آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آروین یعنی میوه ای از بهشت

1392/6/6 13:07
1,943 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین یه سلام گنده ی گنده  ... به همه ی اونایی که خواسته یا نا خواسته اومدن پیشمون 

من هم مثل مامان امیر سام جونم روزی که تصمیم گرفتم برای آروین جون تو نی نی وبلاگ یه خونه کوچیک برای ثبت خاطرات و عکسهای خوشگلش بسازم فکر نمی کردم که  قراره اینهمه دوست، اینهمه تجربه، این همه خاطره ی قشنگ با دوستای مهربون که قلبشون به وسعت دریاست و نگاهشون پر از عشق و صفاست  داشته باشم  چه قدر زیبا و لذت بخشه   ...انگار داریم باهم ودر کنار هم بچه های شیرینمونو بزرگ می کنیم    به راحتی،  تجربیات ، آموخته ها  و سلایق و هنرها و ابتکارات  همو می بینیم وازهرکدوم که بخوایم  بهره می بریم  و بکار می گیریم ...

وقتی وارد خونه کوچیک این فرشته ها  می شیم  تازه می بینیم  که چقدردفتر خاطرات  بزرگ شدن  این  وروجکها  شبیه همن ...  شیرین زبونی هاشون  ، شیطنت ها شون ، خنده ها و گریه هاشون و....

   امروز سارینا  دندون در می یاره فردا سام و  امیر محمد و بردیا چند روز بعد ماهان وآنیسا   و... 

دیروز تولد باران  و آرش بود امروز کیارش  و فردا  آروین  و  سروش و  بهراد و آران و آرتمیس و.....

ایشالله برگ برگ دفتر زندگی این فرشته های خوشبختی  پر باشه از خاطره های قشنگ و زیبا 

کوچولوهای نازو شیرینم با اینکه از نزدیک ندیدیمتون حتی

یک دفعه هم لمستون  نکردم ولی   عاشقانه دوستون دارم 

و دلم براتون تنگ میشه  با خوشحالیتون خوشحال و با نگرانیتون دلنگرونم . 

 

دوستتون دارم و براتون از صمیم قلب از اعماق وجودم بهترینه بهترین هارو از خدای مهربونم خواهانم  ...

دوست دارم همینجا از ( موسس شبکه اینترنت )

   Tim Berners-Lee  تیم برنرس لی   و موسس نی نی وبلاگ 

وهمه کسایی که این شبکه های اجتماعی رو اختراع و حمایت کردند  از خواهر گل مهربونم  که منو با نی نی وبلاگ آشنا کرد و از همسر عزیزم که زحمت اولیه  درست شدنشو  کشید    صمیمانه تشکر و قدر دانی کنم   ( آروین جون اون موقع شما خیلی کوشول بودی و مامانی اصلا وقت نمی کردم آخه دوست داشتم فقط  و فقط به تو توجه کنم  در کنارت باشم تا از هر نظر در آرامش  و رفاه باشی  .هر از گاهی می یومدم برات عکسهاتو می گذاشتم ولی از این پس سعی میکنم پستهای قبلیتو کم کم کاملشون کنم .

اولین روزی که وبلاگت استارت خورد 24آذر 90 بود که اونموقع 2 ماهه بودی  دلبندم )

 

thank-you-013.gif

جداٌ با داشتن اینترنت چه قدر همه چی  راحت  و آسون  در دسترسمونه   هوراتشویقهوراتشویق

 

  و اما عکسهای خوشگل و شیرین کاریهای  فسقلی  خوشمزه ی خودم 

 

 ماشین بازی 

 

این هم کار جدیدته 

 

میگی مامان نشیم  تسه هشتم  ( تشنه هستم ) آب می خواد ؟ آبین آب می خواد.مامانی هم بهتون آب می دم  یه قلپ می خوری و لی برق چشمهای شیطونت یه چیز دیگه می گن

و اما...

بعد از کسری از ثانیه ماشینهاتو میندازی توش  ودر همون حال به خودت میگی مامان نالاحت میشه دعبا می کنه  آبین  گیه می کنه  نکن نکن 

خوب پسر شیطونم ، من با شما چه کنم ؟   متفکر

  

آقای خوش تیپ ، کو آفتاب ؟...


 یه روز اومدیم چندتا در قابلمه و ظروف پلاستیکی با شکلهای هندسی مختلف جمع کردیم و قلشون می دادیم  آروین جون بهت گفتم چیزهای گرد راحت تر می چرخند و قل می خورند برای همین چرخ ماشینها همشون گردند . 

ببین چطور با شوق  و ذوق بسیار داری می گی  :مثه همین همییییییییییییییینه 

 وقتی یه چیزی  دستت میدییم ویا شما می خوای  چیزی بهمون بدی  می گی می شی ( مرسی )

 این مییییییییییییییشی اینقدر کشیده میشه تا اون چیز دستمون برسه بغل

 آروین کوچولو پسر نقاش  ، هنرمند کوچولوی من 

 

تا میومدم فرچه  یا قلم مو رو ازت بگیرم می گفتی مامان نکن شی کار می کنی فقد (فقط ) نیگا کن .

چشم عزیزم هر چی شما بگید ماچ

 

  الهی قربون دستهای کوچول موچولوی تپلیت بشم من 

 

بابایی هم صورتتو نقاشی کرد قهقهه

 

واااااااااااااااااای چه شاهکاریییییییییییییییییتشویق

چه خوشمل شدی ؟ 

 وقتی می گم شما بااااااااااااااااااااهوشی الکی نگفتم 

 اینو دستت گرفتی می گی مامان ا(o)  می گم آره  می گی گلده ( گرده ) می گم بله گرده می گی مث  ویلژ ( wheels ) می گم آره عزییییییییییییییییزم آفرین بعدش گفتی این ژیلوهه( 0  ، zero ) 

یعنی باید درسته بگیرمت  بخورمت   تا می تونست بابایی ماچت کرد و  لپهات سرخه سرخ شد

بابایی می گه اینهارو تو وبش ننویس

 سوالمتفکر

 بازی باصدا ها رو هم خیلی دوست داری  این بازی همیشگیمونه .

یه چند تا وسیله  از جنسهای مختلف می یاریم و میبینی هر کدوم صداهای مختلفی داره و میشه یه کم  هم بهشون ریتم داد چشمک

 تو برای مامانی آهنگ می زنی و من هم برات می خونمقلب

 

 یه پسر دارم   شاه نداله 

صورتی داره    ماه نداله 

 از خوشگلی     تاه نداله 

 به کسکسونش   نیمیدن

به راهه دورش     نیمیدن

به کسی میدم    کش باشه

پیرهن تنش            اتطش باشه

شاه میاد           بالشتلش شاهها دولو بلش

 

واسه دختر            کوچیک کوچیک ( به اینجا که می رسی چشمهاتو ریز  سرتو کج و خندون می گی   کوچیک کوچیک 

                                   آیا بدن آیا بدن 

 

 

باز یه جا آب دیدی ،  نتونستی خودتو کنترل کنی متفکر

 چند بار از روی برگ های خشک رد شدیم خیلی از  صدای خش خششون  خوشت اومد

 دیگه ول کن نبودی ...

 

 

 

 

آسمون پر بود از ابرهای سیاه  جند قطره بارون رو صورتت چکید و  بعد چند دقیقه سیل راه افتاد شانس آوردیم نزدیک خونه بودیم وگرنه موش آبکشیده می شدیم     

این هم فیگور جدیدته ماچبغل

 

 

 پسر باهوش و بازیگوشم  دیگه مدام ازمون می پرسی این چیه ؟  اون چیه  ؟ این کیه ؟  این کجاست  ؟ 

هر کاری  داری میکنی دوست داری بهت توجه کنیم  می گی بابا نیگا کن مامان نیگا کن  .مدام چشمات به صورت منو بابا ، سرت اینورو اونور می چرخه  ببینی آیا  داریم نگاهت میکنیم یا نه ؟ 

 

قند تو قندونه من همیشه خندون بمون 

 

 

اینجا داری با  من  و مامان فاطی مهربون شنگول و منگولو  و بازی می کنی

  بهت گفتم تو منگول باش مامان فاطی حبه انگور منم گرگ 

گفتی  : نه مامااان  شی می گی  بعد صداتو کلفت کردی گفتی  : من گلدم قلب

 ورزشکاره  خوش تیپ ،  خوش استیل خوش مرام که می گن ایشووووووووووونه 

 

 

 چه نقاشی راحت و دلچسبه با این مداد رنگی های کلفت و قلنبه 

 

 

 

  اییییییییییییییی جوووووووووونم نوش جوووووووووونت 

 سیسم ( sesame) بخولم با نون  گاهی هم میگی کندد (konded )بخولم 

 

 

 

 

animated gifs of babies- baby write using pencil

 

 

 

 

 

  چند وقته پیش رفته بودیم باغ هندوانه  دایی شهرام  (دایی مامانی ) تا حالا اینهمه هندوانه یه جا ندیده بودی از ته دل جیغ می زدی و ذوق می کردی  و داد میزدی داهی شههام   ، واتلملوووووووووون 

این واتل ملوووووووون همممممممممممممممممه واتل ملوووووووووووووووووووووونند  و وسط اونها می دویدی هی زمین می خودی ولی باز ول کن نبودی 

 هر وقت هندوانه می خریم می گی ماله داهییییییییییییی شهامه 

اینم یه جور هندونه خوردنته 


      

 

این  همون بازی تغییر یافته  آروین بپر

 الان می گی  : بپر مامان ( بدون مکس ) خودتو پرت می کنی رو مامان   

 

اینقدر صورتت تو این لحظه شیرین و با مزه میشه که  گفتم هر جور شد حتی اگه منجر به شکستن دوربینمون هم بشه باید ازت عکس بگیرم  ( دور از چشم بابایی ) چشمک


 

 

 عزیزم ببین چه جور خوشدل لالا کردی 


این هم از ورزش صبحگاهی  که اکثرا ظهر گاهی میشه 

یک  که میگم دستها بالا 

دو که میگم دستها پایین 

سه که میگم دستها عقب 

چهار که میگم دستها کمر 

حالا بشین پاشو بخند دستهاتو وا کنو ببند http://www.khavaranshop.com/


http://www.khavaranshop.com/ http://www.khavaranshop.com/http://www.khavaranshop.com/

 http://www.khavaranshop.com/

 آروین جون مشغول کمک به مامانی

آخ که چقد ماهییییییییییییییییییییییییییی  

  http://fantasyflash.ru/anime/sweet/image/sw66.gif

مرسییییییییییییییییی پسر عزیز و مهربونم

 

وقتی بابا  از بیرون  می یاد خونه تا  زنگ می زنه بدو  می ری سمت در  می گی: بذال باز کنن ( باز کنم ) ببینم بابا چی خلیده یه روز بابا چیزی برات نخریده بود  البته من گفتم که نخره می خواستم خودم برات فرنی درست کنم

نایلون های بابا رو باز کردی دیدی چیزی برای شما نیست شروع کردی به گریه می گفتی آربین دنت می خواد ببسی خوب بله ( خوشمزه )  می خواد  هیشی نخولدم  بابا که دلش برات کباب شده بود دلش طاقت نیاورد  زودی تو رو تو کالسکت گذاشت و با هم رفتید برات قاقا قونوچه خرید .

امان از دست تو آروین شکمو  اگه تو هیچی نخوردی  میشه بگی این کپلیهات از کجا سبز شدن ؟ تعجبسوالمتفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مامان برديا
6 شهریور 92 9:49
فداي تو گل پسر باهوش وخوشگل و ناز.همه اينا نشون دهنده يه آينده روشنه برات انشاا... عزيزم


ممنووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووونم . ایشالله همینطور که می گید بشههههههههه
مامان پندار
6 شهریور 92 14:31
عزیزم..... جونم پسرک باهوش و شیرین زبون ......
عکسهاش روی تردمیل خیلی خوشگلو با مزه اس..... از طرف من یه ماچ گنده لطفاً


مرسییییییییییییی گلم .چشمهاتون زیباااااااااااان . شما هم پندارجونمونو ببووووووووووووسید اون هم از نوع گندش
مریم ( مامان آرین )
6 شهریور 92 15:07
سلام ... هزار ماشالا پسرت خیلی خوشگل و نازه
اگه دوست داری تبادل لینک کنیم ؟؟؟



سلام عزیزم
مرسی ازتون با کمال میل ما هم بهتون پیوستیم
عمه راضی
6 شهریور 92 23:25
الهی فدای خنده هات بشه عمه انشاالله همیشه همینطور شاد و پر نشاط باشی عاشقتم گل خوشگل من وای که چقدر باهوش و زرنگی .مامانی واسه پسرخوشگل و نازم اسپند دود کن یادت نره


مرسییییییییییییییییی

عمه جون خوب خودمییییییییییی . به عمو ابراهیم سلام برسون دوووووووووووستون دارم

محبوبه مامان الینا
7 شهریور 92 10:28
سلام نسیم عزیز و با احساس و دوست داشتنیم
مثل همیشه خییییییییییلی قشنگ وزیبا نوشتی واقعا قلمتو دوست دارم دلیلش هم فقط اینه که از ته دل و با احساس کامل مینویسی عزیزم موفق باشید دوستت دارم آروین تپلی ناز و شیرین زبون باهوشم
آفرین پسر زرنگ که اینقدر خوب انگلیسی بلدی
ای جونم ورزشکار هم هستی
قربون گل پسر که تو کار خونه با مامان نسیم کمک میکنه


مرسییییییییییییییییی محبوبه جون
دوست بسیار بسیار عزیزم شما همیشه بهمون بی نهایت لطف دارید و با کامنت های زیباتون همیشه دلشادمون می کنید . خیلی دوستون دارم و براتون همیشه از ته دل بهترینها رو آرزو می کنم .الینا جونو ببوسید

محبوبه مامان الینا
7 شهریور 92 10:30
راستی نسیم جون اون تی که واسه لمینتت استفاده میکنی راضی هستی ازش؟ اسم خاصی داره؟


آره عزیزم خیلی خوبه. اسم خاصی نداره چند جور تو بازاره تک موتوره و دو موتوره یکیش بدنه داخلیش پلاستیکیه و اون یکی فلزی که حتما فلزیشو بگیر چون نمیشکنه و قدرت آبگیریش هم بالاتره.
مامان مهرسام
7 شهریور 92 11:04
سلام و صد تا سلام به روی ماه آروین خوشکلم همه هنر مندیات و همه عکسای خوشکلی که مامان نسیم انداخته یه طرف اون عکس که خوشگل لالا کردی و عکسی که پستونک می خوری یه طرف
البته از متن زیبایی هم که مامان نسیم اولش نوشته نمی شه گذشت کلا بخورمت من تو رو آروین جونم هممون راحت بشیم


سلام به روی ماهتون خاله گلی مهربووووووون
چشمهات خوشگلو ماهه .مییییییییییییییییییییییییییییییییییشیییییییییییی
دوووووووووووووووووووووووووووووشتووووووووووون داااااااااااااااااااااالم .
مامان مهرزاد
7 شهریور 92 14:05
الهی فدات خاله جون پسر باهوشی که اینقدر قشنگ نقاشی می کشه و کلمات انگلیسی می دونه و یادگرفته چرخ ماشینهاش گرده آفرین به آروین جون کتاب خون و باهوش و مامان مهربون که کمکش میکنه و همیشه براش بازیهای جالبی می کنه مطمئنا در آینده نتایج زحماتتونو می ده خیلی خوشم اومد که با وسایل ساده توآشپزخونه بهش آموزش صداو اجسامو یاد دادید و مرسی از متن های زیباتون واقعا دنیای جالبیه من هم این محیطو خیلی دوست دارم چون با مامانهای پر انرزی باابتکارات جالبشون آشنا می شم

مرسییییییییییییی عزیزم . ممنون از لطف و محبتتون شرمنده می کنی گلم .از صمیم قلب برای شما و مهرزاد جون دوست داشتنیم و همه خونواده عزیزتون بهترین لحظات رو آرزو می کنم دوستوووووووووووووون داریم.
مهسا مامان صدرا جونی
7 شهریور 92 14:07
واااااااااااااااای چقدر عکس

الان دارم میرم بیرون.سر فرصت باید بیام درست و حسابی ببینم عکسای این گل پسرو.


سلام خاله جونی . منتظرتون می موووووووووووونم
مامان آنیسا
7 شهریور 92 14:18
وااای چ روزهای خوب وقشنگ و پرکاری بوده واسه آروین جون؛ چقد بازی و شیطونی کرده و چقد چیزهای خوب و مفید یاد گرفته آفرین به آروین ورزشکار آفرین به پسر خوب و مهربون که به مامان کمک کرده آفرین به پسر باهوش و زرنگ که همه چیزو به انگلیسی میگهآفرین به مامانش که متنهای فشنگ و پر احساسو مینویسه و برات سنگ تموم میگزاره



مرسییییییییییییییی خاله جون مهربون
آفرین و هزاران آفرین به شماااااااااااااااااااااااااااااااااا که اینقده ناز و مهربووووووووووووووووووووووووونید
معراج
7 شهریور 92 14:26
سلام. اگر علاقه مند به یادگیری طراحی وب یا سئو هستید یا دوست دارید مقالات مختلف از دنیای وب را مطالعه نمایید میتوانید به سایت ما یعنی meraj-online.com مراجعه نمایید. همچنین اگر وبسایتی با موضوعات کامپیوتر،سئو،طراحی وب،برنامه نویسی،آی تی،نرم افزار و یا دارای پیجرنک 1 یا بالاتر هستید لینک خود را در قسمت نظرات اعلام نمایید. در عرض 24 ساعت یا خیلی کمتر تایید میشود. اگر هم نظر بدهید من نیز به وبلاگ شما نظر میدهم. موفق باشید.... Mww.meraj-online.com
پــــارسـ❤ـــا جــیگــر פֿـــالـــﮧ
7 شهریور 92 14:37
fadatOn beshammmm


خدااااااااااااااانکنه عزیزم
سروشی
7 شهریور 92 14:42
یه سلام آمپاسی به پسر خاله جونم که خیلی دوستش دارمو دلم براش تنگ شده

سروشی
7 شهریور 92 14:43
—-$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$


$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
-—$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$


_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$


$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
__$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$


______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
__________$(_.^._)$
___________$$$$$$

این قلب من و آروینه

قربوووووووووووووووووون قلب ماهتون



شبنم
7 شهریور 92 14:57
سلام دوستان عزیزم
این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید
هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه
http://babyclip.persianblog.ir/
باتشکر



ممنووووووووووون
الی مامی آراد
7 شهریور 92 15:01
قربونت بشم که تو هم دنت دوست داری عکسهات خیلی خوشگل شدند راست میگی مامانی منم فکر نمی کردم وبلاگ درست کردن این همه خوب باشه الان خیلی خوشحالم


ممنوووووووووووووووون خاله جون مهربووووووووووونم . خیلییییییییی خوشحالم که اینهمه دوست و خاله های مهربون دارررررم
مامان کیان
7 شهریور 92 15:11
چقدر عکس قشنگ همشونو دیدم مشخصه خیلی داره بهت خوش میگذره وقتت کاملا پر. یه زمانی هم به من بده تا بیام بخورمت ماشالله خیلی باهوشی می دونم که آینده ای درخشان پیش روته از چشمهای نافذت معلومه به امید اون روز دست مامانت درد نکنه یه مامان با احساس و کاملو و نمونه

مرسییییییییییییییییییی خاله جون مهربونم ایشاللهه همینطور که می گید بشه . برای شما خاله مهربونم همیشه وقت هست .مامانیم هم خیلیییییییییییی ازتون تشکر می کنه و میگه که ببوسمتون بووووووووووووس بووووووووووووس
محب ولایت
7 شهریور 92 15:49
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم سلام علیکم -------- *♥*♥*♥* -------- -------- *♥*♥*♥* -------- -------- *♥*♥*♥* -------- -------- *♥*♥*♥* -------- ------*♥*♥*♥*♥*♥*----- -------- *♥*♥*♥* -------- ----------- *♥* ----------- ┐──────────────────────────────────────┌ │ رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: │ │ اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است. │ │ کنز العال جلد 7، حدیث 18859 │ ┘──────────────────────────────────────└
سحر
7 شهریور 92 16:29
عشق کوچولوی منو ببین
قربونت برم که کلی هنرمندی واسه خودت
کاااش ما دختر داشتیم آروین می شد دامادمون
فدای این خنده هات که من عاشقشونم خوشتیپ من
جیگر این هیکلتو ورزشکارمن .. آدم دلش می خواد درسته قورتت بده
ماشالله خاله جوووون
ماهانم همینجوری هندونه می خوره
عاااااشقتم

وااااااااااااااااااااااااااای ای کاش
مرسیییییییییییییییییییی خاله جونی خوب من از ته دل دعا می کنم که یه نینی دخملی برام بیارررررررررررید موافقید ؟ مادر خانوم ناز و مهربونی مثه شما کمیابهها داداشیمو از طرفم ماچ بااااااااارونش کنید .
ژاله مامان آیدا
7 شهریور 92 19:32
آخ من قربون این ژستای بامزت برم آروین عزیزم.
هزار ماشااله خیلی باهوش و شیرینی.
هزار تا بوس برای آروین ملوس


ممنووووووووووووووووووووووون خاله جون گل مهربونو خوشگلم
مهسا
7 شهریور 92 20:05
سلام مامان آروین جون
نه عزیزم٬ من مامان منتظر یه فرشته کوچولو هستم.
آدرس وبلاگم رو برات گذاشتم. ممنون که راهنماییم کردی.
راستش من از اینکه آروین کوچولو اینقدر خوب زبان انگلیسی یاد گرفته حسابی ذوق زده شدم.
اسم کتاب ها و نرم افزارها و اینکه از کجا میتونم تهیه کنم رو هم بهم بدین کافیه. ایمیلم رو هم گذاشتم.
ممنونم
لپای آروین جوون رو هم از طرف من ببوس

سلام دوست عزیزم
ایشالله به سلااااااااااااامتی
مرسیییییییییییییی از لطف و مهربونیتون . به روی چشم گلم . ببخش دیر جواب دادم .آروینمون که برامون وقت آزاد نمیگذاره.
آسمونی
7 شهریور 92 20:49
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره


سلام دوست عزیزم . ببخش که دیر آپ شدم .
عکس فرش
7 شهریور 92 21:09
خاطرات خود را به فرش تبدیل کنید...
با سلام خدمت مامان و بابای گرامی...
خدا بهتون ببخشه ماشالله هزار ماشالله ...
تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون...
تحویل درب منزل
09137290912
03614456265
ایمیل


ممنوووووووون عزیزم
rira
7 شهریور 92 21:26
عزیزم پسر خیلی ماهی داری خدا حفظش کنه

اسم پسر خاله های پسر منم ارش و سروشه



ممنووووووووووووووووووون عزیزم . نظر لطفتونه گلم .
مامان محمدرضا
7 شهریور 92 21:36
مثله همیشه همه عکسهات قشنگ وجذابه نسیم جون بابایی راست می گن لطفا برای آروین باهوش اسفند دود کنید. نوشته هاتون هم خیلی پر احساس و دلنشین بود آفرین به آروین که به مامانش اینقدر تو کار خونه کمک می کنه از عکس بپر مامانش هم خیلی خوشم اومد به نظرمن هم اگه دوربین یه چیزش می شد ارزششو داشت جداً که خیلی باحوصله اید آفرین به مامان که همیشه برات چیزهای جدید وسرگرم کننده داره


ممنووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییی از لطف و محبتت . بازم نشد اون عکسی که می خوام ازش بگیرم . یه عاااااااااااااااااااااالمه بوس برای شما و محمد رضا جون مامانی




مهسا مامی کیارش
8 شهریور 92 2:07
عزیزدلم پسر باهوش و زرنگم همه کارات رو یکی یکی دیدم و خوندم آفرین به آروین خوشگل ودوست داشتنی و باهوش خودم نسیم جون خیلی خوبه که برای آروین جون وقت میذاری به تو دوستم میگن یه مامان نمونهدوستون دارم یه بوس گنده گنده پهلوونی برای آروین جوووووونم که دوسش دارم

ممنوووووووووووووووووون مهسا جونم
مرسی دوست جون مهربوووووووون گلم .این که میگم گل واقعا گلیییییییی . شرمنده می کنی کووووووووووووووووووو تا نمونه شدن . خیلی دوستون داریم . کیارش پسر نازمونو از طرفم ماچ بارونش کن .
مریم مامان عسل
8 شهریور 92 6:30
سلامممممممممم.
ای خدا نزدیکه غش کنم من با خوندن این پست و دیدن عکسای خوشمزه و ناز آروین جیگرمممم.
مامانی من عاشق پسملی شدم بدجوری. اگه گیرم بیاد کلی ماچ آبدار از اون لپای نازش میگیرم.
خوشمزه ی باهوش شکموی من. جونممممم
هزار ماشالله هزار ماشالله
من خودتو با اون واتل ملونت میخورم جیگرمممممممم.
هزار الله اکبر خیلی زرنگ و کنجکاوه این بچه. خیلی خوبه که لغات انگلیش از الان بهش یاد میدید. خودتون باهاش تمرین میکنید یا پدرش؟
معادل فارسی این لغاتی که میگه رو هم بلده؟ مثل grass, zero, wheels و...


سلااااااااااااااااام به روی ماهت
ممنوووووووووووووووووووووووون دوست جونم .مرسییییییییییییی از اینهمه احساس زیبا و مهر پاکتون نسبت به آروینم. راستش بیشتر من باهاش کار می کنم و داییش
باباش هم خیلی تشویقش می کنه
تمام کلماتی رو که میگه معادل فارسیشون رو بلده
اگه جایی مطلب انگلیسی یا فارسی و یا حتی اعداد نوشته باشه تشخیص می ده . ماشالله هزار ماشالله خیلی راغب به یادگیریه الان دیگه بشتر از من خودش می خواد انگار یه جورایی از اول ما بذرشو پاشوندیم و حالا دیگه خودشون ول کن نیستند خیلی مهمه که راه نشون داده بشه .
من تو یه مجله علمی خوندم بچه هایی که دوزبان یاد می گیرند نیم کره های مغزشون بیشتر فعالیت می کنند قدرت یادگیریشون هم بالاتر میشه و حتی در زمان پیری هم کمتر دچار آلزایمر و ... می شن
خواهرم هم همیشه آروینو مورد تحسین قرار می ده و میگه کلملات انگلیسی و فارسی رو خوب از هم تمیز می ده و قدرت یادگیرش خیلی بالاست و به شوخیو خنده میگه کاش می شد کتابهای دوره ابتدایی رو هم حفظ کنه تا اون موقع راحت شه
مامان محمدحسین
8 شهریور 92 9:26
سلام ...
وای 1000 ماشاالله به این وبلاگ جالب و پسر باهوش.
مامانی مال کدوم شهرین؟؟(البته با اجازه)



سلام دوست عزیزم
ممنون نظر لطفتونه . بابلسریم
منتظر نگاه سبز دوبارتون هستیم
مامان بهراد
8 شهریور 92 9:34
قربوووووووووون اون حرف زدنت بشه خاله......

آفرین وروجک من که به مامان نسیم کمک می کنی

عزیزم و بابت سوالی که کردید :

آره خانومی پمپرز می گیرم از داروخانه کاسپین 62تاییش رو 69هزار تومن می خرم

البته الان 3ماهه که اینجا میارن قبلا از بابل می گرفتم و الان دیگه راحت شدم به خدا.....


مرسیییییییییییییییییییییییی عزیزم .ممنون از لطفت دوست جون مهربونم .بهراد گلمو ببوس که دلم برلش یه ذره شده

مریم--------❤
8 شهریور 92 13:04
سلام عزیزم
کدش و بزار تو اسپکریت ها نمیدونم چرا برات کار نمیکنه


ممنووووووووون عزیزم .منم نمی دونم چرا؟
مامان بردیا
8 شهریور 92 14:12
ایــــــــــــ از دست شما مامان جون مهربون آروین
بازم که اینهمه عکسای خوشگل و ناز آروین جونو گذاشتی نمی گید این آروین توپولوی باهموش ما چشم می خوره؟ بابایی راست میگن ماشالله هزار ماشالله هزار الله اکبر من زدم به تخته شما هم لطفکنید حتما اسپند دود کنیدالهی بمیرم چجور با چه ذوقی حتما نایلونهارو باز کرده دیده هیچی براش خریده نشده .نسیم جون خیلی باحال مینویسی مرده بودم ازخنده راست هم می گین این کپلیهاش از کجا سبز شده ؟

سلام عزیز دلم .مرسی از محبتت . امان از دست این فسقلی ها با کارهای با نمکشوون . قربوووووووووون دوست گل مهربونم که همیشه بهمون اینهمه لطف داره
سارا مامانی شیدا
8 شهریور 92 18:38
سلام دوست خوبم
از اینکه به وبلاگ دختر کوچولوی من سر زدی ممنونم
هزار ماشااله پسر خوشگل و خوش تیپ و شیرین زبونی دارید خدا حفظش کنه
امیدوارم دوستای خوبی باهم باشیم ما هم با افتخار لینکتون میکنیم


سلام به روی ماه مامان گلی و فرشته نازش
مرسی از لطف و مهربونیت خواهش میکنم دوست عزیزم ممنون که پیشمون اومدید . ایشالله که همینطوره . دختر نازمو از طرفم ببوسیدش .
مرجان مامان آران
8 شهریور 92 21:17
قربونت برم عزیز دلممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممم پسر خوشگل خوشتیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ باهوشششششش
ماشالا به جونت عزیزممممممممم

بوسسسس برای مامان مهربون و خوب و پسر دوست داشتنییییی


خدا نکنه خاله جوووووووووووووووووووووووووون مهربوووووووووونم . خیلی دوستون داریم خیلی خیلی
هم شما رو هم آران جون که فکر میکنیم داداشی ماست و هم باران جون نازنازیمونو .
بهار مامانه برسام
9 شهریور 92 5:21
جونم ناناز پسری ماشالله
هزارماشالله به این پسر ناز و ملوس
مامانی مهربونش برا گل پسری اسپند دود کن
خدا حفظش کنه
خانمی ممنون از لطفتون که به ما سر زدی و ممنون از محبتتون نسبت به برسام
خدا همه ی نی نی ناز رو در پناه خودش حفظ و عاقبت به خیر کنه
براتون از صمیم قلب بهترین ها رو آرزومندم

ممنووووووووووووووووووون عزیزم . مرسی از اینکه شما هم اومدید پیشمون کلی سرافرازمون کردید . مرسی از دعای پر مهرتون . ما هم صمیمانه براتون بهنرین ها رو آرزو می کنیم . برسام جونمونو از طرفم ماچ بارونش کنید . ببخشید که دیر جواب دادم . آروین خانه دیگه نمیشه تا بیداره سمت نت رفت .
يه مامان
9 شهریور 92 11:05
اي جونممممم عسلمممممم

عاشقت شدم خوشتيب خان


مرسیییییییییییییییییی خاله مهربوووووووووووونم
مامان بردیا
9 شهریور 92 12:01
هزار ماشالله به آروین جون باهوش
نسیم جون دیدی چقد گل پسری آقاست و چجور داره مثل یه قهرمان به مادرش کمک میکنه ... آخی بگردم ببینن چطور داره به زحمت تشک مبلو سر جاش می گذاره . آفرین به مامان نمونه چون شما، که داره از حالا به پسرش کمک کردن تو خونه رو آموزش میده . بازیهاتون هم خیلی جالب و آموزنده هست با اجازتون ما هم بکار می بریم ممنون از متن زیبا و پر احساستون من هم همیشه همین احساس و به دوستهای خوب نی نی وبلاگیم دارم و دلم براشون تنگ میشه و دوست دارم بیام دوستهام و نی نی های عزیز و ببینم. نسیم جون اون عکسی که آروین داره نقاشی می کنه یه میمونه قرمزه رو میشه بگی از کجا خریدی ؟ پسر خوشگلتون و ببوس



ممنوووووووووووووووووون عزیزم . مرسی ازلطفت شرمنده می کنی دوست گلم خیلی خیلی خوشحالم که یه دوست خوب عزیزی پر احساسی مثه شما دارم . ممنون از همه لطف و مهربونیت
قابلتو نداره عزیزم . راستش میمون قرمزه یه پشتی دومنظورست هم به صورت پشتیه و هم بصورت یه تشک خواب

از ایران نخریدمش درست کردنش خیلی راحته ولی اگبخواین بخرید می تونید از فروشگاه لوازم
mothercare تهیه کنید . یه عاااااااالمه بوس واسه دوست گلم و پسر نازملوسش
عمه ثمینا
9 شهریور 92 20:33
سلااااااام جیگری من خوبی خوشگله؟دل ما رو که تو با این عکسای قشنگت میبری فسقل خان انشاالله که همیشه تو زندگیت بخندی مثل عکسای نازت که ما هم با دیدن خنده هات میخندیدم


سلااااااام عمه جوووووووووووووووووووووووووونی . میشیییییییییییییییییییی
ایشالله .قلبوووووووووون عمه مهلبووووووووووووونم . به عمو داود جونم سلام بلسووووون
مامان مهرناز
9 شهریور 92 23:15
مثله همیشه پستهای مامان پراز عکسها و کارهای قشنگ آروین جون
عالی بود ... نسیم جون برای این پسر خوشجل و زلنگ اسفند یادت نره


ممنوووووووووووووووون مهرناز جون نظر لطفته عزیزم به روی چشم عزیییییییییزم
فاطمه
9 شهریور 92 23:20
سلام مامانی و پسر ناز
خدا پسر خوشگل و باهوشتون رو براتون حفظ کنه خوش به سعادت آروین جون که مامان فعال و خوش ابتکاری داره ان شاء الله سبزبختیشون رو ببینین"الهی آمین"



ممنوووووووووووووووون دوست عزیزم. نظر لطفتونه گلم . مرسی از دعای زیباتون . ایشاااااااااااااااااااااالله
مائده(ني ني بوس)
9 شهریور 92 23:33
وااااااي چه بلايي شده اين پسمليخوشبحال ماماني كه انقدر تو كمكش ميكني.راستي مدل خوابينتتم مثل سارينا كوچوچولوي منه ها

هم بلا و هم خیلی بازیگوش شده .
سارینا جون فرشته نازمو از طرفم ببوس . خیلی دوسش دارم
شبکه اجتماعی کلوپی ها
9 شهریور 92 23:44
شبکه اجتماعي کلوبي ها راه اندازي شد با جديدترين امکانات عضو شويد به و به جمع همشهری های خود بپیوندید www.cloobiha.com
مامان کیاراد(آرزو)
10 شهریور 92 9:24
وای مامانی خوش بحالتون همچین عزیزی دارین،آدم میخوادسرتاپاشوببوسه،خیلی دوسش دارمحتما واسش اسپند دود کنید


مرسیییییییییییی
آرزو جون نظر لطفته دوست جون مهربونم .قربووووووووون قلب مهربونت شما هم کیارد جون نازمو ببوسید . بووووووووووووووووس بووووووووووووووس
مامان رهام جونی
10 شهریور 92 9:25
الهی قربونت برم چقده تونازو جیگریفدای باهوشیوزرنگیت گلم


میشیییییییییییییییییی . خدا نکنه خاله جون مهربوووووووووووونم
خاله هدی
10 شهریور 92 9:41
عزیز دلم پسملی چقد تو ناز و خوشملی ایشالله 100 ساله شی خوردنیی ادم دلش میخواد بخوردت


میشییییییییییییییییییییییی . بوووووووووووش بووووووووووووووش بوش
مامان آيسو وآيسا
10 شهریور 92 12:44
چه گل پسري
عاشق حرف زدن هاشم...
ماماني تو كار خونه ديگه دستيار داري خوش به حالت شده آره
خيلي پستهاي خوشگل وكامل و قشنگ ميزاري نسيم جووون
ببوس گل پسر ناززززتو از طرف ما


مرسیییییییییییییی عزیزم نظر لطفته دوست جون گلم . آره همینطوره همیشه تو این کارها پیش قدمه
شما هم فرشته های نازمونو از طرفم ببوسید .

مامانی امیر صادق
10 شهریور 92 14:59
اروین جان خیلی عزیزی
به وب گل پسری منم سر بزنید

مرسیییییییییییی عزیزم . حتما با کمال میل
مامی یلدا وسروش
10 شهریور 92 16:15
هزار ماشالله به این خوشگل پسره دوستداشتنیه شکمون.

خوب مامانی گل پسرمون ورزشکاره دیگه بایدم دنت بخوره وگرنه وزن کم میکنه اونوقت نمیتونه تو مسایقه اول بشه. نوش جونت عزیز خاله


میشیییییییییییییییییییی خاله جونیم . من هم همینو می گم شما یه چیزبه مامانیم بگید . دووووووووشتون دالم یه عااااااااااااااااااااااااااالمه بوووووووووووووووش
leila
10 شهریور 92 16:18
azizam che axae ghashangi .


mibosametgole khale


میشیییییییییییییییییییییییی خاله دون مهلبووووووووووووووونم
هانیه
11 شهریور 92 13:38
سلام عزیزم واااااااااااای چه نینی نازی داریییییییی من که همش عکساشو دیدم دلم غش رفت براش خیلی پسر باهوشهههههههههههههههههه و بانمکهههههههههههههههه با اون خنده های شیرینش خوشحال میشم به وب دختر منم سر بزنی






ممنوووووووووووووون دوست عزیز و مهربونم نظر لطفته . با کمال میل ما هم بهتون می پیوندیم



مامان جونی آدرستونو نگذاشتید . منتظر حضور دوبارتون هستیماااااااااااااااا
مرجان مامان آران
11 شهریور 92 14:00
ای جانم عزیز دلممممممممممممممممممممم

پرنس کوچولوی نازززززززززززم فرشته خوشگل باهوش خوردنیم خیلی مااااااااااااااااااااااااااااااااااهی خیلی دوووووووووووووووووووست دارم خدا حفظت کنه




قربون عکسای خوشگل تو پسر خوش تیپپپپپ و خوش هیکل و بامزه .از دیدن عکسها تو که سیر نمیشم . قربون دنت خواستنت .قربوووووووووووون زیلو گفتنت .ایشالاهمیشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خندون باشیییییییییییییییییی



مرسیییییییییییییییییی عزیزم

ممنوووووووووووووون از احساس خوشگلت قربوووووووووووووون قلب مهربونت دوست جون عزیییییییییییییییزم . خیلی دوست دارم چون خیلی ماهی خیلی مهربونی . آران جون عسلمو ببوس . مواظب خودت و فرشته تو راهی باش یههههههههههههه عالمه بووووووووووووووووس واسه دوست گلم و پسرناز و ملوسم

مامان پریسا
11 شهریور 92 19:41
من فدای این گل پسر بشم که اینقدر اقا شده ماشا.. الهی فدای زیلو گفتنت خوردنیه من
چقدر بهت داره خوش میگذره همش خندون باشی
وای آروین جونم چقدر زود داره بزرگ میشه فداش شم
دیگه چیزی به تولد 2 سالگیت نمونده داری کم کم مرد میشی .به مامانت هم که کمک می کنی الهی قربونت که دنت می خوای و اونجور لج می گیری و گریه می کنی .



خدا نکنه عزززززززیزم .مرسیییییییییییییییی عزیزم از لطف محبت بسیااااااااااااارت . دوووووووووووووووست داریم عزیییییییییییییزم
مامان پریسا
11 شهریور 92 19:42
عزیزم خصوصی داری
آسمونی ها
14 شهریور 92 12:21
قربون تو پسر برم من که شاه نداره!!!

خیلی عسلی میدونستی؟

دلم میخواد بیام و اون لپ های گوشتالو رو گاز بزنم بخورم ... وای
آروین گلی خیلی مامانی باسلیقه ای داری ها ... قدرشو بدون پسری


سلام دوست جون عزیزم
مرسیییییییییییی از لطف و مهربوووووونیت . دلمون برلت تنگ شده بووووووووووووود ممنون گل خوشگلم نظر لطفته .می بوووووووووووووووسمت عزیزدلم