آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آروینم ، عزیز ترینم ، تشنه نگاه مهربانتم

1392/5/13 2:30
4,656 بازدید
اشتراک گذاری

 روزها و شب ها  مثل برق و باد می یان و می رن و ما عاشقانه  بزرگ شدن ثمره زندگیمونو به نظاره نشستیم چقدر همه چی سریع داره اتفاق میفته . آروینم  انگار همین دیروز بود که تو ، فرشته کوچولوی قشنگمون ، تو  یه  روز قشنگ ماه مهر بدنیا اومدی و با اومدنت  رنگ زندگیمونو تغییر دادی.

چقدر کوچولو بووودی .

دست کوچولو  پا کوچولو پوست تنت مثل هلو  و بهترین و زیباترین و شیرین ترین  بهانه شدی برای ادامه  زندگیمون  اینقدر دوووووووووووووووووست داریم  و عاشقتیم که نمی تونیم چطور باید بزبون ویا رو کاغذ آورد. کوچولوی تپلویی ما از الان دلمون برای تمام لحظه لحظه کودکانه های  قشنگت تنگ شده  .

  

    از اینکه خدای مهربون تو رو بهمون داده هرلحظه و ثانیه هم که دعا گو باشیم بازهم نتونستیم شکر نعمتشو بجا بیاریم

 فقط خودش می دونه که چه نعمتی بهمون داده و ما چقدر داریم  از ، باتو بودن لذت می بریم.

ای فدای روی همچون ماه تو                                       گشته ام من واله و شیدای تو



 پسر نازنینم  فرشته قشنگم نمی دونی  چقدر شیرین و دوست داشتنی و تودلبرویی .به یاد ندارم جایی بریم و

تو ،  توجه اطرافیانت رو بخودت جلب نکنی  و اونها با محبت بسیار  تورو  غرق بوسه  نکنند حالا می خواد هر جاکه  باشه . فروشگاه ، پارک ، پیش اقوام و فامیل و....

آخه می دونی مامانی  ، به قول یکی از دوستهای نی نی وبلاگیت یه جورایی گوشتت شیرینه ، خوش اخلاق و خوش خنده ای  

مهربونی  و همه رو دوست داری و موج مثبت داری وپر از انرژی خوب و قشنگ

با اینکه خیلی شکمویی ولی هرچی دستت باشه به همه می دی حتی بستنی ( ببسی ) که عاشقشی

  

اگه کسی خواب باشه کشون کشون بالشی که دوبرابر قدته رو می یاری و بیدارش می کنی می گی بپرما  بالاش ( بفرما)و بهمون  می گی که فلانی خوابه  که ما یواش صحبت کنیم.

 

حتی وقتی می خوام بشورمت اینقدر قربون صدقه ام می ری و  می گی  :  خدا خداااا ،مامانی کوپولو ، مامانی کوشولو، دوشت دالم و  اینجور داری قدر دانی می کنی .من هم همونطور که دارم خدمت رسانی می کنم ذوق  می کنم از وجدود نازنینت لذت.

 این مهربونیهات منو یاد  بچگیهای سروشی می ندازه  اون هم همینجور مهربون ودلسوز بود  . آرش و سروش ، تو  مهربونی  و اخلاق ، یه چیز دیگن ،حرف ندارن، عاشقشونم   .

آروین جونم ،شیرین زبونم دیگه الان همه چی رو می گی ،  هرچی که بخوای ، هر جا بخوای بری،  هر چی بخوای بخوری و...

امروز به مامان فاطی گفتی : مامان پاتی اس ام اس اومد 

منو  و مامان فاطی  می خواستیم بخوریمت متفکرآخه تو این چیزها رو از کجا می دونی قلقلیه فسقلی خودم تشویقتشویق

خیلی از  سریالهایی رو که میبینیم  هم اسمشونو وهم  نام بازیگرهارو وحتی اگه  موزیک متن هاشو بشنوی  اسم فیلم رو می گی

 هر وقت من و بابایی داریم کتاب می خونیم می یای دستمو می گیری می گی مامان پاسو بلیم کیباب بدیلیم 

بعد کتابتو می یاری پیشمون ( وسطمون ) می شینی و شروع به خوندن می کنی و یه نگاه به من و یه نگاه به بابا  اگه ما ورق بزنیم تو هم .

مثل طوطی همه حرفها رو تکرار می کنی 

خداییش بچه ها تو این سن  و سال هممممممممممممممشون خوردنی و جذابن  و به معنی  واقعی کلمه ، آدم می خواد،  قورتشون بدهنیشخند

 ایشالله خدا این نعمتو نصیب همه کنه و در پناه خودش نگهدارشون باشه  ماچ قلبماچقلبقلبماچ

 لپ تاپو روشن می کنی و کارتن های مورد علاقه ات که تو صفحه دسک تاپ رو می یاری و می دونی صداشو چجور کم و زیاد کنی . می گیم آروین چی کار می کنی ؟ می گی تو  اینترنتم

همینطور برنامه پینت و باز می کنی و برامون نقاشی می کشی . اینهم اولین هنر پسر گلم  


با بابایی که فروشگاه می ری  خودت از عمو ببسی و چاکلت می خوای

دیگه نون آور خونمون شدی و می ری برامون نون می خری 

 


عشق و عزیز دردونه بابایی

 

 شیطون بلا  نگذاشتی که بابایی موهاتو خوشگل کوتاه کنهگریه

 

مهمترین اتفاق این ماهت ، این بود :

 دلبندم ، همیشه بزرگترین دغدغم این بود که چطوری باید از شیر بگیرمت که خیلی اذیت نشی . همش سرچ می کردم که مامانهای دیگه چه کار کردن وچه جور موفق شدن این پروزه رو به خوبی  انجام بدنند.

کوشول مامانی، خیلی خیلی  وابسته بودی و همش تقاضا می کردی  به قول مامان فاطی که میگفت آروین گاهی از یه نوزاد هم بیشترشیر می خوره   . هر وقت می خواستی شیر بخوری   مراحل کار اینجور بود : بالش یا کوسن مبل هارو  می آوردی  سمتم و می گفتی : مامان گلی  مامان تپولی به به  ،

به به  و دستهاتو بهم گره می کردی . منم می گفتم چشمها بسته تو می گفتی هاااااااااام  دهن باز : می گفتی هااااااااااااااااااام

 

 روزها به عناوین مختلف با بازی و خوراکی سرگرمت می  کردم  و یه چند ساعتی غافل می شدی ولی شبها به هیچ طریقی ممکن نبود

 موقع خواب ( حتی خواب  بعد از ظهر) محال بود بدون شیر یک لحظه چشم رو هم بگذاری ...

خلاصه نمی دونم چطور شد  چه اتفاقی افتاد و....  

خودت شیر و گذاشتی کنار و دیگه سراغی ازش نگرفتی گه گداری تا بالشتو می دیدی میومدی سراغم  تقاضای بهبه می کردی

بهت می گفتم مامانی به به می خوای ؟یه جورایی خجالت می کشیدی و با خنده می گفتی نه نمی خواد آبین نمی خوله

  خلاصه مامانی رو گذاشتی تو یه عالمه چرا ؟ ...

 خدا می دونه چقدر برام سخت بود انگار ازمن دور شده بودی ویا یه چیزی از وجودم کنده شده بود   از یک طرف کلی خوشحال از این که پروژه  ای که همیشه برام  یه دغدغه بود با موفقیت بدون هیچ زحمتی  طوریکه نفهمیدم چطور شروع و چطور به پایان رسیدتموم شد و اصلا و ابدا هیچ اذیت نشدی   ولی غافل از اینکه  چه خلا ء عاطفی  بزرگی در  من بوجود اومد چقدر مامانی اذیت شدم  اینجاشو دیگه فکر نکرده بودم ناقلای مامانی

دقیقا 20 ماهو 12 روز شیر خوردی نوش جوووووووووووونت 

کم کم دارم تدارکات پوشگ گیری تو شروع می کنم 

1 نصفه روز  آروین بدون پوشک 

 ای جان دیگه راحت میشی 

 

 احساس می کنم که از اون حالت کودکی در اومدی خیلی تغییر کردی حرف شنو تر ، دقیق تر ، مسئول تر ویه عالمه چیزهای دیگه ولییییییی خوشحالم  از اینکه  هنوز همونجوری مامانی هستی به مامانت عاشقونه عشق می ورزی

بابایی میگه آروین تورو بیشتر از خودت دوست داره همیشه و همه جا به یاد منی  هر وقت آب می خوای به بابا می گی آبین آب سد می خواد ( آب سرد ) هنوز یه قلپ نخوردی که بدو  می یاری می دی به مامانی و می گی مادودون بخول من هم یه قلپ می خورم باز می گی بخول بخول تا اینکه من همشو بخورم و اونوقت می گی آآآآآآخییییییییییییش

تقربا همه چیزهای خوردنی تو با مامانت قسمت می کنی

 

و مدام می یای پیشم دست روم می کشی ،نازم می کنی ، یه چند تا بوس و میری دنبال بازی چند دقیقه بعد دوباره تکرار بابایی می گه میاد  پیشت دوپینگ می کنه  

ساعت ها خودتو با کتابات با اسباب بازیهات مشغول می کنی عاشق اتاقتی و دوست داری خیلی از کارهارو تو اتاقت انجام بدی و البته  همش هم  دوست داری کنارت باشم  من هم مجبورم یه سری از کارهامو بیارم تو اتاقت و همونجا انجامشون بدم .

 دوست داری  لباسهاتو خودت انتخاب کنی  .این نه ؟ اون یکی 

خیلی برات مهم شده چه رنگی باشه چه طرحهایی روش باشه و...از لباسهات اونهایی که عکس ماشین داره  رو  خیلی دوست داری نمی دونم همه پسر بچه ها اینجور فکر و ذکرشون ماشینه ؟ واقعا برام جالبه که این همه علاقه برای چیه .... گاهی تو خواب  هم حرف  ماشین و می زنی ... یعنی تا این حد متفکر

 

 

 

 

 

 

ای جوووووووووووووونم

عافیت باشه  گل خوشگلم 

 

 

 

مرسییییییییییییییی از همه دوستهای مهربون و خوش قلبمون که اینقدر بهمون لطف دارند  ماچقلبماچقلب

 

هر وقت جاییت ضربه می خوره هر چقدر هم که شدید باشه می یای پیشم و میگی بوف شد دد گلفت ( درد گرفت ) بوس تن  ( بوس کن ).همچین که بوس بارونت می کنم گریه هات هم تموم میشه و انگار هیچ دردی نداشتی

داشته باش چجوری به مامانت ord میدی 

 مامااااان  ، آببین کن تونل  تی بی ژِی یون می خواد  ( کنترل تلویزیون  میخواد )  

مامااااااااااااان ،آبین ببسی توت پپنگی  papangi می خواد 

گاهی خیلی حواسم به کارهای خودمه می یای می گی  ماماااااااااااااااااااااان  ،مامایییییییییییی آبین اومده ، خس  اومده ( خوش اومده )  بگل می خواد 

 بابا رو که دنت و دسر  می بینی  به بابا هم اینجور امر  و نهی  می کنی 

 

قلبمامانی هر شب برات قصه میگم کدو قلقله زن ، مهمونهای ناخونده ، شنگول و منگول ، خاله سوسکه .خوب  که همه رو  گوش کردی پا میشی می گی آبین بپر و خودتو می اندازی روم و شروع به شیطنت و بپر بپر می کنی بعد نوبت بابایی که برات چند تا کتاب و لالایی  بخونه اما کو خواب دریغ از یه خمیازه ... به بابا می گی بابا لیضا   ( بابا رضا ) بابایییییییییییییییییییی و گاهی رضا خالی

  شو می کار

show me car شو می  اپل و...

گود  نات  good night ددی 

گود نات عئی (علی )

  گود نات ماشینها و.... . ... و بابا بهت می گم  عزیزم همه خوابن تو هم باید بخوابی  و دونه دونه  همه رو تکرار می کنی  و می گی :

علی   بابا می گه خوابیده

 مامان پاتی   خوابیده

مامانی  خوابیده

   ماشینها  خوابیدن 

  بابا ایتتا  خوابیده 

پلادو   (پرادو)    خوابیده

کامونها ( کامیونها )  خوابن 

و دوباره از نو کلافهوقت تمام

  بابا پامو نازی کن

مامان پامو نازی کن

   خلاصه دلبرکم  اینقدر اینو ر و اونور میکنی  و ما باید  هزارتا ترفند  بزنیم تا جنابعالی لالا کنیسوال


 فوتبالیست کوشول خودم 



 

 اوه سندهالو ( سنگ هارو )

  

 

 

ارشیا جون و پارمیدا جونم 

 

آرش و سروش پسر خاله های مهربونم 

مامان پاتی و آعش   ( مامان فاطی و آرش )

  ببین !  همه رو گذاشتی سر کار 

پاس بده اونور 


 

 

 استراحت بین دو نیمه ( ماساژ و تغذیه )


 

 خاله تبسم جون - خاله پروانه جون و مامان نسیم خودم 

 

 

 

 

 بابا عیسی  جون ( بابا ایتتا دووون و نوه های ناز نازیش ( جای سام کوچولومون خالی بود )

 دایی علیییییییییییییییی

 


بدون شرح 

 

عشق ماشین 


 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه لحظه غفلت  ...

نیگاه تو رو خدا ...  

 

 

 

 

تو ازعروسکها و اسباب بازی هات  لذت می بری

و

ما از دیدن روی ماه تو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

محبوبه مامان الینا
13 مرداد 92 8:56
مث همیشه لذت بردم از دیدن عکسهاتون ای جونم کم کم داری بزرگ میشی و از پوشک جدا میشی عزیزم فدای تو گل پسر که اینقدر مهربون و مودبی و دل مامانی رو بدست میاری عکسهای جنگل بسیار زیبا بود


ممنوووووووووووووووووووووون خاله خانومی مهربونم. چشمهاتون زیبان
دوووووووووووووووووووووووستون دارم و می بوسمتوووووووووووووووون
شیدا مامان الینا
13 مرداد 92 11:32
سلام گلم ماشالله چه پسر نازی دارید من که کلی عاشقش شدم ممنونم که به ما سر زدید من هم با افتخار لینگتون کردم


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی خاله جونم .
زهرا-مامان رضا
13 مرداد 92 11:52
نیومدی نیومدی، حالا که اومدی چه پر و پیمون اومدی!!!
خیلی عکسهای قشنگ و هنری بود
اونجا که داره رو توپ میشینه از نظر من بهترین بود
آدم میخواد بخورتش، قربونت بره خاله
ماشالله


مرسیییییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربونم . عااااااااااااااااااااااااااااشقتونم . خدا نکنه
یه عااااااااااااااااالمه بوس واسه خاله گلم
مامان طاها
13 مرداد 92 16:07
دورت بگردم زنده باشی عزیزم
چه شوتی میکنی جناب فوتبالیست . لطفا براش اسفند دود کنید خدابراتون ببخشه


ممنووووووووووون خاله جون .
مامان محمدرضا
13 مرداد 92 16:11
معلومه به آروین خیلی خوش گذشته همیشه به گشت و گذار
ما هم از دیدن پسر خوش خنده و مهربونی چون آروین لذت می بریم
چه جالب و خداروشکر که اینطور راحت از شیر گرفته شد از طرفم پسری رو ببوسید


مرسیییییییییییییییییییییییییی عزیزم .
بابای ملیسا
13 مرداد 92 16:15
با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات براي شما و همچنين تبريك به خاطر وبلاگ قشنگتون و پر از احساس زیبای مادرانه و عکسهای قشنگ گل پسری ، وبلاگ مليسا خانم با عكسهاي جديدش به روز شد . خوشحال مي شيم با تشريف فرمائيتون كلبه مجازي مليسا رو نورافشاني و با گذاشتن يك يادگاري ، مليسا رو مفتخر كنيد .



مرسییییییییییییی . نظر لطفتونه .حتما با کمال میل
مامان بهراد
13 مرداد 92 16:24
قربووووووووووون تپلی خودم بشم الهی
مامان جووووووووووووون نگو بچمو چش می کنن..........
عاشق فوتبال بازی کردنتم عزیزم
چه تیپی زده توروخدا ای واااای دلم رفت به خدا دلم براش یه ذره شده
بعد ماه رمضون حتما یه قرار بزاریم همو ببینیم


سلام مامان فاطمه جون
مرسی عزیزم از لطف و مهربونیت . بهراد کلچه شیرنمو ماچ بارونش کن . ایشالله حتما . اتفاقا من هم می خواستم این پیشنهادو بهتون بدم . باعث افتخارمه که باهاتون بیشتر آشنا بشم .
مامان مانلی
13 مرداد 92 20:21
مثل همیشه کلی عکس خوشگل و خاطرات زیبا هزاران بار خدارو شکر و بهتون تبریک می گم که یک پسر زیبا و خوش اخلاق و مهربان دارید بچه ها از بزرگترها یاد می گیرند حتما شما و پدر بزرگوارش انسانهای مهربان و خوش اخلاقید حتما همینطوره .ماشالله از هوش بالاشه که اینقدر فهمیده است برای این پسرتون اسپند دود کنید


ممنووووووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از لطفتون .قربون قلب دریایی و چشمهای زیباتون
مامان محمدرضا
13 مرداد 92 20:36
سلام نسیم جون
ببخشید که دیر می یام به دیدنتون می دونید که خیلی گرفتار بودم . زودی اومدم بگم همیشه دوستون داریم و از دیدن عکسهای این پسر خوشگل و ملوس که مثل مامانش مهربونه سیر نمیشم.ببوسیدش همیشه خوش باشید سر فرصت می یام نوشتهای زیباو احساسیتون رو می خونم دست به قلمتون خیلی خوبه و عکسهاتون محشرند


سلام عزیزم . ممنوووووووون دوست مهربونم . مرسی از لطفتون . محمدرضا کپلمو بوسه بارونش کنید. ایشالله منتظر نگاه مهربونتون هستیم
آزاده
14 مرداد 92 0:35
سلام.آروین جون واقعا ناز و با نمکه.عکس هاشو که می دیدم دوست داشتم الان آرتین منم این سنی بود و باهام حرف می زد.مت با اجازه لینکتون کردم.


سلام به روی ماهتون . ایشالله به زودی این روزها هم فرا میرسه واقعا همه چی مثل برق و باد اتفاق میفته .با کمال میل ما هم به شما پیوستیم .آرتین جونو ببوسید
الی مامی آراد
14 مرداد 92 1:49
واااای چه جالب که خودش شیر نخورد منم می خوام کمکم بگیرم ولی نمیدونم چه جوری یکبار موفق نشدم راحت شدی بخدا آفرین به پسر باهوشم


مرسییییییییییییییییییییییی خاله جونم
خدا کنه پوشک گیریم هم همینطور یکدفعه ای بشه و راحت شم .
مامان پندار
14 مرداد 92 2:34
عزیز دلم .....
دلم برات تنگ شده بود .... یه دلی از عزا در آوردم ......
خدا حفظت کنه گلکم


ممنووووووووووووووووووون عزیزم . ماهم دلمون براتون تنگ شده بود . مرسیییییییییییی ازتون
مامان عادله
14 مرداد 92 11:55
نسیم جون نمیدونی چقدر آروین رو از ته قلبم دوست دارم . گاهی میام اینجا اینقدر دلم براش تنگ میشه که گریم میگیره باور کن اشک تو چشام جمع شده کاش یه روزی ببینمش از نزدیک و بغلش کنم خیلی ماهی آروین جونم به اندازه پسرک خودم دوستت دارم عشقم مامان نسیم مرسی از این عکسای خوشملت


سلام به روی ماهت
سلام به قلب مهربونت سلام به بهترین خاله دنیا
خدا می دونه وقتی این کامنتتو خوندم قلبم یه جوری شد و خیلی منقلب شدم . مرسیییییییییییییییییی از اینهمه احساس پاک و زیباتون . ما هم دوستتتتتتتتتتتتتتون دارم وبراتون بهترین بهترین بهترینهارو از خدای مهربون خواستاریم یه عااااااالمه بوس برای شما که بهترییییییییییییینید
مادری
14 مرداد 92 12:18
آروین جون دوست دارم عکسهات مثل همیشه زیبا و نشاط آوره
عزیز خاله با دستهای کوچکت برام دعاکن .امیدوارم همیشه خندون باشی و تو دل کوچیکت هیچ غصه ای نباشه


ممنوووووووووووووووون خاله جونم . تو این شرایط که پیشمون می یاین برامون یه دنیا می ارزه . از صمیم قلب تو این شبهای مبارک براتون دعا می کنم که همیشه بهترین و شیرین ترین روزها و سالها رو در پیشرو داشته باشید خدا گل پسریتونو براتون نگه داره
خاله امیر کسرا
14 مرداد 92 12:21
همیشه از دیدن عکسهات لذت می برم همش تو کوه و جنگل و دریا خندون و با نشاط ببینیمت . مامانی خیلی وقت بود آپ نکرده بودید . پیشاپیش عید سعید فطرو به شما و خانواده عزیزو گرامیتون تبریک می گم

ممنوووووووووووووووووون عزیزم . مرسی از محبتتون . ما هم عیدو پیشاپیش بهتون تبریک می گیم
مامان رهام
14 مرداد 92 14:31
این بوسها نثار آروین قشنگو و مامانش که خیلی دوستش دارم


ممنووووووووووووووووووون مامانی مهربون قربون قلب مهربونتون. شما هم رهام جونمو از طرفم بوسه بارون کن
مامان امیر
14 مرداد 92 14:35
جانم ای عزیزم همیشه به تفریح و خوشی
ماشالله به این پسر زرنگ و دانا
مامانی از هوش و خردشه که شیر و گذاشت کنار
پسری خودش همه چو می فهمه
می فهمه که دیگه کم کم باید شیر و می گزاشت کنار امیر من هم همینطور مامانی و مهربون و عاشقونه منو دوست داره پسرها عشقشون دلنشینه خدا براتون نگه داره . خیلی وقته پیش مون نیومدید دلمون براتون تنگ شد منتظرتونیما
گل پسری رو ببوسید

مرسییییییییییییییییی عزیزم . نظر لطفتونه . ماهم همینطور . ببخشید و شرمنده خواستم ببینمتون گویا آدرس درج نشده . منتظر حضور دوبارتون هستم .
مامان محمد طاها
14 مرداد 92 14:41
سلام مامان جون

من تازه با وبلاگتون آشنا شدم . ماشالله هزارماشالله پسرتون خیلی زیبا و با مزه و شیرینه . خدا براتون نگه داره . ميشه تو جشنواره تابستانی ني ني وبلاگ به پسر من (محمدطاها) راي بدين:

مهلت فقط تا عید سعید فطر میباشد..



به دوستاتون هم اطلاع دهيد فقط با يک پيامک خوشحالش کنيد؛



فقط کافیه کدعکس یعنی عدد 827 را به شماره 20008080200 پيامک کنيد

اينم عکسشه که تو وبلاگشه به آدرس زیر:



http://bia2.niniweblog.com/



یه سری بزنید...



هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم...تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت باقیست...



باتشکر

.::مامان محمدطاها::.

--






ممنووووووووووون عزیزم .من نمی تونم چون 3 تا رای دادم ولی قول میدم با یه خطه دیگه این کارو بکنم . ببوسید گل پسری رو
مامان مهرزاد
14 مرداد 92 15:11
عالی بود



مرسییییییییییییییی عزیزم
لاله
14 مرداد 92 15:22
سلام نسیم جون و پسر خوشگلش و آقا محمدرضا



امیدوارم سالم و تندرست باشید و همیشه خوشحال و خندون ببینمتون دلم برای این کاکل پسر تنگ شده . محمدرضا آرایشگرهم بود ما خبر نداشتیم . به خدا میسپارمتون


سلام به روی ماهت

ممنوووووووووووووووووووووون دوست جونم . ایشالله بزودی ببینیمت
مامان آویسا
14 مرداد 92 15:29
آروین جون خیلی ماهی
خیلی دوست داریم عکسهات مثل همیشه پر از نشاط و انرژی از دیدنت کلی شارژ میشم


سروشی
14 مرداد 92 16:02
آروین جون دوستت دارم


مامان یاشار
14 مرداد 92 18:31
خدایا چقدر عکس اونهم چه عکسهای قشنگی
پدر و پسر کپی برابر اصلند
تابستون و شمال و سرسبزی همیشه به گردش و تفریح
امان از این کوچولوها که شب زنده دارند خوشحالم که دوباره دیدمتون آروین جون به ما هم انرژی میده قربونش برم بوسش کنید


ممنووووووووووووووون عزیزم. آره شبیه همند . مرسییییییییی از لطفتون . پسر گلتون رو ببوسید
shima
14 مرداد 92 18:41
ey janam nasim jon che bozorg shode . to in mahi ke up nabodi che taghir karde .rast ham migi bara khodesh mardi shode . vay na in ke dokhmale chera lak zade ?
beboosesh T gazesh begir T becheloon . dige taghat nadaram .vay ke age pisham bood khorde bodamesh.onja ke dare toop o pas mide ya onja ke to takhteshe dare mikhande vo baghale babashe . boos boos boos boos


سلام شیما جونم
هم بزرگ شده هم دیگه مرد شده میره برامون نون می گیره خاله .ناخونش و پونه دختر دخترخالم براش لاک زده .هر وقت ازش بپرسی میگه پونز لاک زده . منم روی ماهتو می بوسم
مامان لیلا
14 مرداد 92 19:02
سلام
ما به پسر گلتون رای دادیم و از دیدن عکسهای نازش کلی لذت بردم . پسرتون خیلی قشنگه ماشالهه چقدر شیرینه براش اسفند دود کنید.

آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده...
خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد.
از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.


ممنووووووووووووووووون عزیزم چشمهتون قشنگه و. حتما یه دونه هم شده رای می دم
دوست آروین
14 مرداد 92 21:56
عکسها عالیییییییییییییییییی
آروین جون خیلی تکی
خیلی خاصی
خیلی دلبر و محبوبی
تو بهترینی
مهربون ترین پسر دنیا
نسیم جون خیلی دوست دارم و همیشه برقرار و سلامت و سرزنده باشی
عاشقتم

سلام عزیزم
مرسیییییییییییییییی گلم . دلمون براتون تنگ شده بود ممنون از اینهمه محبت ومهربونی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووی بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
رومینا
15 مرداد 92 9:31
چقدر از دیدن عکسها لدت بردم خیلی بانمکه و خواستنی هست و هزار ماشالله به اروین جونم . مامانی خیلی احساساتت رو قشنگ گفتی.


مرسیییییییییییییییییییییی عزیزم . ممنون از لطف و مهربونیتون یه عالمه بوس برای شما و گل پسری نازنازیتون
مامان برديا
15 مرداد 92 10:45
اميدوارم هميشه آغوشتون پر باشه از بودنش


مرسیییییییییییییییییییی عزیزم
شما همیشه بهمون لطف دارید
بردیا جونمو ببوسید
سمانه
15 مرداد 92 13:23
گل پسرتون خیلی نازه به وبلاگ علی کوچولوی من هم بیایید مرسی



سلام عزیزم . چشمهاتون قشنگه . با کمال میل
گویا آدرستون درج نشده .ما منتظر آدرستون می مونیم
مامان سپهر
15 مرداد 92 13:33
عزیزم ، من از طریق پریسا جون باهاتون آشنا شدم خیلی لذت بردم از وبلاگ زیبا و منحصربفردتون . ماشالله پسرتون هم خیلی زیبا و جذابه و هم خوش تیپ و شیرین زبون دوست دارم اگه میشه با هم لینک شیم . نظرتون چیه ؟



ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسی از لطفتونه خاله جون مهربون . با کمال میل گلم. پسر ماهتونو ببوسید
مامان عادله
15 مرداد 92 13:34
آدرس فیس بوک آروین جونم رو برام بفرستین


سلام عزیزم اگه میشه میلتونو بدید براتون میل کنم
مامان کیاراد
15 مرداد 92 14:40
ماشالله چشم نخوری ایشالله
آخه تو چقدر ملوسی خدا کنه پسر من هم مثل تو مهربون و مامانی باشه و اینجور عاشق مامانش
چقدر خندیدم اونجا که گفتی آروین اومده ، خوش اومده ، بغل می خواد
قربون پسرک شیرین زبونم قربون فرشته مهربونم من که هر بار ببینمت نا خودآگاه باید نازت بدم و بوست کنم

مرسیییییییییییییییییییییییییییی مامان گلی مهربون . کیاراد جون نازمو بوسه بارونش کنید
مامان رضا
15 مرداد 92 15:32
چه عکسهای قشنگی
آفرین به آروین باهوش که خودش متوجه شد که دیگه نباید شیر بخوره.از عکسهایی که رو دوش بابا هستی خیلی خوشم اومد لبخنددلنشینت خیلی زیباست امیدوارم همیشه به خوشی باشید




ممنووووووووووووون عزیزم . چشمهاتون زیبا می بینند مرسی ازلطفتوووووووووووووووووووووووون
مامان کیاراد(آرزو)
16 مرداد 92 1:16
الهی فدات شم چه بزرگ شدیعکسات مثل خودت ماه بودنعاشقتم آروین عزیز....به ماهم سربزنیدمامانی


ممنوووووووووووووووووون عزیزم . یه عالمه بوس برای مامانی مهربون و پسر ناز و ملوسش . به روی چشم
مامان بهراد
16 مرداد 92 8:51
اي جان چه پسر نازي داري خدا براتون نگهش داره من بسيار خرسند و خوشحالم از اينكه يه دوست ناز ديگه به دوستاي بهراد جون اضافه شده من با افتخار شما رو لينك كردم از اين به بعد بيشتر با هم تبادل ميكنيم
مامان بهراد
16 مرداد 92 8:53
اي جان چه پسر نازي داري خدا براتون نگهش داره من بسيار خرسند و خوشحالم از اينكه يه دوست ناز ديگه به دوستاي بهراد جون اضافه شده من با افتخار شما رو لينك كردم از اين به بعد بيشتر با هم تبادل ميكنيم

ممنوووووووووون عزیزم
مرسی از لطفتون
ممنون که افتخار دادین .ایشالله همینطور خواهد بود . گل پسری رو از طرفم ماچ بارونش کنید
مامان آمتیس
16 مرداد 92 15:07
ماشالله ماشالله ماشالله


مرسیییییییییییییییییی عزیزم
مامان تارا
16 مرداد 92 15:30


زندگیتون همیشه سبزبه رنگ چمن و دلتون آبی به رنگ دریا

و روزهاتون رنگی . آروین جون دوست دارم

مرسیییییییییییییییییی عزیزم . ما هم شما رو دوست داریم
مامان محمدرضا
16 مرداد 92 17:17
واااااااااااااااااای اروین تپلو من ازدیدن عکسات سیر نمیشم تا حالا 4باراومدم تواین پست وعکساتونگاه کردم

ایشالا پروژه پوشک گیری هم مثل شیر گرفتن برات اسون باشه مامانی




ممنووووووووووووووووووووون عزیزم . ممنوووووووووووووووووووووووووون خاله جونم

ممنوووووووووووووووووووووون دوست مهربونم



خاله الهام
16 مرداد 92 18:22
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک


ممنووووووووون عزیزم . ماهم پیشاپیش این عید بزرگ و بهتون تبریک می گیم
خاله زهرا
16 مرداد 92 23:28
این ماچها برای آروین خوشگلمه که اینقدر فهمیده و آقاست







ممنووووووووووووووووووووووووووووون عزیزم
مائده(ني ني بوس)
17 مرداد 92 0:04
خوشبحال ماماني كه تونست راحت از شير بگيرت.كمك كن كه ميخواد از پوشك هم بگيرتديگه وقت داماديته ها


مرسیییییییییییییییییی خاله جون مهربونم
مامان برديا
17 مرداد 92 8:19
سلام نسيم جان ، وقت بخير

به همكارم، خواهرم و مامانم سپردم براي ني ني شكموي نازم راي جمع كنن. خلاصه باشگاه هوادارانشو در شيراز فعال كرديم. اميدوارم اونچه شما دوست داري اتفاق بيفته. ببوسش




سلام به روی ماهتون

مرسیییییییییییییییییییییییییی عزیزم . ایشالله بتونیم جبران کنیم . یه عالمه بووووووووووووووووووووووس

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
17 مرداد 92 13:11
سلام دوســـت جونم
شما رو با افتخار به دیدن
آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم...
قالبهای جدیدی اضافه شدن
که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست

بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید..........

ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد

همراه با نمونه کار

اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی

از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید...

مادام منتظر حضور مهربونتونه


ممنووووووووووووووون حتما عزیزم باعث افتخارمونید
مامان ثنا
17 مرداد 92 13:12
باورتون میشه آروین یکی از پسرهای نازیه که تا حالا دیدم خدانگهدارش باشه ما بهش رای دادیم


عمه محمد طاها
17 مرداد 92 13:18
ماشالله پسرتون خیلی ماهه



مامان زهرا
17 مرداد 92 13:44
بخورم مژه های بلندشو

هر روز هم که بیام ببینمت از دیدنت سیر نمیشم




مرسییییییییییییییییی خاله جون مهربونم
سروشی
17 مرداد 92 13:45
برای پسرخاله فوتبالیستم دست و هورا بکشید . ببین چه دریپلی می زنه


قربووووووووووووووووووووووووووووووووووونت خاله جونم
یه عالمه بوس برای تو که مهربون ترییییییییییییینییییییییییییییییییییییییییی
آرش( پسر خاله )
17 مرداد 92 13:46



قربووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون آرش گلم . یه عالمه بوس برای تو که آقا ترینی
عمه راضی
18 مرداد 92 2:19
سلام به عزیز دلم آروین خوشگلم که مثل ماهه خیلی عکسهای قشنگی با بابای مهربونت گرفتی دست مامان نسیم گلتم درد نکنه که عکسهای زیبایی میگیره ان شا الله در کنار بابایی و مامانی شاد و خوشحال و سلامت زندگی کنی . مامانی واسه خوشگلترین پسر دنیا اسپند دود کن .این بوسه ها از جنوب مسنقیم بره شمال آروم بشینه رو لپهای ناز و کپل آروین مثل ماهم[






واااااااااااااااااااااای کلی خوشحال شدیم .ای بوسها هم از شمال بره به جنوب بچسبه به لپهای عمه جونی
هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 14:37
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد

بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد

معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد

عید سعید فطر بر شما مبارک



مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم . عید فطر بر شما هم مبارک
مامان امیر کسرا
20 مرداد 92 3:24
قربون خنده هات
ماهم از دیدن روی ماهت لذت میبریم
از عکسهای فوتبالیت و هلوی مامانی خیلی خوشم اومد . بوس بوس بوس فرشته کوچولو


مرسیییییییییییییییییییییییی خاله جونی . دوووووووووستون دارییییییییییییییییییم
خاله مریم
20 مرداد 92 3:27
وای قربون خنده های خوشمل و ناز نازیت
ای جانم با اون شوت کردنت دوست دارم بچلونمت و محکم بغلت کنم آخه تو چقدر ماه و دوست داشتنی هستی دست تپلیشو جون جون جونمی از دیدن عکسهات سیر نمی شم .


مرسییییییییییییییییییییییییی مریم جون ایشالله نی نی شما هم زودی می یاد تو بغلتون
مامان امیر کسرا
20 مرداد 92 12:38
*عید است و دلم خانه ویرانه، بیا*
*این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا*
*یک ماه تمام ميهمانت بودیم*
*یک روز به مهمانی این خانه بیا*
*عید سعید فطر مبارک*
♥ یا مهدی ♥
ایشالله تو همه مراحل زندگیت موفق باشی


ممووووووووووووووووووون . عید فطر بر شما هم مبارک باشه
مامان آرسام
20 مرداد 92 13:04
____8888888888____________________
____888888888888888_________________
__888888822222228888________________
_88888822222222288888_______________
888888222222222228888822228888______
888882222222222222288222222222888___
8888822222222222222222222222222288__
_8888822222222222222222222222222_88_
__88888222222222222222222222222__888
___888822222222222222222222222___888
____8888222222222222222222222____888
_____8888222222222222222222_____888_
______8882222222222222222_____8888__
_______888822222222222______888888__
________8888882222______88888888____
_________888888_____888888888_______
__________88888888888888____________
___________8888888888_______________
____________8888888_________________
_____________88888__________________
______________888___________________
_______________8___________________ منتظر نیم نگاهی
دوست داره پسرک خوشگلم



ما هم دوستووووووووون داریم
مامان ژاله
20 مرداد 92 13:13
ماشالله آروین هرچه بزرگتر میشه داره دلربا تر میشه . نسیم جون حتما براش اپند دود کن .




مرسیییییییییییییی عزیزم . قربووووووونت گلم

ژاله مامان آیدا
20 مرداد 92 15:36
ای من فدای شیرین زبونیات بشم مامانی حتما برای آروین جون اسفند دود کن. هزار ماشااله به پسر نازنازی.

متن و عکسا واقعا قشنگن خیلی لذت بردم.

مامانی دستت درد نکنه

راستی شما ساکن تهرانید؟




قربووووووووووووووووووووووووووون خاله جونی مهربونم. چشمهاتون زیباست عزیییییییییییییییییییزم. ما ساکن شمالیم شهر بابلسر . دوستم، پیشمون بیاین


mamane m@ni
20 مرداد 92 16:07
جیگر خاله می دونستی که خیلی نازو تو دل برویی
عکسات هم بیسته بیسته
راستی مامانی عید شما هم مبارک
یه سوال:میشه بگید کجا از این توپا که طرح روش نقشه ی زمینه خریدید؟؟؟ما کلی دنبالش گشتیم ولی یا نداشتن یا خرید سالهای قبلشون بود و تموم کرده بودن



ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربون




من اینو از فروشگاه لوازم ورزشی گرفتم .اگه جایی پیدا نکردید حتما براتون می گیرم . یه هدیه کوچک به مانی خوشگلمون
مامان آروین
20 مرداد 92 22:17
عزیزم...ایشالله دفتر زندگیتون پر باشه از خاطرات زیبا و شادی و در کنار فرزند شیرین و دلبندتون به هرچه که می خواید برسید عکسهای آروین جون مثل همیشه خوردنی و زیباست ببوسیدش و براش اسپند دود کنید


ممنوووووووووووووووووونم دوست خوبم .مرسی از دعای زیباتون
مامان آترین
21 مرداد 92 21:01
خدا از چشم بد دورت کنه




مرسییییییییییییییییی. ایشاااااااااااااااااااالله


خاله متین
23 مرداد 92 17:50
الهی همیشه در پناه حق سالم و موفق باشی
آروین جون این پیروزی مبارکت باشه . امیدوارم همیشه نام آور باشی


ممنووووووووووووووووون عزیزم . مرسی از لطفتون
مامان الناز
25 مرداد 92 15:34
سلام وبلاكً خيلي قشنكًي داريد و از اون قشنكًتر اروين كبولوي بامزست ماشالاه از جشم بد دور باشه بوووووووووووووس


ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم . مرسی از لطفتون
مریم
27 مرداد 92 16:26
عکسایه نازی دارید



ممنونم ازاینکه لینک کردید ولی من پرنیا وبردیا بچه هایه دایی من هستند نه برادرزاده هام



اشتباه لینک کردید



منم آروین کوچولویه نازمونو باافتخارلینک میکنم
مرسییییییییییییییییییییی عزیزم . آره اولش که فکر کردم مامانشونی .

بازم منتظرت هستیم می بوسمت عزیز دلم پرنیا و بردیا جون و ببوسشون
مامان سنا
19 آبان 92 13:59
الهی چقدر ناز این فسقلیییییییی خدا براتون حفظش کنه ه ه ه مرسی ممنووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی از مهربوووونیتون
هانا
9 دی 92 0:46
ماشاالله چه گل پسرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووون خاله جون مهربوووووووووووووووووونم
مامان آرین
25 بهمن 92 1:44
خیلی تحت تأثیر قلب بزرگ پسر کوچولوی نازتون قرار گرفتم واقعاً بامحبته امیدوارم همیشه سعادتمند باشه
بابا و مامان آروین کوچولو
پاسخ
ممنووووووووووووووون خاله جونیه گل و مهربووووووووووونم