آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

واکسن یکسالگی

1391/8/3 18:25
1,669 بازدید
اشتراک گذاری

آروین جونم دیروز واکسن یک سالگیشو زد .ببخش که یک چند روز با تاخیر این کار انجام شد . دلیلش هم این بود که تولدت و عقب انداختیم .اینجا واکسن ١ سالگی رو فقط ٣ شنبه ها تزریق می کنند . خلاصه اولش یک کوچول گریه کردی و زودی آروم شدی آخه هر چی باشه کوچول هم باشی ولی باز هم  یک مردی . ماشالله خوبم قد کشیدی ٧٧قدت بود و ١٢.٨٠٠ وزنت .

 

من و بابا  جون می خواستیم برای هدیه تولدت برات یک صندلی ماشین بگیریم ،بعد از واکسنت ٣ تایی رفتیم فروشگاه (من و مامان )تا برات صندلیت رو بگیریم . که متاسفانه اون رنگی رو که خواستیم نیاورده بودش قرار شد آخر هفته آینده برامون بیارن . تو تا چشمت به عروسک های باب اسفنجی خورد  بلند بلند  شروع به ناز دادنشون کردی و بابایی هم یک دونه بزرگش و برات ور داشت و تو قبول نکردی و خودت کوچکترینشو ور داشتی و محکم  بغلش کردی. ٢ تا خانومهای فروشنده  مهربون کلی نازت کردن و بابا هم چون دستش خسته شده بود سریع از فرصت استفاده کرد و گفت می خواین بغلش کنید اونها هم تندی تورو بغل کردندو دست و پای کپل تو   نوازش کردند و می گفتند ماشالله چه کپلیه چه نازه چه  گوشتش خوردنیه .تو هم انگاره خیلییی خوشت اومده بود از بغلشون پایین نمی اومدی . تو فروشگاه آهنگ کودکانه پخش میشد تا یکیشون بهت گفت دست بزن انگاری منتظر بودی شروع کردی رقصیدن و دست زدن  و ول کن ماجرا نبودی  و کلی همه خندیدن  و قربون صدقه ات رفتن .خلاصه یک ٢٠ دقیقه ای همه رو معطل خودت کردی و بالاخره رضایت دادی که بریم. قربونت برم که اینقدر مهربون  و شیرین و خوش اخلاقی و هرجا می ری دل می بری عزیزکم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ریحانه
3 آبان 91 18:32
سلام خانمی چه وبلاگ قشنگی چه پسره قشنگی داری..........خیلی نازه گوگولیت....بوس

دوست داشتی به وبلاگ منم سربزن
بااجازت لینکت میکنم


نظر لطفتون عزیزم. باعث افتخار منم لینکتون کردم .
reyhan
3 آبان 91 20:08
arvin joon kheili bahali kheli doost dashtani o jazabi . in shakhe gol taghdime to bad boos-


ممنون عزیزم


elham
3 آبان 91 20:20
aziiiiiiiiiiiiiizami che kopoloo hasti jigaaaaaaaaaaaar . mashallah dare . to ro khoda az tarafam machesh konid . halaketam . mach mach
hoda
5 آبان 91 8:02
be salamati azizam . ishallah hich vaght mariz nashi . labat khandoon o delet shad .
لیلا
5 آبان 91 23:03
چه هدیه خوبی میخواهید واسش بخرید... پس عکسهاش کو....
لیلا
5 آبان 91 23:05
ما هم آپیم....رمز:186186