آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

یه نیم هفته رنگی آروین با ماهنی

1392/7/21 5:13
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

 

هفته گذشته خاله آیلار مهربون بهترین وبهترین و بهترین دوست

مامانی  با دختر نازنازیش ماهنی خانوم اومدند پیشمون    و یه نیم

هفته قشنگی رو باهم گذروندیم انگار این دوستی عمیقی که بین من

و آیلار جونمه  یه جورایی به شما دو تا ورووجکها هم سرایت کرده

حسابی باهم صمیمی شدید و بازی کردید همش می گی مامان

نشیم پس ماهی  ( ماهنی ) کی می یاد خونمون ؟ تلفون بژن بگو

بیاندیده ( آخر کلماتت می گی دیگه ) 

ایشالله همیییییییییییییییییییشه  تا ابد این دوستی هامون  برقراربمونهماچقلبماچقلب

 

 پیش به سوی دریاااااااااااا

 

 

 

 

 

 

 

 اینجا به ماهنی می گی : ماهی ببین دالم چی تار می کنم

( چی کار می کنم ) تو بلدی اینطولی اینطولی کنییییی ؟ ....

 

 

 

 

 

 

 

  قربون 2 تا کلوچه های شیرین عسلیییییییییمبغلبغل

 

 بیلچه رو پرتاب می کردی  می گفتی مامانیو موژ ( موج )  خودش می یاله قهقهه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چپپپپپپپپپ

 

 

 

 

 

 

 

بفرمایید کیک و چایی ؟ نوووووش جونتون خوشمزه

 

 

 هوووووووووووووووورا دیگه صید ماهی آزاد شد خوشمزه

اینجا هم یه عااااااااااااااااااااااااالمه لنچ ها ی ماهیگری آماده می شدند برای صید ماهی 

چه دودی هم راه انداخته بودند انگار زمان جنگ دوره صفویه ست متفکر

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماهی  ( ماهنی ) چقد ماشیییییییییین بیا ندا ( نگاه ) کنیم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هر وقت تو شیشت برات نوشیدنیتو می ریزم وقتی تموم میشه هر

جا باشم شیشتو دستم می دی می گی : مامانیو تموووووووووووم

شد نووووووووسه جون 

 

آره عزیزم نوووووووووووووووووووووووووووشه جونت گوارای

وجووووووووووووووودت یکی یه دونه من ماچ

 

 عاشق انگری بردی  این تاپ به این بزرگی رو  نمی دونم کی و چطور از کشوت در آوردی و تنت کردی 

اینجا  داری به مامانی نشون می دی  که عکس لباست مثه برچسب روی سرسرته 

هممممممممممممممممممممممممممممه اندی بدن andi bedan

 

 قربون پسر خوش تیپم 

وقتی لباس مردونه می پوشی می خوام بخووووووووووووووورمت چشمک

 

 

 

 

 

 

 

 نی نای نا نای تشویقتشویق

 

 

 

 

 

یه تابلوی زیبا  ،  یه بارون پاییزی  از پشت پنجره بغل

 

شیر خرمای داغ هم می چسبه  مگه  نه ؟ 

 

 

 دست خاله فاطمه جون مامانیه بهراد جونم درد نکنه 

بغلماچبغل

وقتی  اولین عکسی رو که تو پست قبلی گذاشتمو دیدی گفتی مثه رن بو ( rainbow )

منم برات دستاتو رنگی کردم خیلییییییییییییی ذوق کردی دلبندکم بغل

 

کوچول نازم  این هم هدیه روز کودکت تشویقهوراماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

رومینا
21 مهر 92 13:01
قربونش بشم که اینقدر نازهههههههههههه.


خدا نکنه خاله جووووووون مهربونم ببوسید داداشمیو
مامان بردیا
21 مهر 92 16:16
ماشاله چه پسره نازی دارید باتبادل لینک موافقید؟


ممنوووووووون عزیزم چشمهاتون زیبا و نازن
با افتخار چرا که نه دوووووووووووووستم بهتون پیوستیم
مامان رادین
21 مهر 92 16:20
سلام عکسا فوق العاده بودن. همیشه شادباشید.
نگار(مامان سام)
21 مهر 92 16:22
به به چه عکسای خوشگلی . خاله منم دلم دریا میخواد.ماشالله چه قدر هم خوش تیپ هستی.


میییییییشی خاله جون تشریف بیااااااارید شمال در خدمتتون باشیم بوووووووووووووووووس بوووووووووووووووووس
هنگامه
21 مهر 92 17:13
واااای چه هوای بیستی ......
عزیزم بابت تبریکاتت مرررررررسی
بوووووووس


آره عزیزم خیلی عالی بود و جاتون هم حسابی خالی بود روی ماهتونو میییییییییبوسم دوست جون مهربونم
مامان آيسو وآيسا
21 مهر 92 17:35
اميدوارم همه هفته هاي زندگيت رنگي رنگي باشن خشگل خاله...
عالي بود عكسها نسيم جووون مخصوصا كنار دريا وغروب
ميبوسمت آروين جووون خوشتيپ خاله با دوست جووونت


میییییییییییییییییییییییییشی خاله جون ماهم خیلیییییییییییی خیلی خیلی دوستون دارم
لیلا
21 مهر 92 20:14
عکسها بی نظیر شدن ...کیف کردم از دیدن این گل پسر ....دلم هوای دریا کرد....می بوسمتون....دوستتون دارم....ما هم آپ هستیم


مرسییییییییییی عزیزم تشریف بیارید شمال در خدمتتون باشیم گلم . به روی چشم عزیزم
زهرا-مامان رضا
21 مهر 92 21:01
چقدر با سلیقه ای تو عکس گذاشتن
خوش باشی همیشه


ممنووووووووووووون گلم مرسی از نگاه مهربونت عزیزم
صبا خاله ی آیسا
22 مهر 92 0:22
خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی عکسا زیبا بودن

لذت بردم

کلی بهتون خوش گذشته

خوووووووووووووووشحالم




ممنوووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطف و مهربوووووووووووونیت گلم .ایشاالله همیشه خوشحال و سلامت باشید
مامان بهراد
22 مهر 92 0:57
دوست جوووونم کمکی خواستی ما در خدمتیم.....
خوشحال می شم عزیزم
انقدر عکس لخت از این تپلی نذار چشمش می کنن بچه رو ....
آدم دلش می خواد بخوردش


مرسییییییییییییی عزیزم
قربون دوست جون مهربووووووووووووونم . ببوس بهراد گلمو که دلم برای دیدنش یه ذره شده
مامانی صادق
22 مهر 92 9:51
آروین جوووووووووووونم پسر کوچوووولوی خاله روزت مبارک عزیزم
کادوهای قشنگت مبارک کپلی من


ممنووووووووووووووووووون خاله جون مهربونو خوشگلم مرسییییییییییییییییییییی
خاله الهام
22 مهر 92 12:11
به به چه نيم هفته اي خوبي داشتيد خاله جونم
دستات هم خيلي خوشكل رنگ شدن هااا
فداي گل پسري با اين ناناي ناي كردنش
عزيزم هميشه به گردش و شادي


مییییییییییییییییییییییییییییشی خاله جون ماهم خیلی دووووووستون دارم
مامان آویسا
22 مهر 92 13:44
عشق منه این آقا پسر


عاااااااااااااااااااشقتونم خاله جون مهربووووووووونم
مامان آرتین
22 مهر 92 13:50
چه نیم هفته پرباری دنیای این کوچولوها مثله خودشون قشنگ و بی ریاست قربون پسر خوشتیپممامانش براش اسپند دود کن


ممنووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییی از لطفتت . خدا نکنه گلم
مامان کسرا
22 مهر 92 13:51
منم دلم دریا خواست
چه جوجه های نازی همیشه خوش باشید و این دوستیهای مستدامباشه



ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییی از نگاه قشنگت .ایشااااااااااااااااااااااااااااااالله
خواب گو
23 مهر 92 0:35
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنوووووووووووووون نظر لطفتونه
مامان بردیا
23 مهر 92 0:44
با اجازه لینک شدید


مرسیییی عزیزززززززززززززززم
مامان ایلیا
23 مهر 92 9:16
عزیزم چه عکسهای قشنگی و چه روز بارانی زیبایی، چه روزای با صفایی و چه دوستای خوبی امیدوارم همیشه این دوستی ها تداوم داشته باشه


مرسییییییییییییییییی دوست عزیزم
ایشالله منووووووووووووووووون از احساس قشنگتون قربوووووووون نگاه مهر گرمت
مامان ملینا
23 مهر 92 12:21
سلام آروین جان،فکر کنم خیلی بهت خوش گذشته . با ماهنی خوشگل. همیشه خوش باشی.عکسات هم خیلی قشنگه.آفرین مامانی خوب که از هر لحظها از خوشگل خان عکس گرفتی.


سلام بروی ماه مامان گلیییییییییییییییییییییییی
مرسییییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووووونم . مامانمه دیگه عشقش عکس گرفتنه اونم از من بوووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووش
مامان بهار
23 مهر 92 23:40
نفس بهار
تپلی من
عشق کوچولوم
دوست دارم نفسی
شیطون باز جشن دندونی رفتی
همیشه خوش باشین و خندون


ممنوووووووووووووووووووووون خاله جونییییییییییییییییی گلم خیلییییییییییییییییی دوستون دارم
پیکاسو کوچولو ناز نازیمو از طرفم ببوسید بووووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووس

جشن دندونی ؟
مامانی درسا
24 مهر 92 2:19
عزیز دل تولدت مبارک ..... یه سبد سلامتی پراز آرزو های قشنگ برات آرزو میکنم ..... 120 ساله شی


ممنوووووووووووووووووووووون خاله جون گلم دووووووستون دارم
عمه راضی
24 مهر 92 10:49
تولد تولد تولدت مبااااااااااررررررک آروین کوچولو عزیزم انشاالله 120 ساله بشی و عمر با عزتی همراه با سلامتی و موفقیت پیش رو داشته باشی میبوسمت

مرسیییییییییییییییییییییی عمه جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونیه مهربووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
سحر
24 مهر 92 14:25
جیگرتو بخورم کپولچه ی من

قربون اون قیافه ی خوشمزت عزیززززززم

فدای این چیپس خوردنتو عشقم

ای جووونم که تو مغازه مستقیم می ری سراغ ماشیناااا

خیلی دوست دارم آروینی




سلام سحر جون

ببخش که خیلی خیلی دیر جواب دادم

آخه این روزها همش درگیر کارهای تولد شازدمون بودم

قربووووووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووونم که همیییییییییییشه بهمون لطف و توجه خاصی داره بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مامی آنا
24 مهر 92 18:28
امیدوارم همیشه خوش باشید.وای چه آهنگ نازی رو وبلاگتونهمیشه بگید خوانندش کیه؟واسم شعرش چیه؟من زیاد اهل آهنگ گوش کردن نیستم ولی این آهنگ یه حس خوبی به آدم میده مرسییییییی




ممنووووووووووووون عزیزم نظر لطفته

الان دقیقا نمی دونم خوانندش کیه ولی نگاه میکنم بهتون اطلاع می دم

مرسییییییییییییییییییی دوست جونم پری دریاییمو از طرفم ببوس




مامان پندار
25 مهر 92 1:49
عزیزم الهی همیشه سالم و تندرست باشی ..... نسیم حون از طرف منم بخورش




ممنوووووووووووووووون عزیزم ایشالله شما هم همیشه سالم و خندون باشید

به روی چشم امروز ناهار خورده میشه




مامان آرتا-آرتین
25 مهر 92 8:42
چه عکسای قشنگی!!!!!!!!!چه غروب زیبایی !!!!!!هوس دریا کردم،امیدوارم همیشه شاد وخرم باشید
کپلکم رو ببوووووووووسید


ممنون عزییییییییییییییییییزم
نگاهتون زیبا و مهرگرمه
قربووووووووووون هر چی خاله مهربووووووووووووووووووووون و دوست داشنتی
مامان آنیسا
25 مهر 92 15:14
قربون این عکسای لختی برم من اینقدر نرم و خوشگل شدی توش!با اون مایو خوشگلت راستی عزیزم شما از کدوم شهر هستید؟شمال هستید؟!


خدا نکنه عزییییییییییییییییزم

قربون نگاه و قلب مهربوووووووونت دوست جون ماهم

ما بابلسریم بهمون حتما افتخار بدید خیلییییییییییی خوشحالمون می کنید آنیسا جونو از طرفم ببوس


مامان آنیسا
25 مهر 92 15:19
یادم رفت بگم آهنگ وبلاگتون خیلی قشنگه من و آنیسا عاشق این آهنگ هستیم و میشه گفت آنیسا کاملا این آهنگ و حفظه




مرسییییییییییی عزیزم

قربووووووووووووون آنیسا جون ماهههههههههههم بشم که دلم براش یه ریزه شده بوووووود الانه می یام پیشت عروسکم


سحر
25 مهر 92 20:42
پس نظر من کووو ؟؟


سلام سحر جونم
ببخشید دیر جواب دادم
عمه ثمینا
26 مهر 92 13:43
خیلی ماهی آروین جونم.عاشقتم خوشگلم.


ممنووووووووووووووووون عمه جون مهربوووووووونم
مامان مهرسام
26 مهر 92 15:44
وای از دست تو شیرین عسل چقد میری دریای شمال بابا جون پاشو بیا کیش یه تنی به آب خلیج فارس بزن دیگه اونوقت منم از نزدیک می بینمت


فدای اون تاپ گشادت بشم من رپر شدیا تو اینقده شیرینی و خوشگلی که هر چی بپوشی بهت خیلی میاد خاله جون ...بایدم بری روی میز تلویزیون بشینی تو از هر دکوری دل نشین تری ...اون تابلو خیلی برام جالب بود اگه تونستی بیشتر برام توضیح بده نسیم جون ...راستی دلم باز شد آخه این روزا خیلی غم دارم دست پسرک عزیز تر از جونم شکسته و گچ گرفتیم آروین جون براش دعا کن زودی خوب بشه

سلام به روی ماه مامان خانومی و مهرسام جونم
خدا بد نده عزیزم خیلی ناراحت شدم آخ بمیرم جه جوری دست پسرمون شکسته
خدااااااااااااااااااااااااای من خیلی نگران شدم
ایشااااااااااااااااالله که زود خوب شه ایشااااااااااااااااااااااااالله
تو رو خدا بیشتر مواظب خودتون باشید ببوووووووووس پسر ماهمو که دلم براش کباب شد
منظورم از تابلو ، منظره بارونی بود که آروین داشت از پشت پنجره خونمون بهش نگاه می کرد اینقدر اون منظره زیبا و رمانتیک بود که به تابلو تشبیهش کردم
مرسیییییییییییییییی از لطف و مهربوووووووووووووووونیت . پسر ماهم ببووووووووووووووووس و براش اسپند دود کن
سجاد
26 مهر 92 18:39
شما هم دعوتین ... بفرمایین داخل


حتما گلم
مرسی از دعوتتون ل]
مامان محمدرضا
26 مهر 92 19:31
خیلی دوست دارم آخه خیلی شیرین و خوردنی هستی


میییییییییییییییییییییشی خاله جونی ماهم دوووووووووووووووست داریم
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 20:55
دوستیاتون همیشه پایدار عزیز دلممممممممممم
عکسا و گل پسری و همه چیز مثل همیشه عالیییییییییییییییی
شاد باشید قربونت برمممممممممممم


ممنوووووووووون مرجان جون ایشالله که همینطور باشه
مرسی از نگاه مهربووووووووووووونت خیلی دوست دارم مواظب خودت دخملیمون باش آران و از طرفم یه ماچ گنده کن جوری که حسش کنم بووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووس
ل]
مهسا مامان کیارش
26 مهر 92 21:58
عزیزدلم تپل مپلم امیدوارم همه زندگیت رنگی رنگی اونم از رنگهای شاد باشه خوشگلم نسیم جون مثل اینکه شمال ساکنین اینطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همیشه و هرجا که هستین شاد و خوشبخت باشین




ممنووووووووووووووون خاله جون ماهم که خیلی دوستون داریم

آره مهسا جون ما شمالیم ( بابلسر ) خوشحال میشیم بهمون افتخار بدید . پسر ماه و باهوشمو از طرفم ببوس

ل]


نازنین
27 مهر 92 0:28
همیشه به شادی و دلخوشی.
هزارماشاا.. آروین جون هم خیلی نازه،هم خیلی خوش تیپ.
از طرف ما حتما ببوسینش.


ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم نگاهتون زیبا و دلتون مهربوووووووووووووووووونه . دوستون داریم
مامان پندار
27 مهر 92 1:06
راستی نسیم جون می خواستم بپرسم چه جوری براش شیرخرما درست می کنی؟؟ ممنون می شم بهم بگی...و از کی بهش دادی؟؟؟

آخه پندار خیلی خرما دوست داره هنوز نمی تونه خالی بخوره و من حل شده اش رو یه موقع ها توی سرلاک صبحانه اش می ریزم......




تو میکسر جند تا دونه خرما با شیر براش می ریزم البته پوستش و در می یارم چون گاهی خوب له نمیشه و خوشش نمی یاد

قربون پسر ماهم بشم کهخرما دوست داره نوووووووووووووش جونش

پندار جون خوشگل و ماهمو از طرفم ببوسید


مامان انیسا
27 مهر 92 18:51
سلام خوش حال میشم با هم دوست باشیم




سلام عزیزم

ببخش که دیر جواب دادم

با کمال میل و با افتخار


گویا آدرستونارسال نشده
منتظر حضور دوبارتون هستیم