آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

آخرین عکسهای آروین در سال 91

1391/12/29 23:18
2,070 بازدید
اشتراک گذاری

 

 آروین و مامان و باباش

برای همه بچه ها

مامان ها و باباها

برای همه  خاله ها و دایی ها

 همه عمه ها و عموها

و مامان بزرگ ها و بابا بزرگ ها 

از ته ته  دلشون صمیمانه و خالصانه  آرزوی سلامتی ، خوشبختی ، موفقیت و بهترین بهترین لحظات  رو دارندقلبقلب

سال نو با بهترین آرزو ها مبارک 

 

 

سلامت ، سعادت  ،سیادت  ،سرور ، سروری، سبزی و سرزندگی

هفت سین زندگیتون 

 

 

 

 

  گل پسری مشغول کمک به مامانی 

 

 

 

شیطون بلا ، آروین ناقلا همیشه به بهونه آب خوردن  اینجوری لباستو خیس می کنی 

 

 

 

یه ریز می گی آپ آپ آپ که مامانی فکر  کنم وای پسرم

چه قده تشنشه .

یه قلپ آب می خوری و بعدش ....

 

دست  عمو پورنگ خوش زبون  درد نکنه که ساعتها بچه ها رو پای تلویزیون نگه می داره تا

مامانا بتونند یه ریزه  به  کارهاشون برسند تشویقتشویق

 

 

 

 مواظب باش خوشمل طوطو  

 آخ آخ  آخ  دیدی کله پا شدی ناراحتگریه

 

 

 

دالییییی   داللیییی ، دالللیی   موشه 

ماچماچ ماچ

 

وقتی بهت می گم آروین جونی چشماتو ببند ، قیافت این شکلی می شه خنده

 

   دائما این کشو ها رو باز می کنی و همه چی می ریزی بهم متفکر

ولی مامان ناقلات برای همه کشوها و  درب  کابینت ها  قفل مخفی گذاشته  قهقهه

 

 

 دامنه اعدادت منتهی میشه  به  6  

 

اییک - دوووو - شه - شااهاار - پانچ - شییییش

 

 

 

 

 

مثل اکثر بچه ها عاشق  ( ماتادونی ) ماکارونی  و همچنین دوغ  ( دووو ) 

 

 

 یه بار  کیف مامانی رو باز کردی و همه چی رو این ور و اون ور پرت کردی . یه بیسکویت تو کیفم بود، آوردیش بهم دادی گفتی باز .  بهت گفتم   اینو از کجا آوردی؟ رفتی جیگر زلیخا کیف مامانی رو کشون کشون  آوردی . کلی گشتم تا وسایل هامو جمع کردم  ولی هنوز هم فکر می کنم  بعضی چیزهام گمه .خلاصه بهت توضیح دادم بعضی چیزها رو نباید بدون اجازه دست بزنی و از این حرفها ...  بعد با هم نمایش اجازه   گرفتن رو  بازی کردیم . بعد از  اون روز عادت کردی حتی هر وقت می خوام ببوسمت  هم ،  دستتو   بصورت اجازه گرفتن می یاری جلو   و  سرتو تکون می دیدی میگی نه نه نه  نه 

و من مجبورم  اول  ازت اجازه بگیرم و  بعد ببوووووووسمت .ماچقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 آروینم

دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند

 

 عاشقتم عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان فاطمه
29 اسفند 91 17:57
پیشاپیش عید سعید نوروز رو به شما و همه خانواده محترمتان تبریک می گم . چه پوستر های قشنگی برای آروین جون درست کردید . کار خودتونه دیگه مگه نه ؟ مثل همیشه با ذوق و هنر مند . آروین جونو بوسید . سال خوبی داشته باشید .


ممنون دوستم . نظر لطفتونه . من هم براتون سال خوبی آرزو می کنم .
عطیه
29 اسفند 91 18:55
پیشاپیش سال نو مبارک


ممنون عزیزم .منم بهتون تبریک می گم گلم .
مامان کیان
29 اسفند 91 21:38
وااای چه بامزه اجازه برا بوسیدن .
ماشالله مژهات چه بلنده. مامانی براش اسپند دود کن
امیدوارم سال خوبی داشته باشید . آروین جونو ببوسید



مرسی عزیزم . من هم براتون سال خوبی رو آرزومندم .
مامان پرهام
29 اسفند 91 23:30
happy new year



happy new year too
مرجان مامان آران
30 اسفند 91 0:17
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک


با آرزوی سالی خوش برای شما و همه عزیزان
مامانن متین
30 اسفند 91 10:22
به به به باریکلا به این ملوسک که هم به مامانش کمک می کنه و هم حرف مامانی گوش می کنه . چه بنر قشنگی درست کردید .پیشاپیش عید رو بهتون تبریک می گم و براتون بهترین ها رو آرزو میکنم


ممنون عزیزم نظر لطفتونه . من هم براتون سال خوب و خوشی رو آرزو می کنم و امید وارم بهترین ها براتون اتفاق بیفته.
مامان سوگند
30 اسفند 91 10:32
من به طور تصادفی با وبلاگتون آشنا شدم . با اینکه خیلی کار داشتم ولی دلم نیومد که همشو نخونم . خیلی لذت بردم . پسر زیبا و باهوشتونه خدا براتون ببخشه و حافظش باشه . پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک می گم و براتون سال خوبی رو آرزو میکنم . حتما برام این عسلی رو ببوسید .

ممنوووووووون عزیزم از این همه لطف و مهربونیتون . همیشه شادو سلامت باشید . با آرزوی بهترینها برای شما وخانواده محترمتون.
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 1:02
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب...
آغاز سمفونی بهار مبارک باد



سال نو بر شما و خونواده محترمتون مبارک
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 1:03
عزیززززززززززکم عاشق خودت و عکسات و شیطونیاتم


مرسییییییییییی عزیزم . کیارش جونو ببوسید .
هیراد و عمه لیلاش
1 فروردین 92 10:08
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
سال نو مبارک



امیدوارم سال خوبی داشته باشید . عید شما هم مبارک
مامان امیر رضا
1 فروردین 92 17:51
سال نو مبارک . با تبریک و شادباش و آرزوی بهترینها . آروین جون خیلی کارهات شیرین و بامزه است . قربون خنده های خوشگل و نازت . مامان جونی براش اسپند دود کن ،آخه عشقم خیلی ماهو تو دلبروست .
به وبلاگ پسری ما هم سر بزنید .



ممنون عزیزم . مرسی از این همه محبت . ایشاالله سال خوب توام با شادی سربلندی وسلامتی تو تمام مراحل زندگیتون داشته باشید .
مامان آرش
1 فروردین 92 17:54
دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند می زنیم و شادی را برای یکدیگر به ارمغان می آوریم. عیدتان مبارک

عکساش فوقالعاده بود مخصوصا اون پوستر اولی که حالت نگاهش واقعا معصوم و زیباست . خدا براتون ببخشه


ممنون گلم . امیدوارم سال خوبی داشته باید دلتون شادو لبتون خندون و تنتون سالم
مامان پویا
1 فروردین 92 18:00
سال نو مبارک . امیدوارم هر روزتون نوروز و نورزتون پیروز باشه و در کنار خانواده عزیزتون سالیان سال به خوبی و خوشی سپری کنید .
بدون اغراق وبلاگتون زیباست . همیشه پاینده باشید . آروین فرشته کوچولوی ناز رو ببوسید


مرسی گل مهربونم . همچنین شما ،امیدوارم شما هم سال پر برکت توام با سلامتی شادمانی پیش رو داشته باشید .
مامان کیان
1 فروردین 92 19:35
سال نو مبارک .
آروین جون عاشق خودت ، عکسهات ، کارهات و خنده هات هستم .
همیشه لبات خندون و دلت شاد باشه


مرسی از محبتت دوست جونم . سال نوشما هم مبارک با آرزوی بهترینها
خاله (یلدا )
1 فروردین 92 20:06
سال نو مبارک

عید شما هم مبارک .امید وارم سال خوبی داشته باشید.
maman bahar
2 فروردین 92 2:04
آروین عزیزم تو خیلی خیلی خواستنی و قند و نباتی
عزیزم تو جزو معدود نی نی هایی هستی که من خیلی عاشقتم

امیدورام ی سال پر از شادی و سلامت کنار خانواده داشته باشی
در ضمن مطالب وبلاگت رو خوندم عزیزم
جیملیییییییییییی[h

مرسیییییییییییییییییی خاله جون مهربون و گل و گلابم . عاشقتم .عیدتون مبارک با آرزوی بهترینها برای شما و خونواده عزیزتون
مامان آنیل
2 فروردین 92 19:11


سال نو مبارک آقا خوشگله



امیدوارم سال 92 و همه سالهای دیگر برایتان سرشار از نعمت و برکت و سلامتی باشد.



من عاشق پسر نازتون شدم خیلی طناز و ملیحه . خدا حافظش باشه .



ممنوووووون از اینهمه لطف و مهربونی خاله جون جونم . عید شما هم مبارک .



دختر عمه طاها
2 فروردین 92 19:24
ممنون مامان مهربون
از طرف من کوچولوی نازتونو ببوسین
ما هم لینکتون کردیم


مرسی خاله جونی . دوستون دارم
مامان سعیده
2 فروردین 92 19:25
عزیزکم سال نو بر تو و مامان و بابات و همه خانواده محترم و عزیزت مبارک باشه . آروین جون خیلی ناقلا هستی که اینجوری تقاضای آب می کنی . موش موشی خاله چشم نخوری تو .


میسسسسسسسسسسییی خاله جون . ما اینیم دیگه . عید شما هم مبارک باشه .
دختر عمه طاها
2 فروردین 92 19:32
ما بیشتر
سال نو هم مبارک
سال خوبی داشته باشین


ممنون عزیزم
دختر عمه طاها
2 فروردین 92 19:33
عزیزممم چه باحال میخنده


وااای میسی
مامان آروین
2 فروردین 92 22:16
ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک


ممنون گل مهربونم. با آرزوی سالی خوش برای شما که عزیزی


مامان یلدا و سروش
3 فروردین 92 2:53
عیدتون مبارک. شادی رو دنیا دنیا برایتان ارزومندم. همیشه سالم باشید و پایدار


ممنون عزیزم . همچنین برای شما . با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده محترمتون .
maman aysa
3 فروردین 92 12:42
elahi , azizam , maloose khaleh.eidet mobarak ,100 saleh shi arvin jun

tabrik faravan be pedar o madaro hameye khanevadat .


ممنون دوست جونم . سال نو شما هم مبارک و برایتان سرشار از خوشیها و خوبیها
مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 13:27
عزیز دلم سلام
سال نوتو ن مبارک ..
آروین کوچولو با این عکسای خوشگلت دل از ما بردی خاله ..
یه بوس مهربوونی رو لپای نازت


مرسی خاله جون مهربون . سال نو شما هم مبارک باشه . با آؤزوی بهترین لحظات براتون .
شما هم کیان جونم رو ببوسید .
مامان آرتین
4 فروردین 92 14:14
پرنس آروین عیدت مبارک . امیدوارم امسال و هر سال برای تو و مامان و بابات بهترین اتفاقها بیفته . و سالی که پیش رو دارید سالی مملو از شادی و مسرت و سربلندی براتون باشه و همینطور خبرهای موفقیتتون رو بیشتر ببینیم از دیدن وبلاگ پسرتون و عکسهای خوشگلش خیلی لذت بردم .
این شاخه گل واین بوسها تقدیم به شما



وااااااااااااااااای مرسی عزیم. بوسهاتون دریافت شد .
سال نو شما هم مبارک .امیدوارم همیشه دلتون شادو لباتون خندون واز همه مهم تر تنتون سلامت باشه . یک دنیا ممنون از این همه محبت بی شائبتون.
خاله ترمه
4 فروردین 92 14:29
عیدت مبارک آروین گوگول مگولی دوست داشتنی




مرسی گلم. عزیزم عید شما هم مبارک .
مامان آروین (مریم)
4 فروردین 92 17:15
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند .....
همه چیز عالی و قشنگ .......
آرزو دارم هر روز زندگیتون بهاری و دلهاتون هم مثل روز نوروز شاد باشه .....



سال نو مبارک . مرسی از نظر زیباتون
نیر
4 فروردین 92 20:56
سلام مامان آروین...گل پسر خوتون هم 1000000000000ماشالله داره...من خاله ی ملیسا هستم..ممنون که به وبلاگ ملیسای چشم آبی ما سرزدین...
حتما بازم بیایین...


مرسی خاله جون مهربون . مگه میشه این فرشته مهرو رو نیومد و ندید . خدا نگدارش باشه از طرفم ببوسیدش.
خاله امیر علی
5 فروردین 92 0:37
سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سرورجاودانه
سرسبزی زندگی ،،
هفت سین سفره زندگیتان باشد .
سال نو مبارک


ممنون عزیزم . من هم براتون آرزوی سربلندی و سلامتی و شادکامی دارم . همیشه لباتون خندون و دلتون شاد باشه
محبوبه مامان الینا
5 فروردین 92 8:22
خداوند قادرترین کارگردانی ست که با رسیدن سکانس نوروز میگوید:نور،صدا،حرکت! او زیباترین فیلم هستی را با بازیگری تمام مخلوقات کلید میزند،بهترین نقش را برایت آرزومندم.
سال نو مبارک عزیزم


با آرزوی سلامتی و شادکامی و بهترین ها برای شما و خونواده گلتون . سال نو مبارک
مامان آروین (مریم)
5 فروردین 92 16:36
سلام نسیم خانم ...... همیشه از نکات تربیتی و آموزشی که برای پسر نازت آروین بکار میبری ما هم استفاده میکنیم ....... من با پسر خودم در خصوص اینکه سرکیفم رو باز میکنه مشکل دارم .... هر موقع جلوشو میگیرم داد و بیداد راه میندازه ...... شما چطوری با آروین جون کار کردی که الان برای هر کاری اجازه میگیره ..... ممنون میشم اگه راهنمائیم کنید .... مرسی


سلام دوست عزیزم . خواهش میکنم نظر لطفتونه . ببخشید که دیر جواب میدم . راستش من فکر میکنم بچه ها تو این سن کار خوب و بد رو دقیقا نمی دوند چیه .
من روشی که برای آروین به کار می برم اینه که نمی ذارم نسبت به یک کار بدی که می کنه شرطی بشه و عادت کنه . همیشه اگه یه کاری که از نظر من اشتباهه میکنه سعی میکنم به کار دیگه ای که دوست داره نظرشو جلب کنم اونقدر سرگرم بازی و خنده و آواز میشه که دیگه اون کار اون موقع یادش میره و همین باعث میشه که اون کار تو ذهنش نقش نبنده . و کار دیگه ای میکنم اینه که آروین یه عروسک پسر داره به اسم سامی که خیلی دوستش داره و خیلی وقتها مسایل تربیتی رو به همراه بازی و نمایش با اون بهش یاد آور می شم و خدا شکر هم تا حالا باهاش مشکلی ندارم . امید وارم که این راه مفید واقع بشه . از طرفم ببوسیدش . سال نو رو هم بهتون تبریک می گم و براتون بهترین بهترین هارو آرزومندم
محبوبه مامان الینا
7 فروردین 92 7:41
وااااااااااااااااااااااای آروین آخر من باید تو رو بخورم
شیطون بلای وروجک
مجددا سال نو مبارک با آرزوی بهترینها برای شما و مامان استاد


مرسییییییییی مامانی مهربون . الینا جونمو ببوسید . دوستون دارم خاله مهربونم.
مامان سارا
10 فروردین 92 10:20
سال نو شما هم مبارک آروین خوشگله من ، که هر روز داری خوشگل تر می شی
خانومی اسپند برای آروینم دود کن حتماً


مرسیییییییییییی عزیزم . نظر لطفتونه . سال نو بر شما هم مبارک باشه . صمیمانه براتون بهترینهارو آرزومندم
مامان آویسا
11 فروردین 92 8:14
سال نوی پسر خوشگل و ناز و مامان نسیمش مبارک


مرسییییییییییییی خاله جون گلم . سال نو بر شما و آویسا جون و بابای خوبش هم مبارک . همیشه سالم و خندون باشید.
مامان بهداد
11 فروردین 92 11:34
عزیزم من به طور اتفاقی با وبلاگ قشنگت آشنا شدم . خیلی ماه و عسلی عسل جونم . مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک با آرزوی بهترین ها برای تو و مامان و بابای خوبت . دوست دارم عشقم


ممنون گل مهربونم . سال نو مبارک . ممنون از لطفتون . دوستون دارم
مامانی الناز
11 فروردین 92 11:57
دنيا رو براتون شاد شاد و شادي و براتون دنيا دنيا آرزو ميکنم . همیشه جاویدان و سر بلند باشید و از چشم بد دور . من همیشه به وبلاگتون سر می زنم و هر وقت عکسهای آروین جونو می بینم کلی قربون صدقش می رم و ماچش می کنم و اگه پیشم بود که مطمئنا می خوردمش .
عیدتون مبارک


ممنووووووووووووون خاله جون مهربون . مرسی از این همه محبت . سال نوی شما هم مبارک . با آرزوی بهترین ها برای شما و خانواده مهربونتون
مامان نیروانا
12 فروردین 92 3:14
آروین جونم زنده باشی گلم چه پسری ماشالله هم خوشگل و هم حرف گوش کن و چقدر جذاب و دلربا . دوست دارم می بوسمت .عاشق کارهات و قیافه خوشگل و با مزه تم . وای دوست دارم پیشم بودی می بوسیدمت .
عیدتون مبارک
هر روزتون نوروز


مرسی خاله جون مهربونم . دوستون دارم و می بوسمتون. سال نوی شما هم مبارک
زهرا(ترنم عشق)
12 فروردین 92 5:34
سلام عزیزم خوشحال میشم از وبلاگ منم دیدن کنید و در صورت رضایت تبادل لینک کنیم


سلام گلم . با کمال میل گلم . سال نوتون هم مبارک
مامان بردیا
14 فروردین 92 11:55
از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم. مخصوصا دیدن روی ماه این گل پسر خوشکل و خوش تیپ شادم کرد.ممنون که به خونه خاطرات پسرم سر زدید. سال خوبی رو براتون آرزو دارم.به جمع دوستان ما خوش آمدید.ببوسید آروین جون رو




ممنون عزیزم نظر لطفته گل مهربونم .


من هم براتون صمیمانه سالی پر از نشاط و شادی و سلامتی رو آرزو مندم . بردیا جونو ببوسید .
مامان آروین (مریم)
14 فروردین 92 13:35
نمی دانم آرزویت چیست!



اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری



و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره زدم .









مرسی از آرزوی قشنگت . امید وارم خدا آرزو های قشنگ همه رو برآورده کنه . دوست دارم دوست خوبم .
shima
14 فروردین 92 14:33
nasim joon dooste khobam sale no mobarak . omid varam sale khobi toam ba shadi o salamati dashte bashid . arvin khoshgelo maloosam ro beboos . chan bar behet zang zadam dar dastres nabodid . roye maheto va gol pesari ro miboosam . dooste mehraboono binaziram .
shima
14 فروردین 92 14:39
azizam , hatman behem zang bezan , karet daram shayad akhare mah biyaym iran doost daram ke bibinamet . mikham az nazdik in shirin asalo bekhoram az hamin hala gofte basham ke ejaze daram gazesh begiram ya bechelonamesh ya dige khodet midoni . dar zemn har chi khasti bego barat biyaram . salam bereson . del tangetam dooste khobam man kheili khosh shansam ke dooste khobi mesle to daram harchi az khanoomit va khobihat begam kam goftam . be shoharet salam bereson . booooooos boooooooooooooooos booooooooos






دوست خوب و عزیزم ببخش که دیر جواب می دم . از اینکه دوباره دیدمت نمی دونی چقدر خوشحال شدم . همیشه دلم برای اون روزها که با هم بودیم تنگ میشه وقتی عکسهای اون روزها رو می بینم بی اختیار اشک از چشمهام سرازیر میشه . وای که چقدر خوش بودیم و می خندیدیم . برات بهترینهارو می خوام و امید وارم هر چی از خدا می خوای بهت بده . بازم پیشم بیا . دوست دارم .










مامان عسلی
15 فروردین 92 2:59
تولد عید شما مبارک



این بوسها برای آروین خوشگل و نازنین و دلربا




مرسییییییییییی عزیزم .


عید شما هم مبارک باشه.
مامان سارا
17 فروردین 92 13:23
عاشق کمک کردن به مامانتم
عیدت مبارک عسلی


مرسی گلم . سال نوی شما هم مبارک باشه .امید وارم سال خوبی داشته باشید .
مامان سارا
17 فروردین 92 13:24
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم
اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



چشم عزیزم .
عمه ثمینا
17 فروردین 92 13:52
سلام عزیز دلم.بعد چند وقت بود که اومدم عکساتو دیدم چون کامپیوترم خراب بود.ماشاالله چقدر اقا شدی.راستی عیدت مبارک.امسال عید نشد ببینمت خیلی خیلی دلم واست تنگ شده عزیزکم.


ممنون عمه جون . ما هم دلمون براتون تنگ شده . عیدیمون یادت نره هاااااااااااااااااا . بوس بوس
مامان گلی
17 فروردین 92 18:55
سال نو مبارک


با آرزوی بهترین ها برای شما
انسیه
22 فروردین 92 1:47
سلام من نمیدونم چرا مامان آروین به من سرنمیزنه دلم تنگ شده بوداومدم دیدم اروین نازووعسلومامانیش اسپندواسش دودکن چه عسله این من که می خوام بخورمشاگه نیان پیشمون باهاتون میقهرم




سلام دوست جونم . من هم واقعا دلم براتون تنگ شده بود ولی شارژ اینترنتمون تموم شده بود و تو این مدت دسترسی به اینترنت نداشتم . قربون محبت و لطف زیادت عزیییییییییییزم .
عسللیمو از طرفم ببوس .

مامانی
22 فروردین 92 17:05
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک باشه .
مامانی
22 فروردین 92 17:09
آروین جون سال نوت مبارک . من عاشق عکسهای آروین جون هستم و تقریبا همشون رو ذخیره کردم . ماشالله هزار ماشالله خیلی فهمیده و داناست و نسبت به سنش خیلی چیزها بلده و کارها میکنه . با داشتن مادری تحصیل کرده و خوش ذوقی همچون شما دور از ذهن هم نیست . برای شما و همسر بزرگوارتون و آروین بسیار دوست داشتنی تون آرزوی سالی خوش توام با سلامتی و سربلندی دارم .


ممنون دوست عزیز و گلم .شرمنده می کنید.نظر لطفتونه
من هم صمیمانه براتون بهترینهارو از خدای مهربون خواستارم . پسر نازتونو ببوسید .
مامان سوشی
22 فروردین 92 17:18
10000000000 سال به این سالها
سال نو همگی مبارک
عاشقتمممممممممممم خوشگلم
عاشششششششقتم عسل جونم
چه مژه ای داری به من قرض می دی
باریکلا که به مامانی کمک می کنی . خیلی جیگرییییییی



من هم عاشقتونم خاله جونی . خواهش می کنم قابل نداره .یه عالمه بوس بوس برای شما که مهربونییییییییییییید

خاله (ترمه )
22 فروردین 92 17:40
سال نو مبارک با تبریک بهترینها
تقدیم با یه دنیا عشق




مرسیییییییییییییی عزیزم . سال نوتون مبارک .

شقایق مامان آرشا
23 فروردین 92 19:53
وای چه پسمل خوردنی شدههههههههه


ممنون عزییییییییییییزم .
مامان ابولفضل
24 فروردین 92 17:34
سلام
واي اين پسملي چقدر خوردنيه
خدا واستون نگهش داره.....


مرسی دوست جونم .
مامان پارسا جیگر
24 فروردین 92 18:46
ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان ،اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها. سال نو مبارک
عزیزم چقدر ناز شدی روی لبای خوشگلت همیشه خنده باشه خاله جون


ممنون خاله جون عمهربونم . من هم روی ماهتونو می بوسم. سال نوی شما هم مبارک .
لاله
25 فروردین 92 19:39
سال نو مبارک . 1000000000000 ساله شی آروین جون

ممنون سال نوی شما هم مبارک باشه .
فریبا
20 اردیبهشت 92 0:31
سلام مامان نسیم وای من عاشق آروینم البته با اجازتون من خیلی وقته لینکتون کردم و دارم وبتون دنبال میکنم ولی متاسفانه هرچی نظر براتون میزاشتم چون وبم خراب بود بدستتون نمیرسید ولی حالا درستش کردم .1سوال این صندلی سبزی که عکس شیر روشه و آروین رفته روش وایساده داخل عکس هفتمی که بعد عکسایی که بکگروند سفره هفتسین اسم صندلی چیه و قیمتش بهم میگین ممنون میشم



سلام دوست عزیزم .ممنون از لطف و محبتتون . ببخش که دیر جواب دادم .من هم خواستم شما رو لینگ کنم ولی متاسفانه آدرس یافت نشد، اگه ممکنه دوباره آدرستون بگذارید .این صندلی هم قابلتونو نداره ، راستش من اینو از ایران نخریدم ، مارکش fisherprice و کیفیت محصولاتش هم خیلی خوب و بادوام و هم ترکیب رنگهاش قشنگه .باز هم بهمون سر بزنید . بوس