و لیسش می زنی

یا وقتی یه پارچه زیرت پهن می کنم تا چیزی بخوری  آخرش می یای پارچه رو بر میداری میگی جمع کردم و مامان بیچاره بایددوباره همه جا رو جارو کنم

البته می دونم پسر گلم می خواد به مادری کمک کنه ولی خووووووووووووووواهشا بی خیال کمک شو خونمون پر شده از مورچه

ناگفته نمونه  که یه عالمه همبازی پیدا کردی و حسابی سرگرم میشی و میشینی باهاشون بازی می کنی و به رفت و آمدشون نگاه

 یا گاهی وقتی تو شیشه یا لیوان برات آب میوه یا شیر می ریزم،  می ریزی رو لباست

می گم آروین تو همش داری دوباره کاری می کنی تازه لباستو عوض کردم دیگه هر بارکه خرابکاری می کنی  می یای میگی نشیم  (نسیم )دوباله کالی شد عبض کن  ( دوباره کاری شد عوض کن )  

 

 چشم قربان امر دیگه ؟؟.....

شاید تو هم مثل مامانی از یکنواختی خوشت نمی یاد حتی تو لباس پوشیدن تند تند می گی مامان عبض کن یچی دیگه بده بپووشم خوششل( خوشگل ) بشم

 

 

بهم می گی مامانی دعبا نکن .مامان هپی شو  اینطولی نیگا نکن  صدا بلند حف نزن

آببین نالاحت میشه

**** من شیلین زبونم  نشیم خانوم تو هم شیلین زبونی ؟ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم قربون پسر ماهم که اینقده شیرین زبونه 

 این حرفهات برگرفته از کتابهای من بلدم سلام کنم ؟ تو بلدی سلام کنی ؟

گاهی می گی من بلتم بخنتم ؟ هاهاهاهاها 

تو بلدی بخنتی ؟ حالا اینو به هرکدوممون بگی باید بخندهقهقهه

 

کتابهایی که برات می خونم باز تابشو تو کارهات می بینم

یه روز به گاز خوراک پزی نزدیک شدی بهت گفتم عزیزم  اینها همشون خطرداره اگه نزدیک  آتیش بشی می سوزی ( یه بار یه کوچولو سوختی ) می دونی سوختن چیه

صداتو کلفت کردی و گفتی آتیش نشانی بیاد  بی بووووووووووو بی  بووووووووووو( آژیر ماشین ) خاموس کنه

مثه دست نی نی نی (می می نی ) بوف شد پای خلسی بوف شد به کببیت  (کبریت ) دش زد شوخت

  من هم بهت می گم تو هم با این کارهایی که میکنی مامان  ناراحت میشه .میگی مثله لنی ؟ می گم مثله لنی بعد می یای خودتو لوس می کنی پاهامو بغل می کنی ولی خوب باز همه اینها تکرا ر میشهمتفکر

****مدام ازمون می پرسی این چیه ؟ اون چیه  چیهسوالسوال

چ رو مثل ش و  نوک زبونی می گی قربووووون کلوچه خوشمزه خودم

**** ماهی توی تنگ آب عیدمونو می یاریم و بهش غذا می دی و از این کار خیلی لذت می بری و کنار تنگ دراز می کشی و باهاش حرف می زنی گاهی براش شعر می خونی  بهت قول دادم به زودی ماهی کوچولو بندازیم تو رودخونه

 اینو بگم که صدات خیلییییییییییییییییی قشنگه

  شبها بعد از قصه ولالایی و تعریف و صحبت   از اتفاقهای خوش وکارهای خوبی که تودر طول روزبا هم  انجام دادیم  نوبت تومی شه که برامون شعر بخونی  وقتی گلنارو برای من و بابایی می خونی اینقدر کیفمون کوک میشه و گاهی اشک  شوق تو چشمم جمع 

 

**** آروین جون ماهم دیگه دست و پای چپ و راستتو هم یاد گرفتی

**** صندلی های میز نهار خوری  رو پشت هم می چینیم گوشتکوب میشه دنده ات و یه در قابلمه میشه فرمونت 

مامانی بیچاره اینهمه درس خوندم  حالا شدم شوفر راننده  چه میشه گفت ؟...گریهافسوسقهقهه

**** این هم بگم که تازگیها یه کم نه بیشتر از یه کم  لجباز شدی ...و هرکاری می کنم  که با  چیزهای دیگه سرگرم بشی  تا فراموش کنی و  برات عادت نشه   نشد ،  فعلا نشد  . اینو بدون  نشد نداریماااااااا  خیال باطل متفکر

****هنوز اسم خیلی از رنگهارو  یاد نگرفتی  

شاید هم زود باشه ؟ ....نمی خوام فشار بیارم بالاخره امروز نه فردا یا پس فردا بالاخره  یه روز  اینهم  یاد می گیری

از این به بعد می خوام بهت بگم کلوچه یا پاستیل یا شیرین عسل یا هانی یا شاید هم هلوووووووووووی مامانی عاااااااااااااااااااااااااااااشقتم هلوووووووووووی مامانی

عاااااااااااااااااااااااشقتم کلوچه شیرینه پاستیل  عسلییییییییییییییییییییییییی من   بغلقلبماچماچقلببغل

 مامانی از 3 شنبه کلاسم شروع میشه این ترم واحدهای بیشتری دارم هوراتشویقهوراولی قول می دم مثه همیشه برات وقت کافی بگذارم ویه روز ببرمت تا دانشجوهام ببیننت .چند روز پیش که رفته بودم همه سراغتو  می گرفتند قلبقلبقلب 

از این شعرها هم خیلی خوشم می یاد  خواستم تو وبت بگذارم

    اي دبستاني ترين احساس من

   خاطرات كودكي زيباترند

يادگاران كهن مانا ترند

درسهاي سال اول ساده بود

آب را بابا به سارا داده بود

درس پند آموز روباه وکلاغ

روبه مكارو دزد دشت و باغ

روز مهماني كوكب خانم است

سفره پر از بوي نان گندم است

كاكلي گنجشككي با هوش بود

فيل ناداني برايش موش بود

 با وجود سوز وسرماي شديد

ريز علي پيراهن از تن ميدريد

 تا درون نيمكت جا ميشديم

ما پرازتصميم كبري ميشديم

 پاك كن هايي زپاكي داشتيم

يك تراش سرخ لاكي داشتيم

كيفمان چفتي به رنگ زرد داشت

 دوشمان از حلقه هايش درد داشت

گرمي دستان ما از آه بود

برگ دفترها به رنگ كاه بود

 مانده در گوشم صدايي چون تگرگ

خش خش جارو ي   با پا روي برگ

همكلاسيهاي من يادم كنيد

بازهم در كوچه فريادم كنيد

همكلاسيهاي درد ورنج وكار

بچه هاي جامه هاي وصله دار

بچه هاي دكه خوراك سرد

كودكان كوچه اما مرد مرد

كاش هرگز زنگ تفريحي نبود

جمع بودن بودوتفريقي نبود

كاش ميشد باز كوچك ميشديم

 لا اقل يك روز كودك ميشديم

 ياد آن آموزگار ساده پوش

 ياد آن گچها كه بودش روي دوش

اي معلم ياد وهم نامت بخير

ياد درس آب وبابايت بخير

 

اي دبستاني ترين احساس من بازگرد اين مشقها را خط بزن

 

اي دبستاني ترين احساس من بازگرد اين مشقها را خط بزن

محمد علی حریری جهرمی

 

 

 

 

باز آمد بوی ماه مدرسه

 

 بوی بازی های راه مدرسه

  

بوی ماه مهر ماه مهربان

 

بوی خورشید پگاه مدرسه

 

از میان کوچه های خستگی

 

 می گریزم در پناه مدرسه

 

باز می بینم ز شوق بچه ها

 

 اشتیاقی در نگاه مدرسه

 

زنگ تفریح و هیاهوی نشاط

 

 خنده های قاه قاه مدرسه

 

باز بوی باغ را خواهم شنید

 

 از سرود صبحگاه مدرسه

 

روز اول لاله ای خواهم کشید

 

سرخ بر تخته سیاه مدرسه

قیصر امین پور

  

ماه مهر است و دلم پر شور و نشاط ، پر از عشق و امید ...

 

 عااااااااااااااااشق ماه مهرم چون ماه مهر ، ماه  زیبایی  وصف نشدنی،  ماه همه خوبیهاست ،ماه عشق ،ماه امید ،ماه مهربونی از همه مهمتر  ماه زمینی شدن فرشته ی  ماهم آروینم همه عشق و امیدم ...

 
آروینم شکفته شدن گل مهر وجودت در پر مهر ترین  و  قشنگ ترین ماه سال که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبااااااااااااااااااااااارک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

لیلا
1 مهر 92 17:14
ای جونم با این تیپ بی نظیرت....من که می خوام فقط قورتت بدم ....عزیزم.....عاشقتمپسر زرنگ و باهوشم....
بدو بیا که ما هم با عکسهای تولد آرسام آپ شدیم.....


ممنوووووووووووووووووون عزیز دلم مرسیییییییییی از لطف و مهربووووونیت . تولد گل پسری مباااااااااااااااارک از طرفم ماچش کن
مرجان مامان آران
1 مهر 92 19:25
سلام نسیم جون مهربونممممممممم
ای جونممممممممممممم قربونت برم با این تیپت که من عاشقشمممممممممم
مبارک باشه کیف و کتابات عزیز دلممم
فدای حرف زدنت خیلی ماهیییییییییییییییییییی
عکسا هم مثل همیشه خوشگل بودددددددددددد


سلام به روی ماه مرجان جونم
قربون دل مهربون نگاه زیبات . خیلییییییییییییییییییییی دوستون داریم . از طرفم ببوس پسر ماههههههههههههههههههههههمو
مامان آيسو وآيسا
1 مهر 92 19:43
واي نسيم جووون عاشق گل پسرتم با اون حرف زدنهاي خوشگلش چه ژستي هم گرفته با اون كيفش...ميبوسمش هزارتا..
آفرين به خود مامان نسيم كه اينقد پستهاش عالين

ممنوووووووووووووووووون عزیز دلم . مرسی از لطف و مهربووووووووووووووووووووووونیت . خیلی خوشحالم که دوست جونهایی چون شما دارم 2 تا فرشته های نازمو از طرفم ببوس
الی مامی آراد
1 مهر 92 20:48
ای جونم چه کیف خوشگلی عزیزم مبارک باشه انشالله زودی بزرگ شی بری مدرسه قربون اون حرف زدنت بشم پسر باهوش و قشنگم


ممنوووووووووووووووووون عزیزم ایشالله ممنوووووووووووووووووون از لطف و مهربوووووووووووووووووووونیت دوست عزیز و مهربوووووووووووووووووونم
سحر
1 مهر 92 22:18
ای قربون این قیافه ی خوشمزت بشم من خاااااله جووووون
قلبون اون تیپت بشم عشقولی
عااااااشق این قیافه ی شیطونتم
فدای حرف زدنت عزیزکم
مامانی اگه شد یه جوری یه کلیپ از کاراشو حرفاش بزار


خدا نکنه خاله جوووووووووووووووووووووووون مهربون و مااااااااااااااااااااااااهم خیلی دووووووووووووووووووووووستون داریم . عزیزم من یه کلیپ ازش آماده کردم ولی هرکاری کردم اجرا نمیشه
می گن بعضی از قالبها اینطور عمل میکنند . ایشالله در اولین فرصت یه فکری براش می کنم . مرسییییییییییییییییییییی از شما که اینقدر بهمون لطف دارید می بوووووووووووووووووووووسمتون
عمه راضی
1 مهر 92 23:29
عزیزم بزرگ مرد کوچکم عاشقتم ان شاالله تو هم یک روز میری مدرسه وای مامانی از کارای گل پسری خوشگلم گفتی دلم پر کشید واسش از تصادف گفتی یادش بخیر که میگفت تصابف زد تعمیرگاه قربون شیرین زبونیش بشم ای کاش اونجا بودم و محکم بغلش میکردم و بوسه بارونش میکردم ان شا الله در کنار هم همیشه شاد و موفق باشید




سلام راضیه جونم قربونت عزیزم
آره یادته خدا رو شکر بخیر گذشت هنوزهم یادشه عکسهای ابراهیمو که میبینه میگه تصابخ کرد
دیدی که صداشو چجور کلفت میکنه با دستهاشم هم با آب و تاب تعریف میکنه که چجوری شد .
ایشالله شما هم همینطور خیلی سلام برسون و مواظب خودت باش

مرجان مامان پریساجون
1 مهر 92 23:47
قربون خوش زبونیات پسر کنجکاو و باهوشم عزیزم




ممنووووووووووووووووووووون خاله جونی مهربوووووووووووووووونم
مامانی امیر صادق
2 مهر 92 9:11
سلام مامان نشییم تو رو خدا اینقدر از این شیرین زبونیهای آروین جووووووووووونم تعریف نکنید آخه بالاخره از پشت لپ تاب میخورمش

نمیدونی چه حالی شدم شیرین زبونیاشو خوندم همش دارم به روزی فکر میکنم گل پسری منم این جوری حرف بزنه و منم قورتش بدم
چقدر مامان بودن لذت بخشه
ایشالله خدا همه ی نینی طلایی ها رو حفظ کنه


عزیییییییییییییییییزم قربووووووووووووون دل خوشگل و مهربونت ایشالله ایشالله عزیزم چشم به هم زدن این روزها می رسه بچه ها هر دورشون یه جور نمکن
خدا خودش همممممممممممممممممممممممممممممممممممممممه این نی نی های خوشگل و شیرین زبونو در پناه خودش نگه داره
محبوبه مامان الینا
2 مهر 92 9:52
سلام نسیم جونمهر اومد و مشغله و هیجان شما هم شروع شد
ای جونم به آروین شیرین زبون که اینقدر ناز صحبت میکنه
ادکلن سیر
دوباله کالی شد عبض کن!
ببوسیدش از طرف من


سلام بروی ماهت محبوبه جون
آره واقعا شبانه روز 5 ساعت هم خواب ندارم
خدا همه بچه هارو برای ما پدرو مادرها که همه دلخوشی وزندگی و هستیمونه نگهداره دختر ماهم الینا جونو از طرفم ببووووووووووووووس مرسی از اینکه همیشه بهمون لطف داری. بووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووس
هنگامه
2 مهر 92 10:21
وای خاله جونم هیچی تس نداله مخصوصا بابا پنجی ، آخه اون که عشقه
عاشق اون عکسشم که کیفشو پرت کرده و قیافه
رفته


قربوووووووووووووووووون خاله جون مهربون و نااااااااازم . خیلی دوستون دارم داداشی ماهمو از طرفم ببوووووووووووووسیدش
نازی
2 مهر 92 13:23
سلام عزیزم.ماشالله گل پسری چه خوش تیپ شده با این لباس وکیف.عزیزم میره مهد؟منم اراد امسال میره پیش 1.خدا گل پسرت رو حفظ کنه.ببوسش پسر شیرین زبون ما رو.


سلام به روی ماهتون ممنوووووووووووون عزیزم چشمات زیبان
نه مامان جون فعلا نه ؟ ایشالله از چند ماه دیگه . شما هم همینطور قند عسلیمونو ببوسش
مامان ابولفضل
2 مهر 92 17:03
واي من عاشق اين توپولوي خوش تيپ شدم با اين حوشمزه حرف زدنش....
يعني ميشه ابولفضل منم يه روزي اينجوري شيرين زبون بشه....


ممنووووووووووووووووووووووون عزیزم .ایشالله به سرعت یه چشم بهم زدن این روزهای طلایی و شیرینو می بینید و لذتشو می برید . پسر گلمو از طرفم ببوسیدش
مائده(ني ني بوس)
2 مهر 92 20:34
چقدرخوشگل و خوش تيپي تو خالهايشالا مدرسه رفتن و دانشگاه رفتنت


ممنوووووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسی عزیزم نگاهت قشنگه
ایشالله
دختر ماهتونو از طرفم ببوسش
الناز و رودین
2 مهر 92 22:44
با خوندن این پست قشنگ انرژی خوبو عالیتونو به ما هم انتقال دادیم و کلی لذت بردیم . ایشالله دانشگاه رفتن این پسر خوشگو خوش تیپ و باهوش و نابغمون دقت کردید چقدر نسبت به سنش باهوش ودقیقه براش اسپند دود کن


ممنووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم .مرسییییییییییییییییییی از لطفتون . مرسی از نگاه پر مهر و دل مهربوووووووووووووونتون . ایشالله ایشالله مدرس رفتن پسر گلتون از طرفم ببوسیدش
مامان کیان
2 مهر 92 22:47
قربونت بره خاله آخه تو چقدر شیرینی
ما هم می مونیم چی بهت بگیم . خوشگل ؟خوش تیپ ؟ باهوش و زرنگ ؟ شیرین ؟ عسل ؟ شیرین تر از عسلی عاشقتم عقش شیطون باهوشم پست مامانت مثل همیشه خوشگل و قشنگ بود هورا پس یه تولد هم داریم ....


ممنووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از اینهمه لطف و مهربووووووووووووووونیت . ایشالله به امید خدا .کیان جونو از طرفم ببووووووووووووووووووووس
مامان آنا
2 مهر 92 22:48
عزیزم تو ماهیییییییی خیلی خاص و دوست داشتنی هستی دست مامان درد نکنه که همیشه عکسهای عالی ازت می گیره و صفحات خاطراتتو پر می کنه از حس شیرین زندگی و چقدر هم مادل شاد می شیم آفرین


ممنووووووووووووووووووووووووون عزیزم . ممنون از لطفت مرسی از نگاه مهربووووووووووووووووووووووووونت
مامان مائده
2 مهر 92 23:00
پادشاه فصل ها

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش

ابر با آن پوستین سرد نمناکش

باغ بی برگی

روز و شب تنهاست

با سکوت پاک غمناکش

ساز او باران، سرودش باد

جامه اش شولای عریانی است

ور جز اینش جامه ای باید

بافته بس شعله ی زر تار پودش باد

گو بروید یا نروید هر چه در هر جا که خواهد یا نمی خواهد

باغبان و رهگذاری نیست

باغ نو میدان

چشم در راه بهاری نیست

گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد

ور به رویش برگ لبخندی نمی روید

باغ بی برگی

که می گوید که زیبا نیست؟

داستان از میوه های سر به گردون سای

اینک خفته در تابوت پست خاک می گوید

باغ بی برگی

خنده اش خونی است اشک آمیز

جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن

پادشاه فصل ها، پاییز تبریک میگم نسیم جون آغاز سال تحصیلیو بهت تبریک می گم ببخشید می پرسم شما استاد چی هستید ؟ آروینو چیکار می کنی ؟انشاله موفق باشید دوست عزیزم



ممنووووووووووووووووووووون عالی بود ممنو ن از لطفت . من ریاضی تدریس می کنم . آروینو فعلا پیش مامانم البته می خواستم مهد بگذارم ولی مامان جون مخالفت کرد . ایشالله موفقیت همه عزیزان
mamane m@ni
3 مهر 92 0:32
پاییز مبارک آروین جون و مامان گلش
پسرم چقدر این تیپت نازه آخه
قربون پسر باهوش و قشنگم
راستی مامانی میشه بپرسم چه رشته ای کدوم دانشگاه و کدوم شهر هستید؟


ممنوووووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسی از نگاه قشنگ و مهربووووووونت . خواهش میکنم عزیزم من دانشگاه غیر انتفاعی و علمی کاربردی و آزاد تو بابل و فریدونکنارم و ریاضی تدریس می کنم .

مامان پندار
3 مهر 92 1:46
عزیزم ... پسرک شیرین زبون زیبا... الهی که همیشه گل لبهات خندون باشه .....
مامان نشیـــــم اسفند و صدقه یادت نره
راستی نسیم جون آروین جونی از کی شروع به کلمه گفتن کرد؟


ممنووووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسی از دعای قشنگت ایشالله که همه بچه ها شادو سلامت باشند . آروین زیر یکسال بود خیلی کلمه هارو می گفت الان که دیگه بلبلی شده برامون شعر و آواز می خونه ....

ببوس پسر ماهمو که خیلی دووووووووووسش دارم
فاطي
3 مهر 92 10:04
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه......


مامان ساجده
3 مهر 92 13:34
سلام عزيزم ممنونم كه به وبمون اومديد
منم با كمال افتخار شما رو لينك كردم
ماشاالله گل پسر نازي داريد خدا براتون حفظش كنه


سلام دوست عزیزم ببخش دیر جواب میدم . مرسی از لطف و مهربووووووووونیتون ایشالله بچه هامون هم در آینده دوستهای خوبی برای هم باشند . متین جونو از طرفم ببوووسید
مامان امیرعلی
3 مهر 92 23:09
من قولبونه اون تیپت بشم خاله هزار تا بوووووووس برای گل پسر و مامانی مهربون

خدا نکنه دوست جون نازم ممنوووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از اینهمه مهربوووووووووووووووووووونی دوست گلم
مامان سام
3 مهر 92 23:09
مباررررک باشه عزیز دلم...ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی خوشگلم و همینطور با شیرین زبونیت دل مامان و بابا که عاشقانه دوست دارند رو شاد کنی ماهم از شادیتون شادمیشیم...
چه قدرم عکسات قشنگ پسر خوشگل و خوشتیپم خیلی دوست دارم پسر نازم

ممنوووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییی از نگاه گرمت و قربوووووووووووووووووووووووووووووون دل مهربوووووووووووووووووووووونت ماهم دووووووووستون داریم
مامان کسرا
3 مهر 92 23:12
چقدر پست قشنگیه 2 بار با دقت خوندم و عکسهاو کارهای خوشگل آروینو نگاه کردم و خیلی لذت بخش بودخندیدم

انشاله راهی دانشگاهش کنید با این هوش و استعدادی که داره بهترین جاها در انتظارش خواهد بود خدا نگهدارش باشه براش اسپند دود کنید و از طرفم ببوسش پیشاپیش تولد فرشته کوچولو رو تبریک میگم

ممنوووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییییییی از لطف و مهربوووووووووووووووووووووووونی که دارید ایشالله همونطور بشه که می گید . قربووووووووووووووووووووووون دوست جون مهربووووون خودم


مامان سحر
3 مهر 92 23:14
ماشالله به اینهمه خوشگلی و شیرین زبونی
مامانش براش اسفند دود کن


ممنووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسی از لطفتوووووووووووون
مامان آرمیتا
4 مهر 92 0:42
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی چقدر ماه شدی با این لباس جوووووووووووونم تیپت منو کشته با اون دستهای خوردنیت انشالا همیشه موفق باشی گلم من میمرم واسه شیرین زببونیت تیکه های ادکلن سیر و دوباره کاری شد عالی بودکلی خندیدم


ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون خاله جون گل مهربووووووووووووووووووووووووووووووووونم .
مامان بهراد
4 مهر 92 1:04
¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:
خیلی دوست دارم خوش تیپ و خوشگل و شیرین زبونم

ممنووووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسییییییییییییییییی از لطفت
مامان مریم
4 مهر 92 1:16
سلام به آروین جونم و مامان خوبش
من تازه با وب زیباتون آشنا شدم خیلی به دلم نشست طوری که خواستم اکثر صفحاتو بخونم
وای که چقدرپسملمون خوشملتر و شیطونتر شده خداییش خیلی باهوشه و بالاتر از سنش درک داه
پسر خوشمزه ،خوش تیپی ...آدم میخواد بچلوندش ...
حالا مونده شیرین زبونیاش نسیم جون......من عاشق حرف زدن تو این سنشونم خیلی شیرینه حرف زدن بچه هاجوریکه دلت میخواد قورتشون بدی...هزار تا بوووووووس واسه اروین باهوشم و مامان جونی اگه دوست داشتید پیشمون بیاید

ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم
مرسی از اینهمه وههربووووونی و لطفی که بهمون دارید با کمال میل لینکتون می کنم منتظر حضور سبز دوبارتون هستیم
مامان آرتا-آرتین
4 مهر 92 9:33
سلام نسیم جون مهربون و عزیزم
وای خدای من ماشالله هزار ماشالله به آروین جونم که اینقدر باهوش و شیزین زبون و دوست داشتنیه تو رو خدا واسش اسپند دود کنی عزیزم
ایشالله آروین جونم هم کلاس اولی می شه و عکساشو واسمون می ذارید




سلام بروی ماهتون عزیزم
ممنوووووووووووووووووووووون از نگاه پر مهرتووووووووووووون . ایشالله . خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم . 2 تا پسر ماهتونو از طرفم ببوووووووسید
خاله الهام
4 مهر 92 14:15
پاییزت مبارک پسر باهوش و شیرینم
اميدوارم پاييزي پر از موفقيت داشته باشي خاله جون


ممنووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی ازلطفت ایشالله
مامان سوشیانت
4 مهر 92 14:19
امیدوارم این پاییز برای همه کوچولوها پرازشادی وسلامتی باشه
مثل همیشه همه چی عای بود . ببوس این پسرک شیرین زبونو که اینقده شیرین صحبت می کنه این کلمات رو از کجا می دونه ماشالله هر جا می رید بگید پسرمون 4 سالشه
تا چشمش نزنند اسپند یادتون نره


ممنووووووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسیییییییییییییییییی از نگاه زیبا و قشنگت قربوووووووووووووووون قلب مهربوووووووووووونت عزیزم