آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

نظرات (7)

امیر مهدی و عمی
17 آذر 91 23:37
سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارید
ماشاله پسرتون خیلی نازه
خدا حفظش کنه
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید


نظر لطفتونه . باعث افتخار.بااجازه لینکتون می کنم .
محبوبه مامان الینا
18 آذر 91 11:20
به به بالخره اومدی گل پسر؟پارسال دوست امسال آشنا


آره خاله جون . دلم برای همتون تنگ شده بود
مامان رامی
19 آذر 91 10:06
مامان یلدا و سروش
19 آذر 91 22:44
وای عزیزم. چه خوشگل هستی تو اونم با لباس ورزشی
اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهر تون منو خبر کنید


ممنون گلم . ما شمال زندگی می کنیم . خوشحال میشم لینکتون کنم .
پگاه
22 آذر 91 11:35
واااااااااااااااااااااااااااااای خوشگل بودی خوشگل تر شدی دلربا . بزرگ شی چه دختر کشی بشی تو براش اسپند دود کنید . البته چشم ما نمی گیره هاااااااااااا


قربونت عزیزم شما لطف دارید .
باران قلنبه
24 آذر 91 11:22
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5



سجاد
23 فروردین 92 12:57
سلام ، پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


به روی جشم . ببخش که دیر جواب می دم . تو این مدت اصلا وقت نکردم وبلاک آروین رو باز کنم . سجاد جونو ببوسید.