آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آی بازی ،شادی ، خنده ... آروین میشه برنده ...

1392/6/12 15:35
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

آروین جونی ، از این روروئکت  وقتی کوچیک بودی زیاد استفاده نکردی  چون چرخاش کوچیک بودند و نمی تونستی روی  فرش حرکتش بدی ... همون موقع مامان فاطی مهربون برات یه روروئک دیگه با چرخهای بزرگ گرفت  و این روروئکت بی استفاده موند خیلی دلم سوخت چون دوست داشتم از همه وسیله هات  بخوبی استفاده کنی ...

...تا اینکه یه روزی  داشتم کمدتو تمیز می کردم چشمت به چرخاش افتاد و با خوشحالی  گفتی : ماشینه ، ماشینهای بزلگ ( بزرگ ) مامان می خوامت (  مامان می خوامش

من هم برات آوردمش پایین  و رفتی توش و حسابی بازی کردی  از این اتاق به اون اتاق و الان دیگه جزء اسباب بازی های فابریکته 

   

 

از این بازی هم  خیلی خییییییییییییلی خوشت  می یاد قلب

میشینی تو ماشینت بعد من می چرخونمت البته همینجووووری که نهچشمک ..... اول شما ژتونتو می دی و اونهم 2تا ماچه گنده ست یکی این لپ ، یکی اون لپه  مامان جونی   .

بعد من هم می چرخوووووووووووونمت  و 2 تاییمون کیف می کنیم و می خندیم  هورا خنده

   

 

 کلوچه شیرین  من ... اینقده  کپلی شدی که همش همه جا گیر می کنی ...قهقهه

 

فدای ذوق کردنت  عزیزم . قربووووووووونت که  خنده هاتو اینجور نگه می داری ... 

 

 

 

 

 

 

 

الهی عزیزم همیشه گل خنده رو لبهای خوشگل و نازت بشینه  

 

مامان نشیم  آروین بگل می خواد  قلب

 

 

 

 

هر وقت نشد شهر بازی بریم باید شهر بازی رو بیاریم خونمون .... 

مهم اینه که همیشه خندون و خوشحال ببینیمت بغلماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         شکموی منتظر  ...

کی دلس ( درست ) میسه ؟ باس کنن ( باز کنم

 

 

 

 

نوش جوووووووووووونت

گوارای وجودت  عشق من  

 

 

ناقلای مامان ، تا دلت می خواد می خوری بعد به فکر اضافه وزنت میفتی .... خیال باطل

رفتی سبداسباب بازیتو آوردی  خالیشون کردی رو نوار تردمیل   و ازاین جابجایی کلی ذوق کردی و برات جالب بود و هی خم میشدی ببینی زیرش چیه ؟...

این هم یه استفاده دیگه از این وسیله قابل توجه سازندگان محترم  اسباب بازیهای کودکانتعجب 

 

اینجا داری برامون نی نای نانای می کنی .... 

اوووووووووووووووووووه قربون رقص مردونت .... 

 

هر شب داریم می خوابیم میگی  : مامان ، فلدا  ( فردا ) خمیل دندون بازی کنیم ؟ مامان هم بهت میگم:  چشم عزیییییییییزم خمیر بازی می کنیم نه خمیر دندون مژه

پسر خوشگل من هر خمیری که خمیر دندون نیست ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سامی هم تو بازیهات داداش کوچولوته 

هر وقت دارم لباستو عوض میکنم میگی لباس سامی لو هم  عبض کن 

میگذاریش تو  ماشینت و سواریش می دی  اما همچین  که نوبت تو میشه پرتش می کنی اونور می گی من بچینم (بشینم ) ...

مامان هم بهت می گم باید با سامی جون مهربون تر باشی .قلب

این هم مراحل سوار شدنت  ...

 

 

 

 

 

 

 

خوب معلومه وقتی سرو ته سوار میشی چی میشه  ... 

گیل کدم  ( گیر کردم ) کمک کممممک

وقتی هم که بیرونت می یارم می گی نجات پدا کدم ( نجات پیدا کردم ) فدات بشم اینقه خوش زبونی بغلماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از این وسیلت هم خیلی  خوشت می یاد و کلی  باهاش کیف می کنی و انرژیت تخلیه میشه ...

 من هم همیشه از بپر بپر خوشم می یومد .کوچیک که بودیم هر وقت می رفتیم خونه مامان بزرگم با بچه ها، پسر خاله ها و دختر خاله هام روی رختخوابهای مامان بزرگ بیچارم کلی بالا و پایین می پریدیم وبازی می کردیم یادش بخیر چه دوران شیرینی بود چه زود گذشت ...

 

 

 

 

 

 

درست کردن چه سخت و خراب کردن چه آسون 

پنگوئن رو ارگتو دیدی و به مامانی داری نشون میدی که این همینه  

تشویقتشویقتشویق

 

مامان هم برات تمام ستشو آوردم تا تو بیشتر ذوق کنی  گاهی تو برنامه کودک تلویزیون ، سرسره ،  چرتکه یا اسباب بازی هایی رو نشون میده که نمونشو داری با ذوق و شوق بسیار می ری می یاریشون و بهمون نشون می دی که اینها همیییییییییییییییییییینن

 

 

بدون شرح ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسر تمیزمون هر شب با بابا جونیش می ره و مسواک می زنه چون می دونه که باید خیلی مواظب مرواریدهای قشنگش باشه 

تشویق تشویقتشویق

 

 

 

 

 

 

 

داری بهمون نشون میدی که تمیس شدن ؟ 

 

 

      نازنین پسرم

 روشنیه نور دو چشمان منی

بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی

پسرم تاج سری مونس تنهایی ما

 روح من جان من شادیه دوران منی

آروینم شادی تو موجب آرامش ماست

شادمان زیست که تو جان و جانان منی 

 دوستت داریم 

 

دوستت داریم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان برديا
13 شهریور 92 8:14
صبحمو بخير كرد ديدن قرص ماه صورتت


مرسییییییییییییییی خاله جووووووووووووووووووون مهربون و ناااااااااااااااااااااازم
محبوبه مامان الینا
13 شهریور 92 8:21
آخخخخخخخخخخخخخخخ که چقدر تو چلوندنی هستی آروین قندعسل من خیییییییلی دوست دارم عزیزم


مرسیییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووووووووونم دوستون دارم
مامان مهرزاد جان
13 شهریور 92 11:38
ای شیطون بلا چه عکسات خوشمل بودن دست مامانی درد نکنه کیفور شدیم


میشیییییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربونم دوووووووووووستون دارم
مرجان مامان آران
13 شهریور 92 15:31
ای جانم قربونتتتت برممممممم خوشگلمم
دوباره عکسای خوشگلتو خنده های خوشگل ترووووووووووووووو شیطونیای نازتتتتتتتتتتتتتتتتت
ایشالا همیشه شاد باشییییییییید عزیزمم


مرسیییییییییییییییییی خاله جون عزیزم که اینقده مهربووووووووووووووووونی خیلی دوووووووووووووووستون دارم یه عاااااااااااااااالمه بوس واسه خاااااااااااااااله خودم و داداش گلم آران جون نازنازیم
شقایق مامان دانیال
13 شهریور 92 18:27
اول سلام به آروین بسیـــــــــــــــــــــار زیاد دوست داشتنی و پدر مادر مهربون این پسر خوشمزه .

دوم : یعنی اینقدر از دیدن آروین لذت میبرم که فقط خدا میدونه . یه حس عمیقی بهش دارم انگار دنی خودمه . هزار ماشاله به این پسر زیبا و دوست داشتنی . همش آرزو میکنم دنی منم مثل اروین بشه .

ایشاله همیشه دلت خوش و لبت خندون باشه آروین عزیزم . خیلـــــــــــی دوست دارم خاله . یه عالمه بوس برای تو خوشکل پسرم




سلااااااااااااااااام بروی ماهت عزیزم

ممنوووووووووووووووووووون قربون دل مهربون و خوشگلت

نظر لطفته عزیزم . دل به دل راه داره خیلییییییییییییییی دوستون داریم . خدا گل پسری ناز و خوردنیتو برات نگه داره گاهی واقعا دوست دارم پیشم بودو حسابی سفت بغلش می کردم و میبووووسیدمش . یه عاااااااااااااااااااااااااااالمه بوووووووووووووووس بچسبه به لپهای اناریه گل پسری و مامان مهربون و دوست داشتنیش

مامان آسیه
13 شهریور 92 21:59
سلام عزیزم از پیام زیباتون ممنونم ماشالله به آروین عزیزم معلومه که این پسر خشکل خیلی باهوشه خدا براتون نگهش داره اوه اوه چقدر هم قشنگ میرقصه از طرف من آروین جون خشکل و نازم رو ببوسید




سلام بروی ماهتون
ممنووووووووووووووووون از لطف و مهربوووونیتون نظر لطفته عزیزم . ماریا جون نازنازیمونو از طرفم ببوس
عمه راضی
14 شهریور 92 0:03
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کپل خوشگل من


شما هم عزیییییییییییییییز منییییییییییی عمه جون مهربوووووووووووووووووووووونم دوووووووووووووووووووووووست دارم یه عالمه هرچی بگم والله کمه


مامان بهراد
14 شهریور 92 0:08
من که حسااابی پایم به خدا برای هفته ی دیگه برنامه ریزی کنیم بهم بگو کی وقت داری تا با هم هماهنگ شیم شمارمو که داری بهم بگو عزیزم




حتمااااااااااااااااا عزیزم . وااااااااااااااااااای چه خوب .آره گلم من وقتم کاملا آزاده . بهتون زنگ می زنم .
مامان بهراد
14 شهریور 92 0:13
اااااااای جااانم تپلی خاله چقدر فعاله آفرین عشقم که انقده قشنگ بازی می کنی
قربووون غذا خوردنت و شیرین حرف زدنت ....
چه با مزه است این فنر پرش !!
ندیده بودم تا به حال.....
مرررررررسی مامان خوش ذوق که اسباب بازی های به این خوشگلی می خری واسه این وروجک
وااای منم این مشکل رو دارم آدم حیفش میاد این وسایل رو به کسی بده اگر بخوای نگهش داریم جای نگه داشتنش رو نداریم اگه بخوایم نگه داریم که دلیلی نداره

مرسییییییییی فاطمه جون عزیزم ممنون از لطف و مهربوووووونیت . عزیزم تشک پرشش قابلتونو نداره بهراد خوشگل نازمو از طرفم ماچش کن که خیلیییییییییییی خوردنی و جیگر شده . فاطمه جون ایشالله برای بچه دومی بلند بگم اییییییییییییییییییییییییییشاااااااااااااااااااااااالله ایشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله
سحر
14 شهریور 92 0:36
قربونت بشم نیوفتی خاله از رو سرسرت ..

جیگر این خنده هااااتو

فدای کپلی هاش

مامانی یه ماشاالله بگووووووو

کلی خندیدم به این سوار شدنش

عااااشق این شیطنتاتم من

ماهانم چرخای روروئکش خیلی سفته .. رو فرش حرکت نمی کنه .. کلی دوسش داره ولی چند دقیقه که می شینه حوصلش سر میره

کلی از عکساشو سیو کردم کنار عکسای پسر خودمون البته با اجازه ه ه ..

ببوووووووووسش مامانی از طرف من

سلام به روی ماه مامان سحر مهربون و پسر نانازش
ممنووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از ایینهمه لطف و مهربوووووووووووووووووووووونی . با عث افتخاره عزیزم . خوشحالم که یه دوست خوبی چون شما داریم .ماهان جونمو از طرفم ماچ بارونش کن

مهسا مامان صدرا جونی
14 شهریور 92 3:08
عزیزم وقتی عکس میزاری دیگه جای نفس کشیدن هم نمیزاری واسمون


قررررررررررررربون تو خاله گل و مهربون و دوست داشتنی خودم
مهسا مامان صدرا جونی
14 شهریور 92 3:09
عکسای بدون شرحت رو شرح بدم؟ غذا خوردن آروین جون.طوری که منم گشنم شد




خاله خوووووووووووووووووووووووووووودمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مهسا مامان صدرا جونی
14 شهریور 92 3:10
آفرین به این گل پسر که دندوناتشو مسواک میزنه




میشیییییییییییی خاله جونم


مهسا مامان صدرا جونی
14 شهریور 92 3:11
آخ جوووووووووووون آب بازی تو وان حموم.
ماشالله بیشتر از ظرفیت وان اسباب بازی هست داخل وان.


با خودش باشه می خواد کل اتاقشو با خودش ببیره تو وان
مهسا مامان صدرا جونی
14 شهریور 92 3:13
آخ جوووووووووون خمیر دندون بازی


بچه ها برای خودشون یه لغت نامه با یه ورژن دیگه دارند
مهسا مامان صدرا جونی
14 شهریور 92 3:15
ای قربونت برم.این دیگه از رقص مردونه گذشته.
شده رقص فورکلور آذری


سارا مامانی شیدا
14 شهریور 92 10:34
ای جونم چقدر با مزه شد ه تو روروئک این گل پسر
چقدر رنگ سبز بهش میاد ماشااله
قربونت برم کپل خان که همه جا گیر میکنی و البته به فکر لاغری هستی و ورزش میکنی
امیدوارم همیشه بخندید

مرسییییییییییییییییییییی عزیزم. چشمهات زیبان دوست مهربووووونم . ایشالله شما هم همیشه سلامت و شادمان باشید
مامان آروین
14 شهریور 92 13:16
قربونت برم عزیزم با دیدن عکسای خوشگل و ماهت که سیر نمیشم
ایشالا همیشه تنت سالم و دلت شادو لبهات خندون باشه گلم


خدا نکنه خاله جون مهربوووووووووونم . مرسی از لطف و مهربووووووووووووونیت . ممنون از دعای قشنگت
آسمونی
14 شهریور 92 14:41
آروین جو خیلی دوست دارم

_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$



ما هم همینطور عزیزم چه خرس خوشگلی ممنون
مامان یاسین
14 شهریور 92 15:20
ماشالله پسرتون هم خیلی بامزه هست و هم خیلی دوست داشتنی و جذاب خدا براتون ببخشه


ممنوووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفت
سید فاطمه
14 شهریور 92 15:21
توجه توجه توجه
مسابقه عکس نی نیای کلوپمون
از امروز مسابقه عکسای نی نی مامانای تیر ماهی رو شروع می کنیم
از امروز تا 20 شهریور وقت دارید نهایتا سه عکس از نی نی تون با موضوع آزاد و دلخواه رو بذارید تو کلوپ عکس نی نی هامون به این آدرس
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=21233
زیر سه عکس، نام و شماره عکس رو بنویسید
مثلا:
عکس شماره 1 علی
عکس شماره 2 علی
عکس شماره 3 علی
(میتونید عکس ها رو تو روزای مختلف بذارید)

عکس ها رو تو آتلیه نگرفته باشید
من نهایتا همه عکس ها رو یه جا میذارم
روز 21 شهریور همه(حتی افراد غیر عضو کلوپ)، بیاید تو کلوپ عکسا و رای بدید
هر کس به سه تا عکس رای بده
نهایتا سه عکس رو برنده اعلام می کنیم
***نکته: به بهترین و قشنگ ترین عکس ها رای بدید نه به خوشگل ترین بچه : )
هر کس میخواد شرکت کنه بسم الله
به بچه های دیگه کلوپ اطلاع رسانی کنید
برای گذاشتن عکس به سایت زیر برید:
http://upload.tehran98.com/upme/index.php
عکس هاتون رو آپلود کنید
و بعد آدرسی که کنارش نوشته HTML کپپی کنید و اینجا بذارید.



مرسییییییییییییییییی ازتون
عمه ثمینا
14 شهریور 92 15:51

الهی که عمه فدای دست و پای گوشتالوت بشه که اینقد شما خوردنی و ماه شدی .
من که با عکسات کلی حال میکنم فسقل خان

مرسییییییییییییییییییییی عمه جون گلم . دووووووووووووووووووووووووووووت دارم . یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووس بچسبه به لپهای عمه گلی
مامان آيسو وآيسا
14 شهریور 92 18:15
واي عزيزدلم
ماشالله به اين گل پسر نازم عاشق اون غذا خوردنش شدم شكموي توپولوانشالله هميشه لبت خندون ودلت شاد باشه گل پسر خوشگلو دوست داشتني من
نسيم جووون عكسها مثل هميشه عالييييييييييييييييي بودن دستت درد نكنه


مرسیییییییییییییییییییی دوست جون مهربونم خیلی دوستووووووووووووووون داریم . ایشالله همیشه کانون زندگیتون گرم و شیرین باشه .2 تا فرشته نازمو از طرفم ماچ بارونشون کن
مامان نوریه
14 شهریور 92 20:08
ماشالله هزار ماشالله خیلی گل پسرتون ناز داره


مرسییییییییییییییییی عزیزم . لطف دارید گل مهربونم
مامان الیسا
14 شهریور 92 20:09
ای جان این دستها و بوسه ها برای آروین شکموی نازم که خیلی دوستش دارم دلم می خواد بخورمش


مرسیییییییییییییییییییی خاله جونی مهربونم . ماهم شما رو خیلی دوست داریم
مامان محمدرضا
14 شهریور 92 21:42
چه خوب که شهربازی رو آوردین تو خونه
من هم دلم بازی خواست ماشالله وسایل بازیت هم کمتر از شهر بازی نیست سرسره ، تاب ، تشک توپ ، تشک پرش و....آفرین به مامان با حوصله که همیشه اوقات خوشی رو برات فراهم میکنه عکسات خیلی قشنگ بودند مخصوصا اونجا که رو تابت نشستی و اونجا که رو سرسره برعکس نشستی و گیر کردی

مرسیییییییییییییییییییییییییییی عزیزم . مرسی از اینهمه مهربوووووووووووووووووونیت چشمهات قشنگ می بینه پسر نازتو از طرفم ببوس
مامان کیان
14 شهریور 92 22:39
سلام دوست عزیزم

مثله همیشه یه پست پر از عکسهای قشنگ و پر انرژی آروین جون ماهم که با خنده هاو کارهای قشنگش می خندیمو انرژی می گیریم عالی بود


سلام به روی ماهت عزیزم
ممنون از اینهمه لطف و مهربونی . خیلی خوشحالم که دوست جونی هایی مثله شمادارم کیان جونمو از طرفم ببوسید

محبوبه مامان الینا
15 شهریور 92 13:46
آروین جون عزیزم پسر خوشتیپ وباهوش و مهربونم میدونستی تو عشق منی خاله جون؟دوست دارم عزیزم و همیشه دلم برات تنگ میشه دوست دارم بیام بخورمت .





مرسییییییییییییییییییی خاله جون عزیزم .دل به دل راه داره . ما هم شما رو خیلییییییییییییییییییییییی دوست داریم و همیشه دلتنگتونیم
مامان کسرا
15 شهریور 92 13:52
سلام عزیزم وبلاگ تون بسیار بسیار بسیار عالیه عکساش مثل همیشه خیلی عالی و قشنگه ایشالله در پناه حق آروین جون همیشه لباش خندون باشه وجمع سه نفرتون همیشه پایدار و پر از شادی باشه


ممنووووووووووووووووووووون دوست عزیزم نظر لطفتووووووووووووووونه . مرسی از دعای پر خیرتون

شیدا مامان آرش
15 شهریور 92 15:22
خدایا من چقدر این آروین ناز و تپلی رو دوست دارم... خدا حفظش کنه


ممنوووووووووووووووووووون عزیزم ماهم شما رو خیلییییییییییییییییییییییی دوست داریم
مامان آنا
15 شهریور 92 18:21
ماشااله به این پسر خوشکل.اگه میشه تبادل لینک کنیم


ممنوووووووووووون عزیزم چشمهاتون قشنگه . با افتخار بهتون پیوستیم
مامان باران
15 شهریور 92 21:59
از دیدن عکسهای پسر ماهتون خیلی لذت بردم . وبلاگتون خیلی قشنگه اگه موافق باشید تبادل لینک داشته باشیم .اروین جون رو ببوسید لطفا


ممنووووووووون عزیزم . نظر لطفتونه . با کمال میل و با افتخار
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
15 شهریور 92 22:43
ای جووووووونمممممممم
قربونت بشم که انقدر شما جیگرررررررررررررررررررری عزیزمممممم خیلییییییییییییییییییییییییییییی ماهی دوست دارم قربون خنده هات که از ته دلته


مرسیییییییییییییی خاله جون مهربونم دووووووووووووووووووست داریم
مامی محمدرضا
15 شهریور 92 23:55
از دیدن عکسات کیف کردیم اروین تپلی،کپلی ، خوش خنده وخوشمزه شهر بازی تو خونه چه کیفی میده اروین جونممممممممممم خیلی خیلی دوست دارممم


مرسیییییییییییییییییییییییی عزیزم ممنون از لطف و مهربونیت .
مامان آروین (مریم)
16 شهریور 92 10:35
مامانی اجازه میدی گل پسرت رو چغر بدم ؟



اجازه ما دست شمااااااااست عزیزم
مامان ملینا
16 شهریور 92 10:36
سلام آروین جون ماهم ،ای جان چه عکسای خوشگلی چقدر هم ناز داری بازی می کنی.اگه اونجا بودم مطمن باش که اون لپهای تپل رو می کشیدم و بعدش می بوسیدم .خیلی نازو خوشگلی عزیز دلم


سلام خاله جون مهربووووووووووووووووونم . مرسییییییییییییییی از لطف و مهربووووووووووووووونیتون . دووووووووووووووووووووووستون داریمممممممممم
خاله پگاه
16 شهریور 92 13:05
پسرک شیرینم خاله خیلی دوست دارم
اخه خیلی خوشگلو ناز و مهربون و خوش تیپ و ......................... هرچی بگم کم گفتم فقط اینو بدون که خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم





ممنووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربونم . ماهم خیلی دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست داریم
لاله
16 شهریور 92 13:05
خاله فدات بشم که اینجور خوشگل و ناز می خندی و دندوناتو مسواک می کنی نسیم جون بدو براش اسپند دود کن



مرسیییییییییییییی لاله جون مهربونم . بروی چشم عزیزم .

مامان ریحانه
16 شهریور 92 13:33
ماشالله پسرتون هم نمکی و هم شیرین.خدابراتون ببخشه زیر سایتون بزرگ شه چه خوب حوصله میکنید بچه ها خیلی انرزی می گیرنداین همه حوصله وابتکارقابل تحسینه


ممنوووووووووووون دوست عزیزم. نظر لطفتونه . بیشتر از اونچیزی که انرزی می گیرند بهمون انرژی می دند
همه ما پدرو مادرها نهایت آرزومون اینه که بچه ها تو یه محیط شاد بزرگ و استعدادهاشون شکوفابشه به امید موفقیت همه فرشتهای کوچولوی نازمون

مامان ریحانه
16 شهریور 92 13:34
دوست عزیزم خوصی براتون گذاشتم


به روی چشم
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 21:21
اوووووووووووووووووووووووووووه خسته شدما
هرچی نیگا میکردی تموم نمیشد.
ماشالله اینقدم عکساش قشنگه که ادم دلش نمیاد زودی بیاد پایین.
میگما خداییش بچه های امروزی چه امکاناتی دارن ماکه خیلی هنر میکردیم توکوچه دنبال بازی میکردیم
آروین جونم خیلی شیرینه وخیلیم شیرین زبونو خیلیم شیطون.یه پروژست واسه خودش
خیلی ناز میخنده قند عسل خاله.مامانی با این گل پسرمطمئنم حوصلت اصلا سرنمیره


مرسیییییییییییی عزیزم که وقت می گذاریدو آروین و می بینید چشمهاتون قشنگه دوست مهربوووووووووووونم
خیلی خوشحالم که دوست خوبی چون شما دارم . حنانه جون نازمو از طرفم ببوسیدش .
مامان لیلا
17 شهریور 92 1:16
آروین ماهم تو رو باید خورد ....
مامانی تا حالا چجوری نخوردینش ...
عاشقتم عزیزم ...



ممنوووووووووووووووون عزیزم . قربون قلب مهربونتون .مرسی از اینهمه بوووووووووووووووووووووووووووووس

مامان لیلا
17 شهریور 92 1:16
الهی همیشه خندون باشی از دیدن عکسهای جینگیلیت که سیر نمیشم


ممنوووووووووووووووووووووووووون خاله جون نازم
عمه راضی
17 شهریور 92 1:17
گل پسرم قند عسلم دوست دارم عزیزم

میشیییییییییییییییییی عمه جون ناز و مهربونم
خاله الهام
17 شهریور 92 17:29
ووووي آروين جونم اينقدر خوردني هستي كه آدم نميدوني كدام يك از كار هاتو بگه
خدارو شكر كه الان از اين روروئكت استفاده ميكني چقدر هم نازه مثل خودت
شهر بازي توي خونه هم عالمي داره هاااا لااقل ديكه موقع برگشتن بهانه نميگيرن
و آفرين به گل پسري كه هر شب مسواك ميزنه
از الان تو آشپزخونه هستي كلي خوش به حال ماماني ميشه

مرسیییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربون گلم
چشمهاتون خوشگل و نازه
بیشتر از مامانی قراره خوش بحال خانوم خانومهام بشه
دوووووووووووووووووووووووستون دارم خاله جون خودمیییییییییییییییید
مامان آنیسا
17 شهریور 92 17:41
قربونت برم آروین عزیزم که اینقدر نازی وروجک دست مامانی گلت درد نکنه که این قدر وقت میزاره و یه عالمه عکس ناز از شما برای ما گذاشته تا یه دل سیر ببینیمت عاشق اون مدل غذا خوردنت شدم !آخ که چه کیفی میده نی نی ها اینجور با لذت غذا میخورن


خدا نکنه خاله جون مهربونم
کپلیم دیگه . غذادوست ندارم می میرم براش همه چیو خوب بله ( خوشمزه ) می بینم دوووووووووووووووووووستون دارم خاله جونی گلم
معصومه
17 شهریور 92 21:55
خداییش چیدمان خونتون و سلیقه بی نظیر شما و وسایلای مناسب وشیک تمام شده پسرت نازت عالیه و من بسیار لذت بردم آفرین به این هنر وحوصله و سلیقه شما و اما پسره نازتون که هزار ماشالله هزار ماشالله دهن هر بنی بشری رو با زیباییش باز میذاره لطفا برای من دعا کنید...............


ممنوووووووووووووووووووووووووووووون دوست عزیزم . چشمهاتون زیباست .شرمنده می کنید نمی دونم چی باید گفت
مرسییییییییییییییییییییییی از لطف و محبتتون. ایشالله ایشالله هر حاجتی که داری خدا براتون برآوردش کنه الهی آمین
مامی یلدا و سروش
18 شهریور 92 0:04
قربون گل پسری بشم من که حسابی خوردنیه
اون عکسی که داره غذا میخوره خیلی باحاله
ماشین جدید هم مبارک باشه
خصوصی داری گلم


مرسییییییییییییییی خاله جون مهربوووووووووووووووووووونم . ممنون از لطفتون . به روی چشم عزیزم
مامی یلدا و سروش
18 شهریور 92 0:05


مرسیییییییییییییی عزیزم
مامی یلدا و سروش
18 شهریور 92 0:05
خصوصی نزدم رمز رو لطفا تایید نکن


باشه عزیزم . مرسی
ژاله مامان آیدا
18 شهریور 92 12:27
ممنون از پیغام زیباتون . آخ من قربون اون لپات برم . مامانی بازم با متن و عکسای قشنگ وبلاگ آروین جونو زیبا کردی
دستت درد نکنه


مرسیییییییییییییییی عزیزم . خدا نکنه دوست جون مهربونم . چشمهاتون زیبا و دلتون مااااااااااههه . دختر نازمو از طرفم ببووووووووسید
mamane m@ni
18 شهریور 92 14:50
آفرین به اروین جون که هر شب مسواکش رو میزنه
قربون شیرین زبونی هات خاله جون

مامانی وقتی از گل پسرت عکس میندازی دوربین رو که میبینه اذیتتون نمی کنه که اونو بخواد؟؟


مرسیییییییییییییییییییییی عزیزم. ممنون از لطف و محبتت . چرا گاهی دوربینو می خواد گاهی می خواد عکس بگیره گاهی میخواد عکسهارو ببینه . خیلی وقتها هم که مشغوله کاریه تا دوربینو می بینه بیخیال کارش میشه خلاصه همش باید ترفند زد یه کم بزرگتر بشن راحت تر میشه ازشون عکس گرفت
عمه ثمینا
18 شهریور 92 20:42
آروین جون ماهم انشاالله که همیشه خندون و شادو سلامت ببینمت.عکسات مثل همیشه خیلی خیلی قشنگ بود آفرین که هر شب مسواک می زنی
خیلی دلم واست تنگ شده.دوست دارم عشقم عاشقتم


مرسییییییییییییییییییییییییییی عمه جون مهربووووووووووووونم . دووووووووووووووووووووووووست دارم. من هم عاااااااااااااااااااااااشقتم .یه عاااااااااااااااالمه ماچ و بوس
shima
18 شهریور 92 20:48
سلام نسیم جون جونی آخ من قربون این پسر جیگر برم که انقدر نازه با اون خنده های خوردنیش
امیدوارم همیشه خودت و قند تو قندونت خندون باشه


سلام بروی ماهت عزیزم . مرسییییییییییییییییی از دعای قشنگت . قربوووووووووووووون دوست جون گل خودم
سارا مامانی شیدا
18 شهریور 92 23:33
مگه میشه بیام و بوست نکنم


مرسییییییییییییییییییی خاله جون مهربون که اینقده ماهیییییییییییییییییی
شیدا مامان الینا
19 شهریور 92 2:54
عزیز دلم با این عکسهای قشنگت چه عینک قشنگی درست کردی خاله جون . اون غذا خوردنت با ملاقه منو کشته دلم میخواد این جوری کنم و حسابی بچلونمت


مییییییییییییییشییییییییییییی . این مدل مرسی دقیقا مثه آروینه کشدار و طویل . قربونت برم دوست جون مهربووووووووووونم . میگن بعضی ها عاشقه غذان نمونش آروین خان واسه غذا هلاکه بچم دیگه با دست و پا و کفگیر ملاقه میفته بجون غذاش
خواهر طاها کوچولو
19 شهریور 92 22:31
سلام ببخشید سر نزدم اینترنته مشکل پیدا کرده بود اومدم نظر هم نوشتم اما عکس کد امنیتیه نمی یومد اومدم بیرون از اینترنت ببخشید!!!
وای چقدر سرگرم شده این بچه چه رورویک خوشکلی !!!! یه پا سانتافه است!!!!!
من و طاها فکر کردیم شما ما رو فراموش کردین بازم بیایین به وبلاگمون!!!!!!!!!


سلام بروی ماهت عزیزم .عزیزم ما هیچ وقت دختر ماهی مثه تو رو نمی تووووووووووووووووونیم فراموش کنیم ممنووووووووووووون عزیز دلم و می بووووسمت طاها جون نازمو هم از طرفم ببوس . قربون دختر مهربووووووووووونم
عمه راضی
19 شهریور 92 23:47
چقدر بچه ها دوست داشتنی اند
بچه ها وقتی می خندن از ته دل می خندن گریه هم که می کنند از ته دل گریه می کنند چون هیچ دغدغه ای ندارند آنها پاک و بی آلایشند
دوست دارند با خاک بازی کنند چون در وجودشان چیزی به اسم تکبر نیست
چیزی که می سازند زود خراب می کنند چون به چیزی تو این دنیا دل نمی بندند و چیزی اسیرشون نمی کنه
قهرهم که می کنن خیلی زود آشتی می کنن چون هیچ کینه ای ندارند
هر خوراکی که دارند زود می خورند و تموم می کنند چون آرزوهای دور و درازی ندارند و غصه آینده رو نمی خورند
آدم های بزرگ با همین فطرت و خصلت بچگی بزرگ می شن و بزرگ و بزرگ می شن



عااااااااااااااااااااااالی بود عزیزم
کاشکی دنیای آدم بزرگها هم همینجور باصفا و ساده و بی آلایش بود .... کاشکی .... کاشکی...
عمه راضیه
20 شهریور 92 4:04
به سلامتیه مادر! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده(تقدیم به مامانی)

به سلامتی پدری که همیشه سخت ترین ها را داشت که من بهترین ها را داشته باشم(تقدیم به بابایی)


ممنووووووووووووووووووون از متنهای قشنگت
به سلامتیه همه اونهااااااااااااااااااااااااااایی که قلبشون به وسعت دریااااااااااااااااااااست
مامان شیدا
21 شهریور 92 22:09
ماشاااااااالله به آروین خوشگل و ناز ماشالله به اینهمه اسباب بازی با وجود اینهمه اسباب بازی شهربازی پیشش کم می یاره


میشییییییییییییییییییی خاله جون مهربوووووووووووونم