آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

لالایی کن فرشته خوشبختی من

1392/4/24 20:31
872 بازدید
اشتراک گذاری

 

لالا لالا گل بابونه ی ما

عزیز ما یکی یک دونه ی ما

خدا رو شکر روزی صد هزار بار

گلی مثل تو شد هم خونه ی ما

 

لالایی و لالایی و لالایی

آروینم مثل گلها با صفایی

من و بابا به تو دلگرم و شادیم

نیاد روزی ببینیم بی وفایی

 

لالالالا گل پسته

بخواب ای غنچه بسته

بخواب ای گل پسر تا من

بگم لالایی آهسته

 

لالایی کن که چشمات بی قراره

گل لبخند تو شادی می یاره

کنار گهواره ی تو نازنینم

زمستون هم واسه مامان بهاره

 

 

 

1179713777_www-animaatjes-nl.gif

 

rechts.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان دانیال
4 مرداد 92 2:33
سلام . از دیدن آروین واقعا لذت بردم . ماشاله که چقدر نازو خوش لباسو جیگره . خدا براتون حفظش کنه ایشاله . سایتون از سرش کم نشه .


با اجازه وبلاگ شمارو لینک کردم . خوشحال میشم شما هم وبلاگ دنی منو لینک کنین .


اینم آدرس وب ما http://daniyalzydmoradi.niniweblog.com


شاهزاده نازتونم ببوسین از طرف من






ممنوووووووووووووووووووووون دوست عزیزو مهربونم مرسیییییییییییی از اینهمه لطفی که دارید . با کمال میل وبا افتخار به شما پیوستیم شما هم گل پسری نازمو ببووووووسید