آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

سومین بهار آروین 30 ماهه همیشه بهارم مبااااااااااااااااااااااارک

1393/1/27 16:56
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

 آروینم

لحظات از آن توست

آبی ؛ سرخ ؛سبز  ؛ سیاه ؛زرد، بنفش ، سفید 

رنگهایی که بایسته است برآنها بزن 

روزهایت رنگ برنگ  زندگیت چون گل قشنگ 

 

سلام بربهار

سلام بر زندگی

سلام به همه دوست جونای ماهمون 

سلا م برتولد دوباره زمین

سلام بر عشق و مهربانی  

  سلام  بر صبح امیدم

سلام برآفتاب جانم

سلام برجان شیرینم

سلام بر ماه تابانم

سلام بر آرویییییییییینم

ماچسال نو مبارک  ماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

یکم از خودم پذیرایی کنم ...

 تقویم دیواری  93 آروین جونی قلب

 

از توبرایت  می نویسم عشق شیرینم

نازنین پسرم چقدر زود داریم حس میکنیم که دیگه بزرگ شدی  دیگه کوچولو نیستی 30 ماهگیت هم رسید و این معنیش اینه  39 ماهه زندگیمون رنگ و بوی خاصی به خودش گرفته اینو بدون که  تو معجزه و ملودیه زیبای زندگیه منی  بغل

 هرقدر ازخوشمزگی و  شیرینیت  از حرفهای قلمبه و متحیرانت  از سوالهای موشکافانت از درک و هوش بالات از استنباطهاو استدلالها و نتیجه گیریهات بگم کم گفتم آدم  جدا  می مونه  که تو واقعا 2سالو نیمته هر قدر  از صدای خوشگلت وقتی آواز سر می دی از قصه ها و شعرها و خیال پردازیهات  که از صبح تا شب  یه ریز و بی ترمز با خودت حرف می زنی   و قصه هایی رو که برات خوندیم برای خودت به زبان شیرینت  و به جای شخصیتهای مختلف  با اداهای شیرینو  و آواهای خنده دار و بامززززززززت    باز خونی می کنی  از حرف زدنات  که اینقدر قشنگ و شمرده صحبت می کنی از مهربونیت و عشق ورزیدن بی حد و حصر   به مامانی از صورت مثه ماهت ، از  موهای نرم  نازت ، ازرونها خوشگل و گوشتالوت ازبازوهای قویت از انرژی کسر نشدنیت و...

بگم کم گفتم بغلماچبغلقلب

 من و بابایی بارها و  بارها  همیشه و همیشه خاطرات ، حرفا و حرکات کودکیتو  باهم  ، برات  تعریف میکنیم و چقدر  3 تاییمون ذوق می کنیم  میخندیم  هرگز فراموش نمی کنم برای اولین های تو چقدر ذوق کردیم وخندیدیم و چقدر اشک شوق ریختم  

 پدر و مادر شدن چقدر حس زیبا و وصف نشدنیه  .

 پسر ماهم دیگه برای خودت  و برای ما  بزرگ مرد کوچکی شدی

باورت میشه عزیزکم از حالا میتونیم  روت حساب باز کنیم  مطمئنیم  بازوان  تپلی و ورزیدت  تکیه گاهی مردونه برای من و بابایی  در  آینده نه چندان دور خواهد بود  

از اینکه یه پسر دوساله نیمه چون تو   دارم احساس غرور میکنم

 از اینکه  هروقت می بینی هرکسی چیزی خریده یا جایی رو تمیز کرده  یا غذایی پخته شده و...  بلند بهش می گی دشتت دلد نکنه بغل

از این اینکه هر وقت  می خوام خونه رو تمیز کنم میگی مامانی شما  تنهایی تمیژ نکن خشته میشی منم کمتت  کنمبغل

 از اینکه وقتی با من یا بابایی برای خرید می ری وقتی نایلونای خرید دستمونه  می گی یکیو بده من بیالم دیده

 بزال  کمت  کنم شما خشته میشید  دشتت دلد می گیله ها بغل

از اینکه بهم میگی : مامان جون شما فوخولاده ای  میگم یعنی چی

می گی یعنی عالی و  مهلبون

 مامانیه قشنددم  من  عااااااااااشختم بغل

 از اینکه وقتی سوار تاکسی میشیم خودت به عمو کرایه رو می دی و بهش می گی عمو بفلما

واگه بقیه پولو برمی گردونه می گی نمی خوام ماله خودت   باشه بلو باهاش ببسی بخر(بستنی )بغل

از اینکه وقتی جایی ریخته پاش باشه  می گی ایندا چه خبره  چقدر شلوخ پلوخه  بیا جمش کنیم

 

 از اینکه اگه کسی عطسه یا سرفه کنه جلوی بینیشو نگیره می گی کال بد کلدی ها بغل

 

از اینکه برای من و بابایی و هرکسی خونمون باشه می ری خودت  از کمد لیوان برمیداری و از آبسردکن یخچال برامون آب می ریزی و می گی بفلمایید بلاتون آب سلد  آولدم بغل

 پسر عزیزو نازم ماهی که خدا تو رو به ما هدیه کرد بهترین نعمتشو نصیبمون کرد  تا زندگیمون  رنگ دیگه ای  بگیره

او خواست و تو مال ما شدی، تو را به خودش می سپاریم که همیشه پشت و پناهت باشد.

 خدا جووووووووووووووونم شکرت.

خودت پسرمونو  حافظ باش 

کاش لایق مادر بودنت باشم چون تو لایق بهترین هایی

((عزیزم من هنوز تو شوک مادر شدنم هستم!))

عشق کپلیه من  عاشقانه دوستت دارم 

 اميدوارم صدها بهاررو ،خوش و خرم و شاد وسلامت  در راه داشته باشي بغلماچبغل

  

 شکلات خوشمزه من 30 ماهگیت مباااااااااااااااااااااارک 

  

     

 

 

 

  بفرما  اینهم کادوهات قلب

 

 و اون ساعت خوشگل اسپایدر منی که تو دستته

مبااااااااااااااااااااارکت عزییییییییییییییزمقلب

 

  وقتی تبلیغ تلویزیونی پوشک مولفیکس و مای بیبی رو می بینی   شروع می کنی مثله اونا رقصیدن و خوندن  تازه کل شعرشو هم یاد گرفتی و باهاشون می خونی  مامانی هم دست بکار شدمو یه کلیپ  با ورژن جدید برات درست کردم چشمک

  

 

 

  یه روز هم که با هم تو شهر دور دور می زدیم کارنوال شادی  برای جشن نوروز رو دیدیم خیلی جالب بود و شما هم حسابی  ذوق کردی وقتی حاجی فیروزبه اون بزرگی رو از نزدیک می دیدی 

و فردای همون روز تو تی وی برنامه   گزارشگر من و تو  خودمونو دیدیم و کلی خندیدم از اینکه ماهم  جهانی شدیم نیشخندچشمک

    و

 

و اما اتاق تکونی آروین جون

آماده شدن براي شروع يك زندگي تازه.                             

  بفرمایید ادامه مطلب: 

 

 

آروین جون شیطون بلام باید یاد آور شم

شونصد ساعت طول کشید تا اتاق جنابعالی تمیز و مرتب شد  

 آروین :

واااااااااااااااای مامان جونم  نگا کن   ماشینمو پیداش کلدم

وااای اینو  نگا کن 

اونو نگا کن 

ایندا چقد درهمه 

اینجالو ببین چقد شلوخ پلوخه و...

 

 

و خلاصه ...


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان محمدحسین
27 فروردین 93 23:18
وای چه کلاه نازی....ماشینای آروین جون رو سفره هفت سین چیکار میکنه؟؟؟ سفره خیلی زیبایی بود....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیز دلللللللللللللم خواستم از تو قلکش که همون ماشیناشه پول خرد بردارم بگذارم سر سفرش که از دستم گرفت گفت پولهام با ماشینم باهم باید باشند این شد که سکه سر سفره ، موند داخل خودرو
مامان محمدحسین
27 فروردین 93 23:21
عزیز دلم ...قربون اون مهربونی هات برم که دلت قد یه دریاست....
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
قربووووووووون خاله جوووووووووووونیه گلم
مامان نیلو
28 فروردین 93 1:38
چه کلاه بامزه ایییییی عزیزم خسته نباشی اتاق این وروجکو تمیز کردی خیلی عکسای بامزه و جالبی بود بووووووس
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیزم چشمات زیباست خوشگلم
الهه مامان مبین
28 فروردین 93 2:07
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام آروین قشنگم و نسیم جون خوشگلم . خوب هستید . دلمون براتون کلیییییییییییییییییییییی تنگ شده بود . قربون اون شیرین زبونیات خوشگل خاله . خدا همیشه برای مامان و بابا نگهت داره نازنینم . مامان و پسمل دوست داشتنی من . امیدوارم سالی پر از شادی در کنار هم داشته باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماااااااااااااااااه دوست جون عزییییییییییییییزم ممنوووووووووووووووووووون از اینهمه اینهمه اینهمه لطف و مهربونی ایشاله تابستون یه برنامه بگذارید بیاین تا از نزدیک ببینیمتون براتون بهرینهارو آرزو می کنم ایشاله سال جدید سال پر خیر و برکتی براتون باشه
الهه مامان مبین
28 فروردین 93 2:09
ما تعطیلات عید میخواستیم بیایم پیشتون ولی نشد نسیم جون ... ایشاا... به زودی زود همدیگه رو میبینیم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خیلیییییییییییییییی حیف شد ایشاااااااااااااااله ایشالله تابستون به امید دییییییییییییییداااااااااااااااااااااار
مامان کیاراد.آرزو
28 فروردین 93 9:33
سال نومبارک عزیزمایشاا...که سالی سرشاراز شادی وموفقیت براتون باشیمیبوسم آروین عزیزوخوشتیپمو
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سال نوشما هم مبااااااااااااااااااااااااااارک مرسی از دعای قشنگتون ایشالله همینطور برای شماااااااااا
مامان امیررضا
28 فروردین 93 11:15
سلام عزیز دلم خوبی؟آروین جونم خوبه؟ایشالا لباتون همیشه بخنده و بخنده و شاد وسلامت باشید. به به چه اتاق مرتبی مامانی دست شما درد نکنه که زحمت کشیدی.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام به روی ماهتون ممنووووووووووووووووون گلم قربووووووووون قلب مهربونتون مرسی از دعای قشنگت ایشاله گل خنده همیشه رو لباتون بشینه و سلامت و تندست باااااااااااااااااااشید
الهه مامان مبین
28 فروردین 93 14:07
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
دوووووووووووووووووووووستون دارررررررررررررررررریم
انجمن و سایت نی نی پرتال
28 فروردین 93 17:00
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
مریم
28 فروردین 93 19:09
سلام دوسته خوبه خودم........ اومد دیدم اپ کردین خوشحال شدم..... میرم و دوباره میام و یه نظر حسابی میزارم... دوست ندارم الکی نظر بدم.... تا بعد خدانگهدار
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییییییییییییزم مرسیییییییییییییییی از هممممممممممممه مهربونیات قربونت بشم که اینقده ماااااااااااااااااهی
انسیه مامان امیرعلی
29 فروردین 93 15:08
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم دلم براتون یه ذره شده بودا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماااااااااااااااااااهتون ماهم همینطور من چند بار برای گل پسری نظر گذاشته بودم ولی خیلی وقت بود آپ نمی کردی خدا رو شکر که دوباره میبینیمتون تمیر علی هم حسابی مردی شده ببوس بزرگ مرد کوچیکمو
انسیه مامان امیرعلی
29 فروردین 93 15:09
ماشااااالله اروین جون مردی شده برای خودش منم هرروز بادیدن کارهای امیرعلی خداروشکرمیکنم که مادرررررمم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیزم ببوس پسر مااااااااااااااااااهمو
انسیه مامان امیرعلی
29 فروردین 93 15:09
30ماهگی اروین جون مبارک باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی خاله جون ماااااااااااااااهم
انسیه مامان امیرعلی
29 فروردین 93 15:14
چند وقته کمترمیام نینی سایت سرگرم کارای نمدیم شدم الانم تا مرداد سفارش قبول کردم خیلی درگیر شدم دلم برای وبگردی هام تنگ شده همش تو نینی سایتم راستی نینی سایت عضو نیستی دوست داری کاراموببینی http://manvanamadiham.blogfa.com/ هرچیزی هم واسه پسمل نازت خواستی درخدمتم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
وااااااااااااااااااای چه جالب چه عالی من هم یه مدتیه دارم یک سری کارها برای آروین درست می کنم حتما به سایتت سر می زنم و از هنر زیبات بهره می گیرم قربووووووووووووون دوست جون هنرمندم من اون موقع که باردار بودم همش تو نی نی سایت با بچه ها چت می کردم و روزها مثل و برق و باد برام می گذشت قسمت بارداری هفته به هفتش خیلی مفید بود برام یک مقدار سرم شلوغه ولی حتما می یام تو کدوم کلوپی؟
انسیه مامان امیرعلی
29 فروردین 93 15:14
یه بار شمارتونوبهم داده بودین درمورد اموزش هاتون میخواستم بپرسم گوشیم ریست شد پرید اگه دوست داشتی دوباره بده شمارتو عززییییییییییییییییییییییم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
حتما عزیزم برات خصوصی می گذارم
انسیه مامان امیرعلی
29 فروردین 93 15:19
اگه اومدی تو وبلاگ فروش نمدی هام نظربذاری که بدونم اومدی ها
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
حتما گلم تو اولین فرصت می یام پیشتون
mamane mani
29 فروردین 93 18:44
سلام نسیم جون خوبی شما دوست کم پیدای ما؟بابا به خدا دلمون تنگ میشه براتون. میبینم که آروین جونم هر روز داره بزرگتر و شیرین زبونتر و خوردنی تر میشه. سی ماهگیت هم مبارک پسر خوشمزه ی من آفرین به آروین با محبتم که همیشه به مامانی کمک می کنه.هم تو خونه هم موقع خرید. خصوصی لطفا
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییییییی از اینهمهههههههه لطفی که بهمون دارید همیشه کامنتهای پرمهرت بهم کلی انرژی می ده ببوس پسر ماااااااااااااااهمو ایشاله سال جدید سال پر خیر و برکتی باشه براتون
آیدا
29 فروردین 93 19:08
عزیزم سلام. از اینکه یک دوست وبلاگی دیگر پیدا کرده ام بسیار خرسندم.مرسی که به ما پیوستید.من شاید 3 یا4 روزی یک بار به وب آروین جان سرک میکشم که شاید عکسهای شاد دیگری کذاشته باشید.شما بسیار خوش سلیق و با شادی تمام مراحل رشد فرزندتان را سپری میکنید.امیدوارم که در آینده انسانی شاد و موفق باشد.آروین جان را از طرف من وپارسا ببوسید.منتظر پستهای با عناوین وعکسهای مختلف هستیم...
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااام عزیزم ممنووووووووووووووووووووون از لطفتون ببخش دیر جواب دادم واقعا شرمندم بازم ممنوووووووووووووووووووون روی ماهتونو می بوووووووووووووووسم
خاله
29 فروردین 93 20:24
زن بهاریست که هرگز طعم پاییز را نمی چشد..... روز تو ای بانوی ایرانی مبارک........................
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووون عزییییییییییییزم
پریسا پ
30 فروردین 93 0:40
سلاممم سال نو مبارک و 30ماهگیییی مبارکوای چه گل پسرماهی دارین خدا حفظ کنه عاشقش شدم ما هم میخوایم امسال یه فرشته به این دنیا دعوت کنیم اگه اجازه بدین لینکتون میکنم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام عزییییییییییییییزم سال نو شماهم مبارک مرسی از لطف و مهربونیت ایشاله ایشاله بزودی مامان میشی و خبر خوش و بهمون میدی عزیزم چرا که نه ماهم خوشحال میشیم باهاتون دوست باشیم
مامان مونس
30 فروردین 93 1:22
ای جانم پسر کوچولوی دوست داشتنی و خوشمزه و شیککککککککککککککککککککک.مبارکت باشه گلکم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووووووونم خیلی دوستون داریم
الهه مامان مبین
30 فروردین 93 11:21
روزت مبارک نسیم عزیزم . با بهترین آرزوهای قلبم برای تو نازنینم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووون دوست جووووووووون ماهم همینطور برای شما
مامان حنانه زهرا
30 فروردین 93 13:10
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن وروزمادر مبارک عزیزم
مامان حنانه زهرا
30 فروردین 93 13:17
سلام گلم .سال نومبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشین ماشالله اروین جون چقدر ناز شده.من عاشق عکسیم که دونفری میبوسینش خصوصی گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون خاله جونم سال نو شما هم مبااااااااااااااااارک مرسی از قلب مهربووووووووووونتون
مامان آروین-مریم
30 فروردین 93 16:18
قربون آروین خوشگل و شیرین برم که روز به روز آقاتر و دوست داشتنی تر میشه ...............
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
خدا نکنه ممنوووووووووووووووووون خاله جون مااااااااااااااااهم
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 20:26
روزت مبارررررررررررررررررررررررررررک نسیم جووووون
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون دوست جون مااااااااااااااااااااااهم
مریم
30 فروردین 93 21:03
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیبای خداوند؛ روزت مبارک!
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووون عزیزم
مامان محمدحسین
30 فروردین 93 23:01
_ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- عزیزم روزت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووون عزیزم روز شما هم هزار بار مبااااااااااارک
مامان محمدحسین
30 فروردین 93 23:06
چه خوشمل شده اتاق کوشولومون......چیدمان زیبا مبارکت باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی خاله جون گلم
مامان پرنسس
31 فروردین 93 12:08
.30 ماهگیت مبارک نانازیییی.اتاقت هم خوشگل شده.لباسات هم خیلی قشنگن.
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووون خاله جون ماااااااااااااااااااااهم
مامان آرسام
2 اردیبهشت 93 12:08
وای چه کلاه خوشگلی چه طرح جالبی چه سفره هفت سین نازی چه پسر خوشگلترییییییییی سال نو مبارک امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی و قدر مامان مهربون و با سلیقت و بدونی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون عزیزم چشمهاتون زیباست مرسی از دعای قشنگتون با آرزوی بهترررررررررررررررررینه بهترینها برای شما
مامان آنا
2 اردیبهشت 93 13:22
آروین جون من همیشه شیفته خلاقیتهای مامان گلت میشم مثله همیشه متفاوت و زیبا سال نو مبارک امیدوارم این اسب خوشگلت برات یه عالمه چیزای خوب بیاره
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون خاله جووووووووووووووووووووون مهربوووووووووووونم
مامان بردیا
2 اردیبهشت 93 14:44
سی ماهگیت مبارک ماه سیما
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله جون ماااااااااااااااااااااهم
مریم
2 اردیبهشت 93 22:42
اول از همه بگم شهرهایی که واسه اروین نوشتین خیلی قشنگ بودش........ واقعا تبریک میگم به این پسر گلتون که اینقد شیرین زبون و اینقد پهم با فهم و شعوره..... آروین جون تو فوخولاده ای 30 ماهگیت هم مبارک کوچولویه دوست داشتنی.... امیدوارم همیشه خنده رو لباتون باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی مریم جون ماااااااااااااااااهم ممنون از اینکه همیشه بهمون لطف داری می بوووسمت عزیییییییییییییییزم
نیم وجبی
4 اردیبهشت 93 1:25
هزارتا لایک برای آروین و مامان هنرمندش
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنون دوست مهربووووووونم با آرزوی برترین و بهترینها براتون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 اردیبهشت 93 1:59
دوست خوبم وبلاگ جالبی داری و پسر شیرین و با مزه ای خوشحال میشم به منم سر بزنی ..البته وب من رمز داره اگه دوست داشتی رمز و بهت بدم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفت با کمال میل گلم و ممنون میشم
انسیه مامان امیرعلی
4 اردیبهشت 93 13:26
چرانظارتوتایید نمیکنی عزیزم
خاله مرجان
4 اردیبهشت 93 23:48
دوستت دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون عزییییییییییزم
مامان مهسا
6 اردیبهشت 93 2:54
چه کلاه خوشگلی چه سفره هفت سین با نمکی سال نوت مبارک نوش جونت من عاشق اینم که بچه ها بخور باشند دست مادر درد نکنه که اتاقتو اینقدر خوب مرتب کرده وااااااااای چه جالب که شما رو تلویزون نشون داد
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییی خاله جووووووووووووونم خیلییییییییییییی دوستون داریم سال نو برشما هم هزار بار مباااااااااااااااااارک
مامی نرگس
14 اردیبهشت 93 1:20
سلام عزیزم منم لینکتون کردم رمز رو براتون میزارم
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
سلام بروی ماهتون مرسیییییییییییییییییییییییییی گلم بووووووووووووس بووووووووووووووووس