آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آروین و ماهنی

1391/12/14 16:39
983 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته دوست مامان نسیم ، آیلار جون با دختر ملوسش ، ماهنی  اومده بودن خونمون  و یه  ٢ روزی رو باهم بودیم . خیلی خیلی بهمون خوش گذشت . مخصوصا به شما ٢ تا وروجک ها ، چون  حسابی شما  رو گردوندیم و جاهای خوب و دیدنی بردیم . پارک ، کنار ساحل  شهرک دریا کنار  ، باغ وحش ، اسباب بازی فروشی و... 

 می دونی آروین جونم ، خاله آیلار بهترین و بهترین و بهترین دوست مامانه . تو این دوره زمونه یه همچین دوستی واقعا کمیابه . از خییییییییییییییییلی ها تو فامیل بهم نزدیک تره  و من واقعا دوستش دارم و براش بهترین بهترین ها رو آرزو می کنم .

قربون ماکارانی خوردنتون بشم .

خاله آیلار یه عالمه چیزهای خوشگل برات  سوغاتی آورده بود  که یکیش همین کتونی شیکیه که تو پاهاته . مبارکت باشه عزیزم .دست خاله جون درد نکنه .

 خیلی عکسهای قشنگی  تو باغ وحش انداختید که تو دوربین آیلار جون مونده.

آروین جونم  وقتی داخل باغ وحش شدیم حسابی ذوق کردی  . اولش خودتو محکم  بهم چسبوندی  ، یه نمه ترسیدی ولی بعد وقتی شجاعت ماهنی رو دیدی، شیر شدی و به زور خودتو از بغلم پایین آوردی و من همین طور دنبالت می دویدم . تا زرافه رو دیدی بلند گفتی ،  گیلاااااااااااااااااااااف گیییییلاااااااااف . آیلار گفت : آروین چی می گه

گفتم : بابا بچم خارجکی داره صحبت می کنه  می گه جیراف  یعنی زرافه  تازه کجاش رو دیدی !

به لیمو می گه :   لمون lemon

به چایی می گه  :  تی  tea

به توپ می گه : با  یعنی همون بال  ball

به جوجه می گه : بر همون برد  bird

به خرس هم میگه : بر bear

  به میمون می گی : مانیدی  monkey

به کلید می گی : کی key

تازه وقتی شعر  if you'r happy  رو برات خوندم اونجا که می گه clap you'r hands تو  شروع کردی به دست زدن و بعدش پا کوبیدن و سر تکون دادن . خلاصه حسابی باعث تعجب خاله آیلار شدی واومدش  محکم تو رو بوسید و بغل کرد   قرار شد آخر هفته ها  من برا شما  دوتا  جغله ها کلاس زبان بذارم . چون مامانی از ایندیا کلی چیز های آموزشی برای یادگیری زبانت   آورده بودم . البته این  رو هم بگم ، که قصد داشتم وقتی به ایران برمیگردیم یه انستیتو زبان داشته باشم برای بچه های ابتدایی   من عاشق  درس دادن به بچه های ابتدایی هستم ، قبلا هم چند سالی تو مدارس غیر انتفاعی معلم بودم . برای همین یه عالمه کتاب  ، هم کتب درسی دوره ابتدایی اونجا و هم کتابهای مرجع دیگه و یه عااااالمه سی دی رو آوردم ولی خوب قسمت نشد که  آموزشگاه باز کنیم .همه برنامه هارو مجبورم رو تو اجرا کنم . خدا به دادت برسه . وقت تمام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

محبوبه مامان الینا
9 بهمن 91 7:38
واقعا راست میگی گاهی یه دوست خوب جای صد تا فامیلو پر میکنه واسه آدمانشاله دوستی قشنگتون همیشه پابرجا باشه عزیزم.چه دخملی کپل نازی هم داره دوستتون
وااااااااای عزیزم اگه من شمال بودم حتما الینا رو میزاشتم پیشتون کلاس خصوصیعاشق زبان هستم به الینا هم آموزش نیدم دست و پا شکسته اما اصولیش یه چیز دیگه ست
فدای گل پسر باهوش بشم من که با این کوچولوئیش انگیلیش صحبت میکنه


ممنون عزیزم . خیلی لطف دارید . باعث افتخار که به دختر گلم درس می دادم . از طرفم ببوسیدش


لاله
9 بهمن 91 8:45
=D
هزار ماشالله به تو چقدر تو باهوشی . >=D
مامان آروین همینطوره که میگید . قدر دوستیتون رو بدونید . امید وارم دوستیتون ابدی باشه >


ممنون عزیزم . ایشالله که همینطوره .
خاله سارا
10 بهمن 91 15:48
ای جوووووووون
جوووووووووووووووووون
جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
آخه چی میتونم بگم عشق زیبای من
هزار مااااااااااااااااااااااشاالله . دختر دوستت هم خیلی بلاست . خدا حفظشون کنه .


ممنون خاله مهربووووووووووووووووووووووون . دوستون دارم
کتی
11 بهمن 91 21:58
خوش به حالتون چه دوست خوبی دارید حتما خودتون هم خیلی خوبید ، هزار ماشالله چقدر آروین جون چیز های خوب یاد گرفته .راست می گند باید آموزش زبان از بچگی باشه . ما که اینهمه دوره های مختلف رفتیم هنوز اندر خم یه کوچه ایم .


مرسی عزیزم لطف دارید خانومی از خودتونه . منم با نظرتون موافقم یه سری چیزها مثل همین آموزش زبان رو باید از سنین کودکی آغازشون کرد . موفق باشید گلم.
مهسا مامی کیارش
11 بهمن 91 22:53
آفرین و هزار آفرین به این آروین کوچولوی باهوش. من هم خیلی دوست دارم که کبارش زبان انگلیسی یاد بگیره من هروز صبح یکساعت براش dvd baby einstein میذارم که خوشبختانه علاقه نشون میده


ممنون خاله جون مهربون و عزیزم . خیلی کار خوبی می کنید بچه ها همین که گوششون آشنا به کلمات بشه حتی اگه نتونند هیچ کلمه ای رو ادا کنند در آینده نه چندان دور همه کلمات تو ذهنشون نقش می بنده . این کار و همیشه ادامه بدید ولی هیچ وقت اجبار تو هیچ کاری نباشه . خیلی عالیه که علاقه نشون می ده . از طرفم ببوسیدش
ساجده
12 بهمن 91 21:57
خاله قربونت بره ماشالله چه زود اینهمه چی یاد گرفتی معلومه هم خیلی خرگوش باهوشی و هم مامانت یه استاد زبر دست و ماهر . رفیقت هم خیلی با مزه است . همیشه خوشحالو به گردش باشید .


ممنون خاله جون از اینهمه لطف و مهربونی .
امیررضا
14 بهمن 91 15:11
یه دست واسه مامان نسیم و مامان آیلار که دوستیشون اینقدر قشنگ و مقدسه و یه دست و هوراااااااااااااا برای آروین که اینقدر دانا و باهوشه . همیشه شادو خندون و شاداب و تندرست باشید


ممنون گلم . مرسی از نظر قشنگت
مرجان مامان پریساجون
18 بهمن 91 20:27
منم خیلی دوست دارم با پریساجون زبان کار کنم امااااااااااا نمیدونم چطوری شروع کنم؟ماشاله به آروین جونیییییییییییی


سلام دوستم . ببخش ببخش که اینقدر دیر جواب دادم . مرسی گلم از محببتت . به نظرم برای یادگیری زبان کافیه در روز با توجه به میل و رغبتی که بچه ها دارند براشون موسیقی یا کارتون اموزونده به زبان اصلی بگذارید تا گوششون از بچگی آشنا بشه و براشون چند تا کتاب با تصاویر جذاب با توجه به سنشون انتخاب کنید و هر شب براشون بخونید . خودتون هم سعی کنید زبانتون رو اگه قوی نیستید تقویت کنید و در روز خیلی چیز هارو به انگلیسی ازشون بخواین مثلا پریسا جون show me your eye و give me - take it یا ....ایشالله که حتما نتیجه بگیرید . دختر گلمو ببوسید


خاله
29 بهمن 91 12:02
وای مامانی حسودیم شد . خوش به حالتون قدر این دوستی هارو بدونید که واقعا کمیابه . من هم معتقدم دوست خوب از هزار تا فامیل هم نزدیکتره . کوچولو هارو از طرفم ببوسید . ولی آروین و یه کم با فشار ببوسید تا من حسابی کیف کنم آخه خیلی خوشگل و ناز نازیه .


ممنون گل مهربونم . خیلی لطف دارید
خاله ستاره
30 بهمن 91 8:43
آفرین به این مامانها که قدر دوستی های قشنگ قشنگشونو می دونند . واییییییییییییی آروین جون به خدا این چیزهایی که تو بلدی من بلد نیستمها . مامان جونی واسه من هم کلاس بزار


خواهش می کنم لطف دارید . در خدمتم عزیییییزم.
مامانی
30 بهمن 91 9:00
ایشالله همیشه این دوستی قشنگ و شیرینتون پابرجا باشه . نی نی ها تون خیلی نازند . ماشالله به این گل پسرتون . خیلی زرنگ و کنجکاو به نظر می یاد . از طرفم بوسش کنید


مرسی عزییییییییییزم . شما هم دختر گلتون رو ببوسید
مامان فاطمه
1 اسفند 91 17:08
پسر شیرین زبون و خوشگل ماشالله چیزهای خوبی مامان ناز بهتون یاد داده . دخترم عاشق عکسهای شما گل پسری قند عسلی شده . قربونت بشم . می بوسمت . مامانی بهتون تبریک می گم هم بابت داشتن یه همچین دوستیه مقدسی و هم به خاطر داشتن پرنس زیبا و جذاب و باهوشتون . خدا نگهدارتون باشه و زندگی به کامتون شیرین و گوارا.


مرسیییییییییییییییییییی . دختر نازتون رو از طرفم ببوسید . ایشالله همیشه کانون خونوادگیتون گرم و شیرین باشه .
مامانی
4 اسفند 91 15:09
10000000000000تا دست قشنگ برای مامانهای خوب آروین و ماهنی که با هم اینقدر صمیمی و دوستند . براتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم .


مرسی عزیزم . من هم براتون بهترین چیزهارو آرزو می کنم
اویس
4 اسفند 91 15:32
آروین باور کن من الان سال آخر دانشگاهم نمی دونستم که if your happy clap your hands یعنی چه؟ آفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررن به تو

shima
4 اسفند 91 20:54
hamishe be gashto tafrih gol pesari . hasoodim shod man ham az in doos joonihaye khoob mikham . ghadre in doostiha ro bedoonidke vaghean naaaaaaaaaaadere


ممنون گل مهربونم
عمه ثنا
4 اسفند 91 21:04
عااااااااااااااااااااااااااشقتم عسلم . خیلی ماهیییییییییییییییی_____¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶•♥•¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) یی
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:05
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


با افتخار گلم
نرگس مامان باران
9 اسفند 91 0:12



یه عاااااالمه بوس برای شما خاله مهربووووووووووون
مامان فاطمه
12 اسفند 91 23:39
مامان نسیم دوستیها معمولا دو طرفه است . حتما شما هم خیلی خوب و دوست داشتنی هستید . همیشه دوستی تون پایدار و از چشم بد دور .
مرحبا به آروین باهوشم ، دانشمند فردا . عااااشقتم گل پسر قند عسل


ممنون عزیزم . شما لطف دارید . مرسی از اینهمه محبت و مهربونی
مامان ستایش
14 اسفند 91 14:43
مامانی آفرین به شما و دوست خوبتون و دوستیه قشنگتون . همیشه مستدام و ابدی باشه . 1000000 ماشالله آروین جون خیلی شیرین و باهوشه .

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___@@@@@@@@@@@ ______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@ @@@@@@@________________@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@



ممنوووووووووون گل مهربونم . انشالله که همینطوره
سروش گلی
14 اسفند 91 14:44

دوست دارم


ما بیشتر عسل خاله
مامان رضا
15 اسفند 91 9:15
دوستی تون پایدار باد .
آروین جون موش بخوردت با این گیراف گفتنت .


انشاالله .ممنون عزیزم.
خاله آوین
16 اسفند 91 11:00
آروین جون شیرین زبون به مادری بگو یه تایمی هم برای ما بگذاره والله من هم نمی دونستم زرافه چی میشه


خواهش می کنم عزیزم. با کمال میل
مامان آیسا
17 اسفند 91 12:05

این دستها برای مامانهای نمونه
واین ماچها برای نی نی های خوشمل و زرنگ



مرسییییییییییی عصییییییییییییییصم
مامان محمدرضا
17 فروردین 92 3:02
سلام گلم سال نو مبارک.ایشالا سال خوبی داشته باشی.
پسرم به همراه دختر دایی های دو قلوش تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه میشه به وبمون و یا به آدرس زیر بیاین و بهشون رای با امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.مرسی
سید محمدرضا غفاری و سارا و ثنا زنگیان

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



سلام سال نوتون مبارک . حتما گلم