آروین آروین ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

از لحظه ای که آمدی ...

مارکوپلوی مامانی

1391/9/24 20:20
675 بازدید
اشتراک گذاری

مشدی آروین زیارتت قبول

 

آروین جون ، من و بابایی 9 ساله که باهم ازدواج کردیم  بااینکه اکثر فامیل های بابا جون تو خراسانند ولی تا به  حال  قسمت نشد که به زیارت امام رضا بریم ولی امسال به خاطر وجود پر برکت و معصومت  این افتخار نصیبمون شد و امام رضا ما رو طلبید .

(آروین و ماهان جون )

ماهان جون  و مهران جون پسر های مهربون  و دوست داشتنی دختر دایی بابایی هستند که فوق العاده خونگرم و آقان

 

پسر خاله کلاه قرمزی

 نون بخرم ، نفت بیارم

 

اینجا مجتمع الماس شرقه

2 تا دختر کوشولوی شیطون بلا  نشستند پیشت تا باهات عکس بگیرند

 

بعدش رفتیم آرامگاه فردوسی

 البته مقبره  و موزه نادر شاه ایران هم رفتیم  .که بعدا عکسهاشو میذارم .

 

اینجا شیروان خونه خاله سیمین هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الناز
21 آذر 91 23:55
زیارتت قبول باشه عزیزم .


ممنون گلم


مامان آنیسا
22 آذر 91 0:00
وای عزیزم چه خوردنی شدی شما عکسها خیلی زیبا بود


مرسییییییییییییی عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
22 آذر 91 0:05
سلام به دوست جونی عزیزم
بعد یه خواهش کوچولو از شما
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته
و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظر یاری شما هستم
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است



حتما گلم .
محبوبه مامان الینا
22 آذر 91 10:35
زیارت قبول عزیزم ...همیشه به شادی و مسافرت


ممنون خاله جون
shahnaz
22 آذر 91 11:31
ziyaratet ghabol gole nazam . inghadr shoma ha pako masoomid ke har chi bekhayn ghabool mishe . kheili pesar khoshgelo nazi darid . hamishe sarbolandi va salamatisho bebinid . mibosamesh


ممنون از دعای قشنگتون . انشاالله
khale hengame
22 آذر 91 21:27
ziyaratet ghabul bashe . jaye ma ro ham khali mikardid . baramun doakon pesar khoshgelo maasum. mibusamet


ممنونم
سودابه
24 آذر 91 0:22
زیارت قبول باشه . چه عکسهای قشنگی گرفتید . پسر تو دل برو و جذابی دارید دارید .نگاهش واقعا گیراست خدا نگهدارش باشه . وبلاگتون هم خیلی قشنگه . قدمش تو زندگی تون پر برکت باشه . ما نینی نداریم . دعا کنید خدا یک نی نی سالم بهمون بده .


ممنون عزیزم نظر لطفتونه . براتون صمیمانه دعا می کنم خدای مهربون یک نی نی سالم و خوشگل بهتون بده .
ژاله مامان آیدا
28 آذر 91 10:08
همیشه به گردش پسر گل و زرنگ مامانی
خاله گلی
5 دی 91 23:02
وای نازتو بخورم . من تازه با وبلاگتون آشنا شدم . نی نی تون خیلی خوشگل و دلرباست . از این به بعد هر روز کارمه بیام آروین جونو ببینم . فداااااااااااااااااا. ماشالله ماشالله ماشالله . چشم نخوری ناقلا .
عکسهای تولدش هم عالللللللللللللیییییی بود . جا مون هم خیلی خالی بود . مامان آروین چه سلیقه ای چه هنری چه تولدی . همه چی خیلی شیک و زیبا بود . آفرین به این همه هنر مندی و حوصله .


ممنون عزیزم . مرسی از محبتتون

مامان سارا
17 دی 91 10:30
ای جون من ، زیارت قبول مش مارکوپولو
مامان سارا
17 دی 91 10:32
می بینم که آروین جونم کپی برارب اصل باباشه یعنی چی انوقت ؟ برو وبلاگ کیان ، اونم کپی برابر اصل باباشه
خاله ی بهراد کوچولو
23 دی 91 23:55
می بینم که اومدین مشهد....
ما توی مشهد زندگی می کنیم......
دفعه ی دیگه بیاین پیش ما تا از نزدیک آروین کپل رو ببینیم......


قربونت عزیزم . خیلی لطف دارید . حتما مزاحمتون میشیم . شما هم شمال (بابلسر ) تشریف آوردید پیشمون بیاین
مامان فاطمه
12 اسفند 91 23:40
همیشه به گردش و تفریح
maman bahar
21 اسفند 91 23:48
اینقده امشب خوابم میمومد
اما چهل و پنج دقیقس ک نشستم و دارم وبلاگت رو میخونم خرگوشکم
خیلی شیرینی عسیسم
رفتارات خیلی شبیه امیر علی جونه منه ،، فقط امیر علی جون انگلیسی هنوز بلد نیست

اما تو بقیه ی موارد تو شبیه ترین بچه ای بودی که تا الان تو نی نی وبلاگ دیدم به بسلم
واسه همین خیلی عاشقتم خاله جون
امیدوارم وقتی خودش بزرگ شد با هم دوستای خوبی باشین
راستی امیدوارم تو شهرمون بهتون خوش گذشته باشه و با ی خاطره ی خوب رفته باشین



ممنوووون عزیزم که وقت گذاشتید .حتما همینطوره برای هم دوستهای خوبی خواهند بود . شما هم تشریف بیاری شمال بابلسر در خدمتون هستیم . من هم همین حسو نسبت به گل پسرتون دارم . ایشالله همیشه در کنار هم خوشبخت و سلامت باشید . امیر علی جونمو ببوسید