آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

روزای زمستونیه آروین جون کوچولوی دوست داشتنیه شیرین عسلیمون

1392/10/19 18:40
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به گلم به عسلم به تموم زندگیم به  نفسم  به آروینم  

شکلات خوشمزه مامان  عزیز دردونه من  یه مدتیه که خیلی کارم زیاد شده  و نمی تونم زود بزود بیام از خودت برات بنویسم  

 

چقدر همه چی داره سریع اتفاق میفته

 وقتی می بینمت که چطور  به سرعت برق و باد داری بزرگ میشی و  مستقل تر و شیرین تر از  دیروز  

وقتی  می بینم  که چطور هر روز به دانسته  ها و تجاربت زیاد میشه

چطور با کنجکاوی اشتیاق زیاد  طالب  دونستن چیزای جدید هستی   و مدام داری ازمون می پرسی که این چیه چه جور درست شده و....

باورم نمیشه جدا باورم نمیشه  اشک تو چشمام جمع میشه  با خودم می گم خدااااااااااااااایا یعنی این  کوچولوی ناز نازی  این فرشته خوشبختی  این ماه تابان زندگی این شیطونک وروجک  فسقلی  پسر منه 

 

خدا جونم شکرت تو بهترین و ناب ترین و خاص ترین  نعمتتو  بهمون بخشیدی 

 

 آروینم اینو بدون که  قلب تپنده ی من و بابایی هستی قلب

 

    

 

 

تو  ، تو ، تو  

 همه چیم  تو  ، همه چیم  تو

دنیایه من فقط  تو  ، عاشقیام فقط  تو  

 

خوب  ، عزیزم   برسیم به کارهای اینروزای جنابعالی که حسابی داری آتیش می سوزونی ماچ

**** هر وقت می خوای بری خرابکاری ،  می گی :  مامانی می خوام بلم کارامو اندام  ( انجام ) بدم ،  بعدش بیام

شما هم برو کاراتو اندام بده

بای بایبای بایبای بای

***  یه روز بهم گفتی سوهوشی ( سروشی ) می خواد برام  یه هباپیما  بخله  آلش( آرش ) هم یه قطاله بزززززززززززززلگ

 مامانی سوهوشی کداست ؟ گفتم خونشون

خونشون کدایه؟

گفتم اصفهان

اصففانو باهاش چه جولی دلست می کنند ( منظورت که اصفهان چیه )

اصفهان یه شهر خیلی بزرگه که خیلی ازمون دوره باید سوار ماشین بشیم و هی بریم و هی بریم تا برسیم اونجا

تازه اونجا یه پل بزرگ  و قشنگ هم داره  بهش می گن سی وسه پل

پل و باهاش چی کال می کنند ؟

پل یه جاده ای که روی رودخونه درست می کنند تا از اینور بتونیم بریم اونور 

 

جاده لو باهاش چی کال می کنند ؟ 

.

.

.

.

.

.

سیمان و چه چجولی دلست می کنند ؟متفکر

و این سوالها  اگه وقت داشته باشم تاااااااااااااااااااااااااااااااا ناکجا آباد  ادامه خواهد داشت گریه

 همه پرسشهات همینطور قطاریه 

*** خیلیییییییییییییییییییییییییییی به موسیقی علاقه داری

برات چند مدل  صدای ساز دانلود کردم 

قربونت برم که بخوبی صدای طبل و فلوت و  ویولون و سوت و کیبورد  تشخیص می دی

 می گی مامان من می خوام آهند ( آهنگ )  بزنم

 مردم همه بیدال ( بیدار )  شدن مگه نه؟

مینا  و لوژین هم  بیدال شدن  

 

( مینا اسم پرنده  همسایه بغلیمونه که خیلی دوسش داری هراز گاهی  هم می ری مهمونی  دیدن مینا و روژین ) 

ببین  مامان نشیمم نیگا کن  می ری پرده اتاقتو می زنی کنار که بهم نشون بدی هوا روشن شده اگه شب باشه میگه هیش هییییییش همه خوابند ولی من می خوام آهند بزنم  مامان ولمشو کم کنم ؟بغلبغل

 

*** یه روز مامانی براتون قرمه سبزی درست کردم

 از داخل ظرف یه تیکه گوشتی که بهمراه استخوان بود برداشتی  گذاشتی تو بشقابت

گفتم مامانی با دست اینکار و نکن هر چی می خوای بهمون بگو

 گفتی بابایی  اینو می خواست بده  گربه بخوره؟ آربین  باهد بخوره 

گربه ملیضه  باهد بره دکتل دالو بخوره آمپول بزنه خوب شهقهقهه

 خوب که همه گوشتشو خوردی گفتی گربه خوب شده؟ استخونو دادی  به بابا  که بده گربه بخوره هیپنوتیزم

 الان هرچی که خیلی دوست داشته باشی همچین که بهت بگیم  می دی ما هم بخوریم می گی نه شما ملیضید آربین بخوله شما بلید دالو بخولید خوب بشد قهقهه

جوجه طلایی قدیم قدیما دست و دلباز تر بودیااااااااااااااا  متفکر

*** همه  خونواده رو با صفت مالکیت بکار می بری  

 پس بابا عیسایم کدا رفته ؟ 

 

 مامان محصومم کی می یاد؟

 

 می خوام با سوهوشیم حلف بزنم

 

 عمه ثمینام کداست ؟  آقا داغون  ( داوود ) خوبه  ؟قهقهه

 مامان مهلبونم   دوشت دالم

 گاهی هم که تو مراحل تربیتی یه مقدار جدی میشم

می برمت تو اتاقت  یه چند ثانیه ای رو تنها باشی  ، مثلا  فکر کنی

 صداتو میشنوم ،  همچنان که داری با اسباب بازی هات ور می ری با بغض  می گی مامانم که مهلبون بود چلا منو دعبا کرد

مامانمو گم کردم چرا مامانمو گم کردم ؟

 

چرا مامان مهلبونم انگری شد ؟هیپنوتیزم

*** هر چیزی رو که نباید دست بزنی برش می داری همچین که ببینیمت  می یاری می دی دستمون   می گی بیا بلاتون  کادو آبددم ( آوردم ) بیا ببین چقد خوشدله چشمکهیپنوتیزم

این کادو ها رو بده به سامیبغل

 *** قربونت عسلیم بشم که تو بازیهات همیشه داری با خودت حرف می زنی  یه گوشه از خونه اون کنج مونجا  دراز می کشی گاهی پاهوتو می زاری زیر مبل گاهی هم دراز میکشی رو میز وسط  یه ریز  و  بی ترمز از همه چی و همه جا از این شاخه به اون شاخه خیال بافی می کنی و حرف می زنی 

یه چند تا دیالوگات اینه : 

آقای مهندش می خوای خونه دلست کنی

سیمانالو مخلوط کن آجل بیال  دیوال دلست کن سقف دلست کن این  این آچال شلاخی و بگیل

  هاپو هاف هاف نتن بابا نوئل اومد هپی نیو یل شد بلامون کادو آبلد توش هیچی نیست الکیه خالیه

مامان یه چایی گرم زندبیل  ( زنجبیل ) بده بخولم

می خوام آشپز بشم کیک دلست کنم توش چی بلیزم

اسپناچ تخم مرغ پودر کیک  

 سیاله ها تو آسمونند چجولی بودن 

کدا  می خوان  بلند  ؟ 

 

ماشین شهلدالی ( شهرداری ) بیا زباله هالو جم کن ببل

من کوتولو بودم حامله بودمهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزم

 عینک مامان فاطیم کداست؟ 

یهو وسط حرفات می گی مامان اسپیناج چی میشه منظورت اینه که انگلیسی چی میشه

مامان سرمایه چی میشه ؟ 

 

***چند شب پیش  اخبار می دیدیم تا نقشه جهان و دیدی گفتی بابایی آشیا آفیقا  آملیکال جنوببی

اینهم بگم عزیز مامان پرچم کشور ایران – ژاپن  _ آمریکا

هندوستان- چین- استرالیا- اسپانیا رو یاد گرفتی و خیلی از کشور هارو هم از رو نقشه جاشونو  بلدی

 یک کار بامزت  هم  اینه لیوان آبتو می ریزی رو میز و با شوق و ذوق زیاد می گی بابایی بدو بیا  ببین چی دلست کلدم

بلات آشیا ( آسیا )  دلست کردمبغل

بابایی هم لوس می کنه شما رو می گه بچم دانش پژوهه بزار کارشو بکنه  خلاصه خونه شده آزمایشگاه بزرگ جنابعالی

دیگه  برنج و حبوبات و کتاب ها  و جعبه ابزار و دستگاه فشار و چراغ قوه ... همه وسایل خونه  شده  ابزار آزمایشگاهی شما که  مجوزشو آقای پدر صادر کردهمتفکر

همچنان عاشق کتابخونی هستی  نمی دونم روزی برات چند تا کتاب می خونیم ولی خیلی خوشحالم که اینقده مشتاقی 

 

 دست آرش جونی و  سروشیمون  درد نکنه که برات یه عاااااااااااااااااااااااااالمه کتابهای دوران کودکیشون  و آ وردند

 

شما هم باید ازشون  خوب نگه داری کنی که بعدا به سامی جونی بدیااااااااااااااااااتشویققلبتشویققلب

*** از توی صفحات  روزنامه جدول و پیدا کردی گفتی مامان اینو بدم به مامان فاطی جونم 

گفتم این چیه ؟گفتی جدپله دیده

گفتم مامان فاطی جدولو می خواد چیکار ؟ خوب حللش کنه دیدهبغل

***بابایی  یه چند بار بهت گفت فضول

گفتم بابایی فضول چیه پسرم کنجکاوه

این تو گوشت موند

دستگاه فشار مامانو ورداشیتی گفتی بابا فشار بند  ( فشار سنج ) و  برات کادو آبوددم  روشن کنم بابا گفت : ای فضول 

فورا بدون مکس گفتی من فضولی نکددم  کنداویدم ( کنجکاوی کردم )

 

  ***   ایام هفته رو می گی شنپه

ا شنبپه

....  به جمعه می گی (ژممه ) تحطیله هی ژممه تحطیله هی هی هی 

 

***بعد از خوردن غذات 2 تا دستای تپلی خوشگلتو می بری بالا می گی الاهی شک ( الهی شکر)

مامانی دتتت درد نتنه   مامانی هم میگم نوش جونووووووووونت  گوارای وجودت گاهی لقمه تو دهنمه ونمی تونم فی الفور  بگم خودت میگی گوالای ودودمهقهقهه

مربیات همیشه از اینهمه چیزایی که بلدی ذوق زده می شند و خیلییییییییییییییییی ازت تعریف می کنند و می گن خیلییییییییییییی باهوش و کنجکاو و خوش اخلاقیییییییییییییی و  نسبت به سنت خیلی چیزا بلدی    و دیگه اینکه چون خیلی  باشما  کار شده   به سادگی نمیشه  سرگرمت کرد  حتما باید برات برنامه خاصی بگذارند

مامانی هم یه سری از کتابا و نرم افزارهارو بردم در اختیار مهدتون تا شاید مورد استفاده بقیه بچه ها هم قرار بگیره  

ناقلای مامانی سرعت یادگیریه زبانت شگفت انگیز شده هوراهوراتشویقتشویق

 

علاوه  برکلمه یه عالمه جمله و شعر هم  یاد گرفتی

بغل  ماچ تشویقبغل تشویقتشویقبغلبغلماچبغل

 

خدایاااااااااااا یعنی این همون پسر کوچولوی فینگولیه  منه 

 

ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم      

  بابایی  برات قاچاقی  ( کتک )  پفک خریده بود 

دور از چشم مادر نوش جون کردید کلافه

 

 

 

 

ای وای اخمشو ... ترسیدم استرس 

این هم از کاردستی چند تا فرفره برای شیطون بلام 

جدیدا هرچی تو تلویزیون می بینی ازم می خوای برات درست کنم

این فقط به کاردستی ختم نمبشه 

برنامه های آشپزی رو هم خیلی دوست داری 

 آروین در حین  دیدن برنامه آشپزی  :

مامانی می خوای برام دسر خوشمزه دلست کنی 

واای ببین از گازشون  چه بویی می یاد 

غذای خوشمزه 

نیگا کن چه کیکی و...

 

تعجب قهقهه

 

 کپلک من عافیت باشه  ماچ

 

 

 

 

این کلاه و شال گردنو مامان بزرگ سام کوچولو ( مامانیه خاله مژده برات درست کرده بود )  دست گلشون درد نکنه

  مامان نشیم  هم  با عروسکهای کوچولوت خوشگلترش کردم

چطوره ؟ خوشت اومد ؟ 

 راستی  ، هرچی جوراب و دستکش و کلاه و... داشتی  رو با  جک و جونورات  مزین  کردم نیشخند

 

 

 

 

 

 

 

یک بوسه شکلک ها ضربه

 

 

 

 

 

پاستیل عسلیه من عااااااااااااشقتم  ماچ

 

 

هوا بوسه شکلک ها

 

 

 

 

 

 

 

تخت پارکتو بردم تو اتاق مطالعه  به خیال خودم مامانی کتابامو بخونم وکارامو انجام بدم  و شما هم جلوی چشمم تو تختت باشیو بازی کنی   ( دور از کتابای مامانی ) 

.

.

مامان بیا خونه دلست کن شندول مندول بازی کنیم 

مامان بیا  کیتی رو بپوش حف بزن ( منظورت اینه عروسک خیمه شب بازی کیتی رو بزار تو دستت و بجاش حرف بزن )

مامان آلبینو  و سالمون بیال بگلش کنم ( آلوین و سالمون ) 

مامان ...

مامان...

مامان... 

 

یه سوال ؟

به نظرت مامانی تونست چند صفحه بخونه ؟متفکر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هوا بوسه شکلک ها 

 

 

 

تولد دایی سعید جووووووووووووووووووووون مهربون و گل و گلاااااااااااااااااااااااااابمون بود

 خیلی خیلی خیلی خیلی چقدر بنویسم خیلی  ، یه دنیا ، نه ،  بیشتر از یه دنیا دلمون براش تنگ شده 

مامان فاطی مهربون برامون یه کیک کوچولو گرفت تا در نبود دایی جون تولدشو جشن بگیریم 

 دایی جونی تو هندوستان ازدواج کرده و یه خانوم گل ، ماه  و بسیار بسیار مهربون  و دوست داشتنی داره 

بعدش هم با هاشون چت کردیم و یه کوچولو دلمون باز شد 

تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک  دایی جونم

ایشاله شمع 1200000 سالگیتو  گیت عزیزم برات روشن کنه

 

 

اشکلک های شباهنگ Shabahang- Happy Birthday: 6

 

 

 

 

 

 

 

 

دایی جونم  بفرمایید  اینم کیک تولدتون

ببخشید باز نتونستم جلوی شکمم ،  نه ، جلوی دستام ، نه ، جلوی چشمامو بگیرم  نیشخند

 

 

 

ای جووووووووووووونم 

قربون پسر درسخونم بغل

 

 

 

1 ساله و 2 ماهت بود که برات اولین جورچینو گرفتم

 احساس کردم برات خیلیییی  جالب نیست

اومدم تغییرش دادم بعد دیدم یه تغییر  کوچیک چه علاقه بزرگیییییییییییی بوجود آورد 

و اون این بود که چون دایی علی و بابایی رو خییلی دوست داری 4 تا از عکساشو رو به جای 2 تا جورچین  چسبوندم بعد متوجه شدی که باید دایی بره پیشه دایی و بابا بره پیش بابایی 

 و اما .... الان به راحتی 3 تیکه ها رو هم جفت و جور می کنی

 

 

 

 

 

قربوووووووون ذوق کردنت

 عاشق تشویق و جیغ جیغ کردنای مامانی هستی بغل 

 

 

وقتی اخمویی  

 

وقتی ذوق زده میشی  

این حالت بیشتر زمانی اتفاق میفته که ازت بپرسم آروین غذا می خوری ؟چشمک

 

 

 

 

 

 

یه پروانه تقدیم به گلم  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعضی از کتاباتو تو قفسه پایین چیدم تا خودت بتونی براحتی برشون داری و بیاری برات بخونم 

می گی مامان  ، من انتخابمو کددم  

هر کتابی رو که برات می خونم اسم نویسندش رو هم بهت می گم 

   وقتی کتاب می می نی و نی نی داینا رو برات می خونم بهت بگم آروینی شاعرش کیه 

 می گی ناصل کشاااااااااااااااااابز 

یا وقتی  کتاب خطر در خیابان و کتاب در خرید  و می یاری برات بخونم میگی مامانی اینو اژم تبلایی  ( اعظم تبرایی )نبشته اون خانومهبغلبغل

مامان لپ تاپمو بده باهاش کال دالم

باید کالامو اندام بدم فهمیدیییییییی  

 میگم نگو فهمیدی  بگو متوجه شدید 

می گی متهجه motehajah شدی

 

 

گاهی وقتا هروقت هوا خوب باشه  تیکه های نون و بیسکویت و کنجد و... برا ماهیها می بریم

خیلی خوشت می یاد و ذوق زده میشی می گم آروین موافقی بریم رودخونه به ماهیها غذا بدیم 

می گی مفافقم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ناقلای شکموی من

 یواشکی کنجد را می ذاشتی تو دهنت

بعد نشونم می دی که هیچی نخوردی  چشمک

 

 

 

این دو تا ماشین  هم قلکته

سوغات روژین جونی از سرین  ماچ

 

 

 

خوشحال و راضی  ماچ

مامانی تشویقت میکنم شما هم حساااااااااااااابی کیف می کنی تشویق

بغل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسر گلی مامانی یه چند روز مریض شدی 

با اینکه بد مریض نیستی یعنی همه چیزت ماشاله براهه نه اشتهات و نه تحرکت کم نمیشه  

ولی یه چند روز مهد نفرستادمت تا حسابی خوب شی 

مریض شدنت هم از این قرار بود 

جناب آقای پدر شما رو برد تا موهاتو قدری صفا ببخشه همچنان که تو وانت مشغوله بازی بودی و بابا برات شعر بنفشهههههههههههههههه بنفشههههههههههه رو می خونده  از قضا آب سرد میشه  حتما شما هم نمی خواستی حس خوندن بابایی رو از بین ببری 

خلاصه بعد دقایقی بس طولانی پدر رو متوجه آب سرد داخل وان می کنی و نتیجش

 

مامانی بیا باز بینیم آویژ شد 

واین بود ماجرای چاییدن شما متفکر

 

بستیمت به لیمو  و بخور و شلغم و... 

خدارو شکر خوب شدی 

بعد خوردن انار ( آنار ) این شکلی میشی 

 

مامان یه ببسی چوببی دلست کلدم

چه خوسمزست  چشمک

 

 

اینجا داری شعر اتوبوسو می خونی  

واپل آن د باش فیش فیش فیش 

فیش فیش فیش 

The wipers on the bus go swish, swish, swish 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آروینم  

تو شنیدنی مث شعر

خواستنی، چون   رویا

مثه یک قصه ی  تازه

گفتنی برای دنیا

تو تقدس طلوعی

تو عقیقی

تو قشنگترین نگینی

از همه دنیا واسه من

تو یی که قشنگترینی 

 اولینی  ،  آخرینی 

تو برام عزیزترینی 

تو همیشه بهترینی 

جای ماه تو آسمونه .... تو چرا روی زمینی ؟

تو یه دنیا مهربونی

با خودت تو سینه داری

توی خوبی و محبت

هیچ موقع کم نمی یاری 

توی آسمون قلبم

تویی ماه مهربونم ...

  ماه من

 آروین من 

حتی یک لحظه نمیشه بی تو بمونم 

Kisses Scraps 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان آیسو وآیسا
20 دی 92 10:25
عزیزززززززززززززززز دلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دوووووووووووووووستون داریم
عمه ثمینا
20 دی 92 10:36
ااااااااااا چرا همین یدونه!!!!!!!!!!!![ماچ دلم که آب شد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عمه گلیم پستای مامانم قطاریه وقت نشد بیشینه من باهاش همکاری کردم و با مامان فاطی و باباییم بازی کردم و مامانم قطارش راه افتاد منتظرتون هستمااااااااااااااااا
مریم
21 دی 92 15:22
سلام نسیم جووون..... میبینم که دوباره با مطلب هایه قشنگتون حسابی وبلاگ عشقم و خوشگل کردین....اول از همه تولد دایی جووون مبارک....دسته مامان فاطی م درد نکنه بابت کیک خوشگل ش.... عکساتونم خیلی قشنگ شده...به قول خودتون اروین ماشالله رور به روز بزرگ تر میشه ها و شیرین زبون تر..... از طرف من ببوسیدش....البته اگه شد یه گاز کوچولو هم بگیرین از اون لپ هایه خوشگلش(ببخشیدا نتونستم خودم و کنترل کنم) من اپم.... منظرتونم هستم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااااااام عزیزم مرسیییییییییی از همه مهربونیهات واقعا خوشحالم که دوست جونای گلی چون شما دارم الان می یام پیشتون یه عاااااااااااااااااااااااااااالمه بوس
mamane mani
21 دی 92 16:10
واااااااااااااااای خدای من قربونت برم الهی که اینقدر زرنگ و باهوشی نمی دونی چقدر کیف می کنم وقتی میام وبت آروینم نسیم جون ماشالله واقعا زحماتتون برای گل پسری جای تقدیر و تحسین داره امیدوارم همیشه همینجوری ادامه بدید راستش منم خوب برای اموزش مانی دارم سعیم رو می کنم ولی هر بار که میام وبتون میبینم واااااااااای چقدر بیشتر برای آروین وقت گذاشتید و این باعث میشه که منم بیشتر تشویق شم راستش بعضی از برنامه های آموزشی تون رو ما هم داریم ولی خیلی هاشون رو از شما یاد میگیرم و برای مانی استفاده می کنم همیشه دلم می خواست ازتون تشکر کنم بخاطر این همه انرژی و وقتی که میذارید و این که تجربه تون رو بی منت در اختیار بقیه هم میذارید از داشتن دوستی مثل شما خیلی خوشحالم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااااام عزیزم سلام به دوست جون ماهم که همیشه مارو شرمنده می کنه خیلی لطف داری عزیزم ماشاله به خودت به جان آروینم من هم از داشتن دوست گلی مثله شما از ته دل خوشحالم همیشه براتون بهترینارو آرزو می کنم مانی گلمو ببوس خاله قربونش برم بوووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووس
مامان مبینا
21 دی 92 19:02
قربونش برم چه نازهخدا حفظش کنه ما دوست داریم با شما دوست بشیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووونی با کمال میل ما بهتون پیوستیم
مامان آنیسا
21 دی 92 20:27
عزیز من چقدر خوشگل حرف میزنی دوست دارم یه لقمه چربت کنم عسل من می بووووووووووووووسمت خوشگل و باهوش من
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله جون خوشدلم دووووستون دارم
مامان کیاراد.آرزو
21 دی 92 22:25
مامانی مرسی.کلی از دیدن عکساو شیرین زبونی های آروین جون لذت بردمبوس از ته دل واسه آروینم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسی از همه خوبیها و مهربونیهات
مامان آروین (مریم)
22 دی 92 12:07
الهی قربونش برم که همه کارها و حرکاتش بامزه ان . خدا حفظش کنه . به ما سر نمیزنین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون عزیزم چرا گلم مگه میشه نیومد شما رو ندید
الهه مامان مبین
22 دی 92 12:34
سلام..... آخه من قربون اون شیرین زبونیات بشم عسل ... قربون اون عکسای خوشگلتم میشم عزیزم ... هزار ماشاا... مامانی اسپند یادتون نره ....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااااام ممنووووووووووووووووووووووووون خاله مهربووووووووووووووووووونم چشماتون زیباست
مامان بردیا(a)
22 دی 92 14:40
تولد دایی جون مبارک عجب کیک خوشمزهای دلم خواستقربون عکسای قشنگتمامانی بازم خسته نباشید بابت پستای قشنگ و پر انرژیتون در ضمن ما آپیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون خاله گلم ممنوووووووووووووووووووووووون از اینهمه مهر و محبتتون چشم الان می یایم
مامان الیار
22 دی 92 16:38
سلام مامانی بازم یه پست قشنگ و پر از عکس خوشگل از گل پسری که من خیلی دوسش دارم وکلی میبوسمممممممممممممممممممممش خیلی دوسش دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااااام خاله جون مااااااااااااهم ما هم خیلییییییییییییییییی دوستون داریم یه عاااااااالمه بووووووووووووووووس برا شما که مهربووونید
محبوبه مامان الینا
22 دی 92 18:57
سلام نسیم جون وای که چقدر دلتنگتون بودمآفرین به گل پسر باهوش کنجکاو خودمون عمو داغون ای خدا جیگر طلای نانازی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام محبوبه جون ماهم خیلی دلتنگتون بودیم ممنووووووووووون از لطف م ومهربونیت عزیزم الینا جونمو از طرفم بوسه بارونش کن
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
22 دی 92 23:46
سلام دوست عزیزممم قربونت بشم آروین جوووووووووووووون که هزار ماشالا انقدر باهوش ، جیگرطلا، شیرین زبون ، عسل ، خوردنی و ... دیگه نمیدونم چی بگم خوشبحال آروین جون که همچین مادر با حوصله و مهربونی داره وااای من خیلی بدم اصلا حوصله ندارم با آرین بشینم این کارارو بکنم همش میگم خودت برو بازی کن !! خیلی دوستون دارمممم بوس بوس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماااهت عزیزم قربوووونت بشم شما همیشه بهمون لطف دارید مرسیییییییییییییی از نگاه پر مهرت عزیزم نه عزیزم ماشاله خودت که اینقده با حوصله اید راستش همیشه وقتی به این فکر می کنم که چه زود این فسقلی ها دارند بزرگ میشند و ثانیه هاهم که به عقب بر نمی گردند و از الان دلم برای کودکی 1 روز قبلشون هم تنگ شده دوست دارم تمام لحظامو وقفه پسرم کنم البته این احساس هر مادریه و مطمئن باش شما هم همینطورید پسر ماهمو از طرفم بوسه بارونش کن
شیدا
22 دی 92 23:58
سلام نسیم جون. ماشاالله به آروین ناز و باهوش و تپلی. من حدودا یک سال میشه که به وبلاگتون سر میزنم ولی تا حالا نظر ننوشته بودم. واقعا بهتون تبریک میگم. اولا به خاطر داشتن پسر نازی مثل آروین ثانیا به خاطر وقتی که برای گل پسرتون میذارین و واقعا مادر نمونه ای هستین. منم یه پسر 9 ماهه دارم و هر وقت که به وبلاگ شما سر میزنم سعی میکنم از مطالبتون استفاده کنم. نسیم جون اگه منم بخوام آرشم مثل آروین فعال بشه الان که 9 ماهست چه بازیهایی واسش تهیه کنم. آموزش زبان رو از کی شروع کنم؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنوون از اییییینهمه لطف و نگاه پر مهرتون نظر لطفتونه دوست عزیزم راستش من در مورد آروین از بچگی حدودا 2 ماهه بود براش موزیک ویدئو کارتنی زبان اصلی می گذاشتم چون نظرم این بود که گوشش با کلمات و آوا ها آشنا بشه این کارو به طور منظم براش از روزی 5 دقیقه تا بسته به علاقه خودش تا نیم ساعت جوری که خودش همیشه خیلی کوچیک بود ریموت کنترل تی وی رو می یاورد بهم می فهموند که براش بازی بذارم الان اکثر کارتن هارو به زبان اصلی میبینه و تو خونه سعی میکنم خیلی از جملات و کلمات و بکار ببریم تا آموخته ها مختص تی وی نباشه در مورد بازی یادمه آروین وقتی کوچیک بود خیلی به اسباب بازیهاش علاقه نشون نمی داد ظروف پلاستیکی آشپزخونه یک کلاف کاموا و گوشی تلفن و موبایل و کنترل ها چند تیکه کاغذ و روزنامه و... بیشتر توجهشو جلب می کرد ولی همیشه یه چند تا کتاباشو که عکسهای بزرگ و شادی داره رو همیشه لابلای اسباب بازیهاش بگذارید و در طول روز یه جای خاص که خوشش می یاد و احساس خوب و آرومی داره رو اختصاص بدید و براش کتاب بخونید برای علاقمند شدنش هم باید صداتونو تغییر بدید ازبم تا زیر ( یکنواخت نباشه ) و با حرکات و دست و سر یه شور و هیجان بوجود بیارید منتظر حضور سبز دوبارتون هستیم خوشحال میشم اگه وبلاگی دارید با هم تبادل لینک داشته باشیم ببوسید پسر گلمونو
مامان آنا
23 دی 92 9:57
نسیم جون از خوندن پستهای پر انرژی و عکسای آروین جون که سراسر شور و هیجان و نشاطه سیر نمیشم از کدومش بگم از خوشگلیش از خوش تیپیش از هوش و زرنگیش آدم انگشت به دهن می مونه مربیهاش راست میگن والله ماشالله براش هرروز اسفند یادت نره از طرفم بچلونش تولد خان دایی مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی از اینهمه مهربونی قربووووووووووووووووووووون قلب مهربونت دوست جون ماهم
مامان بهراد
23 دی 92 9:59
الهی قربونت بشم که همه ژستها بهت میاد عزززززززززززیزم الهی قربونت بشم که اینقدر نابغه ای
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووووووووونم خدا نکنه خوب ماییم دیده هر وقت مامانیم بهم می گه کوچولوی نابغه کیه ؟ منم فورا میگم خوب معلومه مندم دیده خیلیییییییییییییییییییییییییی دوستون دارم
مامان آنا
23 دی 92 10:00
از دیدنت سیر نمیشم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
میشییییییییییییییییییییییییییییی خاله جون ماهم عااااااااااااااشقتووووووووووووووووووونم
عمه راضی
23 دی 92 15:15
عمه الهی فدای پسردردونش بشه که اینقده ماهه مامانی واسه گل پسرمون هر روز اسپند یادت نره.راستی از اینکه قند عسل آواز میخونه و باهوشه که نباید تعجب کرد آخه مامانی و بابایی هم اینجوریند اگه پسرمون اینجور نباشه باید تعجب کرد دوستون دارم به امید دیدار سلاااااااااااااااااااااااااااااا معمه جونی مهربوووووووووووووووووووووووووووووونم دلمون براتون خیلی تنگ شده هااااااااااا یه عااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووووووووس یه عاااااااااااااااااااالمه ماچ آبدار آره عمه جونم ماهم یه جورایی ژن خوانندگیمون فعاله یه ته صدایی هم داریم گه گداری قطعه ای هم می نوازیم کی می یاین پیشم که براتون هنر نمایی کنم
مامان محمدحسین
23 دی 92 16:18
چرا نظرات من ثبت نمیشه... فقط میتونم بگم 1000 ماشاالله به این گل پسر ناز و باهوش... خدا حفظش کنه ...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنووووووووووووووووون عزیزم .مرسی از لطف و مهربونیت نمی دونم عزیزم من دوباره تو نظرات سرچ کردم چیزی ندیدم ببخش گلم نمی دونم ایراد از کجاست ممنووووووووووون که همیشه بیادمون هستید پسر ماهمو از طرفم ببوس
مهسا مامان نلی
23 دی 92 16:59
عزیز شیرین زبون پسر خوشگل و خوش تیپ و باهوشم بازم کلی با شیرین زبونیات کیف کردم.چه عکسای خوشگلی مامان جونی ازت انداخته خوشگل پسر
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی از لطف و مهربونیتون خیلییییییییییییییییییی دوستون داریم
مامان ایلیا
24 دی 92 11:28
وای از دست این بابای بی حواس که این گل پسر رو مریض کرد آخه حیف این پسر ناز نیست که بخواد مریض بشه نحیف بشه اینجوری بشه چه عکس های قشنگی مامان جون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
آره بعد خودش کلی عذاب وجدان گرفته بود چه میشه گفت حس خوانندگی که گل کنه اونهم تو حموم که صدا اکو هم میشه از این اتفاقها میفته چشمات قشنگه دوست جوووووووووووووووووووووووووووون ماااااااهم گل پسرس رو از طرفم ببوسید
مامان امیررضا
24 دی 92 18:43
چه عسلی تو ناناز خاله. قربونت برم الهی. عاشق اون عکستم که اخم کردی و از حموم اومدی میخندی عزیزم. دوستت دارم.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی عزیزم خدا نکنه خاله جون مهربووووووووونم ماهم همینطور خیلیییییییییییییییییی دوستون داریم
مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 20:19
سلام نسیم جون مهربونممپم قربون پسر خوشگل خوشتیپممممم منکعاشقتم فدات شم ماشالا به هوشت عزیز دلمممم تولد دایی جون هم مبارک ایشالااااا خوش باشن دوستتون داریم عزیز دلممممم بوسسسسسسسس برای مامان و پسر خوشگلمممم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااام عزیزم سلام دوست ماهم ممنوووووووووووووووووووووون با وجود اینکه اینقدر سرت شلوغه بازم پیشمون می یان و ما رو شرمنده می کنی مواظب خودت دختر گلمیمونو پسر شیرین عسلیمون باش برات همیشه بهترینا رو آرزو میکنم مامانیه صبور و مهربونو خوشگل
مامان کسرا
24 دی 92 20:45
✬ '✧ '✬ ................ __♜_♜_♜__ تولدت..... `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} مبارک✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩ .......♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖ ``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ` `{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} این کیک هم از طرف ما به دایی جون مهربون از دیدن عکسات و کارهای با مزه و حرفای شیرینت کلی لذت بردم خیلی باهوشی دانشمند کوچولو باور کن ما هنوز نمی دونم سیاره چه جوریه و چی کار می کنه ای ول داری عسل مامان ترو خدا یک کم به فکر ما باش کیلومترها ازتون دوریم وقتی دلمونو آب میندازی و اینقدر قشنگ از کارهای گلمون مینویسی و عکسهای خوشگلشو می گذاری نمی گی ما هم دل داریم گناه داریم وقتی نمی تونیم یه ماچ هم از دستای کوپولوش هم بگیریم همینطور دلمون باید غش و ضعف کنه لطفا حتما خواهشا از طرفم ببوسش و بچلونش ببخشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییییی از احساس قشنگت ومرسییییییییییییییییی از کیک خوشگلت بروی چشم شما هم کسرا جون ماهمو از طرفم ببوسید خیلییییییییییییییییییییییییییی دوستون دارم
❤خونه نمدی❤
24 دی 92 20:53
مامان با سلیقه و هنرمند سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مونس
24 دی 92 23:07
سلام مامانی.... واقعا که از دیدن عکسا و باهوشی پسملی لذت بردم.چه پست پرباریم بود.به همسری گفتم بیا این پسر شیطونو خوش تیپو ببین دوست دارم بچه هامون این تیپی باشن خلاصه کلی ذوق کردیم.ماشالا پسرت ماهه ماه و دوست داشتنی. اگه دوتا آروین داشتی شبیه هم چیکار میکردی مامانی؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم قربونت دوست جون ماهم چشماتون قشنگه و قلبتون مهربونه ایشاله گل پسرات به سلامتی بیان و خونه رو پر کنند از صدای خنده و بازی راستش من عااااااااااااااااااااشق بچه هام نه از وقتی آروینم بدنیا اومده همیشه بچه هارو دوست داشتم و از کار کردن و بازی و نگهداری ازشون هیچ وقت خسته نمیشم تازه بازی با اونا کلی بهم انرژی می ده و سرحالم می کنه واسه همین 2 تا آروین که خوبه یه مهد هم از آروین داشته باشم... وااااااااااااااااااااااااااااااااای نمی دونم اون موقع هم همین احساس دارم ؟؟... آره مطمئنم بازم حسم همینه انرژیم کم نمیشه
مائده(ني ني بوس)
24 دی 92 23:32
خاله جون قررررررربون اون نگاه قشنگت.خيلي آرامبخشه. فرفره هاي خوشگلو ببين عافيت باشه خاله جون.راستي خييييييييلي نقاشيت قشنگه ها ببين كيكو چه قدر تو هنرمندي!عجب كاردستي خوشگلي باهوش!بلدي پازل هم درست كني آفرين مامان باحوصله.معلومه خيلي براي آروين جون وقت ميذاري.خيلي عالي بود.واقعا كيف كردم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووونم خاله جون ماهم خیلی خیلی دوستون دارم قربون خاله گلم که اینقده مهربونو دوست داشتنیه یه عاااااااااااااااااااااااااااالمه بوس
mahta
25 دی 92 13:58
خیلی نازی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
چشماتون زیباااااااااااااااااااااست عزیزم
شیدا
26 دی 92 0:01
بابت راهنماییهاتون خیلی ممنونم . حتما توصیه هاتون رو اجرا می کنم. در مورد وبلاگم، متاسفانه برای آرش نتونستم وبلاگ درست کنم وگرنه منم خیییییییییلی خوشحال میشدم ..... ولی اگه آدرس ایمیلتون رو داشته باشم دوست دارم چند تا از عکسای آرش و خودم رو براتون بفرستم. آدرس ایمیل من هم sh.mokhtary@yahoo.com آروین باهوش و نازو از طرف من ببوسین
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم شرمنده می کنی گلم کاری نکردم حتما تو اولین فرصت برای گل پسری اینکارو بکن تا از نزدیک بیشتر باهاتون آشنا بشیم اینم ایمیل منه skystar342@yahoo.com منتظر حضور سبز دوبارتون هستیما
مامان نلی
26 دی 92 1:58
الهی من قربونت بشمخیلی پسر خوشگل و خوشتیپی هستی مامان جون مواظب پسری باش حسابی دختر کشه دخترا براش صف می کشن هزار قطار قطار ماشاله همه جوره نامبروانه خوشگل ، خوش تیپ ، خوش هیکل ، باهوش ، نابغه ، خوش زبون و.... اسپند یادتون نره
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاااااااااااااااااااااااله جون ماااااااااااااااااااااااهم ووووووووووووووواااااااااااااااااااااای خوردم به ابرا از خوشحالی بووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووس
مامان نلی
26 دی 92 1:58
تولد دایی جون مبارک امیدوارم خوشبخت و سلامت باشند آروین جون نوش جونت خاله حسابی کیک دایی و ترکوندیش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از دعای پر مهرت امان از فسقلیهای شکمو
مریم
26 دی 92 2:13
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*..........
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیزم بروی چشششششششم
مامان طاها
26 دی 92 2:15
سلام من 2 تا نظر گذاشتم نیست آروین جون خیلی دوست دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم نمی دونم چرا؟ ممنووووووووووووووون عزیزم ماهم دوستون داریم
مامان آرسام
26 دی 92 2:44
سلام گوگولی مگولی سلام نون تنوری سلام کتری و قوری سلام پری و حوری سلام پیرهن توری تو که سنگ صبوری کریستال و بلوری فدات بشم چه جوری؟
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
وااااااااااااااااااااااااااااای چه قشنگ ممنوووووووووووووووووووووووووووووونم خدا نکنه بوووووووووووووووووس بووووووووس ببوس پسر ماهمو
خاله پگاه
26 دی 92 14:53
ووووووووووووووی کیف کردم دلم ضعف میره وقتی عکساشو میبینم قربونش بشمپسر باهوشمکه داری با بازیهای فکریت اینجور قشنگ بازی میکنی...خاله برای من هم یه آهنگ می خونی من هم مثل شما عاشق موسیقیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااااهم مرسییییییییییییی چراکه نه ؟
مامان مرجان
26 دی 92 14:54
سلام ای ماه ماهانم سلام ای عشق تابانم سلام ای عشق بی پایان سلام ای سرو جانانم تو را من دوست دارم تو را من تا کهکشانها دوست دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییی از هممممممممممممه احساس قشنگت بووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس عاااااااااااااااااااااشقتونیم
مامان مرجان
26 دی 92 14:55
نسیم جون همیشه ازدیدن و خوندن وبلاگ زیبات لذت می برم خوش به حال آروین جون که همچنین مادر نمونه ای داره و خوشبحال شما که از پسری باهوش و بامزه دارید خدا براتون نگهش داره با اجازه از بازیهاتون از کارهاتون همیشه درس می گیرم خوشحالم که باشما دوستم لطفا آروین جونو از طرفم ببوسید و براش اسپند فراموش نشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییی از اینهمه لطف و مهربووووووووووونی شرمنده می کنید عزیزدلم من هم بسیارررررررررر خوشحالم که دوستای ماااااااااااااااااهی چون شما دارم یه عااااااااااااااااالمه بوس
مامان مبینا
26 دی 92 16:17
سلام عزیزم تبادل لینک کنیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهت با کمال میل عزیزم
شبنم
26 دی 92 17:08
هزار ماشالله
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووون عزیزم
مامان آرسام
26 دی 92 17:24
عزیزم شیرین زبون چه بامزه حرف میزنی خاله قربون ذهن قشنگت که این همه چیزای خوب یاد گرفتی از حالا معلومه که یه دانشمند نخبه داریم قربونت برم تو با این سن و سال چه می دونی سیاره و پرچم و... کلی خندیدم از گفتن عمو داغون و اون کیک خوشگلی که برای دایی درست کردی امان از بابا که اینجور حواسش به پسری نبود امیدوارم که همیشه همینطور پر انرژی و خندون باشی و دیگه مریضی سراغت نیاد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون عزیزم ممنووووووووووووووووووون از اینهمه لطف و مهربونیت خیلی خوشحالم دوستای گلی چون شما دارم پسر ماهمو ببووووووس
★ مامان آینده یه فسقلی ★
26 دی 92 17:28
سلام خیلی از خوندن مطالب وبتون لذت بردم و با دیدن عکسای آروین جون و کارهاش بی اختیار دلم خواست پیشم بود و یه دل سیر بغلش می کردم و می بوسیدمش دوست دارم هر روز بیام ببینمش ماشاله به هوش و کنجکاویش و شیرین زبونیش دوست دارم اگه پسر داشته باشم مثله آروین جون باشه خدا برات نگهدارش باشه با تبادل لینگ موافقید ؟ منتظرتون هستم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون مرسیییییییییییییییی عزیزم نظر لطفتونه قربون قلب مهربونتون با کمال میل عزییییییییییییییزم با اجازتون ما بهتون پیوستیم منتظر حضور سبز دوبارتون هستیم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 دی 92 17:31
خیلی شیرین و با نمکی آروین شیطون بلا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییی خاله جون ماااااااااااااااهم
زهره مامان کیان
27 دی 92 0:44
سلام نسیم جون اول از همه زودی این گل پسر نابغه ی خوشتیپ و خوشگل من رو ببوسید لطفا که از راه دور مجازی دلم براش تنگه بعد هم برا پسری اسپند و صدقه بزارید و یه خسته نباشید جانانه به شما مامان مهربون میبوسمتون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااام عزیز دلم ممنووووووووووووون خاله جون نظر لطفتونه ممنوووووووووون از اینهمه لطف و مهربوووووونی بروی چشم گلم یه عااااااااااااااااااالمه بووووووووس کیان جون گل و گلابمو از طرفم ببوسید
zohre mami kiyan
29 دی 92 23:58
نسیم جون خصوصی دارین مهربونم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووون عزیزم
مامان آرسام
30 دی 92 13:49
ماشاله به پسر باهوش و زرنگ که پازل و جورچینارو به خوبی حل می کنه نسیم جون ابتکارت جالب بود من هم گاهی می بینم یه وسیله برای پسرم جذابیت نداره تغییرش می دم ولی ابتکارات شما واقعا جالبه تولد دایی جون باتاخیر تبریک می گم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییی از حضور گرمت که همیشه شرمندمون می کنی .پسر عزیزمو از طرفم ببوس