آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

مادرم ، شاخه گل باغ بلور روزت مبارک

1392/2/9 4:13
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

 مادر ای مادر خوبم          

                                                      مادر ای آئینه عشق و امیدم

    هر گل سرخ که در باغچه خندد

                                                                 حالت روی تو دارد

هر گل یاس ؛ که رقصنده به  آهنگ نسیم است

                                                    اثر از بوی تو دارد

بی تو خود باخته ای خاک نشین ؛‌ نقش بر آبم

                                 دست افشانده ز جان ؛ در پی تو پا به رکابم

  

 

مامان شهربانو ( مامان بزرگ مامان نسیمم )

               

 مامان فاطمه جونم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مامان معصوم جونم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مامان نسیم  مهربون خودم 

    عشقت جاوادانه است در قلبم                                                                        مادرم 

 

مادر مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است.                                                       

                                                        روزت مبارك 

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

مامان آنیسا
8 اردیبهشت 92 14:46
مامان مهربون پیشاپیش روزت مبارک







مرسیییییییییییی دوست عزیزم . همینطور من هم به شما مامان خانمیه گل مهربون تبریک میگم
مامانی
8 اردیبهشت 92 16:40
الهییییییییی چه قشنگ و زیبا همه چی به تصویر کشیدید عزیزم پیشاپیش روز مادر و به شما و همه مادرهای دنیا تبریک عرض می کنم خدا براتون همشون و صحیحو سلامت نگه داره مامان بزرگتون خیلی مهربون و دوست داشتنیند می بوسمتون


مرسیییییییییی عزیزم . محبت دارید . من هم روز مادر و بهتون تبریک میگم .
مامان مازیار
8 اردیبهشت 92 17:26
عزییییییییییییییییزم روزتون رو پیشاپیش به شما که یه مادر نمونه و خلاق و با حوصله و هنرمندید تبریک می گم . آروین جون نازم فرشته کوچلوی ملوس روببوسید

هزاران گل به زیر پای همه مادران دوست داشتنی همچون شما


وااااااااااااااااااااااااای مرسی از اینهمه لطف و مهربونی . خودتون ماشالله گلید . من هم پیشاپیش این روز و به شما و همه مامانهای دنیاکه دلهاشون سرشار از عشق و محبت تبریک میگم .
مامان فاطمه
8 اردیبهشت 92 20:23
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت,رحمت و عزت می طلبم.

روز زن و روز مادر رو بهتون تبریک می گم . خدا شما رو برای آروین جون نگه داره و مادرتون و ماد شوهر و مادر بزرگتون رو براتون حفظ کنه .



دوست عزیزم منم پیشاپیش روز مادر و زن رو بهتون تبریک می گم و براتون بهترین ها رو می خوام
خاله پرهام
8 اردیبهشت 92 21:25
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت,رحمت و عزت می طلبم.
روز مادر را صمیمانه به شما و مادر گرامیاتان تبریک می گم . تنتون سلامت و دلهاتون شاد باشه


ممنون دوست خوبم . من هم ای روز رو پیشاپیش بهتون تبریک و شادباش می گم
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 2:14
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند .

فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک

خدا سایه پرمهر مامانتون رو از سرتون کم نکنه و سایه شما رو هم از سر آروین جون " الهی آمین "


مرسیییییییییییییی عزیزم . ایشالله
دوستون داریم و عاشق قلبهای مهربونتونیم

مرجان مامان آران
9 اردیبهشت 92 2:18
ايشالا خدا سايه مادر مهربونتونو حفظ كنه عزيزمممم

روز مادر پيشاپيش مبارككككككككك مهربونمممممم

خدا سايه شماهم از سر پسرخوشگلمو كم نكنهههههه




ممنووووووووووووووووون دوست گلم . من هم بهترین هارو برای شما و همه خانوادتون آرزو مندم .


مادری
9 اردیبهشت 92 4:04
__ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶


این شاخه گل تقدیم به مامان نسیم که خیلی دوستش دارم
این روز و من هم پیشاپیش به همه مادرها تبریک می گم



ممنون از هدیه زیباتون . می بوسمتون و بهتون تبریک می گم
محبوبه مامان الینا
9 اردیبهشت 92 9:11
روووووووووووووووز مادر مبارک


میسییییییییییییییییییی خاله جونم . روز شما هم مبارک
آسمونی ها
9 اردیبهشت 92 11:18
دوست گلم
مامانی مهربون
روزت مبارک


رمز رو خصوصی برات فرستادم


ممنون دوست بسیار عزییییییییییییییزم . روزت مبارک
مامان آروین (مریم)
9 اردیبهشت 92 12:41
مادرهای مهربان روزتان مبارک .....
آروین جونم ، الهی به حرمت فاطمه زهرا(س) ، سایه سلامتی مامان های مهربونت بالای سرت باشن و شاهد phd گرفتنت ، دامادیت ، بچه دار شدنت و ..... را ببینند ......
نمیتونم هدیه مادی براتون بفرستم اما این سه شاخه گل با عشق تقدیم شما میکنم و از دور دستهاتون رو میبوسم ...
یه هم برای آروین جون


ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووون دوست و خواهر بسیار عزیزم.مرسی از دعای قشنگتون . عاشق قلب پاک و مهربونتونم . روی ماهتونو می بوسم و همیشه و همه جا بهترین هارو براتون آرزو می کنم . روز مادر به شما و همه مادرهایی که دلشون پااااااااااااااااااک و قلبشون مملو از شادی و عشقه و عاری از حسادت و چشم تنگیست مبارک
مامان آروين
9 اردیبهشت 92 13:26
سلام عزيزم عكساى قشنگى از مادران بزرگوار و عزيزتون گذاشتيد ايشالا سايشون هميشه بالا سرتون باشه من هم روز مادرو پيشاپيش به شما مادر مهربون تبريك ميگم ايشالا هميشه سايه پر مهرتون بالا سر آدروين جون باشه


سلام به روی ماه شما و گل پسریتون . ممنون دوست عزیزو نازم .من هم این روز رو به شما مامان دلسوز و نازنین تبریک می گم .من هم خالصانه برای شما و خونواده عزیز و خوبتون آرزوی سلامت و تندرستی و خوشبختی دارم . آروین جونم
رو حتما از طرف خاله نسیمش ببوسید
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 15:00
وای چه حس شیرینی بهم دادی با این همه عکس مادر




مرسیییییییییییییییی عزیزم . بهتون تبریک می گم .

سروووووووشیم و ببوسید
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 15:19
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادر . . .

که مهرش تا ابد در دلها جای دارد . . .


روزت مبارک عزیزم




ممنووووووووووون عزیزم . روزتون مبارک گلم
عمو داود
9 اردیبهشت 92 15:54
سلاااام تپلی عمو.خیلی وقته ندیدمت بزرگ شدی ماشاءلله وحتما حسابی هم شیطون شدی.میبینم که واکسن زدی دیگه بزرگ شدی مرد شدی آفرین.می بوسمت


مرسییییییییی عمو جون مهربوووووونم . آروین نگو بلا بگووووووووووووووو . باز هم منتظر نظرهای خوشملتون هستما . عمه ثمینا مو ببوسید
الی مامی آراد
9 اردیبهشت 92 17:13
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا

مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست

قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد

مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا

آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

عزیزم روزت پیشاپیش مبارک



مرسییییییی دوست خوب و عزیزم . من هم این روز باشکوه رو به شما مامان گل و مهربون و خوش قلبو نازنین تبریک میگم .
لیلا
9 اردیبهشت 92 17:21
روزت مبارک عزیزم.....می بوسم روی ماهت رو عزیزم....فدات شم...


ممنون دوست گلم . خدا نکنه عزیزم . من هم بهتون تبریک میگم . یه عاااااااااااااااالمه بوس نثار شما که ازنین و عزیزترینی .
عمه اهورا
9 اردیبهشت 92 18:01
خانمی بهتون این روز رو پیشاپیش تبریک میگم .
خدا هزاران سال سایه پر مهرتونو رو سر آروین جون باشه چه ایده قشنگی که اینجور عکسهارو گذاشتید پسملی نازنینو ببوسید



ممنون عزیزم . نظر لطفتونه . مرسی از دعای قشنگتون .روی ماهتونو می بوسم و برای شما و همه کسایی که دوستشون دارید آرزوی سلامتی و کامروایی و خوشبختی دارم .
لاله
9 اردیبهشت 92 18:07
سلام نسیم جونم جلو جلو این روز عزیزو بهت و مامان خوبت و مادر شوشوت تبریک میگم . همیشه برقرار و پاینده باشی
آروین کلوچه شیرینم رو ماچش کن.دلم براش خیلی تنگیده . بوس بوس بوس به لپهای دوست خوووووووووووووووبم


وااااااای لاله جون چطوری عزیزم . دلم برات تنگ شده بود . ممنون ازت .من هم بهت و مامانت و خواهرهای گلت تبریک می گم . بووووووووووس بوووووس
خاله پارسا
9 اردیبهشت 92 18:16
عزیزن همیشه از خوندن مطالب وبتون لذت می برم و از کارهایی که برای گل پسلی می کنید همیشه درس می گیرم . افرین به شما . البته اینو حتما از مادر عزیزتون دارید چون گفتید که ایشون مدرس برتر بودند مامان نسیم روزتونو پیشاپیش به شما و همه مادرها تبریک می گم یه سبد گل تقدیم به شما مادر دلسوز و ناز


ممنووووووووووووووون عزیزم . نظر لطفتونه شرمنده می کنید . همینطوره من هرچه دارم از مادرمه.همیشه و همه جا حتی موقعی که یه بچه محصل ابتدایی بودم از اینکه مادرم یک معلم نمونه و مهربونه مغرور بودم و به خودم می بالیدم .من هم روزتون و بهتون تبریک می گم و می بوسمتون دوست گلم.
مامان مهرزاد جان
10 اردیبهشت 92 10:33
سلام
روز مادر پیشاپیش مبارک
خاله جون خیلی وقته به مهرزاد سر نزدید؟


سلام دوست خوبم . روز شما هم مبارک باشه . حتما گلم . همین الانه اومدم پیشتون. یه عالمه بووووووووووووووس
مامان آویسا
10 اردیبهشت 92 15:54
دوست خوبم روز مادر مبارک


ممنون عزیزم . روز شما هم مبارک مامانی دوست داشتنی و مهربون
خاله زهرا
10 اردیبهشت 92 22:32
تورا دوست دارم چون آّ ب روان مادر

روز مادر رو به شما مامان عزیز و هنر مند تبریک میگم . چه پست قشنگی گذاشتید...... خیلی حستون رو دوست داشتم ...... آروین به داشتن مادری همچون شما به خود خواهد بالید......



ممنون از اینهمه مهربونی . دوستتون داریم.روی ماهتونو می بوسیم
خاله زهرا
10 اردیبهشت 92 22:33



ممنون دوستم
خاله زهرا
10 اردیبهشت 92 22:34

نسیم جون ین گلها عشقانه تقدیم شما


واااااااااااای مرسی از لطفت عزیزم
خاله الیسا
10 اردیبهشت 92 22:54

روز مادر مبارک

1000 ماشالله پسرتون خیلی خوشگل و جذابه
به مب دختری ما هم سر بزنید


ممنوووووووووون عزیزم . با کمال میل
مرجان مامان آران
11 اردیبهشت 92 2:34
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


ممنون عزیزم . روز مادر رو به شما مامان ناز و مهربون تبریک میگم .آران جونو ببوسید
مامان رادین
11 اردیبهشت 92 13:21
مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق

روزت مبارک


مرسیییییییی گل مهربونم . روز مادر برشما مادر دلسوز و مهربون هم مبارک باشه
خاله مازیار
11 اردیبهشت 92 15:14
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است
مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است
فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب
کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است
نسیم مامانی روزتون مبارک . خداوند رحمان حافظ شما و خانواده عزیزتون باشه



ممنون عزززیزم . تبریک و 1000 تبریک به شما
خاله آمتیس
11 اردیبهشت 92 15:17
به به به چه عکسهای رمانتیک و جالب و زیبایییییییییییییی . مرسی ابتکار
مرسی از شعر زیبا
روزتون مبارک


ممنون دوستم . روز مادررو بهتون تبریک می گم
lمامانی
11 اردیبهشت 92 15:30
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست
مادر ای والاترین رویا ی عشق
مادر ای دلوا پس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتا ی من
اولین و آخرین معنای عشق ......




مرسیییییییییییی عزیزم . روزتون مبارک و سایه پر مهرتون همیشه رو سر خانواده عزیزتون
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:33
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



ممنون عزیز مهربونم . من هم صمیمانه روزتون رو تبریک می گم.
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 18:50
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

مامانی عزیز رورت مبارک



ممنوووووووووون عزیزم
همینطور برا شما روزتون مبارک
مامان آروین (مریم)
12 اردیبهشت 92 9:37
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد اما تو میسوزی تا بسازی ، ....... با سپاس و عرض تبریک فراوان روز معلم به شما و خانواده محترمتان مخصوصا مامان جون مهربونتون ..............






ممنون عزیییییییزم مرسی از لطفتون


madari
13 اردیبهشت 92 17:34


zende o payande bashid


مرسیییییییییییییییییی
مامان مهبد
13 اردیبهشت 92 17:47
روز مادر مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک


ممووووووووووووون .این روزو به شما هم تبریک می گم
مامان آرشام
13 اردیبهشت 92 18:27
روز معلم رو به شما مادر خوب و مهربون و مادر و مادر شوهر و همه مادرهای خوب ایران زمین تبریک و تهنیت عرض می کنم. گل پسلی رو ماچش کنید


ممنوووووووووووووووووووووون . حتما گلم
مامان آرشام
13 اردیبهشت 92 18:29
عزیز دلم روز مادر رو به شما تبریک می گم امیدوارم اروین جون زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه
به مادر و مادر شوهر بزرگوارتون هم از طرفم تبریک بگید
آروین جون پسملی شیرین و خوش زبونم رو ماچش کنید


مرسیییییییییییییییییی دوست خوب و عزیزم
shima
16 اردیبهشت 92 13:00
روز مامان به همه مامانها مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک


مرسی شیما جونم
مامان ابولفضل
16 اردیبهشت 92 15:37
وبلاگ آروين جون خيلي جالبه و من هميشه از خوندن مطالبش لذت ميبرم...
خوش به حالش با اين مامان باسليقه....
روزتون مبارك...


ممنووووووووووون دوستم .شما لطف دارید .
مامان گلی
16 اردیبهشت 92 21:01
روز مادر مبارک باشه
خداییش این پسرتون خیلی نازه و من عاشقشم .


مرسییییییییییییییییییی . بووووووووووووووووووس
مامان مهتاب
17 اردیبهشت 92 11:39
روز مادر مبارک


مرسیییییییییییییییی