آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آرزوهای مامان نسیم

1391/12/14 2:38
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم ، فرشته آسمونیم آروین جوووووووووووونم همه عشق و  امید و آرزوی مامانی و بابایی  .  یه مدتیه که دیر به دیر برات مطلب می نویسم . از این بابت کمی شرمنده ام  علتش هم اینه که مامان جونی یه مقدارسرش شلوغ شده .

می دونی گلم  ، مامان نسیم و بابا رضا بزرگترین و قشنگ ترین  و بهترین  آرزوشون این بود که یه بچه ناز نازی ، کپل و خوشمل ،  خوش اخلاق و مهربون ، آقا و  متین، جذاب و چشم نواز عین عین عین  تو داشته باشند که خدای مهربون آرزوشونو برآورده کرد و توی نازنین  و دوست داشتنی و البته خوش تیپ  رو بهشون هدیه کرد  .

وقتی به گذشته فکر می کنم می بینم آخه تو چقدر محبوب و صبور و مهربونی .

همیشه خنده رو خوش اخلاقی . به یاد ندارم بیخودی گریه کنی لج کنی    بزنم به تخته جیغ  وداد کشیدن های بنفش  و  لج و لج بازی کردنو .... که اصلا بلد نیستیقهر تعجبگریه.

با اینکه هنوز یک سال و 4 ماهته ولی  خیلی چیزها یادگرفتی و به خوبی خیلیییییییییی از کلمه هارو ادا می کنی   اینقدر فهمیده و آقایی  که  لازم نیست یه حرف و چند بار برات توضیح بدمماچ  .

 آدم مثل توبچه بزرگ کنه هزارتا ،  این حرف  و  بارها و بارها از اطرافیان و دوست و آشنا ها شنیدم .

ایشالله خدا تو رو برامون نگهداره و همیشه حافظت باشه  و بزرگ هم شدی همینجور صفات خوبتو حفظ کنی .

 

دومین آرزوی  قشنگ مامانی این بود که مدرس دانشگاه بشه ،  انگار تدریس کردن  یه جوری تو خونشه و ارثیه  ،   مامانه مامان نسیم

( مامان فاطی ) هم معلم بوده  ،  اونهم چه معلمی  سالیان سال معلم نمونه استان بودند ،  خاله تبسم  که نمی دونی چه شاهکاریه ، هر سال تو جشنواره یه امتیازی می گیره و جزء  دبیرهای پژوهشگر و مولف کتب درسی رایانه است .

خاله مژده هم که تواین چند سال حسابی گل کاشته . البته مامانی هم قبل از اینکه بره هندوستان یه چند سالی معلم بوده و همون سال اول تو جشنواره تدریس برتر منطقه رتبه آورده بود ولی حالا که مدرکشو ارتقاء داده تو دانشگاه مشغول تدریس شده و از این بابت نمی دووووووووووووووونی چقدر   ذوق زده و خوشحاله . اصلا تو پوست خودش نمی گنجه . وقتی چند روز پیش کارت استادیشو تحویل گرفت نمی دونی که چه حالی داشت انگار تو ابرها سیر می کرد  وای چه لحظات شیرین و به یادماندنیه .  

دعا می کنم ، از ته دل دعا  می کنم  که همه به آرزوهای قشنگشون برسند .

گل پسر قند عسلم آروین جونم ، رو این حساب یه مقدار دیر به دیر برات مطلب می گذارم که امید وارم  مثل همیشه مامانی رو درک کنی .

روزهایی که کلاس دارم  پیش مامان فاطی مهربون خوش می گذرونی انگاری تو هم مثل من  برای لحظه دیدار  ثانیه شماری میکنی ، وقتی صدای باز شدن  درب آسانسور و می شنوی  اون لحظه است که دقیقا پشت دری و مدام و یه ریز تا باز شدن در  با لحن شیرین و لوس لوسی می گی مااااااااااااااامااااااااااااااااااان و  وقتی در و باز می کنم خودتو پرت میکنی تو بغلم و یه جوری بوس می کنی انگار داری  میلیسی منو . 

 من  هم تو  رو از سر تا پا غرق بوسه می کنم و سفت سفت بغلت میکنم  .دوست دارم عزیزم  دوست دارم همه زندگیم . دوست دارم عشقم  ایشالله بتونیم من و بابا جون مهربون همه خواسته های به جا و معقول شما رو مهیا کنیم  و شما هم پله های ترقی رو یکی یکی پشت سر بگذاری و  همیشه و همه جا  بدرخشی و به وجودت افتخار کنیم . 

 




 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

الی مامی آراد
14 اسفند 91 2:50
عزیزم بهتون تبریک میگم خوش به حالتون که درس میدین خیلی خوبه منم یکمی تجربشو داشتم ولی الان بیکارم امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن


ممنون عزیز دلم . انشالله
مامان کوثری
14 اسفند 91 8:32
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
انسیه
14 اسفند 91 8:51
سلام
مامان اروین جون چه عجب اومدی اپ کرد
خوبی گل پسرخوبه شماکدوم شهرین


سلام دوستم . آره واقعا . ما بابلسر زندگی می کنیم .بهمون افتخار بدید . پسر گلم امیر علی جونو ببوسید .


آسمونی ها
14 اسفند 91 8:53
آخه تو چقدر نانازی گل پسر؟
آخه تو چقدر دوست داشتنی هستی گل پسر؟
آخه تو چقدر ماهی گل پسر؟
آخه تو چقدر خوردنی هستی گل پسر؟

میام میخورمتا با اون مژه های بلند و ناز و فرخورده ت ....

ماشاءلله لا حول و لا قوه الا بالله

دوست گلم خوشحالم که به خواسته هات رسیدی. امیدوارم همیشه شادی توی خونه ی پر از عشق تون موج بزنه ...


وااااااااااااااااااااااای مرسییییییییی عزیزم . خیلی لطف داری گلم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
14 اسفند 91 12:08
مامان نسیم مهربون
آرزوهات خیلی با احساس بود عشقو میشد لابه لای نوشتهات حس کرد ان شاالله که به حقیقت بپیونده


مرسی عزیزدلم . ممنون از لطفت
مامان سارا
14 اسفند 91 12:32
عزیزم خیلی بهتون تبریک می گم ، انشاا... شما هم همانند مادر و خواهر گرامیتون همیشه نمونه باشید که هستید
یه مادر نمونه با وجود یه بچه تونسته به آرزوش برسه
منم خیلی تدریس تو دانشگاه رو دوست داشتم ولی موفق به ادامه تحصیل نشدم و فعلاً تو مقطع لیسانس وظیفه مادری رو ایفا می کنم
برای من و رسیدن به آرزوهام هم دعا کنید


ممنوووووووووووون عزیزدلم . دوست خوبم براتون بهترینهارو آرزو مندم .
مامان دخملی
14 اسفند 91 13:24
خانومی چقدر شما زیبا و دلنشین احساستون رو نوشتید .باید مادر بود تا این حس و عمیق درک کرد . من هم وقتی از دخترم دورم همین جور ثانیه شماری می کنم . بهتون تبریک میگم همیشه موفق و سربلند باشید . با وجود خونواده فرهنگی اون هم تو اون سطح باید هم یه بچه ای مثل آروین که ماشالله نسبت به سن و سالش عالیه تربیت کنید . خدا نگهدارتون باشه و همیشه خوشبخت و تندرست باشید . آروین جون و همه ما به داشتن مامانهایی مثل شما افتخار می کنیم .


وااااای خدای من . شرمنده می کنید دوست خوب و مهربونم . خانومی نظر لطفتونه . ممنون ممنون ممنون
مادر جون
14 اسفند 91 13:36
مامان نسیم جون بهتون تبریک می گم . من هم یکی از آرزوهام این بود که استاد دانشگاه باشم . برای من هم دعا کنید . امیدوارم تو کارتون مثل همیشه موفق و پیروز باشید . از صورت آروین جون میشه متوجه شد که خیلی با ذکاوت و باهوش و و فوقالعاده خوش اخلاقه . همیشه لباتون خندون و دلتوت مملو از شادی و سرور باشه . ما هم به داشتن چنین بچه هایی افتخار می کنیم .


مرسییییییییییی گلم . انشالله شما هم به هرچه که آرزو می کنید برسید . صمیمانه براتون ارزوی موفقیت دارم .
مامان امیر محمد
14 اسفند 91 14:00
امید وارم به همه آرزوهای قشنگ و زیبا تون برسید . از صمیم قلب بهتون تبریک می گویم و امید وارم شاهد موفقیتهای آروین عزیم باشیم . وقتی وبلاگ آروین جونو می خوندم باور کنید به ذهنم رسید که باید مامانش یه فرد تحصیل کرده عالی باشه چون می خوندم که چطور با ممارست و حوصله و دقت برای آروین برنامه می چینید و کار می کنید . ما هم ، هم به شما و هم خوانواده تون و هم به پسر ناز نازیتون افتخار می کنم . آروین جونو ببوسید .

خواهش میکنم . خوبی از خودتونه خاله جون مهربون . خیلیییی لطف دارین گلم. می بوسمتون .
مامان امیر محمد
14 اسفند 91 14:03
عزیزم آروین جون واقعا که خوش تیپی . از چشم بد دور .


مرسییییی گل مهربونم
مامان ستایش
14 اسفند 91 14:16
خوشحالم که به آرزوهاتون یکی یکی دارید می رسید . برای هر پدر و مادری داشتن یه اولاد خوب بهتریت آرزوست . امید وارم که آروین جون همیشه باعث افتخار هممون باشه . صادقانه و صمیمیانه بهتون شغل شریفتون و تبریک می گم و براتون آرزوی موفقیت رو دارم .


ممنون دوست خوبم . من هم براتون بهترین بهترین هارو آرزو مندم . دختر نازتون و ببوسید .
مامان آویسا
14 اسفند 91 15:54
آفرین به هر دو عزیز.معلومه این پسر قند عسل و خوش اخلاق بایدم چنین مادر فعال و با کمالاتی داشته باشه


ممنون عزیز و مهربو نم . شمرمنده می کنید . نظر لطفتونه . دختر ماهمو ببوسید .
madri
14 اسفند 91 16:50
behetun tabrik migam . va baratun arezoye movafaghiyat daram ,harche az khodavande sobhan bekhahid omid ast bedast avarid . arvin jun be vojude madari hamchon shoma be khod khahad balid . mamnon az doaye ghashngetun baraye baghiyeh . deletun bakhoda ayande ba shoma . [hr

ممنونم دوست عزیز و خوبم .
خاله شیدا
14 اسفند 91 16:52
مامان نسیم گل به شما هم به دلیل داشتن پسر گل و خوشگل و نازی مثل آروین جوونی و هم به دلیل رسیدن به مقام استادی خیلی خیلی تبریک میگم. امیدوارم همیشه شاد و خرم باشین.


مرسی عزیز دلم . امید وارم شما هم همیشه خوشحال و تندرست و سعادتمند باشید .
دنیای یه مادر
14 اسفند 91 19:51
عزیزم حستو خیلی دوست دارم . میشه فهمید که یه مادر تمام منتهای آرزوش اینه که بچه اش سعادتمند بشه . مامان که استاد باشه . تحصیل کرده باشه هنرمند باشه یه پپسملی به این نازی و خوش تیپی ( دختر کش ) هم داشته باشه چی می خواد ؟ یه دست قشنگ و یه هورای جانانه .

هورااااا


ممنون گلم . شما خیلییییییییی لطف دارید . می بوسمتون
عمه جان
14 اسفند 91 23:49
تبریک عزیزم . امید وارم که همیشه و همه جا چه تو امر تحصیل وچه تو زندگیتون موفق و سرافراز باشید . خیلی از دیدن وبلاگتون خصوصا از دیدن پسر بسیار خوشگل و نازتون لذت بردم و وقتی تواناییهاش رو هم دیدم بیشتر عاشقش شدم . همه چی بسیار عالی . احسنت به شما مامان دانا


خیلی خیلی ممنون دوست عزیز و گلم . مرسی از نظر گرم و محبتت آمیزتون .
خواهرانه
14 اسفند 91 23:58
عزیزم احساس قشنگتون قابل تحسینه . من هم بهتون تبریک می گم . خیلی خوشحال شدم که آدم نتیجه تلاش و کوششی که کرده رو ببینه و ازش لذت ببره . راستی عزیزم شما استاد چه درسی هستید ؟ البته ببخشید کنجکاو شدم بدونم . عکسهای پسرتون محشره . خیلی دوست داشتنی و به قول خودتون چشم نوازه . ما چشممون شور نیست زیادهم به این جور چیزا پابند نیستم ولی براش حتما اسپند دود کنید تا از چشم بد برحذر باشه .


ممنون و متشکر دوست عزیزم . خواهش می کنم گلم . راستش من ریاضیات مهندسی و عمومی و زبان تخصصی ریاضی و ابزار آلات صنعتی تدریس می کنم . امید وارم با یاری خداوند مهربون به نتیجه دلخواهم برسم . مرسییییی از ثبت نظر سبز و قشنگتون .

persian mom
15 اسفند 91 3:14
ماشاللهههه چه خوشتیپهه ..بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
داشتم عکسای 5.6 ماهگیشو میدیدم یه جاهایی خیلی شبیه پسر منه.. فقط اروین جون تپله .. ولی صورتش خیلی شبیشه..


ممنون دوست عزیزم . با هاتون موافقم .درسته بعضی جاها به هم شبیهند . مامانی با اجازه لینکتون می کنم . پسر گل و خوشملتون رو از طرفم ببوسید .
مامان آروین-مریم
15 اسفند 91 8:01
از اینکه شغل انبیا رو دارین بهتون تبریک میگم ...... شما علاوه بر بهترین مادر بهترین معلم برای آروین جون هم هستین ..........


ممنووووون عزیزم . نهایت لطفتون رو میرسونه . انشالله با یاری خداوند مهربان بتونم این رسالت و به خوبی به انجام برسونم . گل پسر قند عسلی رو ببوسید .
محبوبه مامان الینا
15 اسفند 91 8:20
واقعا درسته که انسان تو زندگی به هرچیزی که فکر کنه بهش میرسه ...خوشحالم که به آرزوهاتون رسیدید و تبریک میگم بابت این موفقیت و ترقیو امیدوام که شاهد موفقیتهای بیشتر هم از شما باشیم.
چه خوب شد از آروین جون عکس جدید گذاشتید دل تنگ بود یم حسااااااااااابی



مرسییییییییییی دوست مهربون و عزیزم . صمیمانه براتون بهترینها رو آرزو مندم . مرسی و ممنون از نظر دلگرم و پر مهرتون . قربووونت دوست جونم .
مامان رضا
15 اسفند 91 9:00
وای چه عالی . تبریک عرض می کنم . بچه هایی که ماماناشون شاغلند همیشه تو مدرسه بعد از اینکه معلمها ازشون شغل پدر و مادرها رو می پرسه یه جوری به خودشون می بالند و کیف می کنند . مخصوصا اگه مادرشون استاد باشه . شاید این حس و شما هم در دوران کودکی داشتید . اروین جون به شما هم تبریک می گم که مامان بزرگت و خالهات و مامان خوبت این مدارج عالی رو کسب کردند . باید تو هم پیرو راهشون باشی.


مرسییییییییییییی عزیزم . خیلی خیلی خیلی ممنون از اینهمه لطف و مهر و محبتتون . راستش و بخواین من هم همین طور بودم . از اینکه مامانم معلم بوده همیشه احساس غرور می کردم . قربوونت گلم .
شقایق مامان آرشا
15 اسفند 91 18:02
خدا برات حفظش کنه.مامانی برا آروین جون اسپند دود کن


ممنون دوست جونم .
مامان انیسا
16 اسفند 91 0:20
امیدوارم به همه ی آرزو هاتون برسید
چه عسلی شده آروین جون



مرسی عزیزم . امیدوارم شما هم به هر چه می خواین برسید . آنیسا جون دختر مهرویم رو ببوسید .
خاله آوین
16 اسفند 91 10:57
مامان خانمی بهتون تبریک می گم . امید دارم که در همه امورات همین طور نامبر 1 هستید . این جیگر طلاتون یه تیکه جواهره . از طرفم ماچش کنید البته اگه پیشش بودم با اجازتون حسابی می چلوندمش . وای که چه خوردنی و جیگره . بگردمت


وااااااای مرسییییییی عزیزم . حتما .خواهش میکنم اجازه اش دست خودتونه . فکر کنم براش یک کم چلوندن لازم باشه .
مامان کیان
16 اسفند 91 11:18
وای چه قشنگ احساستون رو نوشتید . من هم خوشحالم که به آرزوهای قشنگتون رسیدید و از ته دل بهتون بابت شغلتون تبریک می گم .


ممنونم عزیزم . مرسی از لطف و محبت بی شائبتون
مامان کیان
16 اسفند 91 11:21
الحق و الانصاف پسر تون خیلی خوش تیپ و دلرباست . زیر سایه پدر ومادرش بزرگ شه


ممنون از لطفتون . امیدوارم همه بچه ها زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ بشن .
مهسا مامان کیارش
16 اسفند 91 20:22
وای چقد خوب که به آرزوهاتون رسیدین امیدوارم آروین جون هم همون شخصیتی بشه که شما آرزوش رو دارین. همیشه موفق و موید باشین. آروین جونم عکسات هم خیلی محشرن توپولوی دوست داشتنی


ممنوووووووووووون دوست خوب و مهربونم .
نی نی شکلک
17 اسفند 91 10:56
مامانی بهتون تبریک می گم . خوش به حالت آروین جون . تا حالا فکر می کردم مامانت تنها ،هنرمنده ولی حالا علاوه بر اون تحصیلات عاااااااااااااااالیه هم داره .
به وبلاگ من هم سر بزنید . مطمئنم خوشتون می یاد .


مرسیییییییی گلم . از اینهمه لطفتون ممنون . حتما عزیزم . با اجازه ات لینکت می کنم .
مامان آیسا
17 اسفند 91 12:03
بهتون تبریک می گم . همواره موفق و پیروز و سعادتمند باشید . خدای مهربون پسر ناز و همسر خوبتون رو وهمچنین خانواده محترمتان رو براتون حفظ کنه .


ممنووووون عزیییییییییزم
مامانی
17 اسفند 91 12:25
خوش حالم که به آرزوهای زیباتون رسیدین . با آرزوی موفقیت در همه کارهاتون . مطمئنا با داشتن مادری همچون شما آروین جان یک افتخار برای همه ماست . الله نگهدارش .


ممنون خاله مهربون . لطف دارید گلم.
لاله
17 اسفند 91 21:16
نسیم جون خیلی از این بابت خوشحالم . وقتی دیدم که کارتت اومده از خوشحالی جیغ کشیدم . آروین جون چه ماه شده . ماشالله هر روز ماهتر میشه . موش موشی خاله . ببوسش .


سلام گلم ممنون عزیزم . ایشالله بزودی تو هم مشغول میشی . می بوسمت .
مامان پرهام
17 اسفند 91 21:20
مبارکه عزیزم .
با آرزوی سلامتی و خوشبختی


مامان فاطی
18 اسفند 91 16:01
مبارک باشه مامانی امیدوارم پسرتون هم همین که میخواین باشه چه جالب با دیدن کل عکسها تازه فهمیدم الیسا جونم دختر عموی آروین هستش من عاشق الیسا هستم خیلی ناز و ملوس و ماشااله خیلی هم باهوشه و دوست داشتنیکه البته با داشتن یه مادر فعالی مثل الهام جون بعیدم نیست. خیلی خوشحال شدم با شما هم آشنا شدم و گل پسری شما رو هم دیدم.



ممنونم دوستم . نظر لطفتونه . درسته الیسا جون دختر عموی خوشمل و بازیگوش والبته باهوش آروین جونه . مرسی از اینکه نظرتون رو به یادگار برای پسرم ثبت کردید .
مامان یلدا و سروش
18 اسفند 91 17:01
چه پسر خوشتیپی داری مامانی. خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم .لطف داری گلم .
مامان پسری
19 اسفند 91 1:19
خانمی بهتون تبریک می گویم . گل پسرتون هم ماشالله چشم نخوره ایشالله خیلی ناز داره همونطور که گفتید خیلی هم خوشتیپ و ناز داره . ببووووووووسیدش


ممنوووووووووووون از نظر پر مهرتون .
مامان کسرا
19 اسفند 91 1:40
ماشالله این گل پسری چه مژه ای داره . فداش شم . آروین جون بیا با امیر کسراجونم دوست شو .


مرسیییییی عزیزم .با کمال میل
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
19 اسفند 91 13:27
سلام خوبی دوست عزیز
آدرس وبمون از لوکس بلاگ به نی نی وبلاگ تغییر پیدا کرد و اون وبلاگمون حذف شد با این آدرس جدید لینکمون کنین
راستی شماره ای هم برای من نیومده بود


حتما عزیزم .لینکتون کردم . شماره ؟؟ متوجه نشم گلم .
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 14:25
اخییییییییییی عزیزممممم خدا گل پسریا رو حفظشون کنه
ایشلا به هرچییییییییییی میخوای برسیی و همه آروزهای خوشگلت بر اورده بشن
چقدر خوبه خدارو شکرررررررررررررررر بزنم به تخته همه چی روبه راهه و اروینم خوبه و راضی هستی
ایشالا همیشه شاد باشید لبتونم خندون باشه عزیزدلمممممم


ممنون عزیزم . مرسی از لطفت
نی نی قتو
25 اسفند 91 6:51
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
مامان آروین (مریم)
27 اسفند 91 7:20
پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم . امیدوارم عیدی پر از خوشی و سالی پر از شادی داشته باشین ........


ممنون دوستم . من هم براتون سالی پر از اتفاقهای خوب و شیرین آرزو دارم . همیشه خوش و سلامت باشید .
مامان سارا
27 اسفند 91 12:38
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت و خوشی برای شما آرزو دارم
از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا



ممنون دوست عزیز و مهربونم . من هم براتون سالی سرشار از عشق و امید و خوشبختی را آرزو مندم . پیشاپیش سال نو برشما و خونواده محترمتون مبارک و شادباش باد .
مامان امیر رضا
28 اسفند 91 3:17
مامان جون تبریک هزارتا تبریک به این خونواده موفق و دانا . پیشاپیش عیدتون هم مبارک باشه . سال خوبی داشته باشید به وبلاگ پسر ماهم سری بزنید .


ممنون عزیزم . نظر لطفتونه. متقابلا من هم امید وارم که همیشه سلامت و تندرست و شادمان باشید .
ملیسا
28 اسفند 91 4:14
تبریک خالصانه مرا پذیرا باشید . همواره موفق و سر افراز و پیروز و با آرزوی سالی خوش به همراه بهترین اتفاقها برای آروین گل و پدر و مادر گرامیش .


ممنون از دعای زیبا و محبت آمیزتون .
امید وارم شما و خونواده محترمتون هم بهترین و شادترین و زیباترین لحظات را پیش رو داشته باشید .
مامان بهار
28 اسفند 91 23:26
اینقده امشب خوابم میمومد
اما چهل و پنج دقیقس ک نشستم و دارم وبلاگت رو میخونم خرگوشکم
خیلی شیرینی عسیسم
رفتارات خیلی شبیه امیر علی جونه منه ،، فقط امیر علی جون انگلیسی هنوز بلد نیست

اما تو بقیه ی موارد تو شبیه ترین بچه ای بودی که تا الان تو نی نی وبلاگ دیدم به بسلم
واسه همین خیلی عاشقتم خاله جون

امیدوارم وقتی خودش بزرگ شد با هم دوستای خوبی باشین
راستی امیدوارم تو شهرمون بهتون خوش گذشته باشه و با ی خاطره ی خوب رفته باشین

ممنوووون عزیزم که وقت گذاشتید .حتما همینطوره برای هم دوستهای خوبی خواهند بود . شما هم تشریف بیاری شمال بابلسر در خدمتون هستیم . من هم همین حسو نسبت به گل پسرتون دارم . ایشالله همیشه در کنار هم خوشبخت و سلامت باشید . امیر علی جونمو ببوسید
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 اسفند 91 13:45
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک . . .

آرزومند آرزوهای قشنگت:



مامان ستایش



ممنون عزیز دلم . صمیمانه برای شما و خانواده عزیز و محترمتون بهترینها رو آرزو مندم .

شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 15:43
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


ممنون گلم . امید وارم شما هم سالی پر از موفقیت و شادمانی پیش رو داشته باشید و همیشه سلامت و تندرست باشید


سجاد
2 اردیبهشت 92 0:41
سلام
با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم

منتظرتونیم


حتما عزیزم . سجاد جونمو ببوسید