آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

فرار از جمع کردن وسایل خانه

1391/7/18 15:37
2,462 بازدید
اشتراک گذاری

آخر این ماه داریم خونمونو عوض می کنیم  به امید خدا  قراره جابجا شیم . مامان نسیم با دقت و زحمت ،وسیله هارو تو کارتن میذاره ،شما هم دونه دونه همه رو  بی دقت  با سرعت  از تو کارتن بیرون می یاری و بهمشون می ریزی . بهتر نیست  این کارو وقتی خونه جدیدمون رفتیم بکنی تا یک کمکمی هم به مامانی کرده باشی شازده پسر !!!...

منم دیدم که توزیر بار نمی ری و حرف ،حرف خودته تصمیم گرفتم ببرمت خونه مامان جونت(مامان فاطی ) تا من بتونم یک کم به کارهام برسم . ناگفته نمونه که کلی هم کار عقب مونده واسه تولد جنابعالی دارم .

وقتی خواستم  برگردم اینقدر خودتو برام لوس کردی ، لپ تو به لپم چسبوندی و بوسم کردی البته به روش خودت ( مکیدن بعدش هم یک نمه  نیش گاز  ) باهام دالی بازی کردی و دستاتو محکم دور گردنم پیچوندی که من تسلیم شدم و پیشت موندم  .شبش هم دایی ایمان و زن دایی مژده جون جونیت اومدند اونجا و یه عالمه  باهات بازی کردند و  ... و کلی هم خوش به حالت شد  و البته کارهای مامان  مثل همیشه همشون دست نخورده باقی موندن.

مامانی هم فرصت و غنیمت شمرد و یک عالمه عکسهای خوشمل از پسر ناز نازی که شما باشید گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پرنیان
18 مهر 91 16:35
سلام , آروین کوچولوی شما خیلی توپولی و نازهماشالله.به وب نی نی من هم سر بزنید من و پرنیان کوچولو خوشحال میشیم.
سودابه
18 مهر 91 18:05
به سلامتی انشاالله سلام .لطفا برای عروس من دعا کنید
shaghayegh
19 مهر 91 1:14
arvin joon kheili khoshgel o ba namake . enshaallah damadesh konid .


ممنون ایشالله
sahra
20 مهر 91 13:44
karhash ham mese khodesh khoshgelo malooso doost dashtaniye . vaghean bache ha kheli pak o masomand . man ke az didaneshon sir nemisham . weblog nini shoma ro har rooz ba hamkaram mibinim o koli hal mikonim . boos


ممنون عزیزم باعث افتخارمونه . سلام من و آروینمو به همه همکاراتون برسونید .
نگار
21 مهر 91 11:22
ماشاللهه داره پسملی خوشگل و کپل ناز
shahzad
22 مهر 91 19:51
eshalah be salamati . mashalah be in pesare banamak o khoshgel az tarafam bebosidesh . lopash khordan iye