آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

بهار 92

1392/1/26 17:33
982 بازدید
اشتراک گذاری

 آروین جون ، همه ی عشق و امید و  بهترین و قشنگ ترین بهونه زندگی من و بابایی 

این دومین سالیست که وجود  شیرینت گرما بخش زندگیمونه 

 

  نفسم ، عزیزم ،  آروینم

    تو  ، زیباترین و بهترین و ناب ترین  هدیه ی خدای مهربونی برامون .

خدایا خودت حافظ پسرمون باش . او را به تو می سپاریم تا بهترین روزها و ساعات را برایش مقدر فرمایی .... ( آمین ) 

  animation of smiling snake     ني ني شكلك  http://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2011/11/s.gif    http://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2011/11/s.gif    ني ني شكلك

 

http://www.up.98ia.com/images/g81bpvokaxb9v450fsf.gif

 نوروز 91

 

 

 

 

 

 

 

نوروز 92

 

 

 

 

 

 

 

 

 مامانی اون بالا چه می کنی ؟

 

 تو رو خدا نیگاش کن .....

 

 

  

 

 

 

خوب  آروین شیطون بلا  !  بالاخره کار خودتو کردی...

 

خدا می دونه که چه طور و با چه زحمت و مشقتی  تونستم برای چند ساعت  این سفره رو  صحیح و سالم حفظش کنم  . وقتی دیدم از پست بر نمی یام مجبور شدم سفره رو از رو میز جمع کنم و رو میز نهار خوری بچینم  .

 

 


 

 

 

 

این تقویم ها عیدی آروین جونه  به مهموناش که مامانیش زحمت درست کردنشو کشیده 

 

 

خندهاین هم  از عیدی های  امسال شازده پسرمون لبخند

 

 از طرف مامان جون و بابا جون تشویق

 

 

 

 

 

   از طرف مامان فاطی و بابا عیسی 

  یک کارت هدیه مبلغ 200 هزارتومان 

و

 

و... 

 

اگه بدونی آروین جون  ، مامان فاطی مهربون چقدر دنبال این پوشکهای کمیاب این ور و اونور گشتن 

واگه بدونی که چقدر این پوشکها گرون شدند از همین فردا می گی مامانی منو از پوشک بگیر متفکرخیال باطل


 از طرف بابا سعید و مامان معصومه 

50 هزارتومن چک پول 

خاله تبسم 

 300 هزارتومن 

دایی ایمان و دایی علی 

100 هزارتومن 

 مامان  زن دایی مژده  جون

  از طرف آرش جون  مهربون 

 

 

 

 

 

     از طرف سروش گلی مهربون


قلبتشویقمبارکت باشه گل خوشگلم . تشویققلب

   دست همگی درد نکنه . یه عالمه بوس بروی ماه همتونماچماچ

 

   

 

 

 

 

 جوجه طلایی ناز نازی عمه جون 

  

 

ای جونم  سام کوچولو

فدات شم  که اینقده نازی 

 

 

 

 

 

پسر خاله های نازنین آروین جون ( آرش جون و سروش جون ) 

 

 

 

 

 

 

پریسا ، مهسا و نساء ( دختر خاله های مامان نسیم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

محبوبه مامان الینا
26 فروردین 92 7:54
ااااااااای جونم جیگر طلای شیطون که مامانو مجبور کردی سفره هفت سینو نقل مکان بده

عیدیهات مبارک عزیزم

بوووووووووووس برای پسر گلی خوشگل و جنتلمن




آره والا نمیدونی چه کشیدم . تا به خودم می یومدم می دیدم سنجد تو سرکه ، سکه تو سمنو و.... خلاصه مجبور به جابجایی شدم .

الینا جون دختر نازم و ببوسید

آسمونی ها
26 فروردین 92 8:17
شیطون بلا
آخه چطوری تونستی تعادلت رو حفظ کنی بالای کاناپه ؟!


میبینی گلم چه بلا شده .
مامان آویسا
26 فروردین 92 10:29
خوشگلم سال نوت مبارک همیشه سلامت و شاد باشین


مرسی خاله جونی . آویسا جونو ببوسید . من هم براتون آرزوی سلامتی و شادکامی رو دارم .
مامان آروین (مریم)
26 فروردین 92 10:50
سلام دوست خوبم ..... خیلی خیلی منتظرتون بودم ...... خیلی خوشحال شدم که آپ کردین ... دلمون واستون تنگ شده بود ..... معلومه که عید بهتون خوش گذشته .... ایشالا همیشه به خوبی و خوشی ..... هدیه های آقا آروین هم همشون قشنگ بودند ... مبارکش باشن .... سفره هفت سین هم که از قشنگی حرف نداشت ...... از طرف من گل پسری رو بوسه باران کنین ...




سلام به روی ماهتون . ممنون از این همه محبت و لطف زیاد . می بوسمتون
آروین جونمو ببوسید . براتون صمیمانه بهترین هارو آرزو می کنم

مامان بردیا
26 فروردین 92 11:40
خوش بحالت آروین جون بازار عیدی هم که حسابی سکه بوده



ممنون عزیزیییییزم . آره همین طور بوده . دست همگی دردنکنه .
عطیه
26 فروردین 92 13:00
مبارکه آروین جونم


مرسیییییییییی عزیزم
خاله (هانا )
26 فروردین 92 13:08
عزیزم چه خوردنی هستی شما . سال نو مبارک .مامان نسیم چه سفره هایی بر پا می کنه یکی از یکی دیگه خوشگلتر .خانمی خیلی باسلیقه هستید . آروین کپلی خوشملی رو ببوسید


ممنون دوست خوب و عزیزم . نظر لطفتونه .سال نو بر شما هم مبارک باشه . باآرزوی بهترین هابراتون
مامان نیکان جون
26 فروردین 92 13:13

این پسملی خوشگل و مامانی و خوردنی و عسلی و تپلی رو فقط باید ماچش کرد . خدا از چشم شور بر حذرش داره .
الهی بگردمت عصییییییصم .
عیدیهات مبارکت باشه
می گزاری منم پشت ترک موتورت بشینم


مرسییییییییی گلم . ممنون از لطف و محبتتون .
مامان آروين
26 فروردین 92 15:08
قربونت برم من هزار ماشالله به اين پسر ناز و خوشگل بهترينها را براى تو زيباترين مخلوق خدا و بابا و مامان عزيزت آرزومندم اميدوارم به تمامى آرزوهاى زيباتون برسىد آروين جون خيييلى دوست دارم


ممنوووووووووون عزیزو مهربونم . ما هم دوستون داریم و براتون بهترین ها رو می خوایم .آروین جون خوشگلمو ببوسید .
مامان آروين
26 فروردین 92 15:10
قربونت برم من هزار ماشالله به اين پسر ناز و خوشگل بهترينها را براى توو بابا و مامان عزيزت آرزومندم اميدوارم به تمامى آرزوهاى زيباتون برسىد آروين جون خيييلى دوست دارم


ممنون خاله جونی . ما هم همینطور
مامان طاها
26 فروردین 92 15:10
وااااااااااااااااای چه ناز پسری دارید . قربون ژستات بشم . مامان جونش تو رو خدا براش اسپند دود کنید. عیدیهات مبارکت باشه به سلامتی ازشون استفاده کنی .


ممنون خاله جونم . مرسی از اینهمه لطف زیادتون .
مامانی
26 فروردین 92 15:16
مبارکت باشه عزیزم . عاشق 3 چرخه ات شدم . حسابی کیف کردی ها بااین عیدی های خوشملت . دست مامان جونی درد نکنه چه کرده برای شما شیرین عسل ، نقل و نبات
همیشه لبات خندون باشه
آروین جونی کلی خندیدماز بالارفتنت از روی مبل . خیلی بلایی جیگری


ممنون عزیییییزم . ما هم براتون بهترین لحظات رو آرزو می کنیم .
ملیسا
27 فروردین 92 14:47
از دیدن عکسهای خوشگلت خیلی لذت بردم . سال نو مبارک عزیزم .




ممنون عزیزم . براتون بهترینها رو آرزو می کنم سال نوتون مبارک
مامان پویا
27 فروردین 92 15:00
ااااااای جووونم ، عشقم ، عمرم
لذت بردم از دیدن عکسای این پسر ناز خوش تیپ .امیدوارم همیشه لبت خندون باشه معلومه کلی بهت خوش گذشته عاشقتم شیرین عسلم خیلی ماهیییییییییی


مرسییییییییییییی عزیییییزم .
ژاله مامان آیدا
27 فروردین 92 17:04
آروین جونم ما شااله چقدر ناز شدی عکسات خیلی قشنگن دست مامانی درد کنه .
من یکماه درگیر جابجایی خونه بودم واسه همین نتونستم پست بزارم.
راستی آیدا هم تازه راه افتاده


مرسیییییییییییییی عزیزم . خسته نباشید . همین الان می یام پیشتون .
خاله امیر حسین
27 فروردین 92 19:14
سلام پسر دلربا و زیبارو سال نو مبارک . وب قشنگی داری از دیدنش لذت بردم . خدا برای بابا مامانت حفظت کنه . خیلی بانمکی عزیزم



ممنون خاله جون مهربونم .
shima
27 فروردین 92 19:23
wooooooooooooooooooow che naz o khordani shode in shahzadeye man . elaaaaahi begardamet .
in kopolakamo nasim junam hatman az tarafam machesh kono bechelon . delam barash halake


حتما عزیزم . می بوسمت دوست جونم
مامان ارشیا
27 فروردین 92 19:54
این بوس ها تقدیم به این پسر ناز


ممنون خاله جون . من هم روی ماهتون رو می بوسم .
مامانی
28 فروردین 92 3:04
عاشق خودت و ژستاتم مخصوصا اونجا که داری از کاناپه بالا می ری


┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┓━━┗┃
┃┓━━┗
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━━┗
┓━━━━┏
┃┓┏┓┏┃
┛┗┃┃┛┗
╋╋┃┃
╋╋┃┃
╋╋┛┗



┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┛━┗┃
┛┏┓┏┃
┓┗┃┃┃
┛━┗┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━┏┓━┏
┃┃┛┗┃┃
┃┓┏┓┏┃
┃┃┃┃┃┃
┃┃┃┃┃






ممنون عزیزم
مامان ثنا
28 فروردین 92 3:21
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز
آروین جون معلومه تعطیلات بهت در کنار پسر خاله های نازنینت خوش گذشته . زنده باشی پرنس کوچولو . مامان نسیم بهتون تبریک می گم هم سال نو رو و هم داشتن پسر خوشملی مثل آروین و هم داشتن این همه ذوق هنری که میشه از عکسها و مراسم ها و ...ملاحظه کرد .


واااااااااااااااای مرسییییییییی از اینهمه لطف و مهربونیتون .
مامان ثنا
28 فروردین 92 3:24
عزیزم عیدیهایت همش خوشگل بودن مبارکت باشه . دست همشون درد نکنه خصوصا مامان فاطمه و بابا عیسی که اینقدر به فکرتون هستند پوشک های به این خوبی برات کادو خریدند دوچرخه رو که دیگه نگو خیلی خوشرنگ و شیکه به سلامتی استفاده کنی .




ممنوننننننن دوست عزیزو خوبم .


مامان ثنا
28 فروردین 92 3:29
به به هميشه به گردش و تفریح
وای مامانی خوشمل ملیح مرررررررررررررررررررررررررررررسی بابت عکسای زیباتون
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم آروین جون

.....`....%%%.
......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯)
.....`,%%;,%,%%% .........(_.^._)
..,%%; %%% %%%
...`%/% %//%%%_%
..%(%%, %% %/; %%
..%_ %%.%/%__/%%
..,%% / %%;%%
.............`| /
...............|(.___;@@;.,..;@@;
...............|.| __@@@.;@@@;
...............|.|____ |/_____ |/___




ممنووووون عزیزدلم . شما لطف دارید . ما هم دوستون داریم گل مهربوووووونم
خاله محمدرضا
28 فروردین 92 5:56
سلام مامانییییییییی.سال نو مبارک عزیزم.ان شالله سالی خوب و سلامت واسه شما و اروین گلی باشه.عزیز خاله رو ببوس.بازم جیگری اومد با لباسای خوشگلش لباسات خیلی قشنگه و بهت میاد مبارکت باشه خوشگلم


ممنون عزیزم . نظر لطفتونه . سال نو رو من هم بهتون تبریک میگم و بهترین هارو براتون آرزوی میکنم.
مامان مينا
28 فروردین 92 12:26
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زديد نميشه از اين فسقل ناز و بامزه كذشت با افتخار لينكتون ميكنم


ممنوووووووووووووون عزیزم . آدرستون باز نمیشه . میشه دوباره آدرس بذارید . قربونت دوست جونم
omide madari
28 فروردین 92 17:35
azizam hezar mashalah . sale no mobarak . az didan akshat koli zogh kardam . baram doa kon khoda ye kopoli nazanin mesle to be ma hadiyeh kone . doset daram eshgham .


مرسی دوست جونم . انشالله یه نی نی سالم و خوشمل و مامانی بزودی می یاد تو بغلتون.
مامان پریا
28 فروردین 92 17:41

آروین جون تاز نازی شیرین عسل بوس هام دریافت شد ؟


ممنون خاله جون دریافت شد . میسیییییییی
خواهر طاها
28 فروردین 92 19:01
مثل اینکه سرتون شلوغه اصلا سر نمیزنید!






سلام عزیزم . چندید بار وب گل پسری رو دیدم حتما ایندفعه برای عزیزم نظر می گذارم . ببوسیدش .


مادرانه
28 فروردین 92 23:26
عزیزم از دیدن وبتون خیلی لذت بردم . و کلی قربون صدقه این گل پسریتون شینده روشن و زیبا باشه . حتما حتما از طرفم ببوسیدش . براش اسپند دود کنید تا از چشم شور و بد برحذر باشه .


ممنون عزیییییز دلم . قربون محبت و لطف زیادتون .
مادرانه
28 فروردین 92 23:28
عزیزم سال نو مبارک . هفت سینتون هم واقعا فوقالعاده بود . عکسهات هم خیلی زیبان . دوست دارم پسر نازم . خدا تو رو برای پدر و مادر عزیزت و اونهارو برای تو حفظ کنه .


مرسی گلم . سال نوی شما هم مبارکها باشه . ما هم همه خوبیهای دنیا رو برای شما و خونواده محترمتون خواهانیم
مادرانه
28 فروردین 92 23:31
سال نو مبارک . سفره هفت سین و همچنین عکسهات و جاهایی که گشتی همشون فوقالعاده زیبا هستند . خداوند تو رو برای پدر و مادر عزیزت و اونها رو برای تو حفظ کنه . دوست دارم پسرعزیزم . برای من هم با قلب کوچولو و پاکت دعا کن تا نی نی من هم بزودی سالم یباد تو بغلم .


ممنون عزیزم . به امید خدا انشالله یه کاکل زری ناز و سالم تو همین هفته می یاد تو بغلتون و زندگیتون از اینی که هست ،شیرین و شیرین تر میشه .
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 7:53
واييييييييي خدا عكساشو نگاه كن خوشتيپپپپپپپپپپپ قربونت برم عسلممممممممم




ممنون عزیییییییییییییزم . خدا نکنه گلم .پسر ناز کپلچمو ببوسید .


مامان مهرزاد جان
29 فروردین 92 9:02
ای جونم ماشاله خیلی پسمل نازی داری
وقتی به گذشته برمی گردم میبینم خیلی زود گذشت واقعا باید قدر لحظه ها رو دونست و به ثبت رسوندشون و شما به زیبایی اینکارو انجام دادید

مرسی عزیزدلم . نظر لطفتونه . واقعا همینطوره که می گید زمان مثل برق و باد می گذره . بچه ها زود بزرگ میشن . ممنون از اینکه نظر سبزتون و برامون ثبت کردید
مامان آروین
29 فروردین 92 21:58




ممنون عزیم . من هم روی ماهتونو می بوسم .
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 16:37
الهی قوبونت بشممممممممممممممم که اینقد ملوسی و شیطون وروووووووووجک




ممنووووووووووووووووووووووووووووون عزییزمی


کیارش جونو ماچش کنید
مامان پرهام
30 فروردین 92 19:38
شاهزاده کوچولوی خوشگلم برای تو و پدر مادر و همه خانواده محترم و عزیزت آرزوی سلامت و سعادت و خوشبختی رو آرزو می کنم . از دیدن تک تک عکسهات لذت بردم . مرحبا به مادرت که عاشقانه برات می نویسه و زحمت می کشه . امیدوارم زیر سایه پر مهر پدر و مادرت بزرگ شی . ماشاللهه تا دلت بخواد خوش تیپی . مامانت این لباسهای خوشگلو جنتلمنو از کجا برات می خره ؟




ممنون عزیز مهربونم . مرسی از لطف و محبتت . انشالله همه بچه ها زیر سایه بابا ماماناشون بزرگ شن . بچه های نازنینتونو ببوسید
مامان پرهام
30 فروردین 92 19:39
عاااااااااااااااااااااااااشقتم عزیزم


ما بیشتر . ممنووووووووووووووووون خاله جونی
مامان پرهام
30 فروردین 92 19:40
عاششششششششششقتم عصیصم
مامانی
30 فروردین 92 19:50
وااااااای چه نازی تو .قربونت عزیزم . زنده باشیییییییییی شیرین عسلم
معلومه تعطیلات به این پرنس زیبا خیلی خوش گذشته و خیلی جاهای قشنگ و دیدنی رو گشته . واقعا شمال یه تابلوی بی نظیره هر جاش یک زیبایی داره مخصوصا دریا کنار که هنووووووووووووووووووووزم قشنگه .من هم می خوام بیام دریا کنار . همیشه خوش و خرم باشی در کنار خانواده عزیزو دوست داشتنیت .


ممنون عزیز دلم . همینطور که می گید مخصوصا این فصل واقعا زیباست بوی بهار نارنج که هوش و هواس و از آدم میگیره . تشریف بیارید خوشحال میشیم عزیزم .
مامان مازیار
2 اردیبهشت 92 0:27
آروین جونی فرشته کوچولوی ناز و خوشملو و خوش تیپ دوست داشتنی من امیدوارم همیشه دلت شاد و تنت سالم و لبت خندون باشه .


مرسی خاله جونم . عاشقتم عزییییییییییییییزم
مامان مازیار
2 اردیبهشت 92 0:31
واااااااااااااااااااااای خدا تو چه ملوس و جیگری . چه شاهزاده زیبایی . ماشاللله 10000000ماشالله
چه لباس عیدت خوشگلو شیکه . خیلی هم بهت اومده . مبارکت باشه . دست مامان و بابای خوش سلیقه ات درد نکنه . براتون امسال و هر سال آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم


مرسییییییییی گلم . چشمهاتون زیبا میبینن. ما هم براتون بهترین لحظات رو آرزو میکنیم . مازیار جونو ببوسید
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 10:04
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه
من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر
ماشالا خیلی پسرتون بامزه هست و عکسهای اتلیه ش هم خیلی خوشگله



مرسی عزیزم . حتما گلم . باران جونو ببوسید .

مامان پرهام
2 اردیبهشت 92 15:04
عزیززززززززززززززززززمی گلم .وای که چقد قشنگی . موش موشی من .




ممنوووووون گل مهربونم


خاله رزا
3 اردیبهشت 92 15:32



ممنووووووووووون
maman bahar
1 خرداد 92 0:23
عاشق این عکسای با کلاهتم شیونک

خیلی شیرینی جوجو


مرسیییییییییییییییییییی عصیییییییییییییییصم
انسیه
5 خرداد 92 1:59
چراعکسای اخرت حذف شده دیده نمیشن


چک می کنم عزیزم . مرسی ازتون
انسیه
5 خرداد 92 2:00
سال 1392هم مبارک چه همه کتابوپازل داره این پسر


مرسیییییییییییییی خاله جونی
قابلتون رو نداله
معصومه
11 خرداد 92 20:45
سلام اروين جونم خيلي خوشملي فدات شم ميشه من بشم ابجي بزرگت اخه من الان فك كنم18سال ازت بزرگترم تو وب گردي ني ني وبلاگاپيدات كردم شدم عاشقتم ميبوسمت داداشي به وب منم بيانظربده خيلي دوست دارم مامان اروين جون برا وبلاگش خيلي زحمت كشيدي دستت درد نكنه ميبوسمتون


سلام عزیزم .ممنون از نظر زیبا و مهرگرمت
مرسی از احساس زیبات
با کمال میل لینکتون میکنم تا زود بزود ببینیمتون. من هم روی ماهتو می بوسم