آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

همیشه به یادت شادمانم.......................

1391/5/19 15:07
463 بازدید
اشتراک گذاری

...من برای تو در دفتر طبیعت یادگارها نوشته ام و در گوشه و کنار رازها گفته ام و تو هر گاه خواسته باشی میتوانی با یک نگاه مرا تجدید خاطر کنی...

اگر باور نداری آروین مهتابی من به آسمان بنگر . به ستارگان بیشمار خیره نگاه کن . افکارت را آزاد بگذار . روح بزرگت را .. آنوقت تعجب مکن . منهم در آن لحظه صورت ترا در ماه می بینم....

اگر هم خسته شدی بصدای مرغ شب گوش بده و با آنچه که از من برای تو فاش می کند بیاندیش. به گلهای تازه شکفته نگاه کن و کمی بیشتر بنگر و یک یادگار دیگر هم از من بخوان و هرگز مرا از یاد مبر و به قلبت بگو تا به تو بگوید اینهم یادگار بابای من است.

هرگز نمی خواهیم که از ما دور شوی ولی اگر سرنوشت و تقدیر چیز دیگر برایمان نوشت آنگونه که دوست داری پسرم از ما یاد بکن.

و اما آروین کوچولوی من دوستت دارم . خدا خوب می داند که آنچنان که من تو را دوست دارم بلبل گل را و ماهی آب را یاد نکرده

الهی که لبت خندان باشه مثل همیشه. الهی که چشمانت بارانی نشه.اون روزی رو می بینم که آقا آروین مهربون من مثل شمشاد خرامان می نوازه و من و مامان بهتر از دریای محبت نوای عشق سر خواهیم داد.

به امید روزهای خوب زندگی    بابایی

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
19 مرداد 91 20:00
سلام. مسابقه شماره 2 شروع شد. دوست داشتید شرکت کنید.