آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

زندگی زیباست ...

1392/8/9 16:33
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سامی جونی نفس عمه شما  هم  شدی  جز ء کباب خورها

 مرواریدهای خوشگلت مبارکت باشه بغلبغلبغل

 

بغلآخ که چقد مهربونو دست و دلبازی بغل

 

آروین جونم ، صحنه هارو داشته باش ،  همش در حال خوردنی  جیگر طلای مامانی 

الهی مامانی قربونت بشه که هم می خوری و هم می بری قهقهه

 

 بخورم اون انگشتای کوشول موشولوتو 

 

 اینقدر قشنگ تولدت مبارک happy birthday to you  خوندی که همه  کلی کیف کردند و  از شما عسلیه مامانی تا تونستند  فیلم گرفتند  تشویقتشویقتشویق

 

سام شکمو هم دست کمی از شما نداره ها 

حملهههههههههههههه به کیک چشمک

 

 

 

 

 

 فرشها رو داده بودیم قالیشویی چقدر این مدت ذوق کردی که

می تونستی با ماشینات کل خونه رو دور بزنی و بازی کنی چشمک

 

 کلوچه شیرینه من که خیلی شیطون بلا شدی  ، چند روز قبل

از تولدت 2بار از یه ناحیه خوردی زمین  و لپت  اینجور کبود شد

بمیرم برات عزییییییییییییییییزم یه کم باید بیشتر مواظب راه

رفتنت باشی شیطونکمگریه

 

 

 

 

 حالا نوبت خمیل دندون بازی قهقهه

 

اینجور می خندی می خوام بخوووووووووووووووووورمت 

آخ که چقد تو شیرینی 

هرچی از شیرینیت بگم کم گفتم قلبون پسرخوش اخلاق و مهربونو گوگولیم بششششششششششششششم من 

 

 

 

 

 

  گفتم برام سیب درست می کنی ؟

گفتی بلههههههه ؟ مامانیو  حالا بخولمش  نیشخند

 

 

 

 

 با هم رفتیم ویلای مامان فاطی جون اینا 

کلی بهمون خوش گذشت ...

بعد خاله آیلار مهربون اومد و رفتیم کودک آموز و... که خیلی

خوش بحالتون شد ...قلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 یه عالمه سنگ و حلزون و برگ  و کاج جمع کردیم  تا با هم یه عالمه

کاردستی خوشگل  و همینطور  کلکسیونی از اونها  رو تو آلبومی که برات

درست کردم   داشته باشیم تشویقلبخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 نوش جونت عزییییییییییییییزم ماچ

 

 

 

 

من اصلا متوجه نقاشی رو دیوار نشده بودم 

  بهم گفتی وات بلت ( وایت برد ) و بیال نگگاشی بتشیم پس مداد لندی هام کداست؟ماتیکم کداست؟ ( ماژیکم

بعد که برات آوردم این نقاشی رو برام کشیدی و اشاره به دیوار که این همووووووووووووووووووووونه 

و من اینجور تعجببعدش اونجور قهقههشدم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسر 2 ساله من دوست داره لباساشو خودش بپوشه و در بیاره  و این باعث میشه که وقتی می خوایم جایی بریم چند ساعتی رو معطل شازدمون میشیم  مامانی هم تصمیم گرفتم  برات یه دوره آموزشی  ضمن خدمت بگذارم تا کارشناسی این دوره  رو هم بگیری هیپنوتیزم

 آموزش باز و بسته کردن زیپ  و بند کفش و...

 

 

 

 

 

 

 این هم یه جور رقصه ...

 

 

 زدن...

قربون ضرب زدنت عزییییییییییییزم ماچ

 

 

 

 

 

اینجا از خونه دایی ایمان جونی  برگشتیم تولدش بود و خیلی بهت خوش  گذشت 

دایی جونیییییییییی تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک 

قلبقلبهوراهوراقلبقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه روز پاییزی  

یه جای زیباااااااااااا ا

یه پسر ناناز

.

.

.

خدایا شکرت  

 

 

 

 

 

 

 

 

    زندگی با تو چه زیباست عشق من 

   لحظه هام با تو چه ناب جان من

 بهترین روزای عمرم با توئم

  تا ابد با من بمان آروینم 

    قلــــــــــب من مــــــــــــــال توئه

روح من  ، جان من  ،  ثانیه هام مــــــــــــــــــــــــــــال توئه

 

                                    دوستت دارم نفسم

 دوستت دارم امیدم 

دوستت دارم   پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مامان حنانه زهرا
9 آبان 92 3:19
مبارک باشه مرواریدای قشنگت عزیزم
آروینه گلم دعاکن دخمل منم دندوناش دربیاد خیلی داغونم این روزا


ممنووووووووووووووون عزیزم مرسی
ایشاله عزیزم نگران نباش گلم
یه کم بهش کمک کن تا به سلامتی مرواریدهای خوشگلش در بیاد بوووووووووووووووس بوووووووووووووووووس
مامان حنانه زهرا
9 آبان 92 3:21
هزار ماشالله هزار ماشالله اروین جونم یه دونس.اسفند دود کن مامانی .منکه درسته میخوام قورتش بدم


میشیییییییییییییییییییییییییی خاله جون ماهم خیلی دوووووستون دارم
فرزانه
9 آبان 92 4:53
این پسر نفس منه دوست دارم بچلونمش


میشیییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربونم دوووووستون دارم
خاله الهام
9 آبان 92 8:19
عزيزم چه خوب با لگوهات بازي ميكني
آدم آهنيت هم خيلي ناز شده
جاده اي هم كه برا ماشينت درست كردي خيلي باحاله
پرچم ايرانشو ببين
نازدونه ماماني راست ميگه ها همش در حال خوردن بودي
سامي جون اولين مرواريدات مبارك باشه
ان شالله به سلامتي وبدون درد همه مرواريدهات در بيان




مرسیییییییییییییییییی خاله عزیز و ماه و مهربونو خوشگل و ناز و خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبم
محبوبه مامان الینا
9 آبان 92 9:02
مبارکه دندونای سامی جون ناناز
آروین عششششششششقمی خیلی دوستت دارم خوش تیپ خاله
گامبالو ی ناز نوش جونت عزیزم


ممنووووووووووووووووووون خاله جونم . دل به دل راه داره
ماهم خیلیییییییییییییییییییییییییی دوستون داریم بوووووووووس بوووووووووس
الی مامی آراد
9 آبان 92 11:34
ای جووونم ماشالله چه شیطونی شده الهی همیشه شاد و خوش باشین و توی جشنهای خوب مرواریدهای پسر دایی کوچولوت هم مبارک


ممنوووووووووووووووووووووووووون خاله ماهم
ایشاله شما هم همیشه خوش و سلامت باشید
مامان محمدرضا
9 آبان 92 12:36
قربونت برمممممم خوش تیپپپپپپپپ خودم


ممنووووووووووووووووووووون خاله جون ماهم
مریم
9 آبان 92 16:08
من واقعا از دین عکس های آروین خوش تیپ لذت میبرم
برادر زادتونم ناز و دوست داشتنیه ماشالله
نتیجه میگیرم خانوادگی نازید شما...
آروین جون ما هم که همیشه با لباس های خوشگل و شو شیطنت اش روز به روز دوست داشتنی ترمیشه
خدا حفظ ش کنه براتون


مرسیییییییییییییی عزیزم ممنون از اینهمه لطفت و مهربوووووووووووووووووونی عزیزم ممنوووووووووووووون به خاطر همه چییییییییییی بوووووووس بوووووووووس
مامان بردیا
9 آبان 92 20:39
عاشقتم خوشتیب منحتما واسش اسبند دود کنید از ته دل میگم اگه ببینمش از نزدیک میخورمش ماشاله


ممنووووووووووووووون گلم ماهم خیلییییییییییییییییییی دوستون داریم
سمیه *مامان آیسا
9 آبان 92 22:39
عزیزه دلم بااین عکسای خوشگل دلمو اب کردی
همه چیز عااااااااالی بووووود


ممنوووووووووووووووووون عزیزم چشاتون خوشگل و دلتون مهربونه
سحر
10 آبان 92 20:32
عزیزم سامی جوون مباارک باشه اولین دندونت قربونت برم خاله جووون نوش جونت همش بخور عزیز دلم جیگر این تیپتو کاش می شد فیلمشو بزاری عاااشق این عکسش شدم که داره می خنده بمیرم واسه این لپت که اینجوری سیاه شده .. بیشتر مواظب باش آخه خاله جووون دلم می خواد درسته قورتت بدم خوشتیپ
سحر
10 آبان 92 20:33
عزیزم سامی جوون مباارک باشه اولین دندونت
قربونت برم خله جووون نوش جونت همش بخور عزیز دلم
جیگر این تیپتو
کاش می شد فیلمشو بزاری
عاااشق این عکسش شدم که داره می خنده
بمیرم واسه این لپت که اینجوری سیاه شده .. بیشتر مواظب باش آخه خاله جووون
دلم می خواد درسته قورتت بدم خوشتیپ

ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون خاله جون ماهم آخه شما چقدر مهربووووووونید چقد گلید چقد ماهید همیشه ما رو با نظرهای قشنگتون ذوق زده میکنید خدا شما و همه خاله های مهربونو برامون نگه داره بوووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووس
مامان آرینا
10 آبان 92 21:20
به به چه عکسهای قشنگی. خدا حفظ کنه آروین کوچولو رو براتون.
انشااله همیشه شاد و خندان باشی. عسلی.


ممنووووووووووووووووووووووون عزیزم قربون نگاه پرمهرتووووووووووووووووون و ممنوووووووووووون از دعای قشنگتون ایشاله براشما هم همینطور
مامان بهراد
10 آبان 92 22:09
ای جونم سام کوچولو مرواریدات مبارک
قربوووون این پسر خوش تیپ بشم الهی چه تیپی زده دختر کشه به خدا ..
چه خوشگل درست کردی عزیزم...
فدای اون شیکمت بشم الهی که همش دوست داری بخوری


مرسییییییییییییییییییییییییییی خاله جون مهربووووووووووووووونم بوس بوس بووووووووووووووووووووووووووووووس هزارتا بوس براشما و بهراد جون خوشگل و ماهم
مامان آروین (مریم)
11 آبان 92 11:37
از اینکه این همه عکس میزاری و با دیدن گل پسرت شوق میکنیم ازت ممنونم دوست خوبم .


ممنووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از لطفتوووووووووووووووون دوست ماااااااااااااااااهم
مامان آروین (مریم)
11 آبان 92 11:38
مرواریدهای سامی جون مبارک


مرسییییییییییییییییییی عزیزم
مامان آویسا
11 آبان 92 14:06
من عاشقتم


mamane m@ni
11 آبان 92 16:10
مرواریدای سامی جون مبارک باشه
این روزا نتم همچنان مشکل داره اینه که همه ی عکسا آپلود نمی شه.ولی یه دونه عکس هم کافیه برای رفع دلتنگی
آروین جونم کجا رفته بودی اینقدر کاجش بلند بود؟چه جاهای قشنگی


ممنوووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییی از اینکه همیشه پیشمون می یان و با نظرهای خوشگل و پر انرژیتون ما رو خوشحال می کنید خاله جون اونجا شهرک دریاکنار واقعا هم زیباست خصوصا تو این فصلش تشریف بیارید پیشموووووووووووون
رومینا
11 آبان 92 16:23
کلی از دیدن عکسهای اروین جون لذت بردم . هزار ماشالله خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نفسه . من عاشقشم


ممنوووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربونم داداشیه نازمو از طرفم ببوووووووسید
مامان محمدحسین
11 آبان 92 16:39
چقد شیطونی خاله.................


تازه خاله جون کجاشو دیدید ؟
ژاله مامان آیدا
11 آبان 92 18:23
ای جونم به آروین ناز و خوشتیپ خوش اخلاق هزار ماشااله هر دفعه عکساشو میبینم کیف میکنم. خدا حفظش کنه


ممنووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییی از لطف و مهربوووووووووووووووونی
مامان بردیا
11 آبان 92 21:42
عاشقتم خوشگله من مامانش اگه آروین جونو از نزدیک ببینم میخورمشحتما واسش اسپند دود کنید


خوش به حال آروین جونی
ممنوووووووووووووووووووووووووووون خاله جون که اینقده مهربووووووووووووووووووووووووونید بووووووووووووووس بووووووووووس
مامان بردیا
11 آبان 92 21:50
از ته دل دوست دارم خوشگلمعاشق کفشاتم عاشق تمام رفتارات


ممنوووووووووووووووووووووووووون عزیزم ماهم همینطور خیلییییییییییییییییی دوستون داریم
مامان بردیا
11 آبان 92 21:55
چرا؟چرا ما از دوستای آروین جونم نیستیم


عزیزم شما تاج سر ماییییییییییییییید
هستید گلم
مامان ساجده
11 آبان 92 22:04
سامي جونم مرواريدات مبارك
آروين جونم تولد دايي جونتم مبارك
فدات بشم ماشاالله چقدر لباس قرمزو سبز بهت مياد
اميدوارم هميشه لبات خندون باشه
اون عكس آروين جون كه سنگ رو گرفته جلوي لبش فوق العادست البته همه عكساش يكي از يكي قشنگتره ولي بعضياش واقعا تكه


ممنووووووووووووووووووون ساجده جون مرسیییییییییییی از اینهمه لطف و مهربووووووووووونی خدا نکنه خاله جون مهربووووووووووووونم قربووووووووووووون قلب مهربونتون متین جونمو از طرفم ببوووووووووووووووووووس
مامان محمدرضا
13 آبان 92 20:33
همیشه خوش باشید



ممنووووووووووووون عزیزم
lمامان مرجان
14 آبان 92 0:33

خیلی دوست دارم پسر خوشگلو خوشتیپم مامانیت این لباسای خوشگلو از کجا برات می گیرند که دلمونو میبری
چه جاهی قشنگی هم رفتی همیشه خوش باشید چه بازی های آموزشی خوبی مامان جون برات می گزاره آفرین به مامان خوبت و آفرین به تو که دانش آموز خوبی هستی نسیم جون همیشه از نظراتت و کارهایی که برای اروین می کنی خوشم می یاد و خیلی چیزها یاد می گیرم ممنون برادرزادتون هم خیلی نازه برای آروین و سام و خودتون اسپند یادت نره


ممنوووووووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسیییییییییییییییییییی از اینهمه لطف و مهربوووووووووووونی قربون نگاه پرمهر و قلب با صفاتون. شرمنده می کنی دوست گلم خیلی خوشحالم که دوستای گلی چون شما دارم دختر ماهمو از طرفم ببوس
خاله پگاه
14 آبان 92 0:35



مرسیییییییییییییییییی عزیزم
پارمیدا
14 آبان 92 8:52
واقعا لذت بخشه دیدن عکسات عزیزم یه دنیادوستتون دارم بوسسسسسسسسسسسسسس


مرسیییییییییییییییییییییییی از اینهمه لطف و مهربوووووووووووووووووونی . ماهم همینطور دوست عزیز وگلم
مامان آروین (مریم)
14 آبان 92 11:34
قربونت برم
رمز همون( ........) هست .



ممنووووووووووووووووووون عزیزم
مهسا
14 آبان 92 12:54
سلام نسیم جون
اجازه هست تصاویر باب اسفنجی که بفرمایید شام رو فتوشاپ کردید از وب آروین جون بردارم؟

سلام به روی ماهتون
خواهش می کنم اجازه ما دست شمااااااااااااااست دوست عزیییییییییییییییییییزم اگه کیفیتش پایینه براتون میل کنم ؟ اگه خواستید تمام فایلهارو براتون سند می کنم ؟
zohre maman kiyan
14 آبان 92 13:42
مامی مهربون ما کلی دلتنگتون بودیم
مرواریدای سامی گل مبارک باشه
من که عاشق این آروین خوشتیپم والله
از طرف من یه ماچ گندش کنید
آخه چقدر این گل پسر خوشتیپ و شیکه
خوشگلم هست ماشالله
مامی اسپند یادت نره



ممنووووووووووووووووووووووووون خاله جون مهربونم که اینقده مااااااااااااااااااااااااااااااااااهید بووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووس

مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 14:09
سلام عزیز دلمممممممممم
ایشالا همیشه به مهمونیو شادی عزیزممممم
قربون آروین خوشگل ناز خوشتیپم برمممممممممممم
دندونای سامی خوشگلم مبارک
همیشه شاد باشید و لبتون خندون مهربونممممممممممممممم


سلام مرجان جون ماااااااااااااااااااااهم ممنووووووووووووووووووون از طفت
خدا نکنه خاله جون گل و دوست داشتنیه خوووووووووووووووووووودم
ببوس گل پسر نازمو و مواظب خودت و دخملی مثه ماهمون باش بووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مسابقه نازترین کودک
14 آبان 92 14:27
سلام تبریک میگم سایت شیکی داری از اون مهمتر کوچولوی خوشگلی داری در صفحه ای از وبلاگ ما مسابقه ای برای بچه های نازمان تدارک دیده شده اگه خواستی عکس ومشخصات دلبندتان را برای ما ارسال نمایید تا در مسابقه شرکت داده شود و پس از رسیدن تعداد عکسها به 100 عدد بر اساس تعداد آرا 20 نفر اول رتبه بندی می گردد

http://madinehkhanom.blogsky.com
ممنووووووووووووون از لطفتون
حتما با کمال میل
مامان پرهام
14 آبان 92 14:29
_███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█



ممنووووووووووووون عزیزم بووووووووووووووووس بوووووووس
مامانی امیرصادق
14 آبان 92 14:43
آروین جوووونم قربووونت برم که همش در حال خوردنی نوووش جوونت عزیزم ایشالله همیشه سلامت و خندون باشی گلم
سامی جووون مرواریدهای نازززت مبارک


میشیییییییییییییییییییییییییییییی خاله جون ماهم بووووووووووووووووووووس بووووووووووس
مامانآسیه
15 آبان 92 11:02
وای عزیز دلم دوست داشتم آروین جون پیشم بود و میگرفتمش بغل و حسابی میچلوندمش مخصوصا وقتی که موزا رو برداشته خیلی خوشمزه شده


میشیییییییییییییییییییییییییییی خاله جون مااااااااااااااهم من هم دوست داشتم پیشتون بودم بهتون می گفتم که خیلیییییییییییییییییی ماهیییییییید
مهتا
15 آبان 92 18:21
سلام خوب هستین؟آروین جونم خیلی دوستت دارم خیلی ماهی کاش منم گل پسری مثل شما داشتم برام دعا کنین...


سلام به روی ماهتووووووووووووون
مرسیییییییییییییییییی از لطف و مهربونیتون
حتما عزیزم ایشاله براتون از صمیم قلب بهترین و برترین هارو از خدای مهربون آرزو می کنم بوووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس منتظر حضور سبز دوبارتون هستیم
خاله الهام
15 آبان 92 20:04
عاشقتم عصیصم عکسات مثه همیشه خوشگل و بی نظیرن


میشیییییییییییییییییییییییی خاله جون ماهم چشاتون خوشگله و نااااااااااااااازه
مامان مانلی
15 آبان 92 20:06
سام جون مرواریدات مبارک باشه
الهی من بخورم این پسر خوشمزه و با نمکو که اینطور خوشمزه می خنده
نسیم جون جدا پسرت خیلی ماهه خیلی هم خوش تیپه رنگ آبی خیلی بهش می یاد البته هرچی می پوشه مثه قرصه ماه میشه براش اسپند دود کن همینطور برای سام کوچولو و خودتون


ممنوووووووووووووووووووووووون عزیزم مرسییییییییییییییییی از اینهمه محبت و لطف
قربووووون نگاه مهربونو قلب خوشگلتون بووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووس دختر نازمونو از طرفم ببوووووووووووووووووووس
samaneh
16 آبان 92 9:31
فدات بشم عسیسم چقدر نازی تو هزار ماشاا... به این پسمل ناز و ملوس.مامانی لینک شدین


خدا نکنه خاله جونم ممنوووووووووووووووووووون عزیزم مرسی از نگاه پر مهرتون
ما هم بهتون پیوستیم بوووووس بووووووووووووس
mahta
16 آبان 92 12:28
چرا عکس نمیذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


به روی چشم دوست جون ماهم بوووووووووووووس بوووووووس
مامان الیار
16 آبان 92 14:20
سلام عزیزم

ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید به ما جواب بدید این ادرسمونhttp://elyaregol.niniweblog.com






سلام بروی ماهتون
ممنووووووووووون عزیزم . با افتخار شما هم لینک شدید بوووس بووس
مامی یلدا و سروش
16 آبان 92 22:11
اول از همه مروارید دار شدن سامی خوشگل رو تبریک میگم. انشاالله همه دندونای خوشگلت بدون هیچ دردسری جوانه بزنه


ممووووووووووووووووووووووووووووون خاله جون گلمممممممممممم بوووووس بووووووووووووووووووس
مامی یلدا و سروش
16 آبان 92 22:13
حالا بر توییم سراغ آروین جون که شیطنت از همین عکسهای خوشگلش میباره. الهی فدات خاله جون خوشگل. توی این عکسها آدم میخواد بخورتش وای به اینکه از نزدیک ببینیش
اون عکسی که عینک زده بد خواستنی شده

ا

خصوصی هم داری

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی خاله جون ماهم چشاتون خوشگل و قلبتون مثه خورشید پر از مهر و صفاست بوووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس
مامان بهراد
17 آبان 92 12:36
░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ _______________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██



میشییییییییییییییییییییییییی
مهرناز(مامان آرسام)
18 آبان 92 1:34
قرررررررررررربونت برم من خوشتیییییییپ
اون عینک آفتابیت منو کشته آخه دختر کُش!!
کاش پیشم بودی حسابی ماچ بارونت میکردممممممممم جیگر اون موهای خوشگلت


خدا نکنههههههههه خاله جونم
خیلیییییییییییییی دوستون داریم بوووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
18 آبان 92 10:35
سامی جووون اولین مرواریدات مبارک باشه عزیزممم

واااای قربون اون تیپه خوشگلت بشم من جیگرممممممممم
هزارماشالا خیلی خیلی دوست داشتنی هستی عشقممممممممم
دوست دارم 100000000000000000 تا


مرسیییییییییییییییییییییییییی خاله جونم که اینقده مهربووووووووووووووووووووونو دوست داشتنی هستیییییییییییییید بووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان امیررضا
18 آبان 92 14:31
سلام عزیزم. ممنونم که پیش ما اومدی. ماشالا به گل پسری نانازتون. خدا حفظش کنه. منم با اجازه لینکتون میکنم. دوستتون دارم.


سلام به روی ماهتون
مرسیییییییییییییییی دوست جون ماهم . یه عااااااااااااااااااااالمه بوس براشما و پسر نازنازیتون بوووووووووووووس بووووووووووووووس
مامان آیسو وآیسا
18 آبان 92 20:29
مرواریدات مبارک سامی کوچولووووووو.... چه برادر زاده ای نازی دارین نسیم جووووون آروین خوشتیپ خاله هم که آخرشه ممنووووووووووووووووووووووون خاله جون ماههم قربوووووووووووووووووون نگاه پرمهرت آره عزیزم خیلیییییییییییییییییی خوردنیه از اون نی نی هایی که که آدم می خواد یه لقمش کنه بوووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووس
مامان ملینا
20 آبان 92 13:59
قربوووووووووووووووووووووووووووووووووون دوست جونای نااااااااااااااااااااااااازمون
zohre maman kiyan
5 دی 92 8:12
یلداتون با کلی تاخیر مبارک عزیزم دندونای سامی جونم مبارک قربونت برم پسر خوش اشتهای خاله نسیم جون کجایی دلتنگتونیم
zohre maman kiyan
5 دی 92 8:14
مامی جون خصوصی داری